Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 20:33

De wind vandaag Pff...helemaal klaar mee -O-
Heb mij zo veel schrap moeten zetten en moeite moeten doen om overeind te blijven dat nu mijn lijf echt vreselijk zeer doet...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 20:45

Banyu schreef:
Trui schreef:
ik sta binnekort tot 00:00 ingeroosterd maar meneer zei dat ik maar tot elf mocht werken wegens leeftijd?


Klopt, vanwege leeftijd heb je nog bepaalde richtlijnen. Waar werk je dan, dat je tot 00:00 ingepland staat?
Beetje raar....

Zo raar is dat toch niet? Alleen moet je zorgen dat dat soort uren dan niet achteraf zwart op wit staan, want dan hang je bij controles. Gewoon de wettelijk toegestane uren op papier inplannen en alles wat later is betaal je contant via de fooienpot.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 20:47

Banyu schreef:
Dan mag dat niet.

Toevallig Macdonalds? Hoor namelijk dat ze vaker niet naar de regels kijken?


nee geen restaurant

Een koude trui, is geen goede trui.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 21:33

Dat ik een nieuwe laptop heb gekocht, maar hem nog niet kan gebruiken. Nouja, kan wel...maar dan moet ik met een paar dagen al het werk weer opnieuw doen.
De laptop heeft een intern geheugen van maar 285 GB...Zelfs mijn oude heeft tenminste 1 terrabyte >;)
Oftewel, daar moet ''even'' een updrade in komen.

Vervolgens ga ik er even een beetje mee pielen, beetje kennis maken hoe alles werkt op die laptop, is het hele lettertype op bokt compleet anders dan mijn huidige compu :wow: Waarom? Ik kan er niet tegen _O-
Om nog maar te zwijgen over dat ik na 6 jaar weer moet wennen aan een touchpad waarbij ook het klikgedeelte touch blijft -O- Oftewel, elke keer als ik wil klikken, schuif ik mijn muis weer van hetgeen af waar ik op wilde klikken :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:09

Dat ik overal een oplossing voor weet te vinden maar nu ik het trapgat aan het verven ben, ik ineens niet kan bedenken hoe ik dat ene stuk kan doen waar je never nooit bij kan als je niet 2.50 lang bent -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:17

Heb je niet een stok waar je je roller op doet ? Die kan je uitschuiven en dan kom je wel zover

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:18

Dana01 schreef:
Dat ik overal een oplossing voor weet te vinden maar nu ik het trapgat aan het verven ben, ik ineens niet kan bedenken hoe ik dat ene stuk kan doen waar je never nooit bij kan als je niet 2.50 lang bent -O-

https://www.donvangorp.nl/wp-content/uploads/2018/05/ASC-Trapsteiger-1-e1525161624814.jpg
Misschien kan je er eentje huren bij de bouwmarkt? De stukadoors hadden hem bij zich toen ze de trap bij ons kwamen stuken. Dat was voor mij echt een ''Aaaah zoo dus''

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:44

Zou best kunnen maar ja , ik bedenk zulke dingen s avonds om 10 uur in het weekend -O-
Morgen vriendje maar laten helpen , als hij het af kan plakken vermaak ik me er wel mee .

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 09:44

Dat mijn vriend blijkbaar heeft toegezegd om vroeger naar het feest van zijn oma te gaan om te helpen. Joh, waarom altijd wij? De andere kleinkinderen helpen nooit. Dat hij maar doet, ik kom wel achter. Heb thuis nog veel te werk.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 09:49

Stromende regen die de sneeuw voor je ogen laat smelten als je speciaal ervoor gekomen bent. Plan b vandaag vrees ik.had zin in skieen maar niet met deze regen

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 09:59

Gisteren een en al ergenis.
Op verjaardag van mijn oma. Mijn zoontje zat de hele tijd overal te snoepen, nadat ik en mijn vriend al paar keer hadden gezegd van nou heb je wel even genoeg gehad. Zegt ze hier je mag deze chips nog wel op eten. Dus ik zeg ik had nee gezegd. Kind overstuur ( wat ik prima snap). Nou dan hoef je toch niet zo te huilen.. dus ik zei van ja duh.. ik zeg nee en jij zegt ja wat denk je dan? O dat had ik niet gehoord. jaja.

Met chinees eten ook weer, kind wou niet eten. Hele tijd mee te bemoeien ach dan eet je toch niet. Dus ik zet hem op de stoel en ik zeg je gaat eten. Nog steeds doordrammen want oma deed hele tijd '' leuk''. En opgegeven moment zou die van zijn stoel af. Dus ik zeg nee zitten blijven, hij zou er toch vandoor. Dus ik pak hem even goed vast en zeg je blijft zitten en gaat nu eten. Wel wat op bozere niveau. Zaal was stil en kind bleren. En wie had het weer gedaan??

