Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Rawr

Berichten: 2820
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:43

Esaqar schreef:
... aan en vriendin van mij die doet alsof ze 'beter' is. Ze is student en heeft Atheneum gedaan, dus inderdaad slim. Maar slim en verstandig zijn twee verschillende begrippen.


En ze is nog je vriendin omdat?

Overigens maakt een opleiding iemand ook niet slim. Sommige mensen kunnen heel goed leren en halen zo hun papiertjes maar vaak ontbreken andere kwaliteiten waardoor ze nooit succesvol worden in de werksfeer. Ik ken meerdere personen die vanuit hun opleidingen een bepaalde 'air' hebben en die al hun hele leven vastzitten in banen waarvoor ze zichzelf te goed vinden maar die nooit verder komen omdat ze de people-skills missen of omdat de mensen die ze verder kunnen helpen het ze de kans niet geven vanwege hun persoonlijkheid om omdat ze eigenlijk helemaal niets kunnen.

Deze week heb ik ik een man leren kennen die letterlijk achter een kruiwagen op de bouwplaats is begonnen en op elke werkplek waar hij was bedacht hij dat hij vanuit zijn ervaring het werk van zijn werkgevers en leveranciers beter kon doen en nu is hij multimiljonair en leidt hij meerdere succesvolle bedrijven. Natuurlijk kan een goede opleiding helpen om ver te komen maar uiteindelijk zijn gedrevenheid en ervaring veel belangrijker. Oh, en een beetje geluk hebben we allemaal nodig. :)

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ


Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:26

Mocht weer naar de tandarts. Drie tanden rechtsboven en een linksonder gevuld. Ben nu al bekaf en moet straks nog werken.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:29

Dat serieus niemand vertrouwen heeft in mijn plannen voor school en dat ik nu echt niet weet wat ik moet. Ik wil zo graag een bepaalde kant op, maar dat niemand mij support maakt me onzeker of ik toch niet iets anders moet kiezen. Minder dan een maand om te beslissen/regelen. -O-

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:54

MPR4 schreef:
Dat serieus niemand vertrouwen heeft in mijn plannen voor school en dat ik nu echt niet weet wat ik moet. Ik wil zo graag een bepaalde kant op, maar dat niemand mij support maakt me onzeker of ik toch niet iets anders moet kiezen. Minder dan een maand om te beslissen/regelen. -O-

Volg JOUW gevoel! Niet dat van een ander. Ik weet niet wat voor richting je in wil of wat de argumenten zijn van diegene die het niet vertrouwen. Dit kan financieel zijn of misschien met een andere reden. Maar ik zou altijd je gevoel blijven volgen.


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:59

Die klapmongool die zit te fluiten in de trein. Dodelijke blik werkte niet. :n

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:03

Mijn kat heeft zomaar op het vloerkleed, en in de gang gepoept. En geplast in mijn schooltas.. What the hell? Hij heeft een kattenbak tot beschikking die ook gewoon schoon was.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

landvrouw

Berichten: 1797
Geregistreerd: 03-02-09
Woonplaats: Daar waar mijn kat is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:04

Dat het altijd zoooo koud is op mijn werk en ik nu met een dikke trui en thermo coltrui aan het nog steeds ijskoud heb. De sjaal hangt alweer over mijn benen voor de tocht, maarja dan heb ik weer een koude hand. (gelukkig nog maar 10 werkdagen en dan, hopelijk, een nieuwe baan!)

Be so happy that when others look at you they become happy too!

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:24

SavannahNx schreef:
Mijn kat heeft zomaar op het vloerkleed, en in de gang gepoept. En geplast in mijn schooltas.. What the hell? Hij heeft een kattenbak tot beschikking die ook gewoon schoon was.


Een kat die normaal op de kattenbak gaat en nu opeens buiten de bak poept/plast heeft vaak iets medisch. Ik kan je aanbevelen om snel even langs de DA te gaan :(:) hij doet het niet om je te pesten.

:D

Mandarijn
Berichten: 9052
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:29

Slecht geslapen en moet nog tot 22.00 uur werken. :O

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:58

Andere moeders... Damn wat kunnen ze soms hard naar elkaar wezen zeg. Chill allemaal even.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:04

Echt hé. Mijn Dj-Raf-of-Steve kan al lopen. Hij is nu 11 maand. - Oh wat zeg je? Kan jou Kalianor dat nog niet? Niet gek ook hé, want hij gaat namelijk niet naar zo een goede opvang als de mijne.

Zo zijn er dus echt een hoop moeders hé. Onvoorstelbaar.

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:06

Dat ik continu honger heb

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:20

Kairos schreef:
Dat ik continu honger heb

Dit inderdaad. :+ Leve afvallen. :')

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 16:01

MPR4 schreef:
Kairos schreef:
Dat ik continu honger heb

Dit inderdaad. :+ Leve afvallen. :')

Ik niet eens :') Maar ik zit mezelf nu wel aan te leren dat ik makkelijk kan eten, maar als ik uit de puberteit kom zal dat wel anders worden :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 17:08

Fireheart schreef:
SavannahNx schreef:
Mijn kat heeft zomaar op het vloerkleed, en in de gang gepoept. En geplast in mijn schooltas.. What the hell? Hij heeft een kattenbak tot beschikking die ook gewoon schoon was.


Een kat die normaal op de kattenbak gaat en nu opeens buiten de bak poept/plast heeft vaak iets medisch. Ik kan je aanbevelen om snel even langs de DA te gaan :(:) hij doet het niet om je te pesten.


Nee dat snap ik. Maar was een nare ontdekking zo in de morgen :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Dorus

Berichten: 13180
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 18:06

Dat alles via tickets moet en ik alleen aar doorgeefluik ben van de ene ticket rij naar de andere ticket rij. Ik ben meer tijd kwijt aan administratie van alle tickets waar door andere niet op gereageerd wordt dan dat ik daadwerkelijk iets nuttigs doe.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 19:00

Dat ik net thuis kom uit mijn werk, met berehonger, en dat er nog geen eten is gemaakt.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 20:59

Rawr schreef:
Esaqar schreef:
... aan en vriendin van mij die doet alsof ze 'beter' is. Ze is student en heeft Atheneum gedaan, dus inderdaad slim. Maar slim en verstandig zijn twee verschillende begrippen.


En ze is nog je vriendin omdat?

Overigens maakt een opleiding iemand ook niet slim. Sommige mensen kunnen heel goed leren en halen zo hun papiertjes maar vaak ontbreken andere kwaliteiten waardoor ze nooit succesvol worden in de werksfeer. Ik ken meerdere personen die vanuit hun opleidingen een bepaalde 'air' hebben en die al hun hele leven vastzitten in banen waarvoor ze zichzelf te goed vinden maar die nooit verder komen omdat ze de people-skills missen of omdat de mensen die ze verder kunnen helpen het ze de kans niet geven vanwege hun persoonlijkheid om omdat ze eigenlijk helemaal niets kunnen.

Deze week heb ik ik een man leren kennen die letterlijk achter een kruiwagen op de bouwplaats is begonnen en op elke werkplek waar hij was bedacht hij dat hij vanuit zijn ervaring het werk van zijn werkgevers en leveranciers beter kon doen en nu is hij multimiljonair en leidt hij meerdere succesvolle bedrijven. Natuurlijk kan een goede opleiding helpen om ver te komen maar uiteindelijk zijn gedrevenheid en ervaring veel belangrijker. Oh, en een beetje geluk hebben we allemaal nodig. :)

... ze verder wel erg aardig is.
Spoiler:
(Ondanks dat ze vorige week een pleziertje heeft gehad met mijn ex en ze me zojuist een tikkie stuurt van €2,50 voor een biertje wat zij mij dit weekend gaf. Ik heb haar vervolgens een tikkie van €0,76 terug gestuurd voor de twee sigaretten die ze van me kreeg. :7)

Ik ben het verder helemaal met je eens. Een papiertje is handig, maar uiteindelijk is ambitie en ervaring belangrijker. En die 'air' is heel herkenbaar maar ik probeer het te negeren. Heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan deze vriendin. (Zoals een merrie die op knappen staat :o)

xPabloBokt

Berichten: 9300
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-19 22:49

Aan de buren die as if on cue ruzie gaan maken precies als ik thuis kom en naar bed ga. -O-

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 23:14

Dat er soms dingen zijn waar ik over zou moeten praten, en dat ik dat ook wel wil, maar aan de andere kant ook helemaal niet omdat ik dat gevoel niet wil voelen.

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 23:21

Dat ik moe ben maar niet wil slapen, ik weet namelijk zeker dat ik weer vreselijke nachtmerries ga krijgen.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 09:01

Aan dat ik mijn OV kaart, pinpas en jasje ben vergeten. Zit ik dan in Groningen en moet ik weer terug naar Friesland straks :\

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:11

Docenten die gewoon echt niet verder kijken dan hun neus lang is, letterlijk. En dan boos worden dat de samenwerking niet goed loopt. :roll:

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:23

Communicatie op mijn werk... Of beter gezegd het gebrek daar aan...

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:12

Dat je zo ziek kan zijn van bijholteontsteking. :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amparo, Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Geerten, GoogleAdsense, Knollboll, Lalidan, meniekske, MissBambi, noordje, Petunia27, Plus_en_Min, Rooss_24, Selina, Steppe, Tatjanaa, xoranlover en 49 bezoekers