Pension stalling Manege prinsenstad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aelin
Berichten: 1642
Geregistreerd: 21-09-08

Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 15:00

Hallo,

Is er iemand die hier met zijn paard staat?
Zoja hoe bevalt het? Is het vaak druk?
Krijgen de paarden veel ruwvoer?

Mag ook via pb
Gr kelly


Horzielover2
Berichten: 2
Geregistreerd: 23-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 23:52

Hoi mijn vriendin rijdt daar. Ik kom daar ook heel vaak maar er zijn heel veel van die kinderen die soms heel irritant doen. Dat is mijn mening. En op woensdag is het wel beetje druk. Veder weet ik niet zo veel


pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 01:49

manege Prinsenland is heel bekend in regio Rotterdam.

En heeft een goede naam.

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 07:55

Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Voor de ruiter zat faciliteiten. Voor de paarden die daar toch 24 uur per dag verblijven... absoluut niet meer van deze tijd. Tenzij je je paard lekker in een hokje wil 23/7 per dag met maar een minimale hoeveelheid aan ruwvoer en daarvoor de hoofdprijs wil betalen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 10:27

Ik rijd er zelf (gewoon in de manegeles) en vind de instructie er ontzettend goed. De manegepaarden staan in schone, lichte stallen. Ze komen ook regelmatig in de paddock als ze vrij zijn en in de zomer in de wei.
Ik denk als je de keuze maakt om op een manege te gaan staan Prinsenstad helemaal geen verkeerde keuze is, toch?!
Daarnaast vind ik de mensen er heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben Prinsenstad ook in overweging om te gaan staan met de pony van onze dochters (zie mijn topic over paard- kindvriendelijke stalling). Het grotendeels van de dag op stal staan zou ik kunnen compenseren door in de ochtend een keer extra te gaan om los te gooien oid. Wij wonen er nml. vlak in de buurt.

Ik lees mee. Wellicht reageren nog mensen die er wel al zelf staan of gestaan hebben.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 13:24

Annet73 schreef:
Ik rijd er zelf (gewoon in de manegeles) en vind de instructie er ontzettend goed. De manegepaarden staan in schone, lichte stallen. Ze komen ook regelmatig in de paddock als ze vrij zijn en in de zomer in de wei.
Ik denk als je de keuze maakt om op een manege te gaan staan Prinsenstad helemaal geen verkeerde keuze is, toch?!
Daarnaast vind ik de mensen er heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben Prinsenstad ook in overweging om te gaan staan met de pony van onze dochters (zie mijn topic over paard- kindvriendelijke stalling). Het grotendeels van de dag op stal staan zou ik kunnen compenseren door in de ochtend een keer extra te gaan om los te gooien oid. Wij wonen er nml. vlak in de buurt.

Ik lees mee. Wellicht reageren nog mensen die er wel al zelf staan of gestaan hebben.

Nee. Dat is geen compensatie, dat is een druppel op een gloeiende plaat.

koeien op de weg...

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 13:32

@Kelly1992 woon je daar in de buurt? Er zijn genoeg andere manege's en pensioenstallen in de buurt .

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 13:52

GDG schreef:
Annet73 schreef:
Ik rijd er zelf (gewoon in de manegeles) en vind de instructie er ontzettend goed. De manegepaarden staan in schone, lichte stallen. Ze komen ook regelmatig in de paddock als ze vrij zijn en in de zomer in de wei.
Ik denk als je de keuze maakt om op een manege te gaan staan Prinsenstad helemaal geen verkeerde keuze is, toch?!
Daarnaast vind ik de mensen er heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben Prinsenstad ook in overweging om te gaan staan met de pony van onze dochters (zie mijn topic over paard- kindvriendelijke stalling). Het grotendeels van de dag op stal staan zou ik kunnen compenseren door in de ochtend een keer extra te gaan om los te gooien oid. Wij wonen er nml. vlak in de buurt.

Ik lees mee. Wellicht reageren nog mensen die er wel al zelf staan of gestaan hebben.

Nee. Dat is geen compensatie, dat is een druppel op een gloeiende plaat.


Niet per definitie vind ik;
Mijn dochters zijn, naast het rijden, zo’n 2 tot 4 uur per dag met hun pony bezig (op lange schooldagen ongeveer 2 uur, op de korte dagen en in het weekend een stuk langer). Als ik er dan in de ochtend voor kan zorgen dat ie ook nog een uur los kan lijkt me dat helemaal niet zo verkeerd.
Ik ben met je eens dat paarden zo min mogelijk ‘opgesloten’ moeten zitten en liefst vrij, in een kudde bij voorkeur en indien mogelijk, moeten kunnen bewegen.
Helaas is dat niet bij iedereen mogelijk of, en ik denk best vaak, staat de pony/paard op een accommodatie met mn goede faciliteiten voor de ruiter zelf;(

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 13:56

Dat is toch geen compensatie? Een dag heeft 24 uur, weet je hoe lang dat is als je het vergelijkt met al die uren op de wc zitten?

In jou buurt is er bijvb ook een hitactief stal. Ga daar eens kijken naar het verschil met al die uren op stal staan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

rien10
Berichten: 14562
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 22:17

Ze vraagt info over De Prinsenstad, niet over een Hit actiefstal.

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 22:22

rien10 schreef:
Ze vraagt info over De Prinsenstad, niet over een Hit actiefstal.

Ik heb mijn mening over Prinsenstad al gegeven. Daarnaast was mijn 2de bericht niet aan Ts gericht.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pluisje8

Berichten: 169
Geregistreerd: 30-06-12

Re: Pension stalling Manege prinsenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 22:44

Mijn fysio staat er al jaren met hun paard en hebben het uitstekend naar hun zin.
Er word goed voor de paarden gezorgd.
Je moet alleen wel een dikke portomone hebben.
En het is maar net wat je zoekt.
Ik zelf zou er ook niet willen staan omdat ik gewend ben dat me paard 24/7 buiten staat.

Aelin
Berichten: 1642
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-19 08:12

pompadour schreef:
@Kelly1992 woon je daar in de buurt? Er zijn genoeg andere manege's en pensioenstallen in de buurt .


Ik sta inmiddels op een stal in wassenaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz en 68 bezoekers