Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:25

Dat bedoel ik dus. In totaal gewoon 4 gram lactose. Waarmee ze hoe dan ook de lactose "vrije" grens van de overheid ruim overschrijden. Nou moet het voor mij gewoon 0 gram lactose bevatten en koemelkeiwit vrij ook nog. Kortom melkvrij en niet melkhoudend. Heb dat ook heel specifiek gevraagt. Voorheen was het melkvrij nu niet meer

Heb mijn eerdere post even uitgebreid

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:27

Dat ik na het zien van de eerste twee delen van de Hobbit geïntrigeerd ben door het avontuur en nu ook graag het laatste deel wil zien, maar dat al dat geweld mij gestolen kan worden.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 23:30

Dat ik nadat mijn schoenen aardig beschadigd waren door de val van de trap er ook nog achter kwam dat de achterkant van mijn telefoon onwijs beschadigd is terwijl ik gewoon een hoesje gebruik. Hallo reparatie à €59,-

En mijn lijf begint overal steeds meer te protesteren. Nek vast, onderrug vast, linker heup begint nu ook en rechtervoet wss licht gekneusd. En ik moet morgenavond werken.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 01:13

Aan de gigantische koorts die ik ineens heb. Zo geen tijd voor -O-

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 05:56

Dat mijn slijm vast zit en er niet uit wil. Ik hoest me al een uur helemaal kapot, inclusief kokhalzen en gore smaak in mijn mond maar het slijm blijft zitten en dus blijf ik hoest reflex houden en ik wil gewoon slapen

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 07:54

Dat ik eigenlijk voor spek en bonen naar school ga. En ik mij dus verveel in alle lessen omdat ik niet echt weet wat ik moet doen. Ik moet het uitzitten tot april.. maar krijg daar steeds minder zin in. Ook moet ik nog een opleiding bedenken voor als de 21+ test niet lukt. En eh ja geen idee op niv 2 spreekt niks mij aan.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:45

Mn vader die beneden keihard met iemand zit te praten, kan de deur gewoon dicht dan kan ik tenminste proberen te slapen. Zal je net zien als ik naar beneden ga om de deur dicht te doen dat ie dan ineens net gaat

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:58

Dat ik er even niks meer van snap met een brief die ik ga krijgen vandaag :')
Post NL app gaf aan dat er een brief voor me onderweg is het is eentje waarbij staat dat er een pakketje is afgeleverd, en ik nog bepaalde kosten moet betalen. Dikke prima, maar welk pakketje dan? :') Ik verwacht momenteel nog niks?

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:03

Collega _-:(
Weer wat stuk rijden aan de vrachtauto.
En dan kreeg ik net te horen van een andere collega dat hij wil gaan zeuren bij de planners dat ik de auto hem smerig overgeef.
Maar dat vind ik eigenlijk ook weer grappig... Want ehm ja dat gebeurt wel eens dat er geen tijd is om de auto schoon te maken van binnen. En als ik 5 minuten te laat in principe binnenkom ga ik niet de auto eerst schoonmaken en dan overgeven. Nee ik geef direct de auto over zodat hij kan gaan werken

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 11:05

hagelslag schreef:
Collega _-:(
Weer wat stuk rijden aan de vrachtauto.
En dan kreeg ik net te horen van een andere collega dat hij wil gaan zeuren bij de planners dat ik de auto hem smerig overgeef.
Maar dat vind ik eigenlijk ook weer grappig... Want ehm ja dat gebeurt wel eens dat er geen tijd is om de auto schoon te maken van binnen. En als ik 5 minuten te laat in principe binnenkom ga ik niet de auto eerst schoonmaken en dan overgeven. Nee ik geef direct de auto over zodat hij kan gaan werken


Ik zou als ik jou was een keer een klacht over die collega indienen.... Man man man wat een gezeik heb jij altijd zeg!

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 11:32

Ik heh de planners als meerdere keren fatsoenlijk gezegd waar problemen zijn.
Alleen het grootste probleem is dat er te weinig chauffeurs zijn en dat wat nog over is voor een groot deel dus rare mankementen heeft.

