Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:06

Nu een week verder .. en nog geen nieuws van de Verzekering :( (of het nu goed of slecht nieuws is .. ik wil het afsluiten en verder...) en dit komt doordat de andere kant nog niet alles heeft opgestuurd …

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:52

xDenies schreef:
Nu een week verder .. en nog geen nieuws van de Verzekering :( (of het nu goed of slecht nieuws is .. ik wil het afsluiten en verder...) en dit komt doordat de andere kant nog niet alles heeft opgestuurd …

Of de tussenpersoon heeft het niet doorgestuurd. Dat had ik vorig jaar. Ik had allang een andere auto en de tegenpartij kreeg van haar verzekering te horen dat wij de spullen nog niet opgestuurd hadden terwijl we dat meteen gedaan hadden.
Geen idee waar het mis is gegaan, maar voor haar duurde het dus bijna een maand voor ze reactie kreeg.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:12

Aan mezelf.

Ik wil vanalles doen alleen m'n lichaam werkt tegen, ben zo duizelig, misselijk en licht in m'n hoofd en doordat dingen niet lukken ga ik me overal aan ergeren

Aan t weer want ik moet zo op de fiets naar werk

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:40

Dat er net bekend is gemaakt wie de vertrekkende teamleider op gaat volgen en welke poppetjes gaan schuiven en het betreffende team nu al een half uur hun mening daarover naar elkaar aan het ventileren is.
Manager en nieuwe teamleider zijn meteen na de mededeling op het vliegtuig gestapt en vertrekkende teamleider is in geen velden of wegen te bekennen en het stoort mij in m’n werk.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:42

Oh, vertrekkende teamleider is tevoorschijn gekomen. Hij doet gezellig mee _-:(

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:04

Nog geen week terug thuis en zit nu al in een dip. Verveel me dood en heb het te koud om wat te gaan doen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:10

Dat ik nog steeds niet teruggebeld ben en me echt op zit te vreten. Als er geen actie ondernomen gaat worden ga ik het zelf wel doen.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:14

Dat mijn MacBook lader zonder waarschuwing het heeft begeven. Dus ik moet me zo gaan verdiepen in welke ik dan nodig heb.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:17

De vraag wat ik voor m'n verjaardag wil...ja, geen idee. Alles wat ik nodig heb (nieuwe laptop bijvoorbeeld _O-) is te duur om als cadeau te vragen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:18

Tigress schreef:
De vraag wat ik voor m'n verjaardag wil...ja, geen idee. Alles wat ik nodig heb (nieuwe laptop bijvoorbeeld _O-) is te duur om als cadeau te vragen :')

"bijdrage aan je nieuwe laptop" :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:19

Een spaarpot om voor je laptop te sparen !


Erger mij aan de kat die aandacht wil en ik even geen zin heb

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:13

Dat een van mijn Go Pro filmpjes beschadigd is en ik het op geen enkele manier kan openen. Iemand tips van sites die het bestand (gratis) kunnen herstellen?

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:51

saabineex schreef:
Dat een van mijn Go Pro filmpjes beschadigd is en ik het op geen enkele manier kan openen. Iemand tips van sites die het bestand (gratis) kunnen herstellen?


Stel m ook eens in het ik zoek topic


Ik erger me eraan, dat ik zo vreselijk moe ben.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:07

@CharIsabella, het is inmiddels gelukt!

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:00

CharIsabella schreef:
saabineex schreef:
Dat een van mijn Go Pro filmpjes beschadigd is en ik het op geen enkele manier kan openen. Iemand tips van sites die het bestand (gratis) kunnen herstellen?


Stel m ook eens in het ik zoek topic

Dankjewel _/-\o_
Ik ben dat topic al maanden kwijt en kreeg hem maar niet gevonden. Dacht dat hij van de aardbodem verdwenen was. Maar dankzij jouw opmerking en geplaatste berichten heb ik hem weer gevonden :D
Nu kan ik eindelijk op zoek naar m’n kokosbrood!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:04

De roostermakers op school.. Hebben een rooster gemaakt met dubbele lessen en een les waar de docent om die tijd niet eens kan.. Vorige blok moesten docenten ook al zelf het rooster in elkaar zetten, omdat die makers de meest onzinnige tijden erop zette.. Echt, kom op zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:12

Asvinia schreef:
De roostermakers op school.. Hebben een rooster gemaakt met dubbele lessen en een les waar de docent om die tijd niet eens kan.. Vorige blok moesten docenten ook al zelf het rooster in elkaar zetten, omdat die makers de meest onzinnige tijden erop zette.. Echt, kom op zeg..

Ik erger me ook aan de roostermakers, want mijn school begint over 1,5 week er is nog steeds geen rooster. Echt ontzettend irritant, ik heb afspraken die ik moet inplannen maar dat gaat zo niet.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 23:26

Aan dat ik zo gemeen ben voor mezelf.. Ik kwel mijn eigen lichaam zo alsof het mij ooit iets aan heeft gedaan. Ik snap niet dat ik dat mezelf aan kan doen en toch doe ik het. Stom stom stom

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 00:11

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik zo gemeen ben voor mezelf.. Ik kwel mijn eigen lichaam zo alsof het mij ooit iets aan heeft gedaan. Ik snap niet dat ik dat mezelf aan kan doen en toch doe ik het. Stom stom stom


:(:) stop eens met dat zelfverwijt. Dat helpt niet. Je bent een pareltje van bokt in een moeilijke periode. Soms doe je iets onhandigs, daar ben je mens voor. Accepteren en proberen het volgende keer anders te doen. Neem kleine stappen. Eet chocolade.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 00:16

Dat gister mijn elleboog heel naar is geknakt en ik er nu nog last van heb. Kan mezelf niet eens aankleden.... en lekker liggen om te slapen gast ook niet |o

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 00:53

Lau schreef:
Dat gister mijn elleboog heel naar is geknakt en ik er nu nog last van heb. Kan mezelf niet eens aankleden.... en lekker liggen om te slapen gast ook niet |o


:(:)

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 01:53

Dat de auto het heeft vanavond begeven en manlief, ongeacht de uitkomst van de schade, nu al beslote heeft dat hij eruit moet. Ja ik weet nou zo onderhand wel dat je een hekel aan die auto hebt en het liefst weer een snelle dikke Audi rijd, maar we hebben geen geldboom in de tuin en de keuken is ook dringend aan vervanging toe en ik zou ook graag eens in een tuin buiten in het zonnetje willen zitten ipv op een veredelde parkeerplaats.

Oh ja, en dan ook nog heel vrolijk zeggen dat hij voorlopig wel met mijn kever gaat rijden. NEE! Ik heb niet voor niets een klein autootje gekocht zodat die kever de winter binnen kan staan. Als ik daar geen 6km binnendoor mee naar het werk wil rijden no way dat jij daar dan 25km mee over de snelweg gaat scheuren.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:15

aan de uitspraak '' kinderen liegen nooit. zeggen altijd de waarheid ''.

jaja, om even een paar voorbeelden te noemen ...

Wie heeft dit kapot gemaakt? Ikke niet
Wie is er begonnen met de ruzie? Hij/zij
Mijn oudste zit nog in de luiers. Heb je luier vol gejaagd? Nee, terwijl toch

Nee kinderen liegen niet.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:24

Aan de nieuwe collega. Komt te laat toe. Heeft als excuus dat haar auto niet zo snel rijd. Dan vertrek je vroeger muts!!! |o

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:36

DeMolenhoek schreef:
Aan de nieuwe collega. Komt te laat toe. Heeft als excuus dat haar auto niet zo snel rijd. Dan vertrek je vroeger muts!!! |o

Auto niet zo snel rijdt? Heeft ze een 45 km kar dan? Anders is gewoon rechts gas hoor haha