Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:43

De organisatie op de school van mijn dochter. Onderling communiceren zit er niet in.


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:52

Dat ik per ongeluk een uur te vroeg op werk was en ik moest uitklokken en een uur moest wachten met smoes van de baas dat ie mij beter tussen 10 en 11 kan gebruiken (anders had ik 14:00-22:00). Zelf niet goed gekeken maarja :( niemand was het ermee eens dat ik nu een uur moest wachten.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:17

Mijn oppaskind die normaal heel erg lief is maar vandaag een vriendje heeft en ze slaan elkaar met de bokshandschoenen in elkaar. Wachten tot 1 van beide jankt.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:30

Anoniem schreef:
Aan het delen van veel te veel informatie van bepaalde personen. Te veel is al te veel, daar hoeft echt niet nog meer bij.


Zal jou nog eens een foto van mijn gordelroos sturen. Jammer dit.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:32

lieveli schreef:
Anoniem schreef:
Aan het delen van veel te veel informatie van bepaalde personen. Te veel is al te veel, daar hoeft echt niet nog meer bij.


Zal jou nog eens een foto van mijn gordelroos sturen. Jammer dit.

Wees blij dat ik hem niet hier plaats. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:32

You made my day lieveli :')

Ik ben een klas teruggezet midden in het schooljaar. En niemand wil mij helpen met wat ik moet maken of inhalen. Zelfs de leraren niet. Fijn...

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:58

lieveli schreef:
Anoniem schreef:
Aan het delen van veel te veel informatie van bepaalde personen. Te veel is al te veel, daar hoeft echt niet nog meer bij.


Zal jou nog eens een foto van mijn gordelroos sturen. Jammer dit.


Dit. :')

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:09

Dat ik online een "FamilyFix" had gekocht van iemand. Dacht ik.... Het is een "Easybase", ding is stuk goedkoper dan een FamilyFix en niet geschikt voor de autostoel die we hebben. In de advertentie staat "FamilyFix", nergens kan je op de foto vinden dat het om een Easybase gaat, maar ik zit dus nu wel met een ding die we niet kunnen gebruiken. Vanavond maar even een mailtje opstellen naar de verkoper, maar wat baal ik.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3


jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:12

Ik wil gewoon genezen |(

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:15

Dat mijn leenauto toch een lekke band had en ik 2 uur moest wachten op een nieuwe , vervolgens de hele middag naar de maan omdat de cv installatie onderhoud moest hebben en de monteur in kwestie had alle tijd -O-

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:03

Dat ik een mini pooltafel besteld had, zes dagen moeten wachten, krijg ik het eindelijk aan... Zit er een airhockey tafeltje in... .-. En ik haat het dus echt om dingen terug te moeten sturen, dit is echt zo vervelend en een beetje een domme fout ook. I mean, kan gebeuren natuurlijk maar jezus. :') Als je zo'n grote pakketten moet verzenden, naar België van Nederland dan kijk je toch even uit.. xd
De ironie is nog dat we de dag hiervoor de verkeerde pizza geleverd kregen. :') Voor de pizza hebben we gelukkig nog kunnen terugbellen en we kregen al snel de juiste, maar voor het tafeltje wordt het al wat moeilijker. :+

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:05

Keuzes met jasjes voor de honden.
Hurtta is meteen 80 euro...dus ik zit er aan te denken op maat te laten maken. Natuurlijk is het bedrijf die ik op het oog heb gevestigd in Canada :+

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:43

DezeNaam schreef:
Dat ik een mini pooltafel besteld had, zes dagen moeten wachten, krijg ik het eindelijk aan... Zit er een airhockey tafeltje in... .-. En ik haat het dus echt om dingen terug te moeten sturen, dit is echt zo vervelend en een beetje een domme fout ook. I mean, kan gebeuren natuurlijk maar jezus. :') Als je zo'n grote pakketten moet verzenden, naar België van Nederland dan kijk je toch even uit.. xd
De ironie is nog dat we de dag hiervoor de verkeerde pizza geleverd kregen. :') Voor de pizza hebben we gelukkig nog kunnen terugbellen en we kregen al snel de juiste, maar voor het tafeltje wordt het al wat moeilijker. :+

Maar airhockeyen is heel erg leuk hoor! *\o/*

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:49

Klopt, alleen is de pooltafel een stukje duurder en zaten er geen batterijen bij de hockey. :') Maar met poolen kan je gewoon wat langer door, airhockey wordt saai na een tijdje.. xp

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:02

Dat ik zo onwijs slecht slaap
Ik heb altijd al moeite met in slaap komen maar dat is niet heel erg als ik maar doorslaapt. Ben nu regelmatig echt vroeg wakker, ook wakker worden van anderen die opstaan had ik nooit. Nu ook al een uur voor mn wekker wakker en niet meer in slaap te komen. Slaap zo echt heel kort -O-

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:09

Dat ik klaarwakker ben van de wekker van mijn vriend, hij niet. Als ik wat vraag dan is hij meteen pissig. En nu twijfel ik of ik zo nog om moet draaien, hoef er zelf pas om 8u uit. Maar zet mijn wekker vroeg omdat ik moeilijk wakker wordt... dilemma

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:04

Dat baby besloot dat het vannacht de moment was om wakker te zijn van 1.00 tot 2.30. Om 6.20 was ze opnieuw wakker. Zo geraak ik niet van mijn griep...

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:07

Collega die de spiegel kapot rijd en vervolgens voorlaad voor een boer 80 km verderop ipv eenrondje om de kerk laden.
Straks na de garage voor een nieuwe spiegel

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:26

DeMolenhoek schreef:
Dat baby besloot dat het vannacht de moment was om wakker te zijn van 1.00 tot 2.30. Om 6.20 was ze opnieuw wakker. Zo geraak ik niet van mijn griep...


Dan hangt het in de lucht, de kleine was flink overstuur vannacht.

Een nieuwe dag, een nieuw begin.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:02

Dat de congierces hier énorm racistische uitspraken doen en ik me echt enorm zit op te vreten.. Bah, bah, bah.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:12

Dat er 0,5 cm sneeuw valt en heel de snelweg in paniek is, waar overigens geen eens sneeuw op ligt :roll:

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:52

Dat ik op mijn vrije dag veel te vroeg ben opgestaan voor een shoot die toch niet door ging op het laatste moment.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 10:43

Dat ik straks een wiskunde toets heb, die niet een EC waard is, maar als ik hem niet haal krijg ik dit jaar sowieso mijn propedeuse niet.. Ben zo nerveus. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 11:45

Jolien87 schreef:
Ja, niet dus.
Wij hebben hier ook al jaren last van en bellen telkens keurig de afzenders, in dit geval ook deurwaarders. Voor zij überhaupt overgaan op deuren openbreken en weet-ik-veel wat voor drama, moeten zij bij de gemeente checken wie er op dat adres wonen. En als het goed is zullen ze dan zien dat jullie daar inmiddels wonen en niet meer de geadresseerden.
Wat wel is aan te raden, is om zelf een adres onderzoek aan te vragen bij de gemeente om zeker te zijn dat enkel jullie op dat adres staan ingeschreven en niet meer de vorige bewoners. Zolang de vorige bewoners/geadresseerden daar niet meer staan ingeschreven dan hoef je écht niet bang te zijn dat de deurwaarder op een dag met een breekijzer in je gang staat.

Dat is het geval als die persoon zich heeft uitgeschreven ja. Dat was bij ons niet het geval, aangezien we haar stempas in november ook kregen.

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 11:59

Zoooo spiegel heb ik nieuw gekregen.
Maar nu is de collega die de spiegel stuk gereden heeft ineens ziek _-:(

Dus dat betekend dat ik langer moet werken vandaag _-:(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Angelaa2, Drico, Facebook, furious, goesju, HighFly_, IASCrawler, Mo_86, Pharootz, serenta, TessaxQuincy, Vinny12511, YandexBot en 183 bezoekers