Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:48

Justme_Lisaa schreef:
Bedoel je niet de dagelijkse post die bij je bezorgd wordt? Dat kan je via de PostNL aanvragen en wordt er een code naar je toegestuurd, zodat je dat kan bevestigen. Op deze manier krijg je iedere dag eventueel melding of er post komt. Zo ook pakketjes van Ali die via de brievenbus komen staan er tussen. Ik vind het ideaal.


Dat bedoel ik inderdaad! Hoe kan je het via PostNL aanvragen? Ik ben bang dat er een pakketje kwijt is geraakt en ik zit er nu toch wel op te wachten. Anders bestel ik zoiets in Nederland, maar ik zou het zonde vinden als het net binnen komt als ik het hier heb besteld.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 06:23

Ohana_91 schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Bedoel je niet de dagelijkse post die bij je bezorgd wordt? Dat kan je via de PostNL aanvragen en wordt er een code naar je toegestuurd, zodat je dat kan bevestigen. Op deze manier krijg je iedere dag eventueel melding of er post komt. Zo ook pakketjes van Ali die via de brievenbus komen staan er tussen. Ik vind het ideaal.


Dat bedoel ik inderdaad! Hoe kan je het via PostNL aanvragen? Ik ben bang dat er een pakketje kwijt is geraakt en ik zit er nu toch wel op te wachten. Anders bestel ik zoiets in Nederland, maar ik zou het zonde vinden als het net binnen komt als ik het hier heb besteld.


Ik heb even gekeken voor je. Je moet eerst de PostNL app downloaden en een account aanmaken. Dan ga je naar uw account toe, om vervolgens op mijn post te drukken. Vandaar zie je eigenlijk vanzelf wat je moet doen. Je krijgt binnen 3 dagen een code thuisgestuurd en dan moet het werken ;) .

[o]

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 09:43

ben ik weer :+ ik moet het toegeven,
nu ik op mijn betaalrekening mag is het zooo verleidelijk om iets te bestellen! iets houd me tegen maar iets zegt ook weer van ‘t is maar 40 cent koop t gewoon, je lunch op school is nog duurder’

Een koude trui, is geen goede trui.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:24

Justme_Lisaa schreef:
Ik heb even gekeken voor je. Je moet eerst de PostNL app downloaden en een account aanmaken. Dan ga je naar uw account toe, om vervolgens op mijn post te drukken. Vandaar zie je eigenlijk vanzelf wat je moet doen. Je krijgt binnen 3 dagen een code thuisgestuurd en dan moet het werken ;) .


Dank je wel! Helaas krijg ik een foutmelding als ik probeer op "Mijn post" te drukken, maar ik zal het binnenkort nogmaals proberen ;)

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:42

Ik vrees dat mijn snoot zoek is. Deze is al sinds 9 januari 'op het vliegtuig' gezet. En bij Postnl is er geen tracing bekend. Zou wel jammer zijn.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:43

Ik ben 2 weken voor revalidatie na operatie bij Mn ouders en vrijdag weer terug naar huis... er wachten een hele hoop pakjes voor mij hihi


Afbeelding

mvdende

Berichten: 5643
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:28

germie schreef:
Ik vrees dat mijn snoot zoek is. Deze is al sinds 9 januari 'op het vliegtuig' gezet. En bij Postnl is er geen tracing bekend. Zou wel jammer zijn.



Het kan nog. Begin november een voerbak besteld en deze heeft volgens de tracking bijna 6 weken in het vliegtuig/ ergens tussen China en Den Haag doorgebracht. En op het moment dat ik de hoop had opgegeven lag ie plotseling in de brievenbus }>

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:47

Afbeelding
Ook even bestellinkjes gedaan :))

pantuf
Berichten: 3244
Geregistreerd: 01-11-07

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 21:09

Snelle levering *\o/*

Afbeelding

mvdende

Berichten: 5643
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:10

pantuf schreef:
Snelle levering *\o/*

[ [url=m/LEqL4u.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heb je hier een linkje van?

Zidore

Berichten: 5796
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:12

ik heb weer iets gewonnen met de weggevertjes, errug blij mee omdat ik dacht dat ik de vorige de review niet zo goed gedaan had ik niets meer won, maar vandaag een berichtje en iets wat ik heel graag wil :) in het begin klikte ik van alles maar wat aan (als het maar 2x per dag was :D ) maar toen ik iets won wat niet bij me paste (gelukkig wel iemand anders blij mee kunnen maken) voelde ik me schuldig dus doe nu alleen de dingen die ik ook echt wil/ga gebruiken, die 0,01 cent afrekenen is gaaaaaaaf shoppen :j

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

pantuf
Berichten: 3244
Geregistreerd: 01-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:23

mvdende schreef:
pantuf schreef:
Snelle levering *\o/*

[ [url=m/LEqL4u.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heb je hier een linkje van?


Even kijken of ik weet hoe dat moet.
Het is in elk geval brother catdog
Als je dat intype kom je er ook.
Zijn nu alleen wel een stukje duurder _-:(
Wilde er namelijk nog 1.
Heb voor maat S 8,43 betaald en M 11 zoveel maar toen waren ze in de aanbieding

pantuf
Berichten: 3244
Geregistreerd: 01-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:24

mvdende schreef:
pantuf schreef:
Snelle levering *\o/*

[ [url=m/LEqL4u.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heb je hier een linkje van?



€ 16,97 | Nieuwe Collectie Sterke Hond Harnas Voor Honden Training Vest Medium Grote Honden Verstelbare Outdoor Beschermende Harnas Pitbull S-XL 8815
https://s.click.aliexpress.com/e/cfAArBf2

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 23:30

Bij die wrggevertjes moet je dan ook nog letten op het bedrag ivm invoeren enz?

Cerutti Z v. Chellano Z 08-05-2004 - 14-08-2017
Every rider has that one special horse. That one horse who changes everything about them.

mvdende

Berichten: 5643
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 08:57

Zidore schreef:
ik heb weer iets gewonnen met de weggevertjes, errug blij mee omdat ik dacht dat ik de vorige de review niet zo goed gedaan had ik niets meer won, maar vandaag een berichtje en iets wat ik heel graag wil :) in het begin klikte ik van alles maar wat aan (als het maar 2x per dag was :D ) maar toen ik iets won wat niet bij me paste (gelukkig wel iemand anders blij mee kunnen maken) voelde ik me schuldig dus doe nu alleen de dingen die ik ook echt wil/ga gebruiken, die 0,01 cent afrekenen is gaaaaaaaf shoppen :j



Hoe win jij steeds? Net geteld en 56 keer mislukt en nog 0x gelukt. Bestel je gewoon enorm veel?

daantjuhhh

Berichten: 26790
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 09:44

mvdende schreef:
Zidore schreef:
ik heb weer iets gewonnen met de weggevertjes, errug blij mee omdat ik dacht dat ik de vorige de review niet zo goed gedaan had ik niets meer won, maar vandaag een berichtje en iets wat ik heel graag wil :) in het begin klikte ik van alles maar wat aan (als het maar 2x per dag was :D ) maar toen ik iets won wat niet bij me paste (gelukkig wel iemand anders blij mee kunnen maken) voelde ik me schuldig dus doe nu alleen de dingen die ik ook echt wil/ga gebruiken, die 0,01 cent afrekenen is gaaaaaaaf shoppen :j



Hoe win jij steeds? Net geteld en 56 keer mislukt en nog 0x gelukt. Bestel je gewoon enorm veel?

Ik heb wel 100x mislukt. En 0 gewonnen.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

kwii
Berichten: 1745
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 10:05

Krijgt je pakket de status 'confirmation time out' als je niet op tijd reageerd? Ik heb een aantal pakketjes met besteldatum 26 November nog niet beginnen gehad en daar staat dit nu bij.. oeps -O-

En bij een andere staat 'fund processing' terwijl daar niets geks mee was..

Nergens is het zo fijn, als op de rug van Willemijn!


Zidore

Berichten: 5796
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 10:34

mvdende schreef:
Zidore schreef:
ik heb weer iets gewonnen met de weggevertjes, errug blij mee omdat ik dacht dat ik de vorige de review niet zo goed gedaan had ik niets meer won, maar vandaag een berichtje en iets wat ik heel graag wil :) in het begin klikte ik van alles maar wat aan (als het maar 2x per dag was :D ) maar toen ik iets won wat niet bij me paste (gelukkig wel iemand anders blij mee kunnen maken) voelde ik me schuldig dus doe nu alleen de dingen die ik ook echt wil/ga gebruiken, die 0,01 cent afrekenen is gaaaaaaaf shoppen :j



Hoe win jij steeds? Net geteld en 56 keer mislukt en nog 0x gelukt. Bestel je gewoon enorm veel?
ja ben wel Ali-junkie hihi er komt iedere maand wel iets binnen, maar zijn altijd kleine dingen, nooit duur, duurste was ooit €16 meestal bestel ik dingentjes van rond de €1.

Ik zit wel elke dag op Ali, al is het maar om een weggevertje aan te klikken :P

Ben sinds juli 2017 klant bij Ali, misschien maakt dat iets uit?

De eerste keer dat ik iets won duurde ook lang trouwens en de tweede x daarna ook, soort van aanhouder wint verhaal..

M’n laatste bestelling was dit:
https://s.click.aliexpress.com/e/bcyVy9Xa

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:46

Ik heb nog nooit een weggevertje gehad, en ik doe inmiddels elke dag mee sinds oktober :')

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:40

mvdende schreef:
germie schreef:
Ik vrees dat mijn snoot zoek is. Deze is al sinds 9 januari 'op het vliegtuig' gezet. En bij Postnl is er geen tracing bekend. Zou wel jammer zijn.



Het kan nog. Begin november een voerbak besteld en deze heeft volgens de tracking bijna 6 weken in het vliegtuig/ ergens tussen China en Den Haag doorgebracht. En op het moment dat ik de hoop had opgegeven lag ie plotseling in de brievenbus }>

Dat hoop ik dan. Ik zit er eigenlijk gewoon op te wachten. Anders moet ik wachten tot ie uit de termijn loopt en dat duurt nog wel even en dan een nieuwe bestellen en hopen dat die wel aankomt.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Zidore

Berichten: 5796
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:53

Miefje schreef:
Ik heb nog nooit een weggevertje gehad, en ik doe inmiddels elke dag mee sinds oktober :')

heb je wel eens reviews gegeven over producten die je gekocht hebt? ik heb bij dingen waar ik heel blij mee was een goede review gegeven, sommige producten zijn echt top voor een topprijs

ik weet ook niet hoe het komt, waarschijnlijk heb ik gewoon geluk ofzo.. ik bestel ook wel heel veel, ik ging even terug kijken in mijn bankgegevens en schrok er best wel van... bij elkaar opgeteld is het een fiks bedrag -O-

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

daantjuhhh

Berichten: 26790
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:23

Waarom ik altijd reviews lees:

Een foto die erbij stond _O-

Afbeelding

En deze:



Afbeelding

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Zidore

Berichten: 5796
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:24

hahaha te klein voor kat, tja... dat heb ik met de meeste kleding bij Ali, die zijn gemaakt voor kleine chinese vrouwtjes en ik ben grote hollandse meid haha

ik kijk ook altijd hoeveel een product al gekocht is, onder de 100x bestel ik meestal niet eens en dan kijk ik verder..

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:43

Jeey eindelijk mijn 1 na laatste pakketje binnen die ik in november heb besteld.
Helaas 1 pakketje nog steeds niet, heb geschil geopend. Verkoper reageert ook niet. Wel raar, was al 1100 keer besteld met een 4,9.
Wel jammer, moet het wel hebben. Dan maar een andere verkoper proberen

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:47

Zidore schreef:
Miefje schreef:
Ik heb nog nooit een weggevertje gehad, en ik doe inmiddels elke dag mee sinds oktober :')

heb je wel eens reviews gegeven over producten die je gekocht hebt? ik heb bij dingen waar ik heel blij mee was een goede review gegeven, sommige producten zijn echt top voor een topprijs

ik weet ook niet hoe het komt, waarschijnlijk heb ik gewoon geluk ofzo.. ik bestel ook wel heel veel, ik ging even terug kijken in mijn bankgegevens en schrok er best wel van... bij elkaar opgeteld is het een fiks bedrag -O-


Yes, dat doe ik altijd als ik iets bestel :D

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers