Ervaringen gezocht opleiding Sagho, Sorag, Silverlinde etc.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kim_W

Berichten: 582
Geregistreerd: 17-10-16

Ervaringen gezocht opleiding Sagho, Sorag, Silverlinde etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-18 21:42

Ik ben aan het kijken om eventueel een cursus naast mijn opleiding Dierwetenschappen te volgen.
Wat ik precies wil, weet ik nog niet. Ik heb wel een aantal instanties gevonden waar ze interessante cursussen/opleidingen aanbieden, maar nu ben ik heel erg benieuwd naar ervaringen!

Ik heb nu gekeken bij Sagho, Sorag en Silverlinde. Wie o wie heeft er ervaring met een van deze of weet een andere goede instantie voor cursussen :)

Ik zit nu te kijken naar fytotherapie, homeopathie oid. Maar nogmaals, ik heb brede interesses, dus ik weet nog niet zeker wat ik precies wil gaan doen.


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70436
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 07:38

Ik verplaats dit topic naar school, studie en werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:24

Ik zou ook graag willen weten hoe cursussen of eventueel de opleidingen bij silverlinde bevallen.


petra8
Berichten: 1128
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Ervaringen gezocht opleiding Sagho, Sorag, Silverlinde etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:23

ik heb verschillende losse cursussen gevolgd bij Silverlinde, ik vond het leuk maar niet heel bijzonder. ik vond de cursussen van de blauwe hengst beter in elkaar zitten.

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com

Anoniem

Re: Ervaringen gezocht opleiding Sagho, Sorag, Silverlinde etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:24

Ja, de mld van hen spreekt mij erg aan.
(Blauwe hengst).

petra8
Berichten: 1128
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:30

voor mij is het al een paar jaar geleden maar MLD en de andere cursussen waren de moeite waard, inhoudelijk maar ook praktijkgericht. Natascha deed dat echt heel goed!

Ik ben zelf heel erg paardgericht, bij Silverlinde is het veel algemener en bij de Blauwe Hengst is het paardgericht maar krijg je zoveel kennis dat je die wel breder in kunt zetten.

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com

Kim_W

Berichten: 582
Geregistreerd: 17-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-19 17:56

Ik wist nog niet van hun bestaan af, maar ik ga ook zeker eens kijken op de site! Bedankt petra :)

Welke cursussen heb jij allemaal gevolgd en waar?


petra8
Berichten: 1128
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Ervaringen gezocht opleiding Sagho, Sorag, Silverlinde etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:14

Als je in de buurt van Breda woont is het ook leuk om je dier aan te bieden als examenmodel. Zo krijg je een goed idee van wat een consult inhoud en wat je zoal leert tijdens de opleiding. Je krijgt na het examen ook een uitgebreid verslag van het consult met tips. Ik ben zelf met mijn paarden geweest maar je kan ook met je parkiet, hond, kat, konijn of hamster. Erg leuk!

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 8 bezoekers