Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:08

Citaat:
Het ging er meer om dat ze de hele dag de tijd hadden en het precies om 9 uur sochtends moest... en vrijdag is de enige dag dat ik uit kan slapen |(


Ik ergerde me vandaag aan de medewerkers in de nagelsalon. Ja ik weet het, aan komen zetten met een vervelling van mijn slang en vragen of ze die op mijn acryl nagels willen verwerken is nogal raar, maar als je dan zo nieuwsgierig en geschokt ben vraag dan gewoon waarom ik dat wil. Ipv dat ik anderhalf uur lang omringd ben door druk pratende(thaise of Chinees of zo) medewerkers die elke stap wilde zien. Het eind resultaat is prachtig dus ik vergeef het ze maar ik voelde me nogal opgelaten


Ben nu wel beniewd naar een foto :) . Als je dat zou willen laten zien natuurlijk haha.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:21

Alaskan schreef:
Citaat:
Het ging er meer om dat ze de hele dag de tijd hadden en het precies om 9 uur sochtends moest... en vrijdag is de enige dag dat ik uit kan slapen |(


Ik ergerde me vandaag aan de medewerkers in de nagelsalon. Ja ik weet het, aan komen zetten met een vervelling van mijn slang en vragen of ze die op mijn acryl nagels willen verwerken is nogal raar, maar als je dan zo nieuwsgierig en geschokt ben vraag dan gewoon waarom ik dat wil. Ipv dat ik anderhalf uur lang omringd ben door druk pratende(thaise of Chinees of zo) medewerkers die elke stap wilde zien. Het eind resultaat is prachtig dus ik vergeef het ze maar ik voelde me nogal opgelaten


Ben nu wel beniewd naar een foto :) . Als je dat zou willen laten zien natuurlijk haha.


Ja hoor :)

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:39

Lestrange01 schreef:
Ja hoor :)

[ [url=m/9oPHBd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IHKe8q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind het bijna in het topic over lugubere zaken passen, maar toch ook wel heel mooi gedaan zeg!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:45

De trein missen omdat je nog heel nodig naar de wc moest en daardoor fijn een uur kan wachten

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:48

Mooi gedaan inderdaad, creatief ook :)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:00

taartjee schreef:
De trein missen omdat je nog heel nodig naar de wc moest en daardoor fijn een uur kan wachten

Je weet dat de meeste (intercity)treinen ook gewoon wc's aan boord hebben?

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:39

oomens schreef:
taartjee schreef:
De trein missen omdat je nog heel nodig naar de wc moest en daardoor fijn een uur kan wachten

Je weet dat de meeste (intercity)treinen ook gewoon wc's aan boord hebben?


Ja daar ben ik me van bewust, maar die sla ik liever over om eerlijk te zijn. Vind dat verre van fris (ja, ervaring met een niet te harden toilet). Dus ik wacht liever dan dat ik op zo'n toilet moet of het moet inhouden.

@Gestrenge, wat ontzettend gaaf zeg! Echt heel mooi geworden <3

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:12

Mijn vorige werkgever. {:)-:(

hagelslag
Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:16

Collega die rookt in "mijn" vrachtauto.
Okeee moet de auto met hem delen.
Maar gatver hou op ik krijg er koppijn door.
Heb hem dit vanmiddag dus netjes gevraagd of hij aub niet in de vrachtauto wil roken. Dit was namelijk vanaf het begin de afspraak.

Ik krijg nu al 2-3 weken koppijn als ik ca 10 minuten in de kabine ben. En zodra ik 10 minuten ofzo buiten ben trekt die langzaam weg

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:51

hagelslag schreef:
Collega die rookt in "mijn" vrachtauto.
Okeee moet de auto met hem delen.
Maar gatver hou op ik krijg er koppijn door.
Heb hem dit vanmiddag dus netjes gevraagd of hij aub niet in de vrachtauto wil roken. Dit was namelijk vanaf het begin de afspraak.

Ik krijg nu al 2-3 weken koppijn als ik ca 10 minuten in de kabine ben. En zodra ik 10 minuten ofzo buiten ben trekt die langzaam weg



Is het bij jullie niet verplicht om een rookvrije werkplek te hebben? Bij de transportbedrijven in Nederland mag je echt niet meer in de cabine roken in ieder geval. Zeg niet dat het niet gedaan wordt hoor, mijn man had er ook last van als er een andere roker in de auto had gereden.Zeker als je er in moet slapen is dat echt goor.

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:35

Schoonfamilie...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 02:03

Een uur wachten of even eroverheen zetten... ik weet het wel haha.

Dat ik hele drukke weken heb in januari, februari ook alweer vol raakt en alles met alcohol te maken heeft (hee, zullen we donderdag 15e gaan zuipen?) maar goed het is wel leuk.. maar nee zeggen is zo lastig terwijl ik wel op mijzelf moet letten.

hagelslag
Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:20

flappie28 schreef:
hagelslag schreef:
Collega die rookt in "mijn" vrachtauto.
Okeee moet de auto met hem delen.
Maar gatver hou op ik krijg er koppijn door.
Heb hem dit vanmiddag dus netjes gevraagd of hij aub niet in de vrachtauto wil roken. Dit was namelijk vanaf het begin de afspraak.

Ik krijg nu al 2-3 weken koppijn als ik ca 10 minuten in de kabine ben. En zodra ik 10 minuten ofzo buiten ben trekt die langzaam weg



Is het bij jullie niet verplicht om een rookvrije werkplek te hebben? Bij de transportbedrijven in Nederland mag je echt niet meer in de cabine roken in ieder geval. Zeg niet dat het niet gedaan wordt hoor, mijn man had er ook last van als er een andere roker in de auto had gereden.Zeker als je er in moet slapen is dat echt goor.


Ja zeker is dat verplicht.
Ik probeer het 1 x netjes op te lossen. Mocht hij hier geen gehoor aangeven ga ik na de baas.

Vandaag erger ik mij eraan dat ik vandaag slechts 2 touren heb.
Vaak is 1 tour ca 2 a 2.5 uur.
Nu is mn eerste tour na nederland met kippenvoer.
Opzich niet erg maar als de planners nou even gezegd hadden, 1 dikke tour en 1 normale tour.
Dan had ik geweten hoelang de dag word.
Ik was van ca 6-7 uur werken uitgegaan en t word nu 9 uur werken

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:24

Dat mijn zadel na 8 weken wachten is geleverd, en ik het niet kan uittesten vanwege de gladheid hier. |(

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:25

Dat ik over 6 minuten weg moet, nog in bed lig, 2 honden uit moet laten, auto moet krabben :')

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:39

Dat ik echt onwijs slecht heb geslapen en vandaag 10 uur moet werken |(

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:03

theadora99 schreef:
Dat ik over 6 minuten weg moet, nog in bed lig, 2 honden uit moet laten, auto moet krabben :')


Dat ik EINDELIJK uit bed ben en nu alsnog niet weg kan omdat mijn auto bevroren is en ik er niet in kom :(

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:08

theadora99 schreef:
theadora99 schreef:
Dat ik over 6 minuten weg moet, nog in bed lig, 2 honden uit moet laten, auto moet krabben :')


Dat ik EINDELIJK uit bed ben en nu alsnog niet weg kan omdat mijn auto bevroren is en ik er niet in kom :(


Achterklep al geprobeerd?

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:11

Ja die gaat half open, niet ver genoeg dat ik er in pas in elk geval. En dan nog duurt t 5 minuten voordat ik voorin ben :')

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:34


theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:39

Mijn slot was niet bevroren want daar weet ik wel wat oplossingen voor, maar mijn hele deur :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:44

Dat ik na 3 jaar nog nooit de vrienden van mijn vriend heb ontmoet. En hij dat blijkbaar ook niet wil. :+

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:52

theadora99 schreef:
Mijn slot was niet bevroren want daar weet ik wel wat oplossingen voor, maar mijn hele deur :+


Heb ik ook gehad, niks ergers dan dat!

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:57

theadora99 schreef:
Mijn slot was niet bevroren want daar weet ik wel wat oplossingen voor, maar mijn hele deur :+


Ik heb gisteren langs de rubbers slot ondooier gedruppeld en toen het ijs gebroken door er tegen te slaan

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:01

Dat ik zo beroerd heb geslapen. :+