Maar nu wil hij dus ook gaan klagen _O- ik vind t prima moet hij lekker gaan doen. Het beste zou zijn als hij een ander bedrijf zou zoeken.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 11:46

In de supermarkt. Mijn jongste zoontje was even niet tevreden en huilde nog al wat. Ik moest even snel paar dingetjes hebben en klaar. Meteen allemaal mensen erbij... o Heeft hij last van dit of heeft hij last van dat? Of dat zal het wel wezen? Zucht... baby's huilen soms .. Hij lag terugreis weer lekker te slapen. Gewoon moe dus.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:01

Al die mensen die mij boos aankeken net :+. Het parkeerterrein van de supermarkt is vernieuwd. Er zijn 3 in/uitgangen, waarbij er van eentje éénrichtingsverkeer is gemaakt. Je kan er bij deze dus alleen uitrijden. Dus ik rijd daarheen, staat er een auto. Zij stak gelijk al haar hand op van, ooh oeps sorry. Aangezien er voor mij meer ruimte was om uit te wijken, ben ik in z'n achteruit gegaan. Ik daarna weer verder, blokkeert een volgende auto de route, zijn vrouw stapt uit (oké wacht ik daar toch op). Vervolgens wil hij verder rijden naar mij toe en kijkt hij me boos aan. Dus ik kijk boos terug, wijzend naar het bord recht voor zijn snufferd. Vrouw kijkt mij ook boos aan en seint dat ik achteruit moet (nee doe ik niet, dan moet ik door een smal stukje en dan twee bochten maken, hij staat verkeerd en hoeft maar een klein stukje achteruit om mij er langs te laten kunnen). Inmiddels staat er een auto achter hem, die er langs wil (wil een andere straat in). Man maakt het zichzelf alleen maar moeilijker. Vrouw komt naar me toe; Kun jij niet achteruit? Ik; Kan wel, maar het éénrichtingsverkeer, u mag hier niet inrijden. Zij; Kan ik toch ook niet ruiken? Ik; Er staat letterlijk een bord voor je neus... Ik ga niet mezelf in een smal straatje achteruit rijden met het risico dat er een ander aankomt, die verwacht het niet.

Rij achter die man werd alleen maar groter, en achter mij ook. Uiteindelijk is hij toch afgedropen, voor mij achteruit gegaan. Ik en het rijtje weggereden, en die man ging alsnog door het straatje, de kant op die hij wilde (serieus, de inrit is 50m verder, als het al 50m is...).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:09

Dat ik niks zeker weet wat ik wil, en dat ik enorm vermoeid ben. Ik wil alleen maar slapen, maar zal toch moeten werken. -O-

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:18

Aan dat ik moet wachten tot morgen, omdat dan het asiel pas open is en ik toch bij die ene hond wil gaan kijken -O- *\%/*

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:25

Huge ass puist. Ik huil.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:34

Dat ik moet douchen maar niet durf... vind het doodeng, ben al zo duizelig en soms word ik dan helemaal niet goed en krijg ik het warm en koud en voel ik me nog slechter....

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:41

Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:43

Washandje pakken, warm water en je daarmee wassen. Beter veilig doen dan onderuitklappen. Douchen is best een belasting voor een ziek lichaam.

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:49

Als je voorlopig niet de deur uitgaat, zou ik dat douchen even uitstellen tot je weer veilig rechtop kunt staan. Dan maar even stinken :=

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 13:37

Britta31 schreef:
Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.

Nee mama is thuis. We hebben een douchestoel, ben daarop gaan zitten en heb snel afgespoeld. Op de stoel blijven zitten met een handdoek en zo opgedroogd en toen langzaam aankleden is t goed gekomen. Wel mama stand by als t niet ging

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 13:55

Al deze uitzichtloosheid.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 13:56

Britta31 schreef:
Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.

Plastic kan zacht worden van het warme water. Zo is mijn man ooit door een stoel gezakt tijdens het douchen met een gebroken poot.

Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:36

Dorus schreef:
Britta31 schreef:
Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.

Plastic kan zacht worden van het warme water. Zo is mijn man ooit door een stoel gezakt tijdens het douchen met een gebroken poot.


Nou ja, als die stoel al een gebroken poot had was het ook vragen om problemen..... :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:07

Dat het mij zo moeilijk wordt gemaakt om de vrijgezellen te organiseren. Opeens willen ze als maximumbudget €50. De helft reageert niet op wanneer ze kunnen. Niets is goed, alles moet anders. Hallo?!