Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:23

Picnic gaat hier altijd super. het komt wel altijd in een hoop plastic zakjes, MAAR deze kan je bij je volgende bestelling weer meegeven en dan worden se gerecycled :)

Een koude trui, is geen goede trui.


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16210
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:24

Nou liekec daar ben ik het niet mee eens. Ik ga hier maar niks over op internet zeggen anders ben ik bang om mijn baan kwijt te raken. Maar de beloning en veiligheid mag zeker wat aan gedaan worden. Werkdruk valt nu inderdaad wel mee. Maar het is momenteel niet echt een pretje ;)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:26

Ik heb er nooit besteld, wel voor bezorgd. Service staat erg hoog in het vaandel kan ik je vertellen. Net een stapje meer is bij hun normaal. Dus wat dat betreft erg goeie winkel.

Als er iets mis gaat of is gegaan en je geeft dit aan neemt de klantenservice ook zelf contact met je op ipv dat je daar zelf achteraan moet. En het assortiment groeit nog altijd hard. Ook budgetmerken als gwoon hebben ze bijvoorbeeld.

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:31

Bezorgen hier niet dus geen idee :+

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:37

Maureen95 schreef:
Nou liekec daar ben ik het niet mee eens. Ik ga hier maar niks over op internet zeggen anders ben ik bang om mijn baan kwijt te raken. Maar de beloning en veiligheid mag zeker wat aan gedaan worden. Werkdruk valt nu inderdaad wel mee. Maar het is momenteel niet echt een pretje ;)

Willen mensen niet altijd dat er wat gedaan wordt aan hun beloning? Feit is gewoon dat als je boven het minimumloon verdient, je geen reden tot klagen hebt en het geen 'slechte' beloning is. Als je dat wel vindt moet het minimumloon omhoog, maar dan kan je in Den Haag aankloppen. Bovendien, wat is de definitie van slecht?
Of je er je bed voor uit komt is een tweede, maar dat is natuurlijk een keuze :)

Ga er verder niet op in om het topic niet te vervuilen, maar mijn pb box staat open (ik ken het verhaal van alle zijdes die er zijn namelijk).

Annick75

Berichten: 1783
Geregistreerd: 16-09-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:47

De waarheid zal ergens in het midden liggen. Het zal niet voor iedereen even slecht zijn. Minimumloon is op zich niks mis mee inderdaad, maar de arbeidsomstandigheden kunnen ook per distributiepunt variabel zijn. Net als dat het bij de een AH/Jumbo/Lidl super kan zijn om te werken en bij de andere juist niet. Het is, mijns inziens, goed dat de FNV er verder naar kijkt en waar nodig het gesprek aangaat met Picnic om dingen te verbeteren.

Van de klantenkant, kan ik (nog) niks zeggen, omdat ze hier niet komen. Vind het wel jammer dat je niet zonder in te loggen kunt kijken wat het assortiment is, maar dat je sowieso eerst je gegevens moet achterlaten om te kunnen zien of ze bij jou in de wijk bezorgen. Het zou fijn zijn als je een simpele postcode-checckt zou kunnen doen. Zi enu dat dit via de website wel kan, maar in de app moet je gelijk je adres ed ingeven.

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ~ Pippi Langkous

josewoos

Berichten: 4809
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:49

Over enkele minuten staat het karretje weer op mijn dam hoor :)
Ik vind ze een fijne service hebben, niet duur, maar ik vind ze ook geen heel uitgebreid assortiment hebben.
Maar het centrum is op paar minuten afstand, dus de rest van de spullen haal ik zelf wel op.

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:50

Hopeloze zaak, ik sta na twee maanden wachtlijst op nummer 6120 (Amsterdam he..). :')

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:54

Ik bestel ook en ben super tevreden! Echt fijne service en aardig op tijd. Vorige week waren ze 2 uur later, nooit eerder gebeurt, maar ik kreeg een reep tony’s Als goedmakertje, dus ben weer blij :D
Ik ben wel makkelijk om te kopen, maar ik vind service wel belangrijk :Y)

[o]

Sylver

Berichten: 213
Geregistreerd: 21-02-17

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:18

Wij bestellen ook 1 keer per week bij picnic. Vooral zware dingen inderdaad zoals melk, yoghurt etc. Groente en fruit halen we meestal nog wel bij de supermarkt, maar dat schijnt daar ook gewoon goed te zijn!
En inderdaad is de service heel goed. We hadden een keer een pak vla wat kapot was en kregen gelijk zonder gedoe een gratis pak de volgende keer. En een keer miste er iets en toen kregen we ook direct ons geld terug.

[o]

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:35

ArankaM schreef:
Ik bestel ook en ben super tevreden! Echt fijne service en aardig op tijd. Vorige week waren ze 2 uur later, nooit eerder gebeurt, maar ik kreeg een reep tony’s Als goedmakertje, dus ben weer blij :D
Ik ben wel makkelijk om te kopen, maar ik vind service wel belangrijk :Y)


Hahah grappig, ik had laatst Stockon een dag te laat (was iets mis gegaan dus wist het wel maar was niet de bedoeling zeg maar) kreeg ik óók een reep Tony als goedmaker. Nou ik zeg geen nee natuurlijk <3


Picnic helaas geen ervaringen, ik woon in Zwollle, maar blijkbaar voor hen niet interessant genoeg want ze bezorgen hier dus mooi niet -O- Terwijl ik echt superdingen hoor, goedkoop, al vanaf 25 gratis bezorgd, superservice etc. Maarja, daar heb je dus niets aan als ze hier niet komen -O-

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:47

Hier niets dan lof over Picnic. Ik heb een tijd moeten wachten (2 maanden geloof ik), maar ik kreeg voor het wachten een pak Oreo’s en een pak stroopwafels gratis bij mijn eerste bestelling. Het bestellen gaat lekker vlot, de app werkt heel fijn en onthoudt je vaste boodschappen. De bezorgers zijn super vriendelijk, als er iets niet in orde is met een product kun je dit melden en krijg je de volgende bestelling het product gratis opnieuw. Ik had een keer tomaatjes die al helemaal zacht waren en een keer rijstwafels die meer kruim dan wafel waren. Dat is netjes opgelost.

Het assortiment is best uitgebreid en als je iets mist kun je dat aangeven in de app en bij genoeg interesse voegen ze dat product toe aan het assortiment.

En afgelopen week weer een mailtje dat ik een gratis product mag uitzoeken!

Afbeelding

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:52

Ik bestel er iedere week en soms 2x. Wij zijn super tevreden. Goede producten en als er iets is, is de klantenservice top! Af en toe missen we wel iets in het assortiment maar vind het soms juist wel fijn dat er van producten niet 6 keuzes zijn.


Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:12

Maureen95 schreef:
Nou liekec daar ben ik het niet mee eens. Ik ga hier maar niks over op internet zeggen anders ben ik bang om mijn baan kwijt te raken. Maar de beloning en veiligheid mag zeker wat aan gedaan worden. Werkdruk valt nu inderdaad wel mee. Maar het is momenteel niet echt een pretje ;)


Hier nog een werknemer die hoopt dat de belachelijke CAO veranderd wordt naar supermarkt ipv techbedrijf... Scheelt gewoon bijna 3 euro per uur en ze spelen vieze spelletjes met de huidige CAO. Blij met het FNV. Hopelijk gaat het net als bij Deliveroo. Dan krijg ik nog heel veel geld van Picnic :') ik ben de acties van het FNV aan het afwachten en dan zien ze mij niet meer terug :') er is veel te veel gebeurd waardoor ik echt wel kan zeggen dat werken voor picnic echt niet zo mooi is als dat Michiel Muller het maakt. Het is niet voor niks dat er altijd personeel tekort is en de gemiddelde werknemer er maar 1 maand werkt

~ Enjoy the little things, Carpe diem ~

daantjuhhh

Berichten: 26845
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:19

Helaas bezorgen ze niet hier.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:34

Ik ben wellicht wat bevooroordeeld, gezien mijn vriend bij picnic werkt. Hijzelf is zeer tevreden met het werk, de bonussen en de fooien die hij krijgt.

Ik heb me heel vroeg aangemeld, nog voordat ze hier bezorgden. Ik ben begonnen op nr 4800nogiets.. maar ik was 2 weken terug aan de beurt.

Ik had €5 korting gekregen, en ik had 4 gratis items om het wachten te verzachten. Klantenservice reageert zeer snel, en de EPV’s (electric picnic vehicle) zijn goed te volgen in de app.

Ze breiden het assortiment steeds uit, voor mij stond er genoeg in. Mijn vriend staat nu op nr 1200 omdat hij wat later heeft aangemeld.

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:41

Ik ben zeer tevreden over Picnic. Bezorgen snel, geven vantevoren aan hoelaat je ze kan verwachten, je kan ze dan ook volgen op de route. Assortiment wordt steeds uitgebreid en de prijzen verschillen echt niet gek veel, of helemaal niet, met de prijzen in de winkel. Huismerk en A-merken kan je er krijgen, groenten en fruit is van prima kwaliteit. Ik raad het iedereen aan als je graag wilt gaan laten bezorgen :j Als je items mist kan je dat altijd suggereren aan ze. Klantenservice is vriendelijk en helpt je snel.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:44

Wat betreft de gratis items en service, AH geeft ook vaak bij iedere bestelling een aantal gratis producten en hebben een fijne service. Fijne van AH (of andere supermarkten) vind ik dat je niet op een wachtlijst word gezet.

Maar ik zal ook eens blieken op de site van picnic, geen bezorgkosten is natuurlijk wel aantrekkelijk.

JM :#

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:26

Shaggy09 schreef:
Wat betreft de gratis items en service, AH geeft ook vaak bij iedere bestelling een aantal gratis producten en hebben een fijne service. Fijne van AH (of andere supermarkten) vind ik dat je niet op een wachtlijst word gezet.

Maar ik zal ook eens blieken op de site van picnic, geen bezorgkosten is natuurlijk wel aantrekkelijk.


Het minimumorderbedrag ligt bij ah zelfs op daldagen op het dubbele. Op piekdagen zelfs 70 euro. Wat voor een klein huishouden gewoon erg veel is. Picnic lijkt me o.a. fijn door de lage minimum order grens.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Leandra

Berichten: 1591
Geregistreerd: 06-01-03

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:40

Wij zijn ook zeer tevreden over de picnic. Fijne vind ik ook dat ze lege flessen meenemen. Je krijgt het statiegeld dan gewoon keurig op je rekening gestort.
Altijd aardige mensen die bezorgen en altijd vrolijk.

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:02

Ja, ik ben groot fan. Hier in de stad heeft AH het leeuwendeel van alle winkels en dat zorgt voor een monocultuur.

Het nadeel vind ik dat er onlangs een persbericht was over de slechte arbeidsomstandigheden van de werknemers, dit moet echt beter en ik hoop van harte dat het picnic gaat lukken dit te verbeteren.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:18

Voor de mensen die er blijkbaar werken en klagen over loon. Je hoeft er toch niet te werken?

Je bent akkoord gegaan met een bepaald loon toen je solliciteerde.

Het fijne van werknemer zijn is dat wanneer het je niet aanstaat je gewoon je ontslag kan nemen en wat anders kan zoeken. Er zijn banen genoeg op dit moment.

Leo

Berichten: 50093
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:36

Ik ben heel erg blij met Picnic. :)
Fijne app en hele spot-on bezorging.
Ik bestel eens per week de weekboodschappen (2 personen en max 70 euro kwijt). Mocht ik nog iets specifieks nodig hebben wat Picnic niet heeft, loop ik langs de AH (of de slager oid).
Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen, af en toe de klantenservice nodig omdat er iets mist of verkeerd is (een keer een geplwt toetje bijvoorbeeld) endat wordt altijd heel snel en goed opgelost.

Ik heb nul klachten, sterker nog; ben er reuze blij mee! Ik heb echt een hekel aan boodschappen doen (te druk, ik vergeet de helft, raak overprikkeld etc) dus Picnic is een uitkomst. Ik heb mijn vaste lijstje en ik voeg daar gedurende de week dingen aan toe. Prima!

Wij waren hier heel snel aan de beurt, zodra ze hier gingen rijden. Mijn vriend was er heel vroeg bij. We zijn nu bijna 1,5 jaar klant. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:18

Alwiene schreef:
Shaggy09 schreef:
Wat betreft de gratis items en service, AH geeft ook vaak bij iedere bestelling een aantal gratis producten en hebben een fijne service. Fijne van AH (of andere supermarkten) vind ik dat je niet op een wachtlijst word gezet.

Maar ik zal ook eens blieken op de site van picnic, geen bezorgkosten is natuurlijk wel aantrekkelijk.


Het minimumorderbedrag ligt bij ah zelfs op daldagen op het dubbele. Op piekdagen zelfs 70 euro. Wat voor een klein huishouden gewoon erg veel is. Picnic lijkt me o.a. fijn door de lage minimum order grens.


Ja dat klopt en snap ik. Wij zijn met 4 thuis dus wij zitten meestal tegen de 90 euro aan maar voor kleine huishoudens is dat wel wat veel.

JM :#

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:54

Ik begreep wel dat jij bij Picnic itt bij Stockon niet tot vrij laat wijzigingen kan aanbrengen. Iemand die mij uit kan leggen hoe dat dan bij Picnic in zijn werk gaat? Want ben bij Stockon gewend om te kunnen wijzigen tot zo'n 24 uur voor levering. Handig als je nog wat bedenkt of juist toch al in de supermarkt gehaald hebt omdat het te lang ging duren tot de volgende levering. Als dat bij Picnic niet kan lijkt me dat wel minder fijn..

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers