Paaldansen / Pole Fitness

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 16:54

Zijn er meer bokkers die aan paaldansen / pole fitness / hoe je het ook maar wilt noemen doen? Er was ooit een Huiskamer topic, maar die is een beetje doodgebloed en er zijn nu vast wel meer (en nieuwe) bokkers die paaldansen? :)

Zeker nu OneFit zoveel gebruikt wordt, zijn er misschien mensen die het een paar keer hebben geprobeerd :D

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:01

Ik meld mij ook weer hier :D
Sinds 2015 begonnen en nooit meer gestopt!

Insta: yl_aerial

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 17:09

xU_Blinghx schreef:
Ik meld mij ook weer hier :D
Sinds 2015 begonnen en nooit meer gestopt!


Leuk!! Ik heb nu pas door wie je bent, ik had dat lichtblauwe setje van je overgekocht :') :D

Geef jij trouwens ook les?

Ik ben trouwens iets meer dan een jaar echt bezig nu. Daarvoor wel ooit een tijdje in iemands huiskamer, maar dat is wel een tijd geleden.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:27

mingming schreef:
xU_Blinghx schreef:
Ik meld mij ook weer hier :D
Sinds 2015 begonnen en nooit meer gestopt!


Leuk!! Ik heb nu pas door wie je bent, ik had dat lichtblauwe setje van je overgekocht :') :D

Geef jij trouwens ook les?

Ik ben trouwens iets meer dan een jaar echt bezig nu. Daarvoor wel ooit een tijdje in iemands huiskamer, maar dat is wel een tijd geleden.


Lol ik heb het ook nu pas door :') Wat een kleine wereld is paaldans ook :D

Ja ik geef les bij Sportief paaldansen in Den Haag en Rotterdam :D

Insta: yl_aerial

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:33

Ik heb het ook een tijdje gedaan echt super leuk. Ik ben er mee begonnen nadat ik mijn bekken had gebroken en ik voor mijn revalidatie aan krachttraining en souplesse moest gaan werken. Helaas 2 maanden geleden moeten stoppen omdat ik te weinig tijd had en daardoor steeds te veel last van mijn lichaam kreeg als ik wel had getraind. Ik heb zelfs nog een tijdje een paal thuis gehad maar helaas kan ik deze door een verbouwing thuis niet meer gebruiken. Dus mocht iemand nog een paal zoeken, ik heb er nog 1 liggen ter overname.

CR Wimpys Cowboy Gun

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:34

Ik vind het zó knap als mensen dat kunnen! Een nichtje van mij kan het onwijs goed en traint ook op behoorlijk niveau en show gericht. Daar ben ik te onhandig en niet meer goed gebouwd voor, ben ik bang.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:36

mingming schreef:
xU_Blinghx schreef:
Ik meld mij ook weer hier :D
Sinds 2015 begonnen en nooit meer gestopt!


Leuk!! Ik heb nu pas door wie je bent, ik had dat lichtblauwe setje van je overgekocht :') :D

Geef jij trouwens ook les?

Ik ben trouwens iets meer dan een jaar echt bezig nu. Daarvoor wel ooit een tijdje in iemands huiskamer, maar dat is wel een tijd geleden.


Ik heb het ook een poos gedaan omdat mijn zus les gaf... in dezelfde huiskamer hihi

Maar nu doe ik er niks meer mee terwijl ik het wel heel leuk vond.
Ik kreeg alleen wel altijd mega blauwe plekken.
Dat vond ik wel jammer.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:50

Ik ga mee volgen. Doe het (nog) niet maar merk dat ik sinds ik bijna niet meer rijd het sporten begin te missen (en voel het ook aan mijn lijf). Ben dus op zoek naar een nieuwe sport en dit lijkt me wel wat. Zou graag iets willen wat echt een fullbody workout is en dit lijkt me dat zeker wel.

Heb helaas tot nu toe nog niks gevonden bij mij in de buurt. Zou eventueel wel naar rotterdam kunnen, maar dat is toch best een eindje reizen. Ik heb ook een beetje zoiets van, als ik het zou gaan doen, hoe gaat mijn omgeving reageren :')

Maar ik lees zeker even mee, want vind het reuze intrigerend en misschien helpt het me die drempel over.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 17:57

@xU_Blinghx ohh super leuk! Ik wil ook les gaan geven. Heb dinsdag een keertje ingevallen, maar dat was echt last minute. Wel super gaaf om te doen :D Ik ga het weekend van 9 februari de instructeursopleiding doen van xpert pole fitness.

@LuckyReining, oh wauw, hopelijk ben je goed hersteld. Jammer dat je te weinig tijd hebt! Is het een stage of een gewone paal? Ik zoek nog wel een stage namelijk :)

@Shenvallie, iedereen kan het! Ik struikel al over mijn voeten als ik ergens heen moet lopen :Y)

@Sure_lee, wat leuk!! Zou je niet weer willen beginnen?

@Pluisje1998, waar kom je vandaan? Iedereen die ik kende vond het wel gaaf eigenlijk, soms een enkele jongen die een stomme opmerking maakte, maar eigenlijk niet echt. Het wordt ook wel steeds normaler als sport. Gewoon verticaal turnen :)

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:08

mingming schreef:
@xU_Blinghx ohh super leuk! Ik wil ook les gaan geven. Heb dinsdag een keertje ingevallen, maar dat was echt last minute. Wel super gaaf om te doen :D Ik ga het weekend van 9 februari de instructeursopleiding doen van xpert pole fitness.

@LuckyReining, oh wauw, hopelijk ben je goed hersteld. Jammer dat je te weinig tijd hebt! Is het een stage of een gewone paal? Ik zoek nog wel een stage namelijk :)

@Shenvallie, iedereen kan het! Ik struikel al over mijn voeten als ik ergens heen moet lopen :Y)

@Sure_lee, wat leuk!! Zou je niet weer willen beginnen?

@Pluisje1998, waar kom je vandaan? Iedereen die ik kende vond het wel gaaf eigenlijk, soms een enkele jongen die een stomme opmerking maakte, maar eigenlijk niet echt. Het wordt ook wel steeds normaler als sport. Gewoon verticaal turnen :)


Ja ik ben redelijk hersteld. Mede door het paaldansen!
Het is een gewone paal helaas. Ik kan hem nu niet meer gebruiken omdat ik een ander plafond heb en daardoor kan hij niet meer vastgeklemd worden :(

CR Wimpys Cowboy Gun

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 18:11

Ah balen, anders moet je hem even in wat paaldansgroepen op facebook gooien! En op marktplaats komen ze ook weleens langs, die lijken altijd redelijk snel op 'gereserveerd' te staan.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:15

Ik ben al een tijd gestopt, maar ik heb me voorgenomen weer te beginnen als mijn tattoo genezen is!

fiets a fake smile

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:20

mingming schreef:
Ah balen, anders moet je hem even in wat paaldansgroepen op facebook gooien! En op marktplaats komen ze ook weleens langs, die lijken altijd redelijk snel op 'gereserveerd' te staan.


Ja ik zal hem binnenkort even te koop zetten op Facebook en marktplaats. Ligt hier nu maar niks te doen en in de weg maar ben nog zo druk met schilderen enzo in huis dat ik er steeds niet aan toe kom haha.

CR Wimpys Cowboy Gun


Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:23

mingming schreef:
@xU_Blinghx ohh super leuk! Ik wil ook les gaan geven. Heb dinsdag een keertje ingevallen, maar dat was echt last minute. Wel super gaaf om te doen :D Ik ga het weekend van 9 februari de instructeursopleiding doen van xpert pole fitness.

@LuckyReining, oh wauw, hopelijk ben je goed hersteld. Jammer dat je te weinig tijd hebt! Is het een stage of een gewone paal? Ik zoek nog wel een stage namelijk :)

@Shenvallie, iedereen kan het! Ik struikel al over mijn voeten als ik ergens heen moet lopen :Y)

@Sure_lee, wat leuk!! Zou je niet weer willen beginnen?

@Pluisje1998, waar kom je vandaan? Iedereen die ik kende vond het wel gaaf eigenlijk, soms een enkele jongen die een stomme opmerking maakte, maar eigenlijk niet echt. Het wordt ook wel steeds normaler als sport. Gewoon verticaal turnen :)


Ik woon in een dorpje bij Dordrecht, hemelsbreed op steenworp afstand van rotterdam, maar met het ov is het toch al gauw een uur.

Heel typisch is dat ik iedere keer eerder als ik zocht op internet ik niks kan vinden. Maar nu ik hier gepost heb dat ik niks kan vinden google ik en zie ik dus dat er wel een studio zit die lessen aanbied in Dordrecht :+ Misschien toch een keer een proeflesje boeken...

Lijkt me wel fijn dat het daar op lesbasis is. Is toch een stok achter de deur om te gaan, ben niet zo goed in zelfstandig sporten.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 21:04

Darah3 schreef:
Ik ben al een tijd gestopt, maar ik heb me voorgenomen weer te beginnen als mijn tattoo genezen is!


Oh tof :) Ik wil er ook 1 laten zetten, maar wil niet moeten stoppen met trainen :+

@Pluisje1998, Leuk om te horen!! Hopelijk is het wat :D Ik kom zelf ook uit een heel klein dorpje, daar was ook echt niks haha. Was heel blij toen iemand in een stad vlakbij begon met les geven in haar woonkamer :Y)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:44

LuckyReining schreef:
Ik heb het ook een tijdje gedaan echt super leuk. Ik ben er mee begonnen nadat ik mijn bekken had gebroken en ik voor mijn revalidatie aan krachttraining en souplesse moest gaan werken. Helaas 2 maanden geleden moeten stoppen omdat ik te weinig tijd had en daardoor steeds te veel last van mijn lichaam kreeg als ik wel had getraind. Ik heb zelfs nog een tijdje een paal thuis gehad maar helaas kan ik deze door een verbouwing thuis niet meer gebruiken. Dus mocht iemand nog een paal zoeken, ik heb er nog 1 liggen ter overname.


Aaah jammer dat je moest stoppen :( is er geen studio/sportschool waar je terecht kan voor lessen?

Shenavallie schreef:
Ik vind het zó knap als mensen dat kunnen! Een nichtje van mij kan het onwijs goed en traint ook op behoorlijk niveau en show gericht. Daar ben ik te onhandig en niet meer goed gebouwd voor, ben ik bang.


Ooh maar juist door te oefenen wordt je er steeds beter in. Toen ik net begon kon ik amper links van rechts onderscheiden en toch blijft het leuk! :) gewoon een keer met je nicht proberen! (Ik ben wel benieuwd of ik haar ken :o )


Sure_lee schreef:
xU_Blinghx schreef:
Ik meld mij ook weer hier :D
Sinds 2015 begonnen en nooit meer gestopt!


Leuk!! Ik heb nu pas door wie je bent, ik had dat lichtblauwe setje van je overgekocht :') :D

Geef jij trouwens ook les?

Ik ben trouwens iets meer dan een jaar echt bezig nu. Daarvoor wel ooit een tijdje in iemands huiskamer, maar dat is wel een tijd geleden.


Ik heb het ook een poos gedaan omdat mijn zus les gaf... in dezelfde huiskamer hihi

Maar nu doe ik er niks meer mee terwijl ik het wel heel leuk vond.
Ik kreeg alleen wel altijd mega blauwe plekken.
Dat vond ik wel jammer.[/quote]

Ja blauwe plekken krijg je er wel van #) maar dan weet ik dat ik iets gedaan heb :')

Pluisje1998 schreef:
Ik ga mee volgen. Doe het (nog) niet maar merk dat ik sinds ik bijna niet meer rijd het sporten begin te missen (en voel het ook aan mijn lijf). Ben dus op zoek naar een nieuwe sport en dit lijkt me wel wat. Zou graag iets willen wat echt een fullbody workout is en dit lijkt me dat zeker wel.

Heb helaas tot nu toe nog niks gevonden bij mij in de buurt. Zou eventueel wel naar rotterdam kunnen, maar dat is toch best een eindje reizen. Ik heb ook een beetje zoiets van, als ik het zou gaan doen, hoe gaat mijn omgeving reageren :')

Maar ik lees zeker even mee, want vind het reuze intrigerend en misschien helpt het me die drempel over.



Ik heb eigenlijk nooit nare reacties erop gehad. En als iemand het wel zou doen zit ik er niet mee. Dan zit degene zelf vast in een rare denkpatroon denk ik dan 8)7


mingming schreef:
@xU_Blinghx ohh super leuk! Ik wil ook les gaan geven. Heb dinsdag een keertje ingevallen, maar dat was echt last minute. Wel super gaaf om te doen :D Ik ga het weekend van 9 februari de instructeursopleiding doen van xpert pole fitness



Ooh gaaf waar ga je dat doen?
Ik ben zelf intern opgeleid door de studio en heb een curcus gevolgd boj polemovebox.
Wil ook nog graag van xpert en pole bible de trainingen doen! Het is alleen zo achterlijk duur |(
Pluisje1998 schreef:
mingming schreef:
@xU_Blinghx ohh super leuk! Ik wil ook les gaan geven. Heb dinsdag een keertje ingevallen, maar dat was echt last minute. Wel super gaaf om te doen :D Ik ga het weekend van 9 februari de instructeursopleiding doen van xpert pole fitness.

@LuckyReining, oh wauw, hopelijk ben je goed hersteld. Jammer dat je te weinig tijd hebt! Is het een stage of een gewone paal? Ik zoek nog wel een stage namelijk :)

@Shenvallie, iedereen kan het! Ik struikel al over mijn voeten als ik ergens heen moet lopen :Y)

@Sure_lee, wat leuk!! Zou je niet weer willen beginnen?

@Pluisje1998, waar kom je vandaan? Iedereen die ik kende vond het wel gaaf eigenlijk, soms een enkele jongen die een stomme opmerking maakte, maar eigenlijk niet echt. Het wordt ook wel steeds normaler als sport. Gewoon verticaal turnen :)


Ik woon in een dorpje bij Dordrecht, hemelsbreed op steenworp afstand van rotterdam, maar met het ov is het toch al gauw een uur.

Heel typisch is dat ik iedere keer eerder als ik zocht op internet ik niks kan vinden. Maar nu ik hier gepost heb dat ik niks kan vinden google ik en zie ik dus dat er wel een studio zit die lessen aanbied in Dordrecht :+ Misschien toch een keer een proeflesje boeken...

Lijkt me wel fijn dat het daar op lesbasis is. Is toch een stok achter de deur om te gaan, ben niet zo goed in zelfstandig sporten.


Jaa wilde net zeggen Dordrecht heeft tegenwoordig ook een studio! Maira dance ofzoiets heette het volgens mij. Hoor er goede verhalen over :)

Insta: yl_aerial

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:52

Ja ik had les bij een sportschool in de buurt maar ik ben vaak laat thuis van mijn werk, dan moet mijn paard nog verzorgd worden etc. En dat redde ik vaak niet.

CR Wimpys Cowboy Gun

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:39

LuckyReining schreef:
Ja ik had les bij een sportschool in de buurt maar ik ben vaak laat thuis van mijn werk, dan moet mijn paard nog verzorgd worden etc. En dat redde ik vaak niet.


Ooh ja dat snap ik. En paard staat natuurlijk op nummer 1 :)
Jammer hoor dat je helaas geen tijd meer hebt

Insta: yl_aerial

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-19 17:30

@xU_Blinghx, bij Dance For Your Pole in Amsterdam gaan ze de training geven. Ben heel benieuwd. Hoop dat het het waard is, het is inderdaad best duur.
Ik wist helemaal niet dat polemovebox ook instructeurstrainingen geeft!

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:37

mingming schreef:
@xU_Blinghx, bij Dance For Your Pole in Amsterdam gaan ze de training geven. Ben heel benieuwd. Hoop dat het het waard is, het is inderdaad best duur.
Ik wist helemaal niet dat polemovebox ook instructeurstrainingen geeft!



Ooh echt?! Ik ga het gelijk even nakijken! Thanks :D

Insta: yl_aerial

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:48

Wauw dat lijkt me zo vet! Heb altijd al een soort dans lessen willen volgen of het nu paaldansen was of niet. Maar ben altijd bang dat ik dan voor paal sta(lekker geplaatste pun) als ik daar zo aankom met 0 ervaring :')

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-19 20:13

@xU_Blinghx, ja tof! Het is wel al over 2 weken dus misschien wat te kort dag voor je

@AylaL, gewoon doen :) Veel locaties hebben ook een speciale beginners cursus, dus dan zit je met iedereen die het nog nooit heeft gedaan. Er zitten er een paar in Den Haag en er is ook net een nieuwe geopend daar.
En we zijn allemaal ooit ergens begonnen :D

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:14

AylaL schreef:
Wauw dat lijkt me zo vet! Heb altijd al een soort dans lessen willen volgen of het nu paaldansen was of niet. Maar ben altijd bang dat ik dan voor paal sta(lekker geplaatste pun) als ik daar zo aankom met 0 ervaring :')


Ik zie dat je in Den Haag woont. Ik geef daar les! Ik zou zeggen kom gewoon langs! Er zijn speciale proeflessen waar iedereen voor de eerste keer begint en er zijn speciale beginners lessen.
Daarnaast als je het nooit probeert zul je het ook nooit leren ;)
Ik zou zeggen ga eens een keer proberen :D

Insta: yl_aerial

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:36

Leuk, een nieuw topic! Ik meld me ook weer :D

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:35

xU_Blinghx schreef:
AylaL schreef:
Wauw dat lijkt me zo vet! Heb altijd al een soort dans lessen willen volgen of het nu paaldansen was of niet. Maar ben altijd bang dat ik dan voor paal sta(lekker geplaatste pun) als ik daar zo aankom met 0 ervaring :')


Ik zie dat je in Den Haag woont. Ik geef daar les! Ik zou zeggen kom gewoon langs! Er zijn speciale proeflessen waar iedereen voor de eerste keer begint en er zijn speciale beginners lessen.
Daarnaast als je het nooit probeert zul je het ook nooit leren ;)
Ik zou zeggen ga eens een keer proberen :D

mingming schreef:
@xU_Blinghx, ja tof! Het is wel al over 2 weken dus misschien wat te kort dag voor je

@AylaL, gewoon doen :) Veel locaties hebben ook een speciale beginners cursus, dus dan zit je met iedereen die het nog nooit heeft gedaan. Er zitten er een paar in Den Haag en er is ook net een nieuwe geopend daar.
En we zijn allemaal ooit ergens begonnen :D


Ik zal er is naar kijken! Zo'n beginners les is wel fijn, daar voel ik me dan iets gemakkelijker mee haha

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Gwenvd, IASCrawler, Nescio18, NicoleKelos en 57 bezoekers