Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:34

Aan dat ik geen betaalbare fotowissellijst kan vinden in 85x120. Alle standaard winkels, hebben volgens hun website die maat niet. En ik ga echt niet op de gok 35 km rijden.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:03

Dat ik eindelijk de tandarts wil bellen voor een afspraak, zijn ze met vakantie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:30

Bloemetje75 schreef:
Aan dat ik geen betaalbare fotowissellijst kan vinden in 85x120. Alle standaard winkels, hebben volgens hun website die maat niet. En ik ga echt niet op de gok 35 km rijden.


Bel ze even?

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:50

_Dreamer schreef:
Bloemetje75 schreef:
Aan dat ik geen betaalbare fotowissellijst kan vinden in 85x120. Alle standaard winkels, hebben volgens hun website die maat niet. En ik ga echt niet op de gok 35 km rijden.


Bel ze even?


Ik denk dat we voor laten lamineren/plastificeren gaan en dan van die randen er aan om het op te hangen. Dat lijkt me nu de goedkoopste oplossing (budget van de voetbalclub is niet oneindig en er komt vast volgend jaar een nieuwe poster met alle teamfoto's en eenmaal gelamineerd, kan het gewoon bewaard zonder al te veel kleur verlies.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:19

Myrthe3 schreef:
Aan mezelf en mijn merrie. Ik durf er niet meer op maar verkopen wil ik eigenlijk ook niet. Word daar best verdrietig van...

Goede begeleiding zoeken?

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:35

hagelslag schreef:
Tevens komt er water via de kofferbakklep na binnen.
Zegt die verkoper die mij de auto verkocht heeft, ja dat is normaal omdat je een deelbare kofferbakklep hebt.
Ik rij een ford kuga die dus een kleine en de grote klep heeft

1 ding, water in je kofferbak is met wat voor klep dan ook NIET normaal.
Een kofferbak hoor droog te blijven, Zoniet dan is een reparatie nodig en laat je niks op de mouw spelden.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:08

Vanochtend bij de tandarts gaatjes laten vullen. Normaal daarna nooit last maar voelt nu toch niet zo lekker. Niet pijn ofzo maar beetje irriterend ofzo

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:13

Egoistische familie... mijn vader is eindelijk aan het bijkomen na een groot hartinfarct en 8 dagen coma met beademing en nu wilt iedereen haantje de voorste zijn. Vooral zijn broer die zich het afgelopen jaar nooit heeft laten zien.
Even tegen mezelf zeggen; adem in, adem uit. Tel tot 10.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:48

Dat ik mij zelf ben voorbij gelopen met mijn beurs lichaam en hersenschudding en dat nu dus kan bekopen.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 17:38

Dat ik nog niet weet of m'n pakketje morgen binnenkomt want heb nog geen track and trace
Dat ik nog steeds, door mijn eigen stomme schuld, pijn heb
En dat ik gewoon mijn dag niet heb -O-

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:57

De kat ruikt naar koeienmest.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 19:55

Mijn tante haar botte opmerking aan mijn moeder... Ze is 4,5 week geleden wederom geopereerd aan de kanker. Zou voor nu even 'schoon' moeten zijn. Sinds gisteren heeft ze pijn op een plek waar ze niet persé geopereerd hebben. Dus mijn moeder heeft angst, logisch! Zegt mijn tante heel bot; Kanker doet geen pijn. Dus het is niks.

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( . Wat had de wereld toch een stuk mooier geweest als de generatie van toen gewoon fatsoenlijk had leren communiceren

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 20:45

Jikkeee schreef:
Mijn tante haar botte opmerking aan mijn moeder... Ze is 4,5 week geleden wederom geopereerd aan de kanker. Zou voor nu even 'schoon' moeten zijn. Sinds gisteren heeft ze pijn op een plek waar ze niet persé geopereerd hebben. Dus mijn moeder heeft angst, logisch! Zegt mijn tante heel bot; Kanker doet geen pijn. Dus het is niks.

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( . Wat had de wereld toch een stuk mooier geweest als de generatie van toen gewoon fatsoenlijk had leren communiceren

Jeetje, wat een rotopmerking! Sterkte voor jullie allemaal

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:39

Wat een giga misser van een opmerking van je tante en ik neem voor nu aan de zus notabene van je moeder?

Waarom denk je dat patiënten met kanker meestal aan de prednison en/of morfine zitten? Toch niet omdat ze pijnloos door het leven gaan...
Bovenstaande is niet aan jou gericht, maar ben echt verbaasd en verdrietig dat de steun aan je moeder ontbreekt met zo’n opmerking. Misschien probeerde ze nogal onhandig je moeder moed in te praten, maar dat is vast niet erg gelukt op deze manier.

Sterkte :(:)

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:53

Thx Independence en Ineke.
Inderdaad een zus van mijn moeder Ineke. Helaas kunnen al haar broers en zussen er niet mee om gaan. Bij een slechte dag is ze al meteen negatief en dat mag niet dus dat moeten ze maar voorkomen want dan wordt ze alleen maar negatief. Doe toch normaal jongens. De afgelopen 1,5 jaar zijn zo absurd geweest, dat het een wonder is hoe ze nog rond loopt. Ja, daar hoort pijn en angst bij. Dat is normaal, dat mag er zijn.
Je leert je familie wel kennen zo kan ik je zeggen, en niet op de leuke manier...

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:12

da ik zin heb om maandag te rijden maar dan staat mn dienst van zondag zo als n muur ervoor

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:22

Jikkeee schreef:
Mijn tante haar botte opmerking aan mijn moeder... Ze is 4,5 week geleden wederom geopereerd aan de kanker. Zou voor nu even 'schoon' moeten zijn. Sinds gisteren heeft ze pijn op een plek waar ze niet persé geopereerd hebben. Dus mijn moeder heeft angst, logisch! Zegt mijn tante heel bot; Kanker doet geen pijn. Dus het is niks.

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( . Wat had de wereld toch een stuk mooier geweest als de generatie van toen gewoon fatsoenlijk had leren communiceren



Soo als iemand dat over mijn moeder zou zeggen dan had ik die stomp gegeven. Jezus man doe normaal.... geen pijn ga je schamen in een hoekje

Jorex

Berichten: 9945
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:25

Dat ik verkouden ben en al dat hoesten alleen maar pijn geeft van mijn Tietze. Die ik dan nog erger voel als ik ga liggen, bedankt voor de messteken in mijn borst maar ik moet nu echt slapen |o

Jikkeee heel veel sterkte, ook voor je moeder :(:)

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 00:04

Jikkeee schreef:
Thx Independence en Ineke.
Inderdaad een zus van mijn moeder Ineke. Helaas kunnen al haar broers en zussen er niet mee om gaan. Bij een slechte dag is ze al meteen negatief en dat mag niet dus dat moeten ze maar voorkomen want dan wordt ze alleen maar negatief. Doe toch normaal jongens. De afgelopen 1,5 jaar zijn zo absurd geweest, dat het een wonder is hoe ze nog rond loopt. Ja, daar hoort pijn en angst bij. Dat is normaal, dat mag er zijn.
Je leert je familie wel kennen zo kan ik je zeggen, en niet op de leuke manier...

Ik wil het absoluut niet goed praten, maar soms is het ook zo dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren of hoe ze met hun eigen/andermans emoties moeten omgaan, waardoor ze het wegwuiven.

Hopelijk gaan jullie rustiger vaarwater tegemoet :(:)
Laatst bijgewerkt door Independence op 01-03-19 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 00:39

Dat iemand denkt dat ik dom ben ofzo. Ik verkoop een ticket en dan vragen ze of ze er een foto/screenshot van de ticket van mogen, ja het is een e-ticket dus als ik dat stuur dan hoef ik hem niet meer te verkopen he :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 00:40

[***] schreef:
Dat iemand denkt dat ik dom ben ofzo. Ik verkoop een ticket en dan vragen ze of ze er een foto/screenshot van de ticket van mogen, ja het is een e-ticket dus als ik dat stuur dan hoef ik hem niet meer te verkopen he :')


Wauw hahaha

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 06:22

[***] schreef:
Dat iemand denkt dat ik dom ben ofzo. Ik verkoop een ticket en dan vragen ze of ze er een foto/screenshot van de ticket van mogen, ja het is een e-ticket dus als ik dat stuur dan hoef ik hem niet meer te verkopen he :')

Blijkbaar zijn er genoeg mensen wel dom genoeg om zoiets te doen, dus loont het om het in ieder geval te proberen. Als je er niet intrapt, dan hebben diezelfde mensen vast ineens geen interesse meer.

Of ze zijn zelf echt zo dom dat ze het niet doorhebben.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 07:37

Ik zou dat doen, maar wel in een fotoshop programma even de gegevens om binnen te mogen weghalen O:)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 08:45

Ineke2 schreef:
Ik zou dat doen, maar wel in een fotoshop programma even de gegevens om binnen te mogen weghalen O:)


Dit ja :p

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 08:49

De klote droom waar ik net van wakker wordt... :(