Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 02:27

Dat werkelijk alles achter elkaar gebeurd, voel me al enorm poedersuiker vanwege mijn zoontje. En nu is mijn kat ook nog eens ingeslapen. Wat is het allemaal oneerlijk.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 07:29

Aan mijn vriend die opstaat voor baby. Superlief natuurlijk, maar dan knuffelt hij mij eerst nog eens, begint met baby te spelen in bed, knuffelt mij nog eens, vraagt waar alles staat (weet hij eigenlijk wel...) verder met baby speelt en pas na 20 minuten weg gaat. Zo, nu kun je lekker uitslapen. Nee, nu ben ik klaarwakker :+

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:11

Aan het feit dat iemand hier in huis echt continu alles schreeuwend duidelijk moet maken. Houd toch eens je mond man.

leenbeesje

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-08-12
Woonplaats: Ham

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:18

Dat ik gisteren door mijn rug gegaan ben op men werk en dat ik nu niets kan...leg dat maar eens uit aan mijn zoontje van 2 :(

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:32

Het weer, ik snap dat regen heel nodig is voor de natuur maar carnavalsdagen zijn droog echt leuker!

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:48

Ariannee schreef:
Dat werkelijk alles achter elkaar gebeurd, voel me al enorm poedersuiker vanwege mijn zoontje. En nu is mijn kat ook nog eens ingeslapen. Wat is het allemaal oneerlijk.. :


Och jeetje dat ook nog, heel veel sterkte. :(:) het is heel erg oneerlijk heb er gewoon ook geen woorden voor.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:04

iirrssjjee schreef:
Aan bijna iedereen in de bioscoop... Achter me tegen mn stoel aantrappen. Naast me alleen maar praten. Anderen alleen maar lachen (en echt niet om de film) en voor me constant met hun telefoon, op instagram, facebook enz (zat zelfs te bellen op n gegeven moment).
Serieus?? Waar is je fatsoen. Houd je waffel en telefoons in je zak. Kan je dat niet? Blijf dan lekker thuis met netflix...

Was al heel lang niet meer naar de bios geweest, en weet nu weer waarom.... Lijkt steeds erger te worden.

Je kunt hiervoor klacht(en) indienen bij de bioscoop hoor. Voor het begin van de film zie je het nummer waar dat naar toe kan en als je die niet ( meer) weet kan je ook bij een medewerker zelf je beklag doen, want dit is NIET normaal wat jij beschrijft.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:28

Ineke2 schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan bijna iedereen in de bioscoop... Achter me tegen mn stoel aantrappen. Naast me alleen maar praten. Anderen alleen maar lachen (en echt niet om de film) en voor me constant met hun telefoon, op instagram, facebook enz (zat zelfs te bellen op n gegeven moment).
Serieus?? Waar is je fatsoen. Houd je waffel en telefoons in je zak. Kan je dat niet? Blijf dan lekker thuis met netflix...

Was al heel lang niet meer naar de bios geweest, en weet nu weer waarom.... Lijkt steeds erger te worden.

Je kunt hiervoor klacht(en) indienen bij de bioscoop hoor. Voor het begin van de film zie je het nummer waar dat naar toe kan en als je die niet ( meer) weet kan je ook bij een medewerker zelf je beklag doen, want dit is NIET normaal wat jij beschrijft.


Weet ik. Nummer wist ik niet meer en wilde bij deze film niet weglopen, wilde geen seconde missen. We zaten op rij voor de comfort seats, die hebben extra beenruimte en nog tegen mijn stoel aantrappen vond ik best bijzonder...

Vond het echt belachelijk iig deze mentaliteit en het fatsoen...

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:30

_classic schreef:
Dat ik weer niet zonder mijn neusspray kan, ik heb het maanden biet gebruikt totdat ik zo verkouden werd en wel moest. Nu kan ik weer niet zonder 8)7



Misschien proberen over te stappen naar de zoutoplossing,misschien kun je dan na korte tijd weer helemaal zonder. Zijn zoveel mensen verslaafd aan neusspray,omdat het te lang achter elkaar wordt gebruikt. Succes in ieder geval!

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:42

Aan mensen op de flixbus die nog nooit van sociale regels gehoord hebben ofzo. Zo’n 2/3 van de mensen op de bus hier zetten hun tas naast zich, want daar moeten echt geen andere mensen zitten ofzo. Nu zit ik naast iemand die zo scheef zit waardoor ik niet fatsoenlijk kan zitten.
En het toppunt is dat er iemand achter mij gewoon zonder oortjes naar iets zit te kijken en heel de bus mee kan genieten..? Ugh echtwaar. :’) Het lijkt altijd erger te zijn van Duitsland naar België. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:44

DezeNaam schreef:
Aan mensen op de flixbus die nog nooit van sociale regels gehoord hebben ofzo. Zo’n 2/3 van de mensen op de bus hier zetten hun tas naast zich, want daar moeten echt geen andere mensen zitten ofzo. Nu zit ik naast iemand die zo scheef zit waardoor ik niet fatsoenlijk kan zitten.
En het toppunt is dat er iemand achter mij gewoon zonder oortjes naar iets zit te kijken en heel de bus mee kan genieten..? Ugh echtwaar. :’) Het lijkt altijd erger te zijn van Duitsland naar België. :+

Tegen beiden heb je toch wel iets gezegd neem ik aan?

Mandarijn
Berichten: 9063
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:55

Dat mijn auto vanmorgen ineens steeds random uitviel zonder directe reden. Ben nog op werk gekomen, maar terug wordt een uitdaging vrees ik.
Gisteravond was er niks aan de hand. Ik kan dat ding echt niet missen. -O-

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 12:00

aan die vreselijke droom die ik heb gehad, ga gewoon weg ik wil niet meer dromen. |o

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:30

Aan dat met een kater op het werk zit.. onverwachts carnavallen was toch niet zo’n goed plan. 8)7

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:40

Aan dat er een pakket 1 maart verzonden zou worden en 2 maart in huis zou hebben.. beide is niet gebeurt..
Zet het dan ook niet in de mail..

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:50

Kaulitz schreef:
Aan dat met een kater op het werk zit..


Voor mij gewoon katers in het algemeen.

Na een paar maanden zonder alcohol lijkt het echt alsof ik niks meer kan drinken zonder de volgende ochtend spijt te hebben en te zweren dat ik nooit meer ga drinken. Heb sowieso het idee dat naarmate je ouder wordt het steeds langer duurt voor je herstelt van een avondje pimpelen. %)

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:04

Ugh laat me gewoon met rust ga niet vaag lopen seinen en het gek vinden dat ik het niet snap. Ik wás geconcentreerd bezig.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:07

CharIsabella schreef:
aan die vreselijke droom die ik heb gehad, ga gewoon weg ik wil niet meer dromen. |o



Hier ook echt verschrikkelijk

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:24

Dat ik op stal kom (had een onderbuikgevoel dat ik ondanks bizarre misselijkheid toch ben gegaan) ik een raar gevoel heb als ik naar mijn paard kijk .. tijdens het poetsen vond ik haar al vreemde bewegingen maken en besloot ik dus even aan de longe te laten lopen en ja hoor … kreupel! Komt vermoedelijk vanuit d'r heup.

MAAR NIEMAND .. HELEMAAL NIEMAND heeft het schijnbaar gezien met van de wei af enz …… Stal was ook niet goed dicht gedaan (voor de zoveelste keer) dus het zit nu echt even goed in mijn irritatie. |o |o |o |o

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:37

Mijn vader die niet even zijn auto achter die van mij weg wil halen waardoor ik nu niet van de oprit af kan :')
En nu wil hij dat ik in zijn auto weg ga, waar ik al 1.5 jaar niet meer in gereden heb :?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:46

Jij kunt zijn auto toch verplaatsen?
En dan alsnog met je eigen auto weg gaan?

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:01

Anoniem schreef:
Jij kunt zijn auto toch verplaatsen?
En dan alsnog met je eigen auto weg gaan?


Heb ik uiteindelijk ook gedaan natuurlijk, maar hij werd echt onredelijk kwaad ‘omdat hij de regen niet inwilde want dan moest hij zijn bril schoonmaken’
En dat ik een probleem ben etc etc... right, ik vroeg alleen of hij even zijn auto wilde verplaatsen :')

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:22

... aan en vriendin van mij die doet alsof ze 'beter' is. Ze is student en heeft Atheneum gedaan, dus inderdaad slim. Maar slim en verstandig zijn twee verschillende begrippen.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 22:09

Dat ik eigenlijk gisteren in mijn nieuwe kamer in het buitenland zou intrekken maar ik de avond voor vertrek te horen kreeg dat ze me de sleutel pas maandag konden geven door een fout in de administratie. Vriendlief heeft me weggebracht en is net weg en nu ben ik gespannen omdat ik morgen met rotweer alles met de fiets moet gaan verhuizen. En ik vind het eerlijk gezegd ook allemaal retespannend en moet echt even wennen aan een nieuw ritme, dus ik zit met bolle oogjes en tranen in m’n hotelkamertje. Van onzekerheid maar ook weer van geluk dat ik verdorie zo’n onwijs lief vriendje heb die me gewoon even 4 uur verderop afzet. De schat <3

Over een poosje lach ik hierom, dat weet ik zeker, nu even doorbijten.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 22:11

Wat vervelend badeendje :(:)
Lief van je vriend!