Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:54

Dat het mooi weer was en ik moest werken van een tot half 6

~ The comeback is always stronger than the setback ~


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:34

Het gezeur van mn moeder over dat ik straks geen baan heb en wel een groot iets wil kopen (wat ik nota bene op mijn spaarrekening heb staan) en ugh ik weet wat ik doe mam.. jeetje..

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:02

Dat het echt enorm koud was op de Euromast ( in de schaduw) en het zo lang duurde ( zeker 1,5 uur) voor we aan de beurt waren. Nu hopelijk niet ziek morgen hiervan.
Het uitzicht was dan wel weer fantastisch 8-)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:44

En alles gaat fout. Ik ben er klaar mee. Zit ook nooit eens mee.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:02

Dat ze het hier niet nodig vinden om me te roepen dat widm begonnen was en ik nu het begin gemist heb... -O- bedankt he, zal het onthouden van al die keren dat ik jullie wel riep

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:10

Dat er een complete band aan het oefenen is bij de onderburen. Hoe de fiets denk je dat ga ik doen in een studentenhuis. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:48

Aan mijn vriend die rond 19.45 even een remork zand ging laden. Hij ging rond 20.30 weer thuis zijn. Ondertussen nog steeds niet thuis en neemt zijn gsm niet op. Joh, snap je niet hoe ongerust ik daar van word?

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 23:24

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die rond 19.45 even een remork zand ging laden. Hij ging rond 20.30 weer thuis zijn. Ondertussen nog steeds niet thuis en neemt zijn gsm niet op. Joh, snap je niet hoe ongerust ik daar van word?


Oh vreselijk, ik kan daar ook echt niet tegen!

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Novastar
Berichten: 263
Geregistreerd: 19-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 23:29

Aan de iets oudere generatie die vindt dat vroeger alles toch zoveel beter was dan nu: "In onze tijd..." en "De jeugd van tegenwoordig..."
Tot het over geld gaat... dan hadden ze het toch zó moeilijk. Ik wil niet beweren dat het voor hen zoveel gemakkelijker was, maar een lap grond kost tegenwoordig 35 keer meer dan toen en de lonen zijn echt niet x 35 gegaan. Daar kan je gewoon de cijfers bijnemen.
Ik zeg niet dat het toen gemakkelijker was om te bouwen enz., we zijn meer dan tevreden met wat we zelf hebben en klagen daar niet over, dus wat is nu hun punt???
Wij maken ons wel soms zorgen over hoe onze kinderen (de jeugd van tegenwoordig dus ;) ) het later allemaal moet gaan doen en hopen dat ze net zo goed terecht komen als wij, en graag nog wat beter als het kan.

SpikkelFire

Berichten: 6693
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:30

Aan dat mijn moeder en ik een vol glas wijn en bier over ons heen kregen op het terras en na afloop niet eens even een gratis drankje kregen :roll:

Is maar een klein gebaar (hadden ook nog lunch) en hadden dan fijner daar weggegaan. Heb nu een stinktas, broek en schoenen.

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:33

SpikkelFire schreef:
Aan dat mijn moeder en ik een vol glas wijn en bier over ons heen kregen op het terras en na afloop niet eens even een gratis drankje kregen :roll:

Is maar een klein gebaar (hadden ook nog lunch) en hadden dan fijner daar weggegaan. Heb nu een stinktas, broek en schoenen.


Hoe kwam dat? Liet personeel die vallen?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

SpikkelFire

Berichten: 6693
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:39

Ineke2 schreef:
SpikkelFire schreef:
Aan dat mijn moeder en ik een vol glas wijn en bier over ons heen kregen op het terras en na afloop niet eens even een gratis drankje kregen :roll:

Is maar een klein gebaar (hadden ook nog lunch) en hadden dan fijner daar weggegaan. Heb nu een stinktas, broek en schoenen.


Hoe kwam dat? Liet personeel die vallen?

Ja, de ober stootte alles om bij het neerzetten. Was voor hem wel heel sneu, echt alles zat onder.

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Banyu
Berichten: 12465
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:47

Aan m'n werk. Rooster voor komende week gisteravond pas gekregen.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:59

Maar dan is het zeker niet netjes dat jullie niet eens een drankje kregen voor de schrik.
Je tas is verpest... kleding krijg je hopelijk wel schoon. Schoenen is nog de vraag...
Had wel even op een nette manier stampei gemaakt daar als de manager alleen zijn schouders op kon halen ( figuurlijk gezien)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

VenoSnorlax

Berichten: 4506
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:02

Aan dat ik echt nergens zin in heb qua eten, al een week grieperig en vrees dat t nu doorzet

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:26

Eerste werkdag heb ik ook een glas wijn over iemand heen gekiept := Wel een gratis rondje van ons gekregen.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:03

Mijn vriend die voor dood op de bank ligt.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:07

wemkelover schreef:
Mijn vriend die voor dood op de bank ligt.

Ik heb hier 1 voor dood op bed _O-

Zijn een weekeindje weg na dresden.
Maarja laat hem maar lekker slapen. Hij is het schijnbaar nodig

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:14

Ik had het woordje 'voor' gemist. Vond het best gevoelloos dat je je daaraan ergerde :')

Ik erger me aan een etentje dat nog niet eens heeft plaatsgevonden :') We gaan blijkbaar naar een of ander vaag Turks restaurant omdat mn nicht daar graag eet, maar A) diezelfde nicht heeft het zo gecharterd dat we al om 5 uur gaan eten want 'ze heeft nog andere plannen' en ze wil daarom om half 7 alweer weg, dus gezellig uitgebreid tafelen zit er wss niet in en B) dat restaurant heeft serieus nul vegetarische opties. Lekker jongens, fijn dat jullie je wel in allerlei bochten wringen voor nicht, maar niet even rekening met mij houden :=

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:20

O ik zou dan al niet eens mee gaan. Is dat geen optie?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:26

Nee, helaas niet. Is een afscheidsetentje voor broer die daarna voor weetikveel hoeveel maanden naar Frankrijk vertrekt, dus niet meegaan wordt zacht gezegd niet gewaardeerd :+

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

SpikkelFire

Berichten: 6693
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:27

Ineke2 schreef:
Maar dan is het zeker niet netjes dat jullie niet eens een drankje kregen voor de schrik.
Je tas is verpest... kleding krijg je hopelijk wel schoon. Schoenen is nog de vraag...
Had wel even op een nette manier stampei gemaakt daar als de manager alleen zijn schouders op kon halen ( figuurlijk gezien)

Jaa idd, zelfs niet toen mn vader hen er bij het afrekenen (op een redelijk schaamteloze manier :') ) er nog op wees. Schoenen moeten idd maar in de was en anders door het leven als klus/stalschoenen..

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:27

Foaly schreef:
Nee, helaas niet. Is een afscheidsetentje voor broer die daarna voor weetikveel hoeveel maanden naar Frankrijk vertrekt, dus niet meegaan wordt zacht gezegd niet gewaardeerd :+


Je eigen eten meebrengen :+

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:31

:+ Kan wel heel passief-aggressief alvast thuis een pastasalade oid in de koelkast zetten, bedenk ik me nu :')

Heb het wel aangegeven nu, en ze zouden bij het reserveren navragen wat de vega mogelijkheden zijn. Ik ben benieuwd.

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage


Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:40

Het is jouw broer en je nichtje maakt de dienst uit? Zo zou het bij mij niet werken.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Bloesem21, Christel1, ComscoreBot, dollyspikkel, Eefje_Sammy, Eliine, Evito_06, Frieke31, IzAw, Kabayo, kimberly1995, Marcella, Natasjaa, Nickolay, Niicolee_, ontherun, SemrushBot, Silenna, Tazzey, vierhoef, YandexBot en 189 bezoekers