Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Foaly

Berichten: 4815
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:47

Tja, nicht had het voorgesteld en ze zei erbij dat we zelf moesten aangeven of we dat zagen zitten. Maar mn ouders durven geen nee te zeggen blijkbaar. En ik vind mn ouders heel lief maar eerlijk aangeven dat ze iets minder leuk vinden, daar zijn ze nou niet echt een ster in. Doodsbenauwd voor drama altijd, terwijl je volgens juist eerder drama krijgt door niet eerlijk te zeggen wat je denkt :=

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage


Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:49

Dat een betaling via PayPal mislukt was omdat er blijkbaar niet genoeg saldo op mijn lopende rekening stond. Daardoor is het van mijn paypal saldo afgeschreven, waardoor dat nu in de min staat. Vervolgens wordt het bedrag een paar dagen later alsnog van mijn rekening afgeschreven en blijft mijn paypal saldo in de min staan _-:( Nu kan ik helemaal niks meer met mijn paypal omdat het saldo eerst minimaal €0 moet zijn.. Hoop dat het komende week gewoon bijgewerkt wordt.

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:33

dat ik nooit bestel bij de snackbar en dat vandaag wou doen; gesloten wegens vakantie :+

ONDERSCHRIFTLOOS

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:45

Dat ziggo een programma niet opnieuw wil afspelen _-:( _-:(

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

xPabloBokt

Berichten: 9376
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-19 00:12

Mijn collega.

Hij was de koellades aan het schoonmaken. Heeft die knurft een van de geleiderails niet ingeschoven. Dus ik liep er vol met mijn scheen tegenaan toen ik een bon wilde ophangen. Tranen in m'n ogen van de pijn en moest me heel erg verbijten om niet alles kapot te schelden.

En nu de clou: meneer zei geen sorry, vroeg niet of het ging, maar nee: 'ach, wordt je hard van'.

_-:(

Scheen ligt overigens open. banketstaaf.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 07:21

xPabloBokt schreef:
Mijn collega.

Hij was de koellades aan het schoonmaken. Heeft die knurft een van de geleiderails niet ingeschoven. Dus ik liep er vol met mijn scheen tegenaan toen ik een bon wilde ophangen. Tranen in m'n ogen van de pijn en moest me heel erg verbijten om niet alles kapot te schelden.

En nu de clou: meneer zei geen sorry, vroeg niet of het ging, maar nee: 'ach, wordt je hard van'.

_-:(

Scheen ligt overigens open. banketstaaf.

Klo**viool! :(:)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 07:24

Wauw ik zou al niet happy zijn als dat zou gebeuren xpablobokt.
Maar zo'n reactie kan echt niet!
Hoop dat je niet teveel last meer hebt :(:)

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:22

Dat de wekker gaat op zondagochtend en me echt serieus afvragen of er iets mis is met dat ding, omdat hij normaal alleen op werkdagen gaat.
En me dan realiseren dat het al maandag is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:25

Dorus schreef:
Dat de wekker gaat op zondagochtend en me echt serieus afvragen of er iets mis is met dat ding, omdat hij normaal alleen op werkdagen gaat.
En me dan realiseren dat het al maandag is.

Ik heb precies hetzelfde. Maar dat komt omdat ik ook in het weekend werk. Dus snapte er niks meer van vanochtend toen mijn vriend zijn wekker afging en ik kon blijven liggen omdat ik vrij ben.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:33

Ik moet helaas gewoon werken vandaag. Toen ik om 4u wakker werd van mijn man die ging werken had ik wel door dat het maandag is, maar 3 uur later dacht ik dat het zondag was.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

deksel

Berichten: 3775
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:35

Het is vakantie, de enige dag dat ik een beetje kan uitslapen deze vakantie en jawel, ik word wakker om 7.15u. :(

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:50

Dat ik nog steeds mank loop en er in het ov niemand is die rekening houdt daarmee. Snel voor je langs zodat ik abrupt moet stoppen, of je aan de kant duwen. :roll:

Live free <3 [o]

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:37

Zaterdag was ik al om 5 uur op, zondag om 10 over 5 en vanmorgen was het kwart over 5 dat ik mijn bed uit kon omdat mijn zoontje de hele straat bij elkaar schreeuwde.
Net wat ik nodig had met het weinig slapen van de laatste weken.

Een nieuwe dag, een nieuw begin.

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:48

Dat ik gisteren ben flauwgevallen bij de huisartsenpost vanwege een splinter onder m'n nagel. Voel me echt een aansteller.. Maar trok de pijn van de pincet onder m'n nagel waar de bende ontstoken was plus de 3 verdovingsprikken in m'n vinger gewoon echt niet. Dacht dat ik wel wat kon hebben.. :(

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:14

Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-

Broken crayons still color

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:20

Aan jongens. Elke keer gebeurd er precies waar ik bang voor ben -O-

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:25

Het schoonmaakbedrijf dat van de week niet op kwam dagen, vanmorgen om 9 uur dan zou komen en 3x raden... Ik heb nog niemand gezien.

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:29

Boompje1985 schreef:
Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-



Citroengras ofzo iets erop wrijfen heb ik ooit gehoort.
Of gewone citroensap maar dan wel vers

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:43

Je hebt ook een of ander geluid dat katten afschrikt. Moet je daar zelf alleen niet gevoelig voor zijn en geen huisdieren hebben.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:46

-O- Aan mezelf.
Ik ben gestopt met roken, dit is dag drie, en het valt me zo enorm tegen. :') hoe doen mensen dit!?!

                                                                              alles is liefde

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:11

Boompje1985 schreef:
Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-


Catnip bij de buren over de schutting gooien :+

Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:14

De uitgedrukte pukkel tegen de badkamerspiegel :r

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:17

Dat ik al 4 maanden verkouden ben en daar nu de griep overheen is gekomen. Nu ook twee, wel heel bijzondere, onstoken ogen. Kan gelukkig vandaag bij de dokter terecht. Maar heb mij ziek gemeld op het werk en daar heb ik echt een hekel aan. Ga mezelf dan schuldig voelen dat ik collega’s heb laten zitten vandaag ondanks dat ik weet dat het niet zo zwaar wordt gewogen. Daarbij had ik echt leuke projecten op het werk deze week en weet ik niet of ik er bij ga zijn..

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:18

Boompje1985 schreef:
Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-

Niet schoonmaken met bleek, dat trekt juist aan. Net als allesreinigers. Azijn helpt goed, gaat de geur tegen (neutraliseert) en houdt ze weg. Heb ook van spul gehoord wat ze echt weg houdt, maar weet niet wat dit was. Kan hetnog wel navragen?

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:18

Dat er hier van het weekend iemand is komen wonen en nu overal verhuisdozen en andere troep staat... word daar heel onrustig van -O-

:D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers