Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 20:17

xxwienekexx schreef:
Een rondje kunnen rijden in de baan en ervan genieten op de Western Experience in de Brabanthallen met Grace;

Check! *\o/*

Met een mooie 7e plaats in de pleasure jackpot en 11e plaats in de trail jackpot.


Afbeelding


Nicje87

Berichten: 9848
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 11:02

Nicje87 schreef:
Wij gaan starten in de B. Ik hoop af en toe een winstpuntje te halen


Doel sneller behaald als gedacht.
Afgelopen zondag ons debuut gemaakt en 2 winstpunten gehaald. Ik ga mijn doelstelling aanpassen naar:
Hopelijk eind 2019 startgerechtigd voor L1.

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Friesfanaat

Berichten: 1338
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 11:36

Mijn doel voor 2017 was mijn 1e wedstrijd ooit rijden en met mn oudere merrie L2 geklasseerd te zijn, doel is behaald want aanstaande donderdag starten we onze eerste L2 wedstrijd!

Doel voor 2018 met mn oudere merrie is Z1 geklasseerd zijn aan het einde van het jaar, gelukkig heb ik als het goed is begin januari mijn B-E rijbewijs en kunnen we wekelijks op pad!
Met mijn jonge merrie heb ik er net 3 wedstrijden op zitten en is het doel om de L1 uit te zijn aan het einde van het jaar!

------------------------------------------------------

Met mn oudere merrie het doel ruimschoots gehaald! De M1 en M2 zijn we met sneltreinvaart doorgevlogen! Helaas daarna een tijdje eruit gelegen ivm blessures, maar toch nog een paar Z1 wedstrijden kunnen rijden met in totaal 3 winstpunten!

Nieuwe doel: Z2 mogen en kunnen starten, vliegende wissel installeren dus :+

Jonge merrie doel niet volledig behaald, wel een klein beetje voorsprong gekweekt doordat ik met oudere merrie Z geworden ben haar al meegenomen in het L1, helaas blokkeert ze momenteel erg veel en gaan we dus eerst maar even langs de osteopaat volgende week in de hoop dat ze daarna weer een beetje fijn loopt ipv constant loopt te steigeren...

Nieuwe doel, mits lichamelijk in orde bevonden: M1 uitgereden zijn.

In maart vorig jaar nog een 3e knapperd erbij gekregen welke ik inmiddels ook in het L1 uitbreng. Totaal andere merrie dan de andere 2. Veel bevestiging nodig dat ze het goed doet, ietwat onzekere merrie. Maar ook hiermee hoop ik het M1 uitgereden mee te zijn voor het einde van dit jaar :-)

Julia ´fan Melman´ Tymen 503 x Wimer 461 - B+2
Meiske ´fan Melman´ Eise 489 x Wimer 461 - B+3


~ No Fear, Life's Better Than You Obviously Thought ♡ ~

Shavis91

Berichten: 104
Geregistreerd: 16-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 17:07

Mijn wedstrijddoel voor 2019:
Met mijn bijrijdfries voor het eerst officieel in de B starten, we zijn nu bijna anderhalf jaar aan het trainen (van manege-in-een-rijtje-ruiter naar harmonieus-koppel-wat-anderen-ook-kunnen-waarderen) en we voelen ons eindelijk een team wat zeker genoeg is om een Bproef netjes te rijden.

Met mijn fjordenpup die we aan het beleren zijn hebben we een klein wedstrijddoeltje, gewoon een keer naar ander terrein waar hij ervaring op kan doen zodat we ook weten hoe hij daarop reageert. Misschien een keer voor spek en bonen een Bproef starten of een oefendressuur doen.

lara1510

Berichten: 107
Geregistreerd: 23-08-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 01:26

Mijn eerste doel is om dit jaar L1-gerechtigd te worden. Nou denk ik dat dat wel goed komt aangezien we B+8 zijn dus ik zou als ‘extra doel’ nog wel wat dikkere punten willen rijden zodat ik een betere basis heb in de L1, ik rijd nu net 6-jes proeven met nog wel eens een 5 voor impuls of aanleuning.

Ik wil nog een keer een 7 voor impuls en aanleuning halen en ik zou nog een keer twee winstpunten in één proef willen rijden. Als de aanleuning en de impuls in de B minstens een 7 waard is (dat is het in de training nu wel maar in de ring helaas niet) dan durf ik het wel aan om richting de L1 te denken. Ik hoop dus in 2019 de B netjes af te ronden! :j

Prince Charming: B+13, L+0 <3

"No learning curve could ever bend us too far out of shape"

c_alsemgeest

Berichten: 20624
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:50

lara1510 schreef:
Mijn eerste doel is om dit jaar L1-gerechtigd te worden. Nou denk ik dat dat wel goed komt aangezien we B+8 zijn dus ik zou als ‘extra doel’ nog wel wat dikkere punten willen rijden zodat ik een betere basis heb in de L1, ik rijd nu net 6-jes proeven met nog wel eens een 5 voor impuls of aanleuning.

Ik wil nog een keer een 7 voor impuls en aanleuning halen en ik zou nog een keer twee winstpunten in één proef willen rijden. Als de aanleuning en de impuls in de B minstens een 7 waard is (dat is het in de training nu wel maar in de ring helaas niet) dan durf ik het wel aan om richting de L1 te denken. Ik hoop dus in 2019 de B netjes af te ronden! :j

Zo ben ik ook... ik wil altijd in de klasse per proef minimaal 65% rijden voordat ik over ga.
Maar met die 2 gereden wedstrijdjes zit ik daar nu al tegen aan.
Maar voor mijn gup wil ik eerst even wat meer ritme opbouwen en hem lekker laten wennen... vooral straks buiten de deur en buiten. En dan ben ik wel blij met het terug start gebeuren en dat ik gewoon lekker in de B kan rondtuffen :D

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Saaams

Berichten: 13261
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:01

Saaams schreef:
Mijn doel voor 2019 is:

- Winstpunt in het L dressuur (momenteel B+12)
- Een aantal (foutloze) Oefencrossen uitrijden.


Mijn eerste doel is al behaald
We zijn nu L1+1. Stiekem hoop ik toch eind van het jaar L2 startgerechtigd te zijn.

Laerkens Beauty

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:17

Ik had als doel in maart L2 te starten (nu L1+7) maar ivm de vorst bijna 2 weken niet gereden, dus moet even bijstellen.
- Eind april - begin mei: overgang naar L2
- Springen weer op gaan pakken en meer privelessen daarin nemen
- In 2019 de punten voor het M1 zou helemaal super zijn

Trotse eigenaar van 9 superpony's en 2 toppaarden

Ibiat (v. Rabiat Z) dressuur M1+2 springen 1.10m +22

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:28

Onze doelen zijn:

- Winst L1 dressuur
- M springen uitrijden/Z startgerechtigd
- Foutloze L cross rijden

Zeker realistisch, verhuisd van stal dus kunnen hele jaar door trainen met fijne begeleiding. Ik heb er zin in :D

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:28

mijn wedstrijd doel voor het outdoorseizoen jumping 2019:
105cm starten en het hele seizoen constante resultaten en vertrouwen met mijn vosse merrie :Y)

Kira Dancer van Oz v. Esperanto van Paemel
Kitana v. Chacco boy

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:30

Capriootje schreef:
Onze doelen zijn:

- Winst L1 dressuur
- M springen uitrijden/Z startgerechtigd
- Foutloze L cross rijden

Zeker realistisch, verhuisd van stal dus kunnen hele jaar door trainen met fijne begeleiding. Ik heb er zin in :D


Leuk! wissel je dan af tussen dressuurwedstrijd en jumping (om de week) of doe je het in periodes?

Kira Dancer van Oz v. Esperanto van Paemel
Kitana v. Chacco boy

RedKiwi

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:31

Mijn wedstrijddoel:
Uberhaupt een wedstrijd gaan rijden, zijn nu nog druk aan het revalideren, dus ben al lang blij als het zo ver is dat we een wedstrijd kunnen doen. Beetje een droom is om een springwedstrijd te doen, dat lijkt me gaaf!

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:08

@Nana: Ja dressuur rijd ik tot nu toe amper, maar op m'n nieuwe stal worden wedstrijden georganiseerd dus die rijd ik nu mee. Springen varieert van 1 tot 2 keer per maand en crossen alleen een aantal in de zomer periode. :)

Lui_

Berichten: 1176
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: Haringhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:22

Mijn doel voor 2019:
-M2 met winst rijden

We zijn nu M1 +5 dus moet haalbaar zijn.

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:38

Ik ben vandaag weer voor het eerst op wedstrijd geweest. Met 2 winstpunten erbij ben ik nu L1 startgerechtigd. Dus weer wat dichterbij mijn doel.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:19

Ik denk dat mijn doel voor dit jaar is om mijn pony lekker ontspannen te laten lopen. Ben er net vanmiddag achter gekomen dat het Zadel brak is het geeft veelteveel druk op de schouderbladen. Verder zou ik ook graag L1 startrechtig zijn. Heb donderdag mijn 1e debuut gemaakt en ook nog een winstpunt gemaakt.

In bezit van het knapste arabiertje op stal <3


MyWishMax

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 19:14

MyWishMax schreef:
In 2019 wil ik me in de zomer weer selecteren voor de regiokampioenschappen en misschien meer in het L2. We hebben nu 1 keer L2 gestart en ik heb me bewust teruggetrokken uit de selecties, ook al waren we wel geselecteerd.

Eind van het jaar wil ik dan M1+5 zijn of al M2 startgerechtigd, ligt er aan wanneer in debuut ga maken.


Doelen mag ik alweer bijstellen. Peesblessure dus de komende 6 maanden uit de running. Doel voor dit jaar is dus herstellen en weer op oude niveau komen.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 19:20

Mijn wedstrijddoel in 2019 is M2 starten met mijn 22-jarige paard. We mogen al M2 starten maar de keertwendingen gaan nog erg moeizaam. Toch hoop ik dat het nog gaat lukken, als hij maar fit genoeg blijft! *D

L'est en faisant n'importe quoi, qu'on devient n'importe qui

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 10:12

MyWishMax schreef:
MyWishMax schreef:
In 2019 wil ik me in de zomer weer selecteren voor de regiokampioenschappen en misschien meer in het L2. We hebben nu 1 keer L2 gestart en ik heb me bewust teruggetrokken uit de selecties, ook al waren we wel geselecteerd.

Eind van het jaar wil ik dan M1+5 zijn of al M2 startgerechtigd, ligt er aan wanneer in debuut ga maken.


Doelen mag ik alweer bijstellen. Peesblessure dus de komende 6 maanden uit de running. Doel voor dit jaar is dus herstellen en weer op oude niveau komen.


ah dat is balen! hopelijk snel terug aan trainen!

Kira Dancer van Oz v. Esperanto van Paemel
Kitana v. Chacco boy

SabinaRoset
Berichten: 38
Geregistreerd: 06-12-17
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:56

Mijn doel in 2019 is eerste keer B starten met mijn (nog net geen) 4 jarige én eindelijk eens een wedstrijdje dressuur starten met mijn bijna 9 jarige *\o/*

De bijna 4 jarige verwacht ik wel dat het goed komt met de B en L1 maar de bijna 9 jarige blijft toch altijd een dingetje met een flink karakter en eigen mening :+

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:07

Salinero123 schreef:
Ik denk dat mijn doel voor dit jaar is om mijn pony lekker ontspannen te laten lopen. Ben er net vanmiddag achter gekomen dat het Zadel brak is het geeft veelteveel druk op de schouderbladen. Verder zou ik ook graag L1 startrechtig zijn. Heb donderdag mijn 1e debuut gemaakt en ook nog een winstpunt gemaakt.


Ik heb mijn doelen even helemaal bijgesteld. Ben er laatst achter gekomen dat ik toch echt verder wil n het springen. Dus ik hoop om n het eind van het jaar L startgerechtig te zijn. Ook een heel belangrijk doel voor mij is om een goede instructeur te vinden die zowel springen als dressuur geeft.

In bezit van het knapste arabiertje op stal <3

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10393
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:18

ynskek schreef:
Wij eindigden in 2018 op L2+6

Mijn doel in 2019 is vanaf eind februari weer regelmatiger te gaan starten.

Daarnaast wil ik graag eind van het jaar M2+1 zijn :)


Ik ga door omstandigheden pas na de zomer over naar t M.

Ik ga mijn doel bijstellen naar M1+5

Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:18

Ik wil al jaren starten. Elk jaar komt er weer wat persoonlijks tussen voor mij.. (Ik leef te druk en veeleisend. Wordt aan gewerkt..) Dit jaar lijkt het toch echt te gaan gebeuren dat wij ons doel halen! *\o/* Datum gevonden op een plek vlakbij stal, spullen compleet, paard loopt nu echt steeds lekkerder, nu nog de zenuwen overwinnen en inschrijven.. dan rijden wij onze eerste B! :D

Ons doel is eigenlijk te gaan springen, daar ligt ons hart echt. Maar eerst wil ik dressuurmatig goed hebben en natuurlijk onze toegang hebben verdient door onze B dressuurpunten te halen. :) De zomer een cross zou helemaal mooi zijn, maar dat is bonus.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:23

Gezien het seizoen voor ons nog moet beginnen, mag ik nog doelen plaatsen?
Voor Sam hoop ik het komende seizoen een fijn ritme te vinden in het nieuwe niveau dat we gaan starten. Stiekem mik ik op een selectie voor een kampioenschap maar dat zal niet makkelijk worden. :=
En ik hoop dit jaar de vliegende wissel er in te krijgen. :j
Betreffende de jongste hoop ik de basis er dit jaar goed genoeg in te krijgen en haar mee te nemen naar mijn trainer zodat ik haar eind van het jaar wellicht eens mee kan nemen op een wedstrijd om te kijken wat ze daar van vindt. Dus voor haar is het doel eigenlijk dat ze eind van het jaar eens mee zou gaan voor de eerste keer.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:37

Mijn doelen kan ik vergeten voor dit jaar. Paard lief is kreupel en voorlopig zijn wij nog wel even uit geschakeld. Echt onwijs balen want ze ging zo fijn!

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers