Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:45

Ik kom dit topic even een schopje geven :+
Ik kan tot nu toe geen algemeen topic vinden voor paardenvakanties informatie vragend gericht zeg maar

Ik ben op zoek naar een manege of iets dergelijks in het zwarte woud in duitsland
waar ze paardenvakanties aanbieden, of in ieder geval dagelijkse mogelijkheden tot ritten in de omgeving
ik vind het uiteraard ook niet erg om daar eens rond te lopen/fietsen :P
dus een dagje vrij er tussen is ook prima :)

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje


SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:50

Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:53

SeaSide schreef:
Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.


mei vakantie kan ik helaas niet.
dan heb ik extra werk, waar ik ongeveer me vakantie van ga betalen :+
dus dat zou wat zonde zijn :P

anders was polen zeker ook interessant geweest :)

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:13

SeaSide schreef:
Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.


Wat voor weer is het daar in de meivakantie? En wat kost het? Heb je een linkje O:) ?

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:25

Humpiedumpie schreef:
SeaSide schreef:
Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.


Wat voor weer is het daar in de meivakantie? En wat kost het? Heb je een linkje O:) ?


Ik heb zojuist de prijzen van de stoederij opgevraagd,als ik die heb moet ik de vliegtickets, en vervoer van vliegveld naar Jaskolka er bij optellen en dan laat ik het meteen weten.

Gaat om deze stoederij die een 4 daagse trektocht aanbood, ik ben hier zelf afgelopen winter een maand geweest en de Poolse natuur is echt prachtig! https://www.jaskolka.com

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

NZ92

Berichten: 3171
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 21:43


lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 04:53

NZ92 schreef:
Kijk eens op onze fb pagina http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
we organiseren 2 weken in de zomer, en nog een weekend met pasen. Misschien zit er iets voor je bij ;)


de ruitervakantie volgens jullie website is t/m 21 jaar.
niet echt iets waar ik interesse in zou hebben en uberhaupt bij mee mag

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 08:55

Ik plaats vanavond even alle updates rondom de paardrijvakantie in Polen, heb inmiddels alles uitgerekend.

Ik heb voor de eerste week meivakantie gekozen, 23 tot 27 april een 3 daagse trektocht.

Vliegen op zondag is namelijk 2 keer zo duur.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

HelloHallo

Berichten: 25
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Hongarije

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 09:01

Misschien voor de mensen die niet naar Polen willen is Hongarije iets? Vanaf april tot einde van het jaar bieden wij ruitervakanties aan. www.hellohallopark.eu wij zijn een Nederlands gezin en wonen in Hongarije.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:21

Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 15:32

Humpiedumpie schreef:
Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Ik weet wel een leuk adresje in Canada daarvoor, een 10-daagse trektocht met pakpaarden. Echt in de middle of nowhere! Prachtig!

    20 years from now, you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do.
    So throw off your bowlines, sale away from the safe harbour and catch the trade winds in your sails.

Olga89

Berichten: 1998
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 15:35

Roquen schreef:
Humpiedumpie schreef:
Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Ik weet wel een leuk adresje in Canada daarvoor, een 10-daagse trektocht met pakpaarden. Echt in de middle of nowhere! Prachtig!


Je bent me net voor Suus, ik had dezelfde ingedachten

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:41

Humpiedumpie schreef:
Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Zoiets hebben wij afgelopen jaar gedaan op de Silver Spur Ranch in Idaho.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:19

Skalakot in IJsland en dan naar landmannalaugar. Loslopende kudde mee. Om de paar uur van paard wisselen. Heerlijk!

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Silly1972

Berichten: 14770
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:38


[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

noakim0203
Berichten: 104
Geregistreerd: 21-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:48

https://www.horseriding.gr/

ik heb hier in mijn vakantie op Kreta een rit gedaan, fantastisch mooie omgeving! Zorgen super voor hun paarden en hele aardige mensen, eigenaresse is Nederlands. het hotel is zelf ook echt een paradijsje, prachtig uitzicht en mooie huisjes over het terrein. Je kan er ook een trektocht doen in je eentje als je wilt, waarbij alles voor je kan worden geregeld en ze voor hulp 24 uur per dag te bereiken zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:19

Ik ben afgelopen jaar in het altai gebergte in Mongolie geweest. Dit jaar wilde ik eigenlijk naar Kirzychstan, maar de financiën laten het niet toe.. Ijsland, Canada, hartstikke gaaf, maar zo ongeveer even duur of duurder.. Daarom dacht ik Polen is iefs minder ver van huis.. maar de meeste trektochten dichterbij huis zijn allemaal met overnachtingen in pensions/huisjes..

naomi_mickey

Berichten: 583
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Noord Holland, Heemstede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:46

Flabbergast schreef:
Ik kan je Domain de Facaud in Frankrijk echt van harte aanraden, súper lieve mensen en prachtige tochten!

https://www.facaud.nl/index.php/nl/

Afgelopen jaar door dit topic bij Domain de Facaud terecht gekomen en echt een heerlijke week gehad. Dit jaar ga ik weer!

Op zoek naar een bijrijd- of verzorgpony in de omgeving van Emmeloord! :)

AfricanLady

Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:59

Ik heb pradis in Frankrijk op mijn bucketlist staan

jojoleinee

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:33

NZ92 schreef:
Kijk eens op onze fb pagina http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
we organiseren 2 weken in de zomer, en nog een weekend met pasen. Misschien zit er iets voor je bij ;)


Hebben jullie ook weken/weekenden met mensen ouder dan 21?

Reizende poezen: milo.and.lola.catventures
https://www.instagram.com/milo.and.lola.catventures/

Zitouna

Berichten: 1368
Geregistreerd: 17-06-09
Woonplaats: Djerba, Tunesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:43

Voor een ruitervakantie op eiland Djerba, Tunesië kan je ook bij ons terecht, we rijden in kleine groepjes over kilometers lange zandstranden, door berberdorpjes en door olijfboomgaarden met superleuke Berbers en Arabieren, ook heel goed te combineren met een strandvakantie :) links naar website en facebook in m'n onderschrift..

Voor veeeeel meer foto's, kijk op https://www.facebook.com/djerbazitouna.stables
En op http://www.djerbazitouna.com voor meer informatie over ruitervakanties bij ons met Berber- en Arabische hengsten in Tunesië :)

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 16:05

Ik meld me ook even, ik heb de laatste twee weken van mei vrij genomen en zit te twijfelen tussen:

El rancho criollo in de Franse Ardennen
Facaud in Zuid Frankrijk
Slovenië (klein landje met overweldigende natuur. Bergen, diepblauwe meren, watervallen).

Dan zou het gaan om tochten vanuit één standplaats, dus geen trektocht van hut naar hut.

Maar goed ik ben een weegschaal en ik wik en weeg alles tot in den treure. Wie kan mij helpen met de knoop doorhakken (en wellicht dat er iemand mee wilt :D)

M1994
Berichten: 860
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 16:08

AfricanLady schreef:
Ik heb pradis in Frankrijk op mijn bucketlist staan


Ben ik anderhalf jaar geleden heen geweest, was heel gaaf! *\o/*

[o]

Mariska_3

Berichten: 60
Geregistreerd: 03-04-14

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 16:12

sundance ranch zweden is ook leuk. Westernpaarden die allemaal ijzerloos en bitloos worden gereden en in een prachtig land vrij lopen.
www.sundanceranch.eu

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 16:25

Pradis lijkt me ook erg leuk, maar wat is het verschil qua landshap tussen de omgeving van Pradis en Facaud? Ik kan niet echt wijzer worden uit de foto's van de twee regio's...

Iemand nog ervaring met Slovenië als bestemming?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rubio, Vagabondo en 7 bezoekers