Handelstal ‘ons plekske’

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sertok
Berichten: 3
Geregistreerd: 26-12-18

Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 19:35

Heeft iemand misschien ervaringen met miran Demmers of handelstal ons Plekske? Ik zag op fb een hele leuke kinderpony staan. Maar kan niks over hun vinden. Dus dacht misschien heeft iemand hier ervaringen...

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:14

Je hebt pb

boomston

Berichten: 1
Geregistreerd: 25-10-13
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:02

Git, zou jij mij ook een pb kunnen doen??

Starrliefde
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:44

Git zou je mij ook pb kunnen doen?

Chessie123
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:10

Hallo kunt u mij u ervaringen delen over stal ons plekske ? Wat heeft u daar gekocht

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:26

Gezien de aantal pb's die ik hier over krijg, maar even dit bericht.
Mijn ervaringen met deze stal is niet goed. Hoe of wat, wil ik hier niet vertellen en vertel ik ook niet in pb.
Als je er toch voor een paard gaat kijken, neem een kundig iemand mee en laat het paard daar terplekke keuren door een onafhankelijke dierenarts. Neem een bloedtest mee in de keurig.
Verder wil ik hier eigenlijk niet meer over kwijt.

sertok
Berichten: 3
Geregistreerd: 26-12-18

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 11:37

Ik ben blij voor de waarschuwing. Ik heb ook geen contact meer opgenomen met deze stal. Heb meerdere pb’s gekregen over deze stal en ze zijn meerdendeel niet heel erg positief. Dus we gaan kijken voor een ander paard

lisalynn
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:05

ik zag op fb ook leuke paardjes voorbij komen van stal ons plekske , ik wilde eigenlijk gaan kijken of het paardje wat wij zoeken er tussen stond , maar nu vraag ik me toch wel af waarom jullie dat afraden en wat jullie negatieve ervaringen zijn , dan weet ik waar ik aan toe ben en of ik beter kan verder kijken....

stalnijmegen

Berichten: 4562
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: schijnbaar niet verweg genoeg van het gezeur

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:16

Maar of je nou bij pietje klaasje of weet ik t wie naar een paard gaat kijken, en je wilt hem. Laat je het toch sowieso keuren?
Dat heb jij dus niet gedaan Git, kan de verkoper daar wat aan doen?

snowy17
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:29

Ik heb 2 weken gelden hier mijn paard vandaan een schitterende palomino tinker alles is hardstikke goed goede keuringen ze wird netjes geschoren wat is afgesproken ze komt zelfs het paard brengen als je het vraagt en volgende week komt ze voor de 2 keer terug om me paardje af te scheren wij hebben alleen maar positieve over hun hun hebben netjes de hoefsmid nog geregeld voor ze kwam en entingen dus wij zijn super positieve snap niet waar al die negatieve dingen vandaan komen

BigOne
Berichten: 38246
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:54

Joyce , jouw ervaring is realistisch integendeel tot sommige anderen. Ik ben altijd stomverbaasd wanneer een handelaar niet meteen positief ter sprake komt er dan meteen nieuwe leden opduiken met alleen loftuigingen. Snappen handelaren niet dat ze zich zo pas echt zichzelf in een verkeerd daglicht zetten?? Het optrommelen van mensen om even wat te plaatsen is wel het domste dat je kunt doen.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 07-02-19 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

stalnijmegen

Berichten: 4562
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: schijnbaar niet verweg genoeg van het gezeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:16

casperzazoe schreef:
Ze heeft op Facebook een post gezet over Bokt, dat ze hier afgezeken wordt. Daarom zijn er ineens al die nieuwe accounts denk ik :=

Hoe harder je vecht tegen een negatieve ervaring van iemand, hoe geloofwaardiger die ervaring wordt.


Wel begrijpelijk als bv Git hier hoop negatieve dingen zegt maar er niet op in gaat. Heeft zij t zelf meegemaakt? Of is het gebasseerd op verhaal viavia..
Kijk je kan paniek zaaien, maar dan moet je ook wat concreter zijn. Verkoper weet totaal niet om welk paard het gaat en/of welk verhaal daarbij hoort

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:08

Moderatoropmerking:
De afgelopen dagen zijn er in dit topic flink veel offtopic berichten geplaatst en berichten waarin wordt geoordeeld over de tijdsduur dat een gebruikers aangemeld is op het forum. Uiteraard mogen jullie een mening hierover hebben maar ik wil jullie wel dringend vragen het oordelen en het plaatsen van offtopic reactie hierover achterwege te laten.

Voor ons is het om het even of een gebruiker nieuw is of niet wij kunnen niet beoordelen naar de inhoud van de berichten. Als gebruiker moeten jullie zelfstandig de afweging maken of het bericht geloofwaardig is of niet. Hierop kunnen wij niet handelen.

Offtopic en oneliners in dezelfde strekking zullen na deze moderator opmerking verwijderd worden dus vanuit ons dan ook de vraag om dit soort berichten niet meer te plaatsen :)

Dees91
Berichten: 15
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 12:39

Beste paardenliefhebbers,

Sinds 1 december 2018 zijn wij eigenaresse van onze Tinker die wij bij Ons Plekske hebben gekocht. Ik wil me eigenlijk niet mengen in dit soort discussies. Het is goed dat er naar ervaringen gevraagd worden over stallen, zo is er over iedere stal in Nederland wat te zeggen. Daarom vind ik dat je respectvol je mening kunt uiten als je daadwerkelijk met een desbetreffende stal te maken hebt gehad.
Als tweede wil ik zeggen (voordat ik mijn ervaring wil delen), is het feit dat de paardenwereld in zijn algemeenheid niet heel netjes is soms. Als je voor je eerste paard gaat kijken (zoals ons toen) neem gewoon iemand mee die er veel verstand van heeft. Maakt niet uit of het bij een "top'' stal is of bij de lokale boer om de hoek. Neem altijd iemand mee die er veel verstand van heeft, Daarnaast heb je met levende wezens te maken, daar kan iets mis mee gaan.

Toen wij ons paard kochten bij ons Plekske, mochten we zo vaak langs komen als we wilde. We hebben daar zowel buiten als in een zelfgemaakte buitenbak gereden (ze zijn nog bezig om er een degelijke bak van te maken.)
De paarden staan er gezond bij en bovenal, ze staan voor het meerdendeel buiten.
Wij hadden dus niet iemand mee die er veel verstand van had en waren eigenlijk gelijk verliefd. Dus de keus was snel gemaakt. We wilde een paard waar je in principe zo op kon stappen en wegrijden. Als er een beetje werk aan zou zitten was dat niet erg. Daarnaast moet je het dan ook een band opbouwen.
Miran heeft eerlijk verteld dat longeren niet haar sterkste kant was en daaraan gewerkt moest worden. Ze heeft daar wel open kaart gespeeld. Ik denk dat zij ook een oprechte vrouw is en je geen oor probeert aan te naaien. Maar ik zal ook eerlijk zeggen, dat toen wij ons paard net een maand hadden, ik even twijfels had of zij wel de juiste match voor ons. Dit kwam omdat er bij de eerste keer rijden het leek alsof ze de hulp van draf niet helemaal begreep, ze begon te bokken (of misschien was ze op dat moment heel fris, wie zal het zeggen). Op dat moment dacht ik dat ze of niet goed beleerd en of doorgereden was. Ik heb hierover toen contact gehad met Miran en zij is bereid om langs te komen en te kijken wat eraan scheelt. Hiernaast zijn wij bezig met onze eigen instructrice die deze maand voor het eerst komt, om even te evalueren hoe het er nu precies voor staat wat betreft het beleren en doorgereden gedeelte. Mocht er toch iets aan schelen, dan weet ik dat ik wel bij Miran terecht kan voor hulp en dat ze ook langs kan komen als dit nodig is.
Verder was ze op voorhand gekeurd en kreeg je de mogelijkheid om zelf ook nog te keuren door je eigen dierenarts als je dat wilde, ook mocht je op eigen kosten een pssm test laten doen (dit zal ik altijd aanraden om te doen bij tinkers, ongeacht waar je er eentje koopt. Zeker als je ermee wilt fokken, hierin hebben wij als mensen verantwoording om met gezonde beesten te fokken. Wij gaan deze test ook nog laten doen.
Dit is onze ervaring tot nu toe.

Nogmaals, hou het een beetje netjes en geef je mond alleen een dauw als je daadwerkelijk met een stal te maken hebt gehad. Mocht er iemand nog meer vragen hebben, dan kun je me berichten. Daarnaast ben je zelf ook verantwoordelijk voor wat je koopt, ben ik van mening. Dus doe zelf ook je onderzoek en loop niet te hard van stapel.

Groeten!

ps: het is daarnaast handig als je een zowel een negatieve als positieve ervaringen hebt, deze ook volledig deelt en het niet in een pb doet. Er zou naar mijn mening open kaart gespeeld moeten worden op forums zoals deze. Dan krijg je een goed beeld van een bepaalde stal(len) en op die manier kunnen mensen zelf hun mening vormen. Nu word er iets negatiefs gezegd, maar vervolgens niet op ingegaan, waardoor je dus sneller halve waarheden of achterklap roddel krijgt. Dat lijkt me niet handig en ook een tikje kinderachtig.

Brainless

Berichten: 29726
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:16

Dees91 schreef:
ps: het is daarnaast handig als je een zowel een negatieve als positieve ervaringen hebt, deze ook volledig deelt en het niet in een pb doet. Er zou naar mijn mening open kaart gespeeld moeten worden op forums zoals deze. Dan krijg je een goed beeld van een bepaalde stal(len) en op die manier kunnen mensen zelf hun mening vormen. Nu word er iets negatiefs gezegd, maar vervolgens niet op ingegaan, waardoor je dus sneller halve waarheden of achterklap roddel krijgt. Dat lijkt me niet handig en ook een tikje kinderachtig.

Ja en nee.
Er zijn mensen die bv ergens gewerkt hebben en niet openbaar negatief over hun vorige werkgever willen zijn.
Of omdat ze ergens veel problemen hebben ervaren en niet meer problemen willen door openbaar iets slechts te melden.

Ik heb ook eens een negatieve ervaring over een (handels)stal gemeld en daardoor veel ellende over mij heen gehad.
Kreeg veel nare berichten/telefoontjes van mensen die het daar niet mee eens waren.
Zelfs mijn kinderen werden op FB (niet zo leuk) aangesproken.

Ikzelf weet ook wel dat negatieve berichten sneller gaan dan goede.
Voor mij geldt wel wat iemand ervaren heeft of dat iets "ergs" is of dat het voor diegene (soms best begrijpelijk) niet leuk was.

Voorbeeld:
a:
Iemand koopt paardje en beestje blijkt niet helemaal te voldoen.
Blijkt heftiger dan verwacht enz.
Dat is voor diegene een negatieve ervaring, maar daar hoeft de verkoper geen schuld aan te hebben.
En is dat geen reden voor mij om daar niet naar een paardje te gaan kijken.

b:
Iemand koopt een braaf paardje en later blijkt dat het beestje (aangetoond door een DA) gedrogeerd verkocht te zijn.
In dat geval is dat wel iets waardoor ik met een grote boog om de stal heen ga.

Waar ik ook van gruwel is dat stallen door een contract onder hun (wettelijke!!) garantie proberen uit te komen.
Je hebt gewoon het recht een paard (wat absoluut niet aan de aankoopovereenkomst voldoet) binnen een bepaalde tijd terug te brengen en je geld terug te krijgen.
Niet met een waardevermindering en ook niet alleen te ruilen voor een ander paard.

Dees91
Berichten: 15
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:51

Brainless schreef:
Dees91 schreef:
ps: het is daarnaast handig als je een zowel een negatieve als positieve ervaringen hebt, deze ook volledig deelt en het niet in een pb doet. Er zou naar mijn mening open kaart gespeeld moeten worden op forums zoals deze. Dan krijg je een goed beeld van een bepaalde stal(len) en op die manier kunnen mensen zelf hun mening vormen. Nu word er iets negatiefs gezegd, maar vervolgens niet op ingegaan, waardoor je dus sneller halve waarheden of achterklap roddel krijgt. Dat lijkt me niet handig en ook een tikje kinderachtig.

Ja en nee.
Er zijn mensen die bv ergens gewerkt hebben en niet openbaar negatief over hun vorige werkgever willen zijn.
Of omdat ze ergens veel problemen hebben ervaren en niet meer problemen willen door openbaar iets slechts te melden.

Ik heb ook eens een negatieve ervaring over een (handels)stal gemeld en daardoor veel ellende over mij heen gehad.
Kreeg veel nare berichten/telefoontjes van mensen die het daar niet mee eens waren.
Zelfs mijn kinderen werden op FB (niet zo leuk) aangesproken.

Ikzelf weet ook wel dat negatieve berichten sneller gaan dan goede.
Voor mij geldt wel wat iemand ervaren heeft of dat iets "ergs" is of dat het voor diegene (soms best begrijpelijk) niet leuk was.

Voorbeeld:
a:
Iemand koopt paardje en beestje blijkt niet helemaal te voldoen.
Blijkt heftiger dan verwacht enz.
Dat is voor diegene een negatieve ervaring, maar daar hoeft de verkoper geen schuld aan te hebben.
En is dat geen reden voor mij om daar niet naar een paardje te gaan kijken.

b:
Iemand koopt een braaf paardje en later blijkt dat het beestje (aangetoond door een DA) gedrogeerd verkocht te zijn.
In dat geval is dat wel iets waardoor ik met een grote boog om de stal heen ga.

Waar ik ook van gruwel is dat stallen door een contract onder hun (wettelijke!!) garantie proberen uit te komen.
Je hebt gewoon het recht een paard (wat absoluut niet aan de aankoopovereenkomst voldoet) binnen een bepaalde tijd terug te brengen en je geld terug te krijgen.
Niet met een waardevermindering en ook niet alleen te ruilen voor een ander paard.



Ik snap wat je bedoeld, maar ik zie te veel en te vaak topics over ervaringen bij stallen op bokt, waarin een nette vraag over hoe de ervaringen zijn al snel uitmonden tot een soort negatieve haatbestrijdeing. En begrijp me niet verkeerd het is heel goed dat ervaringen worden gedeeld! Maar zowel stal als koper hebben de verantwoordelijkheid om respectvol met elkaar om te gaan. Dat een verkoper jou bedreigd of personen die daar wel goeie ervaringen hebben, is te Belachelijk voor woorden (als ik jou voorbeeld lees) en over dat inspuiten van paarden is toch echt te zot voor woorden en gebeurd helaas te vaak, vandaar dat ik al zei dat de paarden verkoop wereld soms troebel kan zijn en je echt goed moet opletten. Andersom vind ik dat stallen bijvoorbaat, zwart gemaakt worden (om het even zo te zeggen) op ervaringsforums, terwijl er nog geen daadwerkelijke ervaringen zijn gedeeld is ook erg raar. Daardoor help je niemand, de verkoper niet, potentiele kopers, jezelf niet en zeker de paarden niet.

Plus er komen altijd veel zijpaden in dit soort forums. De vraag was letterlijk of iemand ervaring met die stal heeft. Ik heb werkelijkwaar 3 berichten gezien zowel positief als negatief, die daar daarwerkelijk over gaan. Als je een forum start probeer dan de ruis te voorkomen en geef antwoord op de vraag waar het forum voor bedoeld was. (Dit is overgens geen aanval op jouw bericht, maar ik antwoord nu als eerste op jou.) Daardoor krijg je ook niet van die heftige discussies die uiteindelijk nog geen antwoord op de vraag geven.

Dees91
Berichten: 15
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:57

Afbeelding
Autumnn schreef:
Dees91 schreef:
Beste paardenliefhebbers,

Sinds 1 december 2018 zijn wij eigenaresse van onze Tinker die wij bij Ons Plekske hebben gekocht. Ik wil me eigenlijk niet mengen in dit soort discussies. Het is goed dat er naar ervaringen gevraagd worden over stallen, zo is er over iedere stal in Nederland wat te zeggen. Daarom vind ik dat je respectvol je mening kunt uiten als je daadwerkelijk met een desbetreffende stal te maken hebt gehad.
Als tweede wil ik zeggen (voordat ik mijn ervaring wil delen), is het feit dat de paardenwereld in zijn algemeenheid niet heel netjes is soms. Als je voor je eerste paard gaat kijken (zoals ons toen) neem gewoon iemand mee die er veel verstand van heeft. Maakt niet uit of het bij een "top'' stal is of bij de lokale boer om de hoek. Neem altijd iemand mee die er veel verstand van heeft, Daarnaast heb je met levende wezens te maken, daar kan iets mis mee gaan.

Toen wij ons paard kochten bij ons Plekske, mochten we zo vaak langs komen als we wilde. We hebben daar zowel buiten als in een zelfgemaakte buitenbak gereden (ze zijn nog bezig om er een degelijke bak van te maken.)
De paarden staan er gezond bij en bovenal, ze staan voor het meerdendeel buiten.
Wij hadden dus niet iemand mee die er veel verstand van had en waren eigenlijk gelijk verliefd. Dus de keus was snel gemaakt. We wilde een paard waar je in principe zo op kon stappen en wegrijden. Als er een beetje werk aan zou zitten was dat niet erg. Daarnaast moet je het dan ook een band opbouwen.
Miran heeft eerlijk verteld dat longeren niet haar sterkste kant was en daaraan gewerkt moest worden. Ze heeft daar wel open kaart gespeeld. Ik denk dat zij ook een oprechte vrouw is en je geen oor probeert aan te naaien. Maar ik zal ook eerlijk zeggen, dat toen wij ons paard net een maand hadden, ik even twijfels had of zij wel de juiste match voor ons. Dit kwam omdat er bij de eerste keer rijden het leek alsof ze de hulp van draf niet helemaal begreep, ze begon te bokken (of misschien was ze op dat moment heel fris, wie zal het zeggen). Op dat moment dacht ik dat ze of niet goed beleerd en of doorgereden was. Ik heb hierover toen contact gehad met Miran en zij is bereid om langs te komen en te kijken wat eraan scheelt. Hiernaast zijn wij bezig met onze eigen instructrice die deze maand voor het eerst komt, om even te evalueren hoe het er nu precies voor staat wat betreft het beleren en doorgereden gedeelte. Mocht er toch iets aan schelen, dan weet ik dat ik wel bij Miran terecht kan voor hulp en dat ze ook langs kan komen als dit nodig is.
Verder was ze op voorhand gekeurd en kreeg je de mogelijkheid om zelf ook nog te keuren door je eigen dierenarts als je dat wilde, ook mocht je op eigen kosten een pssm test laten doen (dit zal ik altijd aanraden om te doen bij tinkers, ongeacht waar je er eentje koopt. Zeker als je ermee wilt fokken, hierin hebben wij als mensen verantwoording om met gezonde beesten te fokken. Wij gaan deze test ook nog laten doen.
Dit is onze ervaring tot nu toe.

Nogmaals, hou het een beetje netjes en geef je mond alleen een dauw als je daadwerkelijk met een stal te maken hebt gehad. Mocht er iemand nog meer vragen hebben, dan kun je me berichten. Daarnaast ben je zelf ook verantwoordelijk voor wat je koopt, ben ik van mening. Dus doe zelf ook je onderzoek en loop niet te hard van stapel.

Groeten!

ps: het is daarnaast handig als je een zowel een negatieve als positieve ervaringen hebt, deze ook volledig deelt en het niet in een pb doet. Er zou naar mijn mening open kaart gespeeld moeten worden op forums zoals deze. Dan krijg je een goed beeld van een bepaalde stal(len) en op die manier kunnen mensen zelf hun mening vormen. Nu word er iets negatiefs gezegd, maar vervolgens niet op ingegaan, waardoor je dus sneller halve waarheden of achterklap roddel krijgt. Dat lijkt me niet handig en ook een tikje kinderachtig.


Wie houdt bij hoeveel nep accounts zijn aangemaakt :') :') ?


Beste meid,

Misschien moet je mij gewoon privé een bericht sturen, aangezien ik de foto's heb van mijn eigen paard zowel bij stal Ons Plekske als bij ons nu op de stal. Erg jammer dat je zelf dingen invult voor een ander en daardoor alleen meer onzin uitkraamt. Jammer dat ik nu een foto moet posten om te laten zien dat ik mijn paard daar wel vandaan heb en dat dit helaas geen negatieve ervaring is. Er staat zelfs een foto van ons op de Facebook pagina van stal ons plekse zelf. Daarnaast ben ik gewoon lid sinds april 2018 lang voordat ik mijn Tink heb gekocht. En ben ik zelf meerdere forums gestart waaronder ik opzoek was naar een paddock Paradise. Dus voor je je grote mond een dauw geeft doe eerst je research!

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:39

Ik heb zelf een hartstikke goede ervaring met deze stal, of in ieder geval, een vriendin van mij. Hier een hartstikke leuk dier gekocht, op alle vragen werd keurig antwoord gegeven, we mochten zo vaak langskomen als we wilde, er werd super meegedacht mbt het wensenlijstje enz. Geen enkele negatieve opmerking, alles stond er keurig netjes bij ook, kunnen veel stallen best een voorbeeld aannemen

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 16:16

ik heb er nooit een pony gekocht maar ze staan hier in de buurt wel betrouwbaar aangeschreven.
vriendin van mij komt daar altijd en het is echt een stal die liefde heeft voor haar paarden. Zeker zal er soms iets niet goed gaan maar dat is overal zo.
Ik denk dat je beter eerst daar moet kijken voordat je gelijk iemand afschrijft.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Handelstal ‘ons plekske’

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:59

Moderatoropmerking:
Er zijn net weer een aantal berichten die off-topic en op de man waren verwijderd. Zoals moderator Anouk ook heeft laten weten willen we jullie verzoeken om geen oordelen en off-topic reacties te plaatsen en alleen te reageren wanneer je ervaringen hebt met deze stal.

Janemeisje
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 11:33

Fijne stal, met veel liefde voor de paarden. Het fijne vind ik de eerlijkheid. We zijn er eens gaan kijken, bleek hem toch niet te zijn. Was allemaal prima. Ze zoekt echt de goede match voor haar paarden.

Skessa_
Berichten: 10625
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:29

Ik "ken" Miranda al vanaf de basisschool en haar moeder ook. Ook vroeger mee op dezelfde manege gezeten. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat zij moedwillig slechte paarden zou verkopen of mensen een oor aan wil naaien.

jack9

Berichten: 11
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:46

Het kan ook gewoon zo zijn dat Miranda het verkooppraatje over neemt van haar contact( inkoper),

als die zegt dat het een tinker is, die door iedereen te rijden is, bomproof, een paardje uit duizenden is en is beleerd voor de koets.

Misschien neemt zij dit in goed vertrouwen over.

Echter, zij zou dit zelf ook allemaal moeten uitproberen voor de verkoop

De klinische keuring van de dierenarts wat zij laat doen stelt niets voor, en ja ik weet het uit eerste hand dit allemaal. En na twee weken een paard nog aan de schijt is ook niet goed



Mevrouw vindt dat de nieuwe eigenaars het maar moeten doen met het goede van de tinker haar karakter en het stuk beleerd voor de koets moeten we dan maar vergeten, laten we nou zijn gegaan voor een betuigde tinker. Mevrouw is ook erg goed in dreigen, maar niet prof.bezig voor haar bedrijfjeop deze manier, wie meer info pb maar

jack9

Berichten: 11
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:48

Tordis02 schreef:
Ik heb slechte ervaringen met deze handelstal (ben er geweest met een stalgenootje, zij heeft er helaas een pony gekocht). Ik mag echter op het forum niet waarschuwen en geen ervaring delen omdat dit dus de ervaring van mijn stalgenootje is en niet van mij zelf. Mocht iemand toch overwegen hier een pony aan te schaffen, en ons verhaal willen horen, dan mag een PB altijd! :)






HOI, heel graag zou ik je verhaal willen horen, misschien kunnen wij gegevens bundelen.

jack9

Berichten: 11
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:57

na dit bericht te hebben gelezen, schakelen wij een advocaat in