Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:33

MarcoBorsato schreef:
Maar het is wel beter zo :(:)

Waarom nou jij?

Zonder gekheid, er is echt een leven buiten bokt. Je hebt fok, viva, nujij; allemaal forums waar je los kan gaan.


Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:35

Neopets!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:38

MarcoBorsato schreef:
Of niet. Ik ga mijn account ook sluiten straks en ik ben niet van plan een retourtje te doen.

Zullen we ergens anders de boel op stelten gaan zetten? :))

Nee zonder dollen, ik ga niet meer op internet. Het enige waar ik me online nog mee bezig wil houden is het stormchasen, meer niet.
Ik heb trouwens contact gehad met de modjes maar het wordt geregeld, dus dat is fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:41

MarcoBorsato schreef:
Of niet. Ik ga mijn account ook sluiten straks en ik ben niet van plan een retourtje te doen.


In een waas hoor ik je zeggen, dat je alles op wil geven...

Dat hoop ik dan maar. Zonder jou is bokt bokt niet meer!!

Anoniem

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:44

Ik sta ook (al jaren) op punt de koffer te pakken en weg te gaan op bokt :+ , makkelijker gezegd dan gedaan

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:51

Rebecca schreef:
Ik sta ook (al jaren) op punt de koffer te pakken en weg te gaan op bokt :+ , makkelijker gezegd dan gedaan
Nogmaals: Gewoon de fik d'r in :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

anjali
Berichten: 15015
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:17

Ik snap het probleem niet zo. Je bent niet verplicht iets op Bokt te zetten en ook niet om iets te lezen.Wel is het zo dat alles wat men op internet in het algemeen plaatst,daar meestal voor altijd op blijft staan. dan vind ik Bokt een betrekkelijk veilige plek om dat te ervaren en ervan te leren.Er wordt door de mods toch geregeld ingegrepen als een discussie ontspoort.Ik ben wel tevreden over Bokt en ik heb er best veel aan.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:24

anjali schreef:
Ik snap het probleem niet zo. Je bent niet verplicht iets op Bokt te zetten en ook niet om iets te lezen.Wel is het zo dat alles wat men op internet in het algemeen plaatst,daar meestal voor altijd op blijft staan. dan vind ik Bokt een betrekkelijk veilige plek om dat te ervaren en ervan te leren.Er wordt door de mods toch geregeld ingegrepen als een discussie ontspoort.Ik ben wel tevreden over Bokt en ik heb er best veel aan.
Google voor de grap eens op 10 random zoektermen en kijk dan hoe snel Bokt verschijnt. Bokt gaat heel veel verder dan enkel binnen Bokt en, zo blijkt, ook achter de schermen.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:28

anjali schreef:
Ik snap het probleem niet zo. Je bent niet verplicht iets op Bokt te zetten en ook niet om iets te lezen.Wel is het zo dat alles wat men op internet in het algemeen plaatst,daar meestal voor altijd op blijft staan. dan vind ik Bokt een betrekkelijk veilige plek om dat te ervaren en ervan te leren.Er wordt door de mods toch geregeld ingegrepen als een discussie ontspoort.Ik ben wel tevreden over Bokt en ik heb er best veel aan.


Het is totaal niet veilig maar dat maakt niet uit. Ik heb gewoon geen zin om op m'n 40e nog op een paardenforum te hangen. Dat is een keus die ik maak.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:30

MarcoBorsato schreef:
anjali schreef:
Ik snap het probleem niet zo. Je bent niet verplicht iets op Bokt te zetten en ook niet om iets te lezen.Wel is het zo dat alles wat men op internet in het algemeen plaatst,daar meestal voor altijd op blijft staan. dan vind ik Bokt een betrekkelijk veilige plek om dat te ervaren en ervan te leren.Er wordt door de mods toch geregeld ingegrepen als een discussie ontspoort.Ik ben wel tevreden over Bokt en ik heb er best veel aan.


Het is totaal niet veilig maar dat maakt niet uit. Ik heb gewoon geen zin om op m'n 40e nog op een paardenforum te hangen. Dat is een keus die ik maak.

Er zitten in Ik leef niet meer voor jou een paar regels die ik hier beter niet kan herhalen. Maar je bent er nog he?

Babootje

Berichten: 26177
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:33

Wat een teleurstelling Marco... Ik dacht echt dat het Samen voor Altijd was...... |( |(

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:34

Pipodipo schreef:
Er zitten in Ik leef niet meer voor jou een paar regels die ik hier beter niet kan herhalen. Maar je bent er nog he?


Houd je vooral niet in. Het is de waarheid.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20038
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:36

Ben ik de enigste die er nu wel de humor van in ziet hoe mensen op bokt bespreken hoe ze bokt gaan verlaten en vervolgens vrolijk blijven hangen? :')

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78492
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:38

Ailill schreef:
anjali schreef:
Ik snap het probleem niet zo. Je bent niet verplicht iets op Bokt te zetten en ook niet om iets te lezen.Wel is het zo dat alles wat men op internet in het algemeen plaatst,daar meestal voor altijd op blijft staan. dan vind ik Bokt een betrekkelijk veilige plek om dat te ervaren en ervan te leren.Er wordt door de mods toch geregeld ingegrepen als een discussie ontspoort.Ik ben wel tevreden over Bokt en ik heb er best veel aan.
Google voor de grap eens op 10 random zoektermen en kijk dan hoe snel Bokt verschijnt. Bokt gaat heel veel verder dan enkel binnen Bokt en, zo blijkt, ook achter de schermen.


Google houdt ook bij welke sites je hebt bezocht. Als je dit op een computer doet waar vanaf bokt nooit bezocht is krijg je een heel ander zoekresultaat. :)

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:38

Ik moet eerst nog hopen hk posts opruimen voordat ik me anonimiseer. Dat zal voor Jolien niet anders zijn.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:40

MarcoBorsato schreef:
Ik moet eerst nog hopen hk posts opruimen voordat ik me anonimiseer. Dat zal voor Jolien niet anders zijn.

Klopt, ik heb nog een zooi op te ruimen voor dat ik hier weg ben. En ik ben nu druk met school dus nu nog geen tijd voor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:44

Joolien schreef:
MarcoBorsato schreef:
Of niet. Ik ga mijn account ook sluiten straks en ik ben niet van plan een retourtje te doen.

Zullen we ergens anders de boel op stelten gaan zetten? :))

Nee zonder dollen, ik ga niet meer op internet. Het enige waar ik me online nog mee bezig wil houden is het stormchasen, meer niet.
Ik heb trouwens contact gehad met de modjes maar het wordt geregeld, dus dat is fijn :)


Ik vind het sterk van je! +:)+
Persoonlijk had ik gehoopt dat je nog zou blijven stormchasen op Bokt, want ik vond je posts in het stormchasetopic altijd erg leuk en leerzaam, maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig is om alleen daarvoor naar Bokt te komen en je dan niet af te laten leiden door alle mogelijke triggers in de overige paarden/mensentopics. Succes met uitmesten! :D

Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:02

Gypsy schreef:
Ben ik de enigste die er nu wel de humor van in ziet hoe mensen op bokt bespreken hoe ze bokt gaan verlaten en vervolgens vrolijk blijven hangen? :')

Ze maken zich nog druk om wat er van ze achter blijft. Maar verder is het hilarisch voor op deze regenachtige dag.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:04

Ik vind het zo schattig hoe sommige denken dat ze via google niet gevomdem worden op bokt.
Werkelijk voor IEDER knderwerp wat je bij google intik komt Bokt inclusief de forums naar boven.

Jolien top dat de mods je privasy op orde brengt


Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:06

Pipodipo schreef:
Gypsy schreef:
Ben ik de enigste die er nu wel de humor van in ziet hoe mensen op bokt bespreken hoe ze bokt gaan verlaten en vervolgens vrolijk blijven hangen? :')

Ze maken zich nog druk om wat er van ze achter blijft. Maar verder is het hilarisch voor op deze regenachtige dag.


Druk maken is een groot woord. Ik heb niet zoveel te verbergen maar bijvoorbeeld de naam van mijn kind wil ik verwijderen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:06

Neonlight schreef:
Ailill schreef:
Google voor de grap eens op 10 random zoektermen en kijk dan hoe snel Bokt verschijnt. Bokt gaat heel veel verder dan enkel binnen Bokt en, zo blijkt, ook achter de schermen.


Google houdt ook bij welke sites je hebt bezocht. Als je dit op een computer doet waar vanaf bokt nooit bezocht is krijg je een heel ander zoekresultaat. :)
Mwoh, zojuist getest vanaf 2, nieuwe/ongebruikte computers hier in Dublin, Bokt seems to be everywhere ;)

En dan nog, de 'bug'van gisteren (foto's), data achter de schermen en het opslaan van gevoelige gegevens (voor hoelang eigenlijk) is een stuk kwalijker en dat ligt allemaal buiten de verantwoordelijkheid/macht van gebruikers.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Raamzicht
Berichten: 1370
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:18

Vanaf hetzelfde ip adres? Niet ingelogd op Gmail daar Etc..?

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:34

Raamzicht schreef:
Vanaf hetzelfde ip adres? Niet ingelogd op Gmail daar Etc..?
Nope, ander ip/ander Google account en zonder een eerder bezoek aan Bokt.

Ik kom niet uit een ei (of nou ja, theoretisch gezien wel, voor de helft).

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Raamzicht
Berichten: 1370
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:36

Excuses, was geen aanvallende vraag oid, gewoon benieuwd

Raamzicht
Berichten: 1370
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:37

Ik vind overigens niet dat bokt vaak tevoorschijn komt.. Behalve bij paard gerelateerde zoektochten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers