Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:39

Volgens mij is de hele wereld momenteel tegen me .. Super werkdag en de laatste minuten wordt je uitgescholden .. ik ben gek in mijn hoofd naar zeggen en nog wel meer....

Ben er effe wel goed klaar mee ondertussen. Het 'blijven lachen door gaan' begint op te raken … -O-
Laatst bijgewerkt door xDenies op 01-02-19 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:40

Ik val in slaap in de trein

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:41

xDenies schreef:
Volgens mij is de hele wereld momenteel tegen me .. Super werkdag en de laatste minuten wordt je uitgescholden .. ik ben gek in mijn hoofd naar zeggen en nog wel meer....

Ben er effe wel goed klaar mee ondertussen. Het 'blijven lachen door gaan' begint op te raken … -O-


Ik begin me zorgen te maken om je. Je berichten zijn de laatste tijd zo donker en depri. Ben je oké? Heb je hulp nodig?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:42

Dat de schade van mijn twingo van 4 maanden oud op meer dan 12000 is geschat, ik dus een nieuwe moet gaan regelen en dat deze ellende me door de gewijzigde bpm dus gewoon geld gaat kosten terwijl ik notabene stil stond toen ik aangereden werd en de tegenpartij alle schuld heeft toegegeven -:(-

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:46

Dana01 schreef:
Dat de schade van mijn twingo van 4 maanden oud op meer dan 12000 is geschat, ik dus een nieuwe moet gaan regelen en dat deze ellende me door de gewijzigde bpm dus gewoon geld gaat kosten terwijl ik notabene stil stond toen ik aangereden werd en de tegenpartij alle schuld heeft toegegeven -:(-


Maar dan krijg je toch alles vergoed/uitbetaald?? Of ben je niet all risk verzekerd?

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:46

Knuffel Denise! Komt wel weer :(:)

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:51

xDenies schreef:
Volgens mij is de hele wereld momenteel tegen me .. Super werkdag en de laatste minuten wordt je uitgescholden .. ik ben gek in mijn hoofd naar zeggen en nog wel meer....

Ben er effe wel goed klaar mee ondertussen. Het 'blijven lachen door gaan' begint op te raken … -O-


:(:) adem in adem uit! Je bent niet gek in je hoofd. Laat die persoon lekker de rambam krijgen!

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

VenoSnorlax

Berichten: 4506
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:59

De pijnvlagen van 10 seconde door wss dat poedersuiker nog 2 a 3 dagen en dan voor 5 jaar anticonceptie in mn hoofd houden

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:00

MarcoBorsato schreef:
Ik begin me zorgen te maken om je. Je berichten zijn de laatste tijd zo donker en depri. Ben je oké? Heb je hulp nodig?


Alles gaat mis, zo begin ik me ook wel te voelen :(

Ik weet het. Het wordt wel weer beter. Ik moet het loslaten..



Sterkte voor de rest met ook sh*tgevoel.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Lestrange01

Berichten: 2797
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 21:07

Aan dat ik morgen overmorgen moet werken, het is vandaag uitgegaan met mijn vriendin en ik kan alleen maar janken. En ik heb twee toetsen maandag en een op dinsdag waarvan we pas donderdag de datum wisten en ik nog helemaal moet leren

Kan ik het verdrietig zijn niet even uitstellen tot na de toetsen...

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 21:29

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik morgen overmorgen moet werken, het is vandaag uitgegaan met mijn vriendin en ik kan alleen maar janken. En ik heb twee toetsen maandag en een op dinsdag waarvan we pas donderdag de datum wisten en ik nog helemaal moet leren

Kan ik het verdrietig zijn niet even uitstellen tot na de toetsen...




Ahh meid das echt klote. Wie weet helpt het werken even om je gedachten op wat anders te kunnen zetten.
Succes

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 21:35

All risk verzekerd jazeker maar wel voor de nieuw waarde en die ligt na 1 januari dus hoger vanwege gewijzigd bpm tarief , en dat verschil mag ik dus zelf betalen -:(-

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 23:14

Dat de kat me in een paar weken tijd nu voor de 3e keer een hartverzakking bezorgt omdat ze zo diep slaapt, dat ze dood lijkt.. Helemaal slap en geen reactie als je haar kop op tilt. Deze keer schrok ik er zo erg van dat ik er spontaan van moest huilen :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 23:44

Dat ik freehand ink wou kopen om een 'tattoo' te zetten (zodat ik weet waar en wat ik wil bij de echte) en je alleen maar met PayPal of credit card kan betalen. Misschien geen dingen uit Amerika kopen :=

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 23:59

Dat mn gebit best slecht is van zichzelf en ik nu lichtelijk bang ben dat mn tanden uit mn mond gaan vallen

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:05

SavannahNx schreef:
Dat mn gebit best slecht is van zichzelf en ik nu lichtelijk bang ben dat mn tanden uit mn mond gaan vallen

Ik wou dat het zo makkelijk was dan hoefde ik niet naar de kaakchirurg om tanden/kiezen te laten verwijderen. -O- :=

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:12

Marcella schreef:
SavannahNx schreef:
Dat mn gebit best slecht is van zichzelf en ik nu lichtelijk bang ben dat mn tanden uit mn mond gaan vallen

Ik wou dat het zo makkelijk was dan hoefde ik niet naar de kaakchirurg om tanden/kiezen te laten verwijderen. -O- :=


Ik wil mn tanden graag behouden :+
T is gewoon oliebol dat ik elke dag poets en flos en alles volgens de regeltjes doe maar dat het gewoonweg niet werkt..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:25

Dat ik precies nu een loopneus krijg... ik wil gaan slapen maar dat gaat nu dus niet.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 08:02

Dat mijn kat maar niet ophoud met mauwen. En ik gewoon niet weet hoe hij ophoud.... hij heeft een vriendje, speelgoed, eten, drinken, kattenbak, kan bij ons komen. Maar hij blijft maar mauwen...... echt ik kan hem soms wel achter het behang plakken.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 08:19

Mijn vriend.
We zijn allemaal niet fit en snotterig. Mijn vriend heeft gister de baby op bed gedaan na laaste fles ik lag al te slapen. Vond ik heel fijn.
Baby sliep vanaf 5 uur wat onrustig, ik was even wezen kijken want dacht misschien ligt hij boven de dekens. Dat viel mee. Het was wel donker. Hij sliep nog wel dus denk dan kruip ik er ook nog even in. Uurtje later werd hij wel echt wakker. Ik er heen, lag die met zijn hoofd tegen de bovenkant van het bedje. Dus ik zei tegen hem '' ah logisch dat je zo onrustig slaapt als je zo ver boven ligt ''. Mijn vriend begint meteen '' dat moet je het voortaan zelf doen zeikstengel. '' Ten eerste gaf ik hem nergens schuld van, ten tweede wist hij niet hoe en wat had eerst kunnen vragen. Voor hij mij uitscheld. Kan daar min over en zeker zo vroeg. Ik snap dat hij ook niet fit is maar beetje normaal doen kan wel. Daardoor oudste ook wakker en dan zit ik om 6 uur benenden met twee kinderen.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 12:02

Gisteren de hele avond op de HAP gezeten omdat mn kaak op slot zat, kon niet meer tegen die helse pijn, na een morfinespuit en een 2 tabletjes oxazapam konden ze hem loswrikken..

Nu nog meer pijn |(

vikawiek

Berichten: 1476
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 17:51

Aan dat ik een goede daad deed om met de hond te spelen op het veld, en hij vond het het perfecte weer om te gaan zwemmen in de vieste sloot van de hele wijk. Meneer is half wit en kwam er helemaal pikzwart uit. Hij wou toen ook niet nog een keer zwemmen in een schonere sloot om weer schoon te worden, dus moest 'ie in bad. Een onzekere hond die in bad gaan HAAT, dus dat was leuk. Hij is nu schoon, maar nu ben ik vies. Gelukkig is 'ie lief :))
Afbeelding

Cartoonist found dead, details are sketchy

Jolien87

Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 18:48

Hihi wat een leukerd! <3

Aan het feit dat ik gisteravond in een depressiedip al mijn mooie, lange nagels heb afgebeten. |(

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:57

Groeit wel weer aan :(:) komt goed meis!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:22

Dat je met bestellingen boven de 22 euro uit het buitenland al kans heb om btw te moeten betalen, kunnen ze er niet 220 euro van maken ofzo? Ik wil een album die in Nederland niet te koop is, dus ik heb geen optie dan in het buitenland te bestellen. Maar dan betaal je iets van 12 euro verzendingen, tsja dan koop ik er liever een paar meer waardoor de verzendkosten naar 5 euro per stuk gaan, alleen zit je dan natuurlijk wel boven die 22 euro...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, bonnielau, Brimi_Disa, Carr_friesje, Chantalla, Eliana, Fientj, Gittta, Googlebot, har166, Kirrietje, lazy, Lisselot, lovemyhorse1, luuntje, meniekske, MieLo, Mila17, ontherun, Soepblik, Suliko en 138 bezoekers