Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:41

Ik heb er idd al een paar jaar last van! Er zijn ook geen momenten dat het wat beter gaat helaas.
Dus bijtanken is er ook niet bij.
Ik heb in het verleden een topic geopend, klopt! Inmiddels heb ik een hele reeks behandelingen gehad bij Slaapcentrum Kempenhaeghe, maar ook daar weten ze niet hoe ze dit kunnen tackelen.
Ik heb wel meer inzicht gekregen in de redenen waarom mijn lichaam zo reageert. Dat is dan wel weer fijn! Blijkbaar is het een soort verdedigingsmechanisme en willen je hersenen dan constant in opperste staat van paraatheid blijven omdat het zich anders onveilig voelt. Ik vind het al een hele stap dat ik m'n eigen onbewustzijn beter begrijp. Nu de oplossing nog :+

Bedankt voor de tips! Ik neem ze allemaal mee, al heb ik al echt heel veel geprobeerd!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:43

En als je nou heel veel drinkt? Ik heb een fles Tulipe die ik anders door de gootsteen spoel. Met een fles wijn slaap ik altijd gelijk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:45

Ik lust geen drank _O-
Ik heb dat trouwens wel eens al mogelijke oplossing laten vallen bij de slaapneuroloog en die kreeg bijna een hartaanval. Blijkbaar was dat geen goed plan :')
Manlief heeft wel een kast vol whisky staan }> Als het zou werken heb ik daar wel een kater voor over :D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:47

Met je neus dicht door een rietje _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:52

Ik heb ook CBD druppels geprobeerd. Wat een ranzige smaak zeg _O-
En om maar ontopic te blijven: ik erger me aan de vaak ranzige smaak van medicatie. Waarom kan dat niet lekker zijn? :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:54

Ik kauw altijd op paracetamol :+

Erger mij nu aan de badkamer -zucht-

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:54

Zoals de kunstmatige sinaasappelsmaak of de ranzige weee nepvanille met bittere nasmaak :r die kinder ab vloeistof is zoooo ranzig.

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 00:27

Aan de Mug die in mijn gezicht heeft gestoken. Stom beest.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 00:45

Aan dat ik een onderbuikgevoel heb bij mijn vriend zijn chronisch dikke kat. En ik er niks aan kan doen want het is niet mijn kat.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 00:46

Dat ik nog steeds loop te hoesten.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 05:39

Aan die waardeloze nacht, nu weer klaarwakker

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 07:07

Aan dat ik wakker lig omdat die halve zool hier in de buurt zijn/haar hond op dit tijdstip naar buiten doet en dat beest al een kwartier non stop zit te blaffen. Vraag me oprecht af of die hond niet al de hele nacht buiten zit..

Ik weet niet precies waar het vandaan komt en ik weet ook niet van wie de hond is, anders zou ik wel actie ondernemen want dit is niet de eerste keer.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 07:46

Aan de mist die hier nu hangt. Echt dikke mist ook nog.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 07:55

Cayenne schreef:
Ik heb er idd al een paar jaar last van! Er zijn ook geen momenten dat het wat beter gaat helaas.
Dus bijtanken is er ook niet bij.
Ik heb in het verleden een topic geopend, klopt! Inmiddels heb ik een hele reeks behandelingen gehad bij Slaapcentrum Kempenhaeghe, maar ook daar weten ze niet hoe ze dit kunnen tackelen.
Ik heb wel meer inzicht gekregen in de redenen waarom mijn lichaam zo reageert. Dat is dan wel weer fijn! Blijkbaar is het een soort verdedigingsmechanisme en willen je hersenen dan constant in opperste staat van paraatheid blijven omdat het zich anders onveilig voelt. Ik vind het al een hele stap dat ik m'n eigen onbewustzijn beter begrijp. Nu de oplossing nog :+

Bedankt voor de tips! Ik neem ze allemaal mee, al heb ik al echt heel veel geprobeerd!

Heb je wel eens ( serieus) hypnose overwogen of geprobeerd hiervoor?

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 08:08

Dat ik vanaf 00:15 wakker was en niet meer in slaap kwam. Dus heb om 5.00 besloten er maar uit te gaan. Moest 6.30 weg alleen heb les tot 16.30 en moet nog 2.5 uur weer terug :') pittig dagje

hagelslag
Berichten: 9022
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 08:59

Dat ik zo met mn auto na de garage kan.
Heb de auto sinds augustus en heb al meerdere problemen gehad.
Nu trilt het stuur en vanaf ca 120 begint de motorkap ook te trillen.
Tevens komt er water via de kofferbakklep na binnen.
Zegt die verkoper die mij de auto verkocht heeft, ja dat is normaal omdat je een deelbare kofferbakklep hebt.
Ik rij een ford kuga die dus een kleine en de grote klep heeft

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:00

Dat ik uberhaupt niet aan slaap toe kwam. Het is al 2 dagen kneiter druk op het werk wat nu tot uiting kwam. De hele nacht ook vervolgens nog over het werk gedroomd dus echt nachtrust toen ik uiteindelijk in slaap viel was er niet.

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:12

Dat mijn broer ondanks dat ie ziek is, toch naar hier wilde komen om voetbal te kijken met z'n vrienden gisteravond. Ik twijfelde nog om aan te geven dat dat misschien nu niet handig is om dan langs te komen.
Nu is hij dus hartstikke ziek geworden, en zit ik daar echt niet op te wachten om dat nu ook te krijgen -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:52

Dat ik toch weer zenuwachtig ben voor een presentatie die ik ga geven aan een relatief onbekend team.

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:04

Tigress schreef:
Dat mijn broer ondanks dat ie ziek is, toch naar hier wilde komen om voetbal te kijken met z'n vrienden gisteravond. Ik twijfelde nog om aan te geven dat dat misschien nu niet handig is om dan langs te komen.
Nu is hij dus hartstikke ziek geworden, en zit ik daar echt niet op te wachten om dat nu ook te krijgen -O-


Leuk bedacht van je broer maar als hij jou aansteekt, dan kun je je afvragen of je operatie wel door kan gaan.

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:05

Aan dat ik maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag moet werken(of al gewerkt heb) deze week (waar ik al niet blij mee was. :roll: ) . en mijn werk op uitgezonderd vandaag alsnog een verplichte bespreking heeft gepland waardoor ik er heen moet. Op mijn normaal, enige vrije dag. Ugh. 8)7

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:06

Dat zou ik weigeren hoor. :=

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:11

Jolien87 schreef:
Tigress schreef:
Dat mijn broer ondanks dat ie ziek is, toch naar hier wilde komen om voetbal te kijken met z'n vrienden gisteravond. Ik twijfelde nog om aan te geven dat dat misschien nu niet handig is om dan langs te komen.
Nu is hij dus hartstikke ziek geworden, en zit ik daar echt niet op te wachten om dat nu ook te krijgen -O-


Leuk bedacht van je broer maar als hij jou aansteekt, dan kun je je afvragen of je operatie wel door kan gaan.

Die heb ik net sinds dinsdag achter de rug, vandaar dat ik er niet op zit te wachten om met twee wonden in mijn mond maagzuur erlangs te moeten laten :=

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:16

Aan dat ik steeds meer lichamelijke klachten krijg. Daar zit ik niet op te wachten hoor..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:18

Aan mezelf en mijn merrie. Ik durf er niet meer op maar verkopen wil ik eigenlijk ook niet. Word daar best verdrietig van...