heerlijk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 21:15

vandaag maar weereens een buitenrit gemaakt omdat ik vond dat ik naar de wedstrijd toe teveel met dressuur bezig ben geweest (wat hon eigenlijk helemaal niet zo leuk vind).
Dus gezadeld en weg (althans, dat dacht ik)
Maar nee hoor, mevrouw wilde weer niet van het erf weg.
Dus in de berm gezet, in galop gezet, zweep erover (owh, wat klinkt dit zielig Huilen ) en gaan met die banaan.
Jah, gaan wel, 10 meter en dan klabam vol op de rem.
UIteindelijk kreeg ik haar dan toch overtuigd dat we wel weer terug kwamen en ging ze braaf voorwaarts.
Toen kwamen we bij een brug, en honey was er werkelijk van overtuigd dat die in zou storten als ze daar overheen ging. Dus weer KLABAM op de rem.
Maar ook hier heb ik haar kunnen overtuigen dat ze erover heen kon.
Verder heerlijk gereden, echt.
Nog een poos bji een kudde jonge paarden staan kijken, en we zijn achtervolgd door een kudde pinken (koeien). DIe overigens wel gewoon in hun wei zaten hoor.
Naja, mijn verslag van de avond dus


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:57

Leuk he, als ze ineens niet meer verder willen. Weet er alles van Frusty
En die pinken, dat heb ik ook vaak! Het weiland naast ons heeft dus een heleboel van die beestjes staan dus kom er nogal eens langs. En het blijft interessant voor ze. En IJsco vindt hen ook interessant Verward
Maar fijn dat je lekker gereden hebt Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 12:13

hihi ik zie het al helemaal voor me. En wel zielig hoor die zweep Knipoog

Julius had dat nooit. Die liep ging eigenlijk nooit op de rem. Wel zo prettig. Hij kon wel in volle galop ineens afdraaien. Zo'n 09 graden hoek. Niet prettig was dat.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 12:24

tja, die zweep zit me op het moment zelf ook absoluut niet lekker, maar ik moet haar er gewoon een x doorheen "rammen".
Ik heb er geen zin in dat ik elke x als ik naar buiten wil strijd krijgt omdat ze niet van het erf afwil.
Daarbij heeft ze in principe weinig te willen toch?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 12:26

Ja dat omdraaien kan leuke gevolgen hebben als je zelf nog rechtdoor gaat....

Vorige week lag ik bijna naast Supertoon, op zich een hele knappe prestatie waar ik dan ook heel erg trots op zou zijn geweest: de eerste tweebener die van Toon afstort!

Ik was aan het rijden in de kleine bak en Toon vind het daar wat griezelig, hij schrok van een spook in de hoek en draaide zich razendsnel om en draafde de andere kant op. Hiha, daar hing ik half naast hem, gelukkig waren zijn manen wat langer dan normaal! Ik had ogenblikkelijk kramp in mijn kuit en kon even niet verder rijden. Zwak!!!

Dus Honey probeert je nu een beetje uit stef? Karaktertje hoor! Mag dat wel, ook al is het wel eens lastig!

Toon is altijd gewend om op de weg stil te gaan staan om een groep paarden te begeleiden bij het oversteken. Dat doet hij dus nu nog steeds. Als we een weg oversteken gaat hij baf op de rem! En hij loopt pas verder als er andere paarden voorbij zijn gegaan!

Wat zijn het toch een leuke beesten!

Groetjes Mieke


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 13:03

haha ik zie het al voor me!
Lottie was er ook van overtuigd dat toen we voor het eerst over het brugje hier gingen hij moest oppassen dat het brug spook niet stiekem aan z'n sokken zat dus hij legde zijn voeten zowat in z'n nek het watje.
omdraaien en echt vol op de rem doet ie niet hij minderd wel vaart of gaat ergens met een boogje om heen.
Moon was daar wel zo goed in...
vanuit galop vol op de rem hihi zat ik ergens tussen d'r oren

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 13:13

Ken dat ja. Ging met Paco buitenrijden. Heerlijk weertje lekker een zondagochtend. Komen we bij een voetpad waar een ronde steen in het midden ligt zodat er geen auto's tussendoor kunnen. Wat was dat ding verschrikkelijk eng zeg. Stel je voor dat je erlangs loopt en het opeens beweegt. Hij ging dus volop in de ankers met zijn voorbenen wijdt en een kop erop. Pling Moest er eigenlijk wel om lachen maar hij wou er echt niet voorbij totdat het andere paard er voorbij ging en toen was er niks aan de hand.
Wat zijn ze toch leuk he die paardjes. Party!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers