Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110624
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:27

Maar de meeste dromen zijn bedrog, dus of dat gaat lukken?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:28

Moet zeggen dat ik topics van Joolien zoals bijvoorbeeld het hevig gepassioneerde verslag over het bezoek aan een tenniswedstrijd, over Federer meen ik erg zal missen... Tennis kan me geen iota schelen maar ik heb echt genoten van dat verslag, leuk geschreven, leek bijna of ik erbij was, en zo veel geluk sprak eruit, en ik gunde je het ook zo... Dat ga ik van jou missen, je leuke schrijfstijl, je passie, ik zeg niet vaak ergens iets op, maar ik heb echt van je genoten. Hoop dus ook dat je je account anonimiseerd en ons niet dat kijkje in je leven en je bubbelende persoonlijkheid ontzegd, vind dat je 1 van de mensen bent die dit forum net dat beetje leuker maakt, en dat is een welkome afwisseling op de zure betweterige people-tjes die overal een mening over hebben

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20038
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:43

Ailill schreef:
Pandora2 schreef:
Ik ben echt echt echt echt echt heel benieuwd hoe lang de zelf-banners van Bokt en co het gaan volhouden := :')
Zullen we d'r geld op inzetten :P


Count me in!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:50

_O-

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:01

Conclusie: Joolien moet flink gaan gummen maar blijven. Als jij nou de identiteit van Hazes aan gaat nemen, word ik Cher :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Pandora2
Berichten: 19852
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:03

Ik geraak in de war :=

Niobe

Berichten: 7976
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:03

Dat is dan eigenlijk wel weer leuk, al heb ik geen behoefte aan anonimiteit.
Ik claim dan JamesHetfield!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:05

Ailill schreef:
Conclusie: Joolien moet flink gaan gummen maar blijven. Als jij nou de identiteit van Hazes aan gaat nemen, word ik Cher :j

Hazes? Ben je niet goed? Ik word Celine Dion!

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:05

Hahahahaha!

Deal :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:07

Zal ik dan voor Frans of Cher gaan?

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110624
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:22

Tot zover de pogingen om te minderen met Bokt? :')

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


Anoniem

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:23

Je kan moeilijk naar de huisarts gaan en zeggen dat je een verslaving aan bokt hebt

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:24

Cayenne schreef:
Tot zover de pogingen om te minderen met Bokt? :')


Mijn gedachte :')

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:25

Rebecca schreef:
Je kan moeilijk naar de huisarts gaan en zeggen dat je een verslaving aan bokt hebt
Waarom niet? Internet kan een verslaving zijn :-)

Veel succes Joolien!

Anoniem

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:57

Ik vind dit zo leuk om te lezen :=

c_alsemgeest

Berichten: 20623
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:14

Je moet sowieso blijven... alleen al voor het max topic. :')

Ik heb zelf geluk dat als mensen mij irl zoeken google denkt dat ze de naam van een bekende presentatrice verkeerd hebben geschreven en zien alleen haar...
:+
Hier, FB, insta zit ik op mijn meisjesnaam.
Werk, linkedin op mijn "nieuwe" naam.

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:46

luxx schreef:
Moet zeggen dat ik topics van Joolien zoals bijvoorbeeld het hevig gepassioneerde verslag over het bezoek aan een tenniswedstrijd, over Federer meen ik erg zal missen... Tennis kan me geen iota schelen maar ik heb echt genoten van dat verslag, leuk geschreven, leek bijna of ik erbij was, en zo veel geluk sprak eruit, en ik gunde je het ook zo... Dat ga ik van jou missen, je leuke schrijfstijl, je passie, ik zeg niet vaak ergens iets op, maar ik heb echt van je genoten. Hoop dus ook dat je je account anonimiseerd en ons niet dat kijkje in je leven en je bubbelende persoonlijkheid ontzegd, vind dat je 1 van de mensen bent die dit forum net dat beetje leuker maakt, en dat is een welkome afwisseling op de zure betweterige people-tjes die overal een mening over hebben


Dit dus! Same voor Marco B.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:20

Alli B. :roll:

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 23:51

Joolien schreef:
MarcoBorsato schreef:
Of niet. Ik ga mijn account ook sluiten straks en ik ben niet van plan een retourtje te doen.

Zullen we ergens anders de boel op stelten gaan zetten? :))

Nee zonder dollen, ik ga niet meer op internet. Het enige waar ik me online nog mee bezig wil houden is het stormchasen, meer niet.
Ik heb trouwens contact gehad met de modjes maar het wordt geregeld, dus dat is fijn :)

Wijs Joolien,ik wens je oprecht het beste toe.

Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:05

luxx schreef:
Moet zeggen dat ik topics van Joolien zoals bijvoorbeeld het hevig gepassioneerde verslag over het bezoek aan een tenniswedstrijd, over Federer meen ik erg zal missen... Tennis kan me geen iota schelen maar ik heb echt genoten van dat verslag, leuk geschreven, leek bijna of ik erbij was, en zo veel geluk sprak eruit, en ik gunde je het ook zo... Dat ga ik van jou missen, je leuke schrijfstijl, je passie, ik zeg niet vaak ergens iets op, maar ik heb echt van je genoten. Hoop dus ook dat je je account anonimiseerd en ons niet dat kijkje in je leven en je bubbelende persoonlijkheid ontzegd, vind dat je 1 van de mensen bent die dit forum net dat beetje leuker maakt, en dat is een welkome afwisseling op de zure betweterige people-tjes die overal een mening over hebben


Zo moet ik altijd denken aan die foto waarin Joolien over het paard getild werd. :D

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:39

Ik vind het toch echt vreemd dat je je eigen berichten niet zou mogen verwijderen. Er zijn genoeg forums waarop je je eigen berichten kan verwijderen tot in de eeuwigheid, en dat lijdt ook niet tot "enorme gaten" wat hier dan de uitleg is. Vind dat ook ieders goed recht. Iedereen zegt weleens iets waarvan hij/zij later denkt "dat had ik beter niet gezegd". En je zit er dus aan vast, je moet dan met allerlei omwegen toestemming gaan vragen voor een naamsverandering of een moderator moet tig berichten voor je gaan weghalen. Alsof die niets beters te doen heeft. Waarom niet gewoon een verwijderknop toevoegen voor de gebruikers, ik snap dat hele moeilijke gedoe niet zo. Maar goed, ik gebruik dit forum dus ook redelijk anoniem, met een schuilnaam en weinig tot geen foto's.

Sellyxx

Berichten: 1199
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:44

@Joolien, dappere keuze om bokt los te gaan laten! Het is natuurlijk 'maar' een internet-forum, maar kan toch een mooi plekje hebben ingenomen in je 'internet-leven'. Vantevoren kan je bang zijn om iets te missen, maar achteraf geeft het denk ik wel een vrijheid om uiteindelijk zo'n keuze te maken en daarachter te staan. :j Dat is i.i.g. wel mijn ervaring met het verwijderen van bepaalde sociale media.

Door dit topic bij te houden ben ik nu wel heel benieuwd of mijn identiteit te herkennen is via bokt. Het is toch een vraag die een beetje blijft hangen. Ik zou het wel fijn vinden om te weten of dit zo is, om te weten in hoeverre ik hier dingen kan neergooien ;)
Ik heb naar mijn eigen weten nooit mijn eigen naam gebruikt op dit forum. Ook geen ontelbaar veel berichten. Enige wat ik me kan bedenken is een foto van mijn hond bijvoorbeeld, ik weet niet of zelfs zoiets op te sporen valt. Mijn naam intikken + bokt gaf voor mij geen resultaten op google. Maar er zijn altijd van die types die 10x meer kunnen vinden dan ik. :') Ik ben dus eigenlijk benieuwd of iemand mij kan achterhalen? Kun je zoiets zeker weten? (mocht dit zo zijn liever niet letterlijk delen via dit topic want dan ben ik alsnog de sjaak :') )

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:56

Ik vind het ook belachelijk dat we geen berichten die we zelf posten kunnen bewerken of verwijderen. Ik had laatst nog iets wat ik graag verwijderd wilde hebben ivm herkenbaarheid maar ook daar zat weer een heel traject aan vast. Vind dat echt niet anno nu en kwalijk dat met de zoveelste aanvragen of dat kan worden veranderd niks word gedaan.

JM :#

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:06

Sellyxx schreef:
@Joolien, dappere keuze om bokt los te gaan laten! Het is natuurlijk 'maar' een internet-forum, maar kan toch een mooi plekje hebben ingenomen in je 'internet-leven'. Vantevoren kan je bang zijn om iets te missen, maar achteraf geeft het denk ik wel een vrijheid om uiteindelijk zo'n keuze te maken en daarachter te staan. :j Dat is i.i.g. wel mijn ervaring met het verwijderen van bepaalde sociale media.

Door dit topic bij te houden ben ik nu wel heel benieuwd of mijn identiteit te herkennen is via bokt. Het is toch een vraag die een beetje blijft hangen. Ik zou het wel fijn vinden om te weten of dit zo is, om te weten in hoeverre ik hier dingen kan neergooien ;)
Ik heb naar mijn eigen weten nooit mijn eigen naam gebruikt op dit forum. Ook geen ontelbaar veel berichten. Enige wat ik me kan bedenken is een foto van mijn hond bijvoorbeeld, ik weet niet of zelfs zoiets op te sporen valt. Mijn naam intikken + bokt gaf voor mij geen resultaten op google. Maar er zijn altijd van die types die 10x meer kunnen vinden dan ik. :') Ik ben dus eigenlijk benieuwd of iemand mij kan achterhalen? Kun je zoiets zeker weten? (mocht dit zo zijn liever niet letterlijk delen via dit topic want dan ben ik alsnog de sjaak :') )

Ik ga je stalken! :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110624
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:11

Selly, op Bokt vind ik je naam niet, maar via wat speurwerk via google (you asked for it :') ) kwam ik wel je pony tegen en via die link kwam ik ook richting je naam en woonplaats (als dat klopt). Verder heb ik niet gezocht omdat het een beetje creepy voelt :')

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers