Weer een paard erbij :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Weer een paard erbij :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 19:18

Nou ja, we hadden dit paard al, alleen was ze van mn vader en mn zusje deed er alles mee. Maar de laatste maanden (ook ivm veulen) deed mijn zusje er niks meer mee. Waarom? Joost mag het weten want de tijd had ze wel. Ze heeft nog een paard, maar die word maar 1 keer in de week gereden omdat die heel moeilijk in de omgang is (en net beleerd) en alleen met hulp van de instrukteur (heeft m ook beleerd) word gereden, dus die is ook niet tijdrovend. Maar anyways, mijn ouders hebben Sybrich (het paard dus, een friesje trouwens) nu aan mij overgelaten. Heb er wel zin in om haar weer op de rails te krijgen want ze is zo stijf als een deur en haar evenwicht is zo goed als weg. Vandaag heb ik meteen de les maar op haar gereden, want onze instrukteur heeft ook de meeste van onze paarden beleerd en ook Sybrich dus. En die 2 waren nogal aan elkaar gehecht en begrepen elkaar heel goed dus om te beginnen kon hij mij mooi helpen en het ging SUPER!!! Haha! Ben wel heel blij dat ik haar nu mag doen, ondanks dat ik het nu nóg drukker krijg want ik heb Goldy die ik elke dag moet doen en Starlet die ook 3keer per week (is nog jong dus hoeft gelukkig nog niet elke dag gerden te worden) moet doen. (Dat zijn dus mn eigen paardjes) Maar dat komt goed uit want ik ben een weddenschap met Lindy (ook een bokker) aangegaan om af te vallen dus sporten doe ik voorlopig genoeg! Haha!

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:46

Leuk! Nou heel veel succes met hem Lachen