Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
GaitMonster

Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 15:33

Mijn concentratievermogen, morgen belangrijk assesment dus moet studeren maar steeds die telefoon weer.... _-:(


Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 15:46

@Fireheart: door je poster recht en strak in te richten laat je zien dat je je ontwikkeld hebt tot een sterke vrouw die weet wat ze wil?

En geen overbodige poespas nodig heeft om haar boodschap duidelijk en afgestemd op de ander te brengen?

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:03

Dat ik op het vliegveld zit om naar huis te gaan naar 4,5 maand reizen en werken |( -O- wil echt niet.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:09

casperzazoe schreef:
Dat ik op het vliegveld zit om naar huis te gaan naar 4,5 maand reizen en werken |( -O- wil echt niet.


Maar je wilde daar toch ook niet blijven?

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:14

Amandavd schreef:
casperzazoe schreef:
Dat ik op het vliegveld zit om naar huis te gaan naar 4,5 maand reizen en werken |( -O- wil echt niet.


Maar je wilde daar toch ook niet blijven?


Op de farm waar ik werkte niet nee, blij dat dat snel geregeld kon worden dat ik daar wegkon. Toen besloten om maar gewoon naar huis te gaan om geld te besparen en niet dat hele gedoe om een nieuwe plek te vinden. Nu toch spijt dat ik dat laatste niet heb gedaan..

Bijna elke dag boven de 35 graden gehad en nu in misschien wat sneeuw thuis komen :+

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:34

GaitMonster schreef:
Mijn concentratievermogen, morgen belangrijk assesment dus moet studeren maar steeds die telefoon weer.... _-:(

Hier hetzelfde. Morgen een tentamen en ik denk dat ik het allemaal wel weet, maar ik weet heel zeker dat als ik dat tentamen morgen voor me heb dat ik het toch niet zo goed weet als ik denk |o

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:49

De gevolgen van een weekendje weg: de hele dag moeten bijslapen.

GaitMonster

Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:51

Amira_ schreef:
GaitMonster schreef:
Mijn concentratievermogen, morgen belangrijk assesment dus moet studeren maar steeds die telefoon weer.... _-:(

Hier hetzelfde. Morgen een tentamen en ik denk dat ik het allemaal wel weet, maar ik weet heel zeker dat als ik dat tentamen morgen voor me heb dat ik het toch niet zo goed weet als ik denk |o


Succes!
Ik heb assesment over alle lesdagen, stuk of 16 dagen met verschillende onderwerpen ahv een casus. Als ze het bij de casus houden kom ik denk ik wel een eind. Maar als ze richting iets heel anders gaan ben ik er bang voor.
Maar weet ook bijna niet waar ik dan beginnen moet met leren, kan niet alles weten.

Ineke2

Berichten: 33091
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 18:46

Dat ik het de hele dag al koud heb. Vanmorgen was verdorie wéér de verwarming stuk op het werk. Kom je s’ochtends binnen is het 13 graden! :brr:

Ik kom nu pas weer bij in de metro...

En dat gaat dus nog minstens 2 dagen duren zo -O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 19:05

Kan je geen straalkacheltje van huis meenemen en bij je werkplek zetten?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:14

Dat mijn nek, schouder en rug steeds meer pijn gaan doen …. -O-

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:19

xDenies schreef:
Dat mijn nek, schouder en rug steeds meer pijn gaan doen …. -O-

Misschien kan je naar de fysiotherapeut om je te laten masseren? Is niet gek dat je last krijgt hoor :(

:D

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:23

_Cassidy schreef:
xDenies schreef:
Dat mijn nek, schouder en rug steeds meer pijn gaan doen …. -O-

Misschien kan je naar de fysiotherapeut om je te laten masseren? Is niet gek dat je last krijgt hoor :(


Binnen tien dagen neemt een letselarts contact met mij op, dus ik hoop daar nog even op te wachten.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:33

xDenies schreef:
_Cassidy schreef:
Misschien kan je naar de fysiotherapeut om je te laten masseren? Is niet gek dat je last krijgt hoor :(


Binnen tien dagen neemt een letselarts contact met mij op, dus ik hoop daar nog even op te wachten.

Fijn, ik hoop dat het je gaat helpen!