Is het zo moeilijk om niet met andersmans kinderen te bemoeien? Dan heb je dat ge eikel niet.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18


Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 10:58

MarcoBorsato schreef:
Nabster schreef:
Iemand die vleesje zegt.
Alsjeblieft joh. Praat normaal.


Sowieso, volwassenen die verkleinwoordjes gebruiken :')


Klapper van de week; piemelkaasjes en beebje...

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:58

In diezelfde categorie: paardje, schoftje en dekentje. En dan gaat het niet over een babydekentje maar een paardendeken van volwaardig formaat.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:20

Vader van vriend waarbij het zweet uitbreekt en draaierig is vanwege rugpijn, maar medische hulp? Nehh :roll:

Ik de app "Moet ik naar de dokter" gedownload, zijn symptomen ingevuld, staat er "112 bellen". Maar nee, dat is te overdreven hoor... :evaw:

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:43

Steeph schreef:
Vader van vriend waarbij het zweet uitbreekt en draaierig is vanwege rugpijn, maar medische hulp? Nehh :roll:

Ik de app "Moet ik naar de dokter" gedownload, zijn symptomen ingevuld, staat er "112 bellen". Maar nee, dat is te overdreven hoor... :evaw:

Ik zou dat gewoon doen. Niet de toestemming van de patiënt vragen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:46

Zonder instemming nemen ze hem toch niet mee , wel bijzonder , je gezondheid is zo belangrijk.
Ik snap je frustratie

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:48

Dat ik me zo beroerd voel en zo eerste keer puppy cursus heb... kan amper ademen ivm benauwdheid, hoest continu en heb mega keelpijn (en niets helpt)

♡♡♡♡♡

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:52

Dana01 schreef:
Zonder instemming nemen ze hem toch niet mee , wel bijzonder , je gezondheid is zo belangrijk.
Ik snap je frustratie

Als de ambulance er is overtuigen die broeders hem toch met die klachten?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:55

Ineke2 schreef:
Steeph schreef:
Vader van vriend waarbij het zweet uitbreekt en draaierig is vanwege rugpijn, maar medische hulp? Nehh :roll:

Ik de app "Moet ik naar de dokter" gedownload, zijn symptomen ingevuld, staat er "112 bellen". Maar nee, dat is te overdreven hoor... :evaw:

Ik zou dat gewoon doen. Niet de toestemming van de patiënt vragen

Echt niet. Zijn hele familie is zo eigenwijs als ik weet niet wat...


Dana01 schreef:
Zonder instemming nemen ze hem toch niet mee , wel bijzonder , je gezondheid is zo belangrijk.
Ik snap je frustratie

Dankje


Ineke2 schreef:
Dana01 schreef:
Zonder instemming nemen ze hem toch niet mee , wel bijzonder , je gezondheid is zo belangrijk.
Ik snap je frustratie

Als de ambulance er is overtuigen die broeders hem toch met die klachten?

Meneer ging net bijna van zn stokje, maar de pijn was een 7 op een achaal van 1 tot 10 |o
Dan wil je toch zelf ook niet zien dat je misschien naast de fysio ook eens een aantal onderzoekjes moet laten doen...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:01

Tja sorry maar als ie echt niet wil en de familie ook niet dan moet ie zelf maar “ op de blaren” zitten met zijn pijn.
Hard gezegd maar hij wil dit blijkbaar zelf.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:15

Misschien de spoedpost bellen om te informeren wat wijsheid is?
Ik kan me voorstellen dat je ook niet op je geweten wilt hebben dat je erbij stond en tegen beter weten in niks hebt ondernomen.

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:20

Helaas , ze kunnen praten als brugman maar als meneer nee zegt hebben ze maar te gaan.
Ik begrijp dat dat heel raar overkomt , maar zolang hij niet beseft dat hij maar 1 lichaam heeft ......

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:33

Bepaalde docenten op deze school. Echt, hou gewoon stil of geef me die uitdaging waar ik om vraag. Mag niet werken aan een ander vak, maar ik ga echt niet bezig zijn met dingen waar ik zonder er mee bezig te zijn nog een 7 haal -.- (ik hoef geen 8, ik vind een 7 helemaal prima)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:43

Dat ik het idee heb dat er post verdwijnt uit de brievenbus. Er staat een brief in de app en dit is al de 3e keer dat hij er niet is. En ook niet een dag later of 3 dagen later. Dus of we hebben een hele luie postbode of iemand die brieven uit de bus haalt.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:07

Kan je er geen slot op doen?

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers