Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 09:31

Dat ik oefen voor zeehond.....enige voordeel het zit los. -O-

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


Mandarijn
Berichten: 9052
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 10:13

Dat de was met een raar geurtje uit de wasmachine is gekomen. Ik wil frisse was. -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 10:25

Dat ik zo erge trust-issues heb..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Jorex

Berichten: 9896
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 10:28

Dat ik nog steeds niks durf te eten omdat ik bang ben dat ik ga overgeven. En ik ben nu niet thuis, dus ik kan niet snel naar het toilet toe rennen. Ik wil naar huis, maar dat gaat niet want ik moet presenteren vanmiddag. |(

Alex en Jorie <3

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:03

Mandarijn schreef:
Dat de was met een raar geurtje uit de wasmachine is gekomen. Ik wil frisse was. -O-


Wasmaschine schoonmaken? Filter controleren of de afvoer niet verstopt is etc.

Ik irriteer me aan mn collega, beld hij me net dat ik vroeger kan beginnen.
Prima.... Maar dan gaat hij mij vertellen dat ik niet zoveel touren moet rijden want ja hij red dat niet dus dan moet ik het ook niet doen.
Jonge dat wat mogelijk is in 8 a 9 uur werktijd rij ik weg

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:07

Gesprek straks waar ik best tegenop zie. Ik wil sterk blijven, maar waarschijnlijk word ik tijdens het gesprek weer een watje en krijg ik er weer niet uit wat ik wil zeggen.

black_kelpie

Berichten: 7773
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:39

Aan een app, waar ik best voor wil betalen, dus een abonnement afgesloten. Er stond een bedrag bij per maand, en ik heb een abbo voor een jaar afgesloten. Hebben ze het hele bedrag voor een jaar in één keer afgeschreven. Nou mooi niet dus _-:(

Via de appstore mijn geld teruggekregen, dus ze zijn mooi een betalende klant kwijt.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:40

xDenies schreef:
Dat ik in de bios ben wat niet erg is. Maar we hebben betaald voor Comfort seats en toen we die rij liepen scheurde er een muis onder de stoelen vandaan :o En het is ook echt super smerig.....


Ik ben niet zo moeilijk en ook niet bang voor muizen maar vind dit wel een beetje raar (en ook wel vies)

Wil ik even op inhaken:

Muizen zitten overal, in elk horeca bedrijf. Je komt er gewoon niet vanaf, passen overal in. Werk in een broodjeszaak en laatst zaten we wat te drinken na het werk en toen kwam er al eentje de hoek om. En het wordt bemoeilijkt om ze te bestrijden met al die regels. Ook in een luxer restaurant ooit uit eten geweest en daar scheurde er ook een tussen de tafels. Gelukkig was het mooi weer en zat iedereen buiten, je zou maar iemand hebben die begon te schreeuwen in je hut :Y)

Snap overigens wel dat het eng is als er eentje onder je voeten door scheurt, schrik je van, maar als je stampt zijn ze vaak al ver weg.

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:52

Ik vind ze niet eng. Ik stoorde mij meer aan de viezigheid. Er lag eten voor miljoenen muizen iig.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:17

Afbeelding
Dit. Dit belooft een leuke zomer te gaan worden. Deze stront ligt er al vanaf vanmorgen ergens. Leuk, zulke onderburen.


Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:39

Dat ik elke keer achter mijn rooster aan moet, want dat gaat nooit in 1x goed :=

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Tigress

Berichten: 8919
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:50

Dat ik mijn camera heb moeten opsturen om te kijken wat er aan de hand is, en een prijsopgave te krijgen.
Bellen we de verzekering op, krijgen we te horen dat het via hen had moeten gaan -O-
Oftewel, ik ben m'n camera een x-aantal dagen kwijt, weet wat de prijs voor reparatie moet gaan worden, en als ik 'm terug heb mag 'ie nog een keer via de verzekeraar naar Canon toe -O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

MelissaV

Berichten: 3601
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 14:31

Aan mijn knie :( Zaterdagmiddag begon mijn verlof, en zondagmiddag ben ik gevallen en lig nu al 2 dagen met een kapotte knie op de bank :(

Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:34

Dat ik dus ziek ben op mijn vrije dag.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Jorex

Berichten: 9896
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:46

Mijn zenuwen voor een presentatie..

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:54

Dat er iemand veel te dicht bij mij, veel te hard wortels zit te knagen. GATVERDAMME

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:58

Mandarijn schreef:
Dat de was met een raar geurtje uit de wasmachine is gekomen. Ik wil frisse was. -O-

Even met reinigingsoda er in op 90 graden lang programma. Dan zitten er teveel zeepresten in.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:17

Dat de allergie pillen zo een heftige naslag, op mijn lichaam hebben.
Zo maar eens kijken na iets minder chemisch :+

Daardoor ook de ergenis dat ik me zo verschrikkelijk slap voel -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Nyaleti

Berichten: 5993
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:41

Met de hond in het bos, vroeg of tegemoetkomende mensen hun 3 honden die aan kwamen gestormt even vast wilde doen. "Maar dat gaat gewoon goed hoor!" Fijn voor je, maar je weet niet wat die van mij doet. :roll:
Was niet mijn hond dus ik wist ook niet wat ie zou doen, maar wel dat het een hele goede hond is dus als daar iets mee zou gebeuren... Was gisteren al maar ben er nog steeds van over de zeik.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 18:14

casperzazoe schreef:
Met de hond in het bos, vroeg of tegemoetkomende mensen hun 3 honden die aan kwamen gestormt even vast wilde doen. "Maar dat gaat gewoon goed hoor!" Fijn voor je, maar je weet niet wat die van mij doet. :roll:
Was niet mijn hond dus ik wist ook niet wat ie zou doen, maar wel dat het een hele goede hond is dus als daar iets mee zou gebeuren... Was gisteren al maar ben er nog steeds van over de zeik.

Ohh zo frustrerend! Of mensen die hun loslopende hond achter paarden aan laten lopen "hij doet niks". Nee ook niet boos worden dan als mijn paard een klap uit deelt...

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 18:15

Jikkeee schreef:
casperzazoe schreef:
Met de hond in het bos, vroeg of tegemoetkomende mensen hun 3 honden die aan kwamen gestormt even vast wilde doen. "Maar dat gaat gewoon goed hoor!" Fijn voor je, maar je weet niet wat die van mij doet. :roll:
Was niet mijn hond dus ik wist ook niet wat ie zou doen, maar wel dat het een hele goede hond is dus als daar iets mee zou gebeuren... Was gisteren al maar ben er nog steeds van over de zeik.

Ohh zo frustrerend! Of mensen die hun loslopende hond achter paarden aan laten lopen "hij doet niks". Nee ook niet boos worden dan als mijn paard een klap uit deelt...


Inderdaad. "Hij doet niks", maar mijn paard wel!
Als jouw dier niets doet, heel leuk, maar andere dieren zijn niet altijd even lief..

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 18:57

Ohw dat is zo frustrerend, die loslopende honden met eigenwijze baasjes.

Nog zo een frustratie internet dat ineens uitvalt >;)

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Jorex

Berichten: 9896
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 19:11

Droge aardappelen. Dan vergaat je eetlust meteen..

Alex en Jorie <3

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 19:21

Dat voor een fotoshoot mensen opeens ALLE veiligheidsnormen voor het omgaan met paarden de deur uit doen. Zonder cap, op blote voeten lopen met een jong paard in de open lucht, op de grond zitten tussen twee (jonge) paarden..
En daarbij dus ook hun rol als voorbeeldfunctie negeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 19:40

Saleisha schreef:
Dat voor een fotoshoot mensen opeens ALLE veiligheidsnormen voor het omgaan met paarden de deur uit doen. Zonder cap, op blote voeten lopen met een jong paard in de open lucht, op de grond zitten tussen twee (jonge) paarden..
En daarbij dus ook hun rol als voorbeeldfunctie negeren.


Hu? "Lopen met een jong paard in de open lucht?" Wat is daar mis mee? :')