Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:38

Rebecca schreef:
Shaggy09 schreef:
Aan dat mijn rijles niet doorgaat vanwege het weer -O-

Hier zalig rijlesje in de sneeuw gehad , leer je veel van


Heb mij geërgerd aan pa en ma en hun konijntjes


Ja ik wilde best in de sneeuw rijden :P Heb ik dat gelijk gehad, maar instructeur dacht daar anders over :')

JM :#


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:44

Beetje jammer ja :') mijn instructeur heeft zich ook uitmuntend vermaakt :')

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:45

Wij gaan zo nog keer rondje rijden. Ik hou hier echt van!

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Blackberry28

Berichten: 2966
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:45

Aan de sneeuw en vorst, mooi om te zien, maar zo onhandig. Lopend/glijdend met de fiets naar huis uit het werk, niks met je paard kunnen doen behalve aan de hand stappen.....laat het maar snel dooien.
Enige voordeel is dat ik mijn smid er eind vorig jaar al sneeuwbeslag onder heb laten zetten (die zat me toen raar aan te kijken,omdat er nog geen vlok gevallen was :D ), vrijdag moet hij weer en gaat het er gewoon weer onder.

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:49

Aan iedereen die zeurt over de kou die in augustus ook zeurde dat t te warm was. Of mensen die zeggen dat het dom is dat ik van de kou houd. Ja laat me lekker, ik vind jou toch ook niet dom omdat je van warmte houdt? Ik heb liever -10 dan +20. Boven de 30 graden kom ik alleen buiten voor het hoognodige. Boven de 35 ga ik niet naar buiten, vreselijk

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:51

Ik vind normaal kou nooit vervelend, maar ben bezig met afvallen. En eet dus minder dan normaal, en dan merk ik het wel hoor... Mijn interne kacheltje staat wat lager.

Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:55

Ik haat kou en hou van de warmte. Met 20+ ga ik gewoon lekker sporten :P
Natuurlijk hou ik met mijn paard rekening, ga dan s’ochtends of s’avonds zoveel mogelijk iets doen met haar... heb ook gezwommen in zee met Paardlief afgelopen zomer. Dat was leuk :D

Ik was een keer in Aruba op vakantie en was wat vergeten. Ging ik rennend dat ophalen ( 28 graden was het zeker) iedereen keek heel vreemd naar mij :P

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Blackberry28

Berichten: 2966
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:03

theadora99 schreef:
Aan iedereen die zeurt over de kou die in augustus ook zeurde dat t te warm was. Of mensen die zeggen dat het dom is dat ik van de kou houd. Ja laat me lekker, ik vind jou toch ook niet dom omdat je van warmte houdt? Ik heb liever -10 dan +20. Boven de 30 graden kom ik alleen buiten voor het hoognodige. Boven de 35 ga ik niet naar buiten, vreselijk


Ik kan ook goed tegen kou en heb dat ook liever dan dat hete weer, dus ik vind je niet raar :) .
Alleen zijn er over het algemeen meer mensen die van warmte houden en het dan vreemd vinden dat jij dat niet fijn vind. Vandaar ook altijd het probleem met airco/verwarming in bepaalde ruimtes en deuren/ramen open e.d., best lastig soms :j .

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:10

Ja het gaat me niet zo om mensen die zeuren dat t koud is maar om de mensen die bij elk weer zeuren. In de winter “doe mij maar 30 graden” maar als t 30 graden is zeuren dat ze winter willen :+

En snap ik MarlindeRooz, succes met afvallen!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:14

Dankje! Tot zover gaat het prima haha.

En afgelopen zomer met 30 graden werkte ik in een patatzaak... dik 40 graden binnen. Dus het is ook maar net wat je moet doen. Want dat was wel voorbij mijn comfortabele grens hoor. 40 graden en werken. :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:19

Ik heb deze zomer gezeurd om de warmte en zeur nu dat het koud is, want onder nul of 27+ vind ik extreem voor mijzelf dan, dus beide vind ik klote. Behalve in Oostenrijk of Griekenland :brr:

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:25

theadora99 schreef:
Aan iedereen die zeurt over de kou die in augustus ook zeurde dat t te warm was. Of mensen die zeggen dat het dom is dat ik van de kou houd. Ja laat me lekker, ik vind jou toch ook niet dom omdat je van warmte houdt? Ik heb liever -10 dan +20. Boven de 30 graden kom ik alleen buiten voor het hoognodige. Boven de 35 ga ik niet naar buiten, vreselijk


Jaaaaaaa _/-\o_
Ik houuuuu van vrieskou!

Wave after wave

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:26

MarlindeRooz schreef:
Dankje! Tot zover gaat het prima haha.

En afgelopen zomer met 30 graden werkte ik in een patatzaak... dik 40 graden binnen. Dus het is ook maar net wat je moet doen. Want dat was wel voorbij mijn comfortabele grens hoor. 40 graden en werken. :+


Haha, ik voelde me toen ook zo in de bediening met mn zwarte blouse.
Ook medelijden met het keukenpersoneel waar het zo’n 45/50 graden was haha

Wave after wave

Knudd

Berichten: 1561
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:47

Mijzelf, alles gaat fout :+ Net nog het brandalarm af laten gaan omdat ik een broodje aan het roosteren was. Hart zit nog in m'n keel

Dorus

Berichten: 13179
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:58

Dat er waarschijnlijk iemand in de kamer naast mij ofzo zit te streamen. Ik probeer al een half uit in te checken, maar m’n scherm blijft maar laden.
We zijn veel te lang op kantoor blijven zitten, hebben veel te lang moeten wachten op eten en ik wil gewoon even inchecken en slapen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 00:27

Depressiedagje: de hele dag willen slapen en nu klaarwakker zijn.

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 02:27

Gewoon. Alles is poedersuiker.

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 05:18

Dat iemand in een dikke Volvo te hard door de bocht wilde en daardoor op mijn weghelft kwam waardoor nu mijn 4 maanden oude auto Total löss lijkt te zijn en ik overal spierpijn heb |(

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 07:02

Dat de wegen amper begaanbaar zijn hier....

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 07:29

Dat m'n vriend zich verslaapt, maar dan nog steeds op z'n dooie akkertje z'n hele ochtendroutine doorloopt.
Nou werkt ie flexi en maakt het bij de baad niet uit, maar ik mag nu een uur file rijden ipv in een half uur vlak voor de files door te rijden.

Jorex

Berichten: 9896
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 09:07

Dat iemand mijn plek in het master studenten hok ingepikt heeft.

Alex en Jorie <3

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 09:20

Dat ik de stallen moet doen vandaag, maar niet met de elektrische fiets door de sneeuw durf en mijn huidige fiets staat al op stal omdat ik gisteren van mijn moeder niet door de sneeuw naar huis mocht fietsen. Dus nu wachten tot iedereen met een auto weer terug is van zijn/haar werk en dan hopen dat ze me mee kunnen nemen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 09:57

lotthje schreef:
Dat ik de stallen moet doen vandaag, maar niet met de elektrische fiets door de sneeuw durf en mijn huidige fiets staat al op stal omdat ik gisteren van mijn moeder niet door de sneeuw naar huis mocht fietsen. Dus nu wachten tot iedereen met een auto weer terug is van zijn/haar werk en dan hopen dat ze me mee kunnen nemen.

Kun je niet de accu eraf halen (zodat hij minder zwaar is en het zwaartepunt lager ligt) en het zonder ondersteuning proberen. Ik kan mij voorstellen dat een fiets die 'meehelpt' als je niet overal grip hebt, niet erg prettig voelt.

Schoentje, kerstmuts en [o]

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 10:02

oomens schreef:
lotthje schreef:
Dat ik de stallen moet doen vandaag, maar niet met de elektrische fiets door de sneeuw durf en mijn huidige fiets staat al op stal omdat ik gisteren van mijn moeder niet door de sneeuw naar huis mocht fietsen. Dus nu wachten tot iedereen met een auto weer terug is van zijn/haar werk en dan hopen dat ze me mee kunnen nemen.

Kun je niet de accu eraf halen (zodat hij minder zwaar is en het zwaartepunt lager ligt) en het zonder ondersteuning proberen. Ik kan mij voorstellen dat een fiets die 'meehelpt' als je niet overal grip hebt, niet erg prettig voelt.


Dat was ook het probleem ja. Bedankt voor de tip daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! :)


Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 10:21

En terwijl jullie in de kou zitten erger ik mij aan de +40 graden hittegolf hier.... :')

Mongol Derby 2023

                  The sky is the limit*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, alweerkwijt, Black_Moon, charootje, ComscoreBot, Ik_is_Ik, Laura82, Mariett, Muronia, Regenpier, Remembrance, rien10, shaddy82, xBeauuu, xPabloBokt, xPearl, YvonneV en 56 bezoekers