Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:46

xDenies schreef:
Dat ik er van baal dat mijn broertje mij eigenlijk een soort van liet stikken door niet naar stal te rijden. Dat niemand begrijpt dat ik nu even niet in een vreemde auto (in het donker) durf te stappen. En dat ook niemand snapt dat ik juist vandaag zoveel behoefte had om m'n paardje te zien …. en even te rijden.

Ik voel me k*t. Ik slaap slecht. Ik vind het verkeerd dood eng. En ik heb nog geen zekerheid over de kosten rondom mijn auto. Schadeplaatje is best wel … hoog ..


Dat is echt niet fijn. :(:)
Ik zou voor nu vooral niks forceren. En daarnaast is het misschien verstandig om eerst het bezoek aan de arts af te wachten.
Mocht het autorijden op termijn toch te spannend voor je zijn dan kun je eventueel overwegen om contact op te nemen met een rijschool. Het gebeurt wel vaker dat iemand met angst achter het stuur weer één of twee lessen volgt om het vertrouwen terug te vinden.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:51

Emmaa_ schreef:
Ohana_91 schreef:
Dat we hier al 3,5 jaar wonen en nog steeds post krijgen van de vorige bewoner. We vermoeden dat het allemaal post is dat met geldzaken/schulden te maken heeft, dus we blijven er maar naar de bedrijven en banken bellen dat de geadresseerde al 3,5 jaar niet meer hier woont.

Aangifte doen van adresfraude. Is een online formulier voor. Serieus, de kans is groot dat de oude bewoner jullie adres gebruikt om rekeningen naartoe te laten sturen en/of dat hij/zij nog steeds bij jullie ingeschreven staat en dat moet je gewoon niet willen. Als het wel een keer tot een deurwaarder komt breken ze je deur open en zijn de sleutelmakerskosten voor jou, ook als de bewoner er niet woont. Openmaken mag niet, maar zou er wel serieus werk van maken want het kan ook voor jou heel nadelig zijn.


Ja, niet dus.
Wij hebben hier ook al jaren last van en bellen telkens keurig de afzenders, in dit geval ook deurwaarders. Voor zij überhaupt overgaan op deuren openbreken en weet-ik-veel wat voor drama, moeten zij bij de gemeente checken wie er op dat adres wonen. En als het goed is zullen ze dan zien dat jullie daar inmiddels wonen en niet meer de geadresseerden.
Wat wel is aan te raden, is om zelf een adres onderzoek aan te vragen bij de gemeente om zeker te zijn dat enkel jullie op dat adres staan ingeschreven en niet meer de vorige bewoners. Zolang de vorige bewoners/geadresseerden daar niet meer staan ingeschreven dan hoef je écht niet bang te zijn dat de deurwaarder op een dag met een breekijzer in je gang staat.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:51

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest alvorens een letselarts. Maar het is gewoon spieren die verkrampt zijn. Wat er in mijn hoofd gebeurd kan ze weinig aan doen :(

En klopt, niets forceren. Maar dat bezoekje stal had wel een hoop betekend. Nu ben ik weer zo verd*md afhankelijk ..

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:54

Ja, dat begrijp ik. Op dit soort momenten wil je het liefst bij je paard zijn. :(:)
Is er een stalgenoot met wie je eventueel mee zou kunnen rijden?

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:56

Jolien87 schreef:
Ja, dat begrijp ik. Op dit soort momenten wil je het liefst bij je paard zijn. :(:)
Is er een stalgenoot met wie je eventueel mee zou kunnen rijden?


Niet om deze tijd. Ik woon in omgeving Rotterdam en pony staat in Bergen Op Zoom, dus de meeste komen daar ook uit de buurt. En ik werk 40uur dus kan pas na half 6 ..

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14466
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:02

xDenies, heb je nog pijnstillers en spierverslapper gekregen van de huisarts? Ik ben nu bijna 2 weken terug zelf ook aangereden van achteren. Ook moment zelf geen last, later in de avond en dag daarna gigantisch. Huisarts wilde geen foto laten maken maar heeft wel wat meegegeven, Naproxen en Diazepam.
Paar dagen later werd t nog niet beter en ben ik naar de chiropractor gegaan, maar goed ook. Nu 2 behandelingen gehad en stond echt goed scheef en vast. Pijn is er nog steeds maar ik kan me nu weer bewegen. Moet nog een paar behandelingen maar alsjeblieft neem een aanrijding en je eigen lijf wel serieus. :(:)
En dat je, je nu weer zo afhankelijk voelt is inderdaad poedersuiker. Dat had ik ook.. Maar probeer dat los te laten, hoe moeilijk ook. Denk vooral even aan jezelf! Probeer ik ook te doen, is niet makkelijk, ik weet t. :)

Arethe
Berichten: 2560
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:17

xDenies schreef:
Dat ik er van baal dat mijn broertje mij eigenlijk een soort van liet stikken door niet naar stal te rijden. Dat niemand begrijpt dat ik nu even niet in een vreemde auto (in het donker) durf te stappen. En dat ook niemand snapt dat ik juist vandaag zoveel behoefte had om m'n paardje te zien …. en even te rijden.

Ik voel me k*t. Ik slaap slecht. Ik vind het verkeerd dood eng. En ik heb nog geen zekerheid over de kosten rondom mijn auto. Schadeplaatje is best wel … hoog ..


Heb je ook al een PB gestuurd maar wil je hier ook nog even sterkte wensen. :(:) Het is verschrikkelijk rot zoiets. Mocht je je ei even kwijt willen dan mag je altijd berichtje sturen. Sterkte!

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 00:23

Bedankt jullie <3 Onwijs lief.

Ik moet op paracetamols teren, als het niet weg gaat mag ik een fysio aanspreken maar nu niet want daar is het nog te gevoelig voor ofzo. Ik hoop gewoon dat er duidelijkheid komt! Wat ontzettend oneerlijk is dit.

Paardje is ontspanning dus dat ik daar nu niet naar toe kan maakt het er niet beter op. Maar goed ... iets met .. let it go?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 00:26

De knak van mijn enigste BH #) -O- , kan er ook wel bij een nieuwe aanschaffen _-:(

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 00:30

Dat mijn eigen auto waarschijnlijk niet gerepareerd kan worden na mijn aanrijding vorige week en dat de leenauto zegt dat er een lege band is, zal de reserve wel zijn want ik zie er niks aan _-:(

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 05:24

Dat ik accute keel en oorontsteking heb gekregen. En damn wat doet dat zeer.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 07:51

Dat mijn paard niet goed loopt -O-
Nergens warm of dik, maar ze is licht onregelmatig rechtsachter.

Donderdag komt de osteopaat... afwachten wat die zegt.

Merileth

Berichten: 1116
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 08:22

De buurkinderen. Voor half 7. In de badkamer, en schreeuwen. Buurvrouw die niets doet. Grumbl, 3 kwartier wakker terwijl mijn vriend voor de verandering er eens niet vroeg uit hoeft voor zijn werk, en ik dus door had kunnen slapen. En dan ook van die heeeerlijk hoge stemmetjes natuurlijk.

Oh, en dan mijn vriend gisteravond die met een beetje keelpijn het gelijk heeft over griepverschijnselen. Je bent gewoon verkouden en ik kruip ook niet preventief in bed met keelpijn. (Oké, ik werk door met een aardige griep, is eigenlijk ook niet handig)

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 08:37

De hond van een van mijn onderburen die al een uur buiten staat te keffen.

Erger me in de eerste plaats aan dat hij überhaupt zo lang alleen buiten staat.. maar dat geblaf (lees, gejengel).. :(

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:19

Dat rotgevoel waar ik mee opstond en niet weet hoe ik er vanaf moet komen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:20

Dat ik onwijze last van m'n keel heb, en echt ziek begin te worden, maar daar echt geen tijd voor heb -O-

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:21

lotthje schreef:
Dat rotgevoel waar ik mee opstond en niet weet hoe ik er vanaf moet komen.


Super herkenbaar :(

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:27

Alles, mezelf, school, mijn rot groepsgenootjes die niks uitvoeren en mijn vriendin. En dat mijn slang in vervelling is dus ik kan hem niet eens knuffelen |(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:35

Mijn vriend die zijn korstjes niet op eet en daarna een peer eet, en zijn handen afveegt aan mijn bank??? _O-

Ga zo maar zijn luier verschonen ofzo. Wtf. :+

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:37

MarlindeRooz schreef:
Mijn vriend die zijn korstjes niet op eet en daarna een peer eet, en zijn handen afveegt aan mijn bank??? _O-

Ga zo maar zijn luier verschonen ofzo. Wtf. :+

Ik zou hem in time out geven op de trap _O-. Jeeeemig



Lestrange01 schreef:
Alles, mezelf, school, mijn rot groepsgenootjes die niks uitvoeren en mijn vriendin. En dat mijn slang in vervelling is dus ik kan hem niet eens knuffelen |(

Knuffel :+:

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:58

Is het al bijna weekend? :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:30

Dat mijn gel nagellak totaal niet blijft zitten. Waardeloze investering dus

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:37

Aan het delen van veel te veel informatie van bepaalde personen. Te veel is al te veel, daar hoeft echt niet nog meer bij.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:26

[***] schreef:
Dat mijn gel nagellak totaal niet blijft zitten. Waardeloze investering dus


Lotgenoot :') blijft alleen zitten als ik van mn nagels, de glanslaag afvijl, dan aceton en dan erop... Dan blijft het met geluk 2 dagen zitten -O-

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:38

dat ik megod niet weet waar ik mn inhalles moet rijden. ik wil negen uur op maandag maar heb dinsdag gewoon school