Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:42

Dat ik geen idee heb wat te geven met valentijnsdag :+

Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:04

Valentijnsdag :+

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:06

Valentijnsdagcadeautjes.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:21

Een kusje :+

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:36

Ik had gister zo'n zin in naailes vanavond maar nu wil ik gewoon in coma gaan ofzo.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:36

Afgeslagen auto vanmiddag bij rijles :+ , midden op de rotonde :')

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:57

Dat de schade rondom mijn auto en wie/hoe/wat betreft schuldig zijn nog wel máánden kan duren volgens meerdere partijen … |( |( |( |( En ik wordt alleen maar ongelukkiger en zo voort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:59

xDenies schreef:
Dat de schade rondom mijn auto en wie/hoe/wat betreft schuldig zijn nog wel máánden kan duren volgens meerdere partijen … |( |( |( |( En ik wordt alleen maar ongelukkiger en zo voort.


Ik zou het even loslaten. Schadegevallen kunnen inderdaad heel lang duren. Ik snap dat het echt frustrerend is, maar ik gok zo dat je in dikke stress zit er rond. Het wat los laten kan jou misschien helpen :)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:01

Mijn anticonceptiepil.. ben er helemaal klaar mee.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:03

DeMolenhoek schreef:
xDenies schreef:
Dat de schade rondom mijn auto en wie/hoe/wat betreft schuldig zijn nog wel máánden kan duren volgens meerdere partijen … |( |( |( |( En ik wordt alleen maar ongelukkiger en zo voort.


Ik zou het even loslaten. Schadegevallen kunnen inderdaad heel lang duren. Ik snap dat het echt frustrerend is, maar ik gok zo dat je in dikke stress zit er rond. Het wat los laten kan jou misschien helpen :)


Als ik nog een auto had en ergens kwam dan was de stress en dergelijke een heel stuk minder |( |( |( |( Ik kan niet naar mijn paard zonder dat iemand mij brengt, 38minuten enkele reis. Als er spoed is kan ik ook niet. Ik kan niet eens in principe op vakantie die al gepland staat en zo nog wel heéél veel meer dingen die niet kunnen. Hoe moet ik de stress loslaten?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:06

Ik snap het. Ik heb exact hetzelfde voor gehad als jij enkele jaren terug. Maar denk zo: Aan de situatie verander je nu niets meer. Het is gebeurt. Het is echt zonde van de auto. Maar of je nu stresst of niet, de uitkomst is hetzelfde. Je hebt geen auto. Het is dus aangenamer om het wat los te laten. De situatie veranderd niet door stress te hebben. Ik bedoel dit overigens totaal niet slecht en duim dat er snel een oplossing is :)

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:07

Niet zoveel piekeren en probeer eens in oplossingen te denken. Een nieuwe auto moet er sowieso komen lijkt mij. Ga dan eens kijken hoe je dat zo snel mogelijk geregeld kan krijgen. Als is het maar een 500 euro geval dat je tot de volgende APK kan rijden. Dat geld van de verzekering komt wel.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:09

Ik ga het verder niet hier in het topic bespreken, maar er hoeft geen nieuwe auto te komen. Hij moet gemaakt worden en de kosten zijn te hoog om even op te hoesten.

Hier laat ik het bij. Bedankt voor de hulp.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:15

Collega’s ik moet elke dag 8 uur lang geklaag aanhoren over het werk, echt zo vermoeiend.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:47

ScarOfWars schreef:
Mijn anticonceptiepil.. ben er helemaal klaar mee.

Dit.. Nog een week volhouden, hopelijk ben ik dan overal vanaf, sjeezus..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:05

Asvinia schreef:
ScarOfWars schreef:
Mijn anticonceptiepil.. ben er helemaal klaar mee.

Dit.. Nog een week volhouden, hopelijk ben ik dan overal vanaf, sjeezus..


Ik hoop het voor je! Sinds ze mij een nieuwe hebben meegegeven is het helemaal mis.. een week van te voren en nu al bloedverlies terwijl ik nog ongesteld moet worden..

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:11

Dat er nog 16 euro boete bij de bibliotheek stond van onze dochter. -:(-

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:47

Dorus schreef:
Kan je zelf niet voor een lijn zorgen die voor jou werkt? Handschoentjes zou ik niet aan beginnen. Die gaan gewoon om je hand/vingers heen draaien waardoor je nog niks kan. Iig niet bij het formaat hond waar ik mee loop.


Dit wou ik op zich al langer doen toen ik met meerdere honden wandelde, maar nu op zich... Dit is maar één hond en waarschijnlijk niet voor een extreem lange periode. Al overweeg ik wel gewoon een goede leren lijn te kopen (uiteindelijk kan ik die later nog steeds gebruiken als ik een eigen hond heb). Het ding is dat zij met jachtlijn moeten trainen, en dat is één geheel. Dus dat moet ik even bespreken. :)
Al wouden ze ook een langere lijn kopen, dus ik kan het dan even voorstellen. Het gaat om een Tsjechoslowaakse Wolfhond, nu nog maar zes maanden maar toch wel al een heel kaliber. :p Gelukkig is hij wel vrij braaf, al wilt hij soms nog wel eens trekken om achter bewegende papiertjes/blaadjes op de grond aan te gaan. :+

De ergernis tijdens het wandelen was nu voornamelijk al het glas in de stad.. Echt, dat is toch gewoon niet veilig./= Alleszins niet voor honden. In bepaalde straten kon ik gewoon niet komen omdat er zoveel kleine stukjes glas lagen.
Andere ergernis is dat ik dit zo'n leuke hond vind maar helaas kan ik hem niet hebben.. |( _O-

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:56

Je hebt toch ook van die korte jachtlijn halsbanden? Blijft het effect bij de hond hetzelfde en kan jij een voor jou handige riem eraan doen. Moet je alleen nog steeds met de eigenaren overleggen, want om nou beide aan te schaffen voor een hond is ook weer zoiets.
Die leren lijn zal z’n geld wel terugverdienen, want als ik het zo lees bestaat er best wel kans dat er nog eens wat honden op je pad komen, al dan niet eigen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:33

MarcoBorsato schreef:
Ik had gister zo'n zin in naailes vanavond maar nu wil ik gewoon in coma gaan ofzo.

I feel you |o

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:23

Avond 2 en ik kam gewoon niet lekker liggen. En ik ben zo ontzettend moe :z

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:24

Dat ik stress heb of ik mijn cv en mijn motivatiebrief een opmaak moet geven, maar ik ga solliciteren voor een serieuze stage. Mijn 'saaie' materiaal volstaat prima, lijkt me. Maar toch krijg ik stress omdat mijn klasgenoten wel voor een opmaak gaan en ik niet :+

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:29

Misschien kan je een beetje er tussen in gaan zitfen? Geen hele spectaculaire opmaak maar wel net niet het standaard lettertype, een ander kleurtje headings.. zoiets?

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:50

Saleisha schreef:
Misschien kan je een beetje er tussen in gaan zitfen? Geen hele spectaculaire opmaak maar wel net niet het standaard lettertype, een ander kleurtje headings.. zoiets?

Heb nu wel een kleeein beetje in kleur gedaan. Maar niet al te veel. Ander lettertype is wel leuk inderdaad.
Brief laat ik gewoon maar saai denk ik :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 00:34

Rebecca schreef:
Afgeslagen auto vanmiddag bij rijles :+ , midden op de rotonde :')

Did i see you? :')

Nee wij waren bij grote rotonde en ik was braaf aan het kijken wanneer ik kon, instructrice keek verder, ziet collega van haar rijschool aan de andere kant hakkelend stoppen en opnieuw vooruit en weer hakkelend stoppen een paar keer achter elkaar.. Allemaal auto's op aan het houden
En we hebben er even smakelijk om gelachen dat wij dat niet waren :') Niet naar de rijder toe hoor want ik was dat ook ooit (en hopelijk toch niet meer :') ) en zo leer je uiteindelijk wel. Maar wel naar de instructeur collega die daar zn plezier aan mocht beleven :')