Ik erger me aan mijn hoofdpijn vandaag. Heel vervelend, aangezien ik super veel te leren heb -O-

:D

xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-19 20:41

Aan dat ik 9 van de 10 keer geen app-gesprek met mijn moeder kan voeren zonder dat het uitloopt op de een of andere vorm van drama.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:58

Dat de loading screens bij ESO zo ontiegelijk lang duren na de laatste maintenance ronde. -O-

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:15

Dat mijn pws begeleider me negeert via de mail en ik morgen niet op school ben, dus dan pas donderdag hem op kan zoeken om te zeuren :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Ineke2

Berichten: 33091
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:15

Britta31 schreef:
Kan je geen straalkacheltje van huis meenemen en bij je werkplek zetten?

Die heb ik niet, anders was dat wel een goed idee geweest :j
Ik trek morgen heel veel laagjes aan in elk geval.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:27

Thermo-ondergoed!

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Arethe
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:39

xDenies schreef:
Binnen tien dagen neemt een letselarts contact met mij op, dus ik hoop daar nog even op te wachten.


Ben je al bij een huisarts geweest? Ga in elk geval langs om alles vast te laten leggen want dit bespaart je straks veel gedoe met verzekeringen en letsel artsen. Echt doen hoor! Heb ik niet gedaan en zoveel gezeik mee gehad achteraf.

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:09

Arethe schreef:
xDenies schreef:
Binnen tien dagen neemt een letselarts contact met mij op, dus ik hoop daar nog even op te wachten.


Ben je al bij een huisarts geweest? Ga in elk geval langs om alles vast te laten leggen want dit bespaart je straks veel gedoe met verzekeringen en letsel artsen. Echt doen hoor! Heb ik niet gedaan en zoveel gezeik mee gehad achteraf.


Waarom gedoe achteraf? Ik heb gister het ongeluk gehad en werd er vanochtend mee wakker. Ik heb een k*t dokter waardoor ik sowieso een week moet wachten eer ik terrecht kan?
Voorlopig moet er eerst duidelijk zijn of ik uberhaupt niet aansprakelijk wordt gesteld...

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Arethe
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:15

Ik probeer je je helpen :)

Ik heb meerdere aanrijdingen gehad. Mijn laatste is er een auto achterop geknald. Ambulance erbij en zij adviseerden met een aantal dagen naar de fysio te gaan. Ondertussen veel klachten gehad, kon poos niet werken en verminderd voor mijn net geboren dochter zorgen. Ook huishoudelijke taken waren erg pittig.
Door mijn voertuig inzittende verzekering kreeg ik hiervoor een vergoeding, ook als je niet fout bent krijg je dit vaak. (Bij mijn eerste was ik fout en heb ik ook een schadevergoeding wegens letsel gehad) Alleen omdat ik niet bij een huisarts ben geweest deed de maatschappij erg moeilijk. Nergens was medisch vast gelegd volgens hen dat dit gebeurd was en daardoor niet te bewijzen dat dit door het ongeluk kwam. De ambulance en fysio telden niet. Dit moest bij de huisarts gebeurd zijn.

Edit: je mag me altijd een berichtje sturen voor wat info. Ik heb echt flnk wat ervaring (helaas) hiermee en sommige dingen kunnen hiermee echt verschil maken om dingen makkelijker af te ronden of juist niet.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen. Dit kan echt vreselijk pijn doen. Warme douche, infra-rood lamp of kersenpitten zak kan wat verlichting bieden, tijger balsem kan ook nog wat doen. Beterschap!

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:26

Ik stuur een pb, dankjewel :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Jorex

Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:32

Dat ik mezelf moet dwingen om te eten, maar het vanavond toch mislukt is en ik al sinds 6 uur niks meer gehad heb. En nu lig ik in bed en ben bang dat mijn maag zo meteen hysterisch gaat knorren
En al mijn lichaamswarmte zit in mijn hoofd -O-

Alex en Jorie <3

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 00:27

Grote kans dat ik mijn "droom"auto moet verkopen... Het is n opel astra en wilde m al van kleins af aan.... Sinds december al 2 jaar in bezit en elke dag gelukkig ermee als ik m voor de deur zie staan <3

Vriend krijgt einde van het jaar waarschijnlijk n lease auto van de zaak, dus moet de astra weg (ik gebruik m maar 2x pw)., want die word dan te duur om voor de deur te laten staan. Er komt uiteraard een andere goedkopere auto voor terug, maar ik wil m niet kwijt |(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Bytespider, CupCakes_, Elitedeux, ElSea, gigil, Ineke2, juval, keeslover2, Koekie_186, Mizora, moonsparkle, mylittlejoy, SentiBot, Symke, TheNovelist, Westhof en 192 bezoekers