Pubers bekennen moord op hun vader

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Pubers bekennen moord op hun vader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 12:25

Het moet toch niet gekker worden.......

Afbeelding

MIAMI - 15-11-2002
Twee tieners van dertien en veertien hebben donderdag bekend hun vader met een honkbalknuppel te hebben doodgeslagen. Ze pleegden de misdaad in november 2001. Na de moord staken ze het ouderlijk huis in brand, zo verklaarden ze.

De twee jongens hadden een overeenkomst gesloten met justitie. In ruil voor hun schuldbekentenis zouden ze een milde straf krijgen. Ze kunnen vermoedelijk uitzien naar respectievelijk zeven en acht jaar, zo meldde een bron binnen justitie.

"Alex heeft mij voorgesteld papa te doden", aldus de veertienjarige Derek King. "Ik heb mijn vader gedood met behulp van een aluminium knuppel. Ik heb thuis de brand gesticht", zo vervolgde hij zijn bekentenis.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:36

Als alle ouders op die manier afgerekend werden op een slechte opvoeding, dan bleven er veel minder mensen over.....
Want die jongens waren al crimineel, zijn dus te weinig in de gaten gehouden. Natuurlijk is niet altijd alles de schuld van de ouders, maar TWEE criminelen in EEN gezin? ER zal daar wel iets scheef hebben gezeten. OVerigens, ik zie het niet gebeuren dat het nog goed komt met die kinderen. Als je al in staat bent je eigen vader te doden, dan kan ik me niet voorstellen dat er ergens uberhaupt nog een drempel aanwezig kan zijn bij welke moord dan ook.

wietskelover
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Utrecht

nou ja !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:07

Nou ik vind het echt nergens op slaan Boos! . Ook al zouden me ouders me streng behandelen dan nog zou ik voor geen goud me ouders ( me vader dan in dit geval ) dood slaan met een HONKBALKNUPPEL !!! GROETJES WHITLEY

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:43

sjonge jonge tis niet normaal... Lips are sealed
maja ook echt weer zoiets voor amerika Lips are sealed

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:13

nikkiemisty schreef:
sjonge jonge tis niet normaal... Lips are sealed
maja ook echt weer zoiets voor amerika Lips are sealed


Nou ja in Amerika krijgen ze tenminste nog op hun flikker. In Nederland mag je gewoon iemand dood rammen en krijg je een paar uur dienstverlening.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:25

Ik denk dat er heus wel meer aan de hand is hoor, mischien zijn ze wel mishandelt ofzo, ik denk niet dat ze dit zomaar doen hoor!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:28

Ik ben ook wel benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal. Hoewel niets een moord rechtvaardigt natuurlijk, maar het kan wel een ander licht op de zaak werpen.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:32

wie vermoord er nou weer zijn ouders ?? idd ook benieuwd naar achtergrond van dit verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:40

jeetje, dit SLAAt toch gewoon weer helemaal nergens op, hoewel ik moet bekennen dat ik daarnet aardige moordneigingen kreeg van het gedarg van mijn ouders. Maar dat heeft iedereen toch weleens. En MIJN ouders leven nog steeds!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:46

Sorrt hoor maar hoe weet je dat nou dat dit negens op slaat Verward Je weet helemaal het verhaal niet, de jongens kunnen wel dag na dag geslagen/ misbruik zijn, dan kan ik het wel begrijpen hoor, ik denk dat je er eerst meer over moet weten als je gaat oordelen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:53

wat zullen die jongens gedacht hebben toen ze hun vader doodsloegen. Ontzettend ziek om zoiets te doen natuurlijk maar ben toch altijd benieuwd naar de kant van de daders, waaróm ze zoiets doen.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 06:43

Ja, maar kennen jullie wel het hele verhaal? Er zat meer achter dan alleen maar een paar jongeren die hun vader vermoorden hoor. Ik heb deze moord zelf gevolgt en er ging veel meer aan toe dan meesten weten. Niet dat ik het goedkeur wat ze gedaan hebben hoor, maar we moeten het wel van twee kanten bekijken en niet alleen maar de ene kant opschrijven dat ze hun vader vermoord hebben en dan het huis in brand hebben gestoken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 10:03

Echt weer zo'n lekke rongenuanceerd berichtje waar de pers lezers mee scoort. Zonder dat je ook maar iets van de achtergrond weet is het onmogelijk hier over te gan oordelen.
Maar ik vind ook, net als Cody , dat niets een moord rechtvaardigd.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:25

je weet niet wat erachtyer zit dus eigenlijk zou je nu nog niet echt kunnen oordelen
maar ik zou dus echt nooit mijn ouders kunnen vermoorden
jakkes maar dat is amerika (jammergenoeg)

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:53

Jezus mina, niet te geloven.
Dat begrijp je toch niet, niet normaal! te gek voor woorden!
Maar zoals vele hier al zeggen, de achtergrond van dit verhaal zou ik ook wel graag willen weten!