Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:12

Nog van gisteren eigenlijk. De personen op stal die het een goed idee vonden om vol gas met de tractor achter mijn paard langs te rijden en tegelijkertijd te toeteren.
Paard schrok zich rot (en terecht) en trok zich los. Waren gelukkig wel in de bak, maar dan nog.
Personen in kwestie stonden er ook nog doodleuk bij te lachen "hij heeft zeker energie teveel of zo?"
_-:(

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:40

Dat de onderbuurvrouw 0 tegengas kan geven in haar relaties. Deze zal ook wel weer meppen >;). Maanden lekker rustig, ze was wat eenzaam. Dat gaf ze wel toe dus vond het sneu. Maar de afgelopen week iedere avond wel 3 auto's voor de deur, allemaal stuk voor stuk flinke junks. Ook de oude buurvrouw was er weer, zij hadden een drugspand.
Onderbuurvrouw heeft al jaaaren katten, die absoluut niet samen gaan met honden. En maandag dacht ik al een hond te hebben gehoord.. Blijkt de nieuwe kerel een of andere gigantische staffort te hebben. Beest ziet er niet gezond uit, thans, zijn testikels... Kan je niet om heen kijken. Ben benieuwd hoe lang dit goed zal blijven gaan..

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:07

Aan mensen met lange tenen...

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:13

Dat retourzendingen bij agradi altijd zo gigantisch lang duren...

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:17

Aan een bepaald persoon die zei dat ik mij niet moest aanstellen (ik zei dat ik af en toe nog wel een last heb van een terugval in mijn depressieve gedachten) want anderen hadden het veel slechter en dat mijn onzekerheid en mijn twijfels helemaal nergens voor nodig zijn, en dat het met zijn woorden nou opgelost was.
Juist..

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:19

ScarOfWars schreef:
Aan een bepaald persoon die zei dat ik mij niet moest aanstellen (ik zei dat ik af en toe nog wel een last heb van een terugval in mijn depressieve gedachten) want anderen hadden het veel slechter en dat mijn onzekerheid en mijn twijfels helemaal nergens voor nodig zijn, en dat het met zijn woorden nou opgelost was.
Juist..


Oef. Ik weet hoe t voelt. Ik maak het ook nog dagelijks mee helaas. Sommige mensen zijn zo blind dat ze echt niet verder kunnen kijken dan zichzelf he... :(

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:20

dromertje2 schreef:
Aan mensen met lange tenen...


Ik dacht oprecht even dat je dit letterlijk bedoelde :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:21

Pepperrr schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan een bepaald persoon die zei dat ik mij niet moest aanstellen (ik zei dat ik af en toe nog wel een last heb van een terugval in mijn depressieve gedachten) want anderen hadden het veel slechter en dat mijn onzekerheid en mijn twijfels helemaal nergens voor nodig zijn, en dat het met zijn woorden nou opgelost was.
Juist..


Oef. Ik weet hoe t voelt. Ik maak het ook nog dagelijks mee helaas. Sommige mensen zijn zo blind dat ze echt niet verder kunnen kijken dan zichzelf he... :(


En dit was ook nog eens een persoon van een datingsapp. Ik voelde nogal gekwetst..
Maar om het elke dag aan te moeten horen is al helemaal rot.. Jeetje.. :(:)

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:44

Dat iedereen om me heen zo zacht spreekt, mensen ik ben half doof praat harder of hou me erbuiten :roll:

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:49

laraxXxemma schreef:
Kan je er geen slot op doen?


Er zit dus een slot op het is gewoon een brievenbus zoals bij elke flat

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:56

Dat ik me steeds beroerder voel en de enige oplossing gewoon uitzieken is. Yay

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 16:12

De stank van de haarverf. :=

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 16:25

Lau schreef:
laraxXxemma schreef:
Kan je er geen slot op doen?


Er zit dus een slot op het is gewoon een brievenbus zoals bij elke flat

Worden ze in de verkeerde bus gestopt? Misschien eens vragen bij de buren?

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:51

Lau schreef:
laraxXxemma schreef:
Kan je er geen slot op doen?


Er zit dus een slot op het is gewoon een brievenbus zoals bij elke flat

Ooit jaren geleden kranten bezorgt, maar we kregen toen ineens klachten dat mensen geen krant gehad hadden. We hebben toen aangeleerd om te zorgen dat alles wat we bezorgden goed in de brievenbus te doen. We hadden schijnbaar een lolbroek die wat er een stukje eruit hing weer eruit liep te trekken.

Als het kan bezorger even aanspreken en anders een klacht doen. Misschien ben je ook niet de enigste die er last van heeft. ;)

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:09

Dat de schroeven van het ledikant spoorloos zijn verdwenen en ik vanavond het ledikant in elkaar wilde zetten. Vriend zegt dat hij denkt dat hij ze in de commode of het dressoir heeft gelegd, maar deze heb ik beide compleet leeg gehaald een paar weken geleden en ben ze niet tegengekomen.

Edit: ze lagen dus bij mijn schoonouders, wij kwamen de schroeven van de box tegen, terwijl de box bij hun in opslag staat. Dus gevraagd of zij schroeven bij de box hadden liggen en die blijken dus van het ledikant te zijn.

xSagan
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 22:56

Mijn buur, ik weet niet hoe ik ze uitkies, want mijn vorige kon er ook wat vanen dit is alleen verbetering, maar heb er toch weer een die wat harder naar muziek wil luisteren dan normaal... 1 A 2 x in de week niet erg, maar nu derde avond begint wel op te vallen. Weet alleen niet wie het is. (Meerdere buren)

Heb alleen geen zin in een gesprek eigenlijk.xD

Het is eigenlijk meer ergeren aan het feit dat anderen gewoon niet denken dat niet iedereen op hun muziek zit te wachten.....

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 00:59

Jikkeee schreef:
Dat de onderbuurvrouw 0 tegengas kan geven in haar relaties. Deze zal ook wel weer meppen >;). Maanden lekker rustig, ze was wat eenzaam. Dat gaf ze wel toe dus vond het sneu. Maar de afgelopen week iedere avond wel 3 auto's voor de deur, allemaal stuk voor stuk flinke junks. Ook de oude buurvrouw was er weer, zij hadden een drugspand.
Onderbuurvrouw heeft al jaaaren katten, die absoluut niet samen gaan met honden. En maandag dacht ik al een hond te hebben gehoord.. Blijkt de nieuwe kerel een of andere gigantische staffort te hebben. Beest ziet er niet gezond uit, thans, zijn testikels... Kan je niet om heen kijken. Ben benieuwd hoe lang dit goed zal blijven gaan..


Je ergert je aan de testikels van de hond van de nieuwe vriend van je onderbuurvrouw?

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 01:10

Waar zegt ze dat Nabster?? Ik lees enkelt dat ze die groot vind en het er niet gezond uit ziet als bijvullend dingetje in een verhaal dat ze zich ergert aan de buurvrouw en dan voornamelijk vanwege het volk dat ze meebrengt

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 02:58

Dat ik heerlijk warm in bed lig. Maar ik moet plassen en ik wil niet opstaan.

Struggle is real. :')

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 06:59

De honing die gekristalliseerd is en het lukt me maar niet om dat weg te krijgen |o

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:41

Aan dat m'n bed echt te lekker ligt.
Het is dat ik moet werken :+

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:43

CharIsabella schreef:
Aan dat m'n bed echt te lekker ligt.
Het is dat ik moet werken :+

Dit -O-

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:59

Maandag _-:(
Mijn jas bij verladespoor 1 en 2 vergeten.
Kom je achter zodra als dat je bij de boer bent.

Met de chip de dameswc/kleedkamer openen. Vervolgens weggaan zonder de chip mee te nemem.
Oftewel iemand anders moet zo mijn chip uit de kleedkamer halen anders kan ik er niet in.
En 2 x moeten zoeken omdat ik de boer niet ken.

Ik had beter in bed kunnem blijven

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 08:31

Ineke2 schreef:
CharIsabella schreef:
Aan dat m'n bed echt te lekker ligt.
Het is dat ik moet werken :+

Dit -O-

Hier nog een -O-

En er moeten wasjes gedaan worden en ik moet morgen op reis voor het werk dus vanavond is te laat en manlief is wel vrij, maar die is daar niet zo handig mee, maar er moet wel eea mee.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 09:06

LoeOrange schreef:
De honing die gekristalliseerd is en het lukt me maar niet om dat weg te krijgen |o

Even de verpakking in heet water leggen :j