Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-19 15:49

Ik vroeg me af of er bokkers zijn die hun boodschappen wel eens laten bezorgen door de bezorgdienst Picnic. Wat zijn de ervaringen hiermee? Het klinkt natuurlijk goed dat ze gratis de boodschappen komen bezorgen maar zijn er ook nadelen? Hebben ze ook basic producten met de lage prijzen?

Ik heb me aangemeld maar stond op de wachtlijst op plek 212. Hebben jullie ook op de wachtlijst gestaan, welke plek en hoe lang duurde het toen nog?

Ik ben maar alleen dus heel vaak zal ik geen boodschappen doen boven de 25 euro doen maar het lijkt me wel fijn voor de grotere zware dingen opsparen en dan laten bezorgen zodat ik dat niet op de fiets hoef te doen.

Hoe zijn jullie ervaringen?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:52

Ik heb er nog maar 1x besteld, maar die ervaring was goed, ik vind/vond de keuze in producten nog wel weinig ( heb al even niet meer naar het aanbod gekeken) dat vond ik wel een min punt. Maar verder was de service echt goed!

Zilfstar

Berichten: 7542
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 15:56

In april mij aangemeld met een actie dat zowel mijn moeder (die al lid was) en ik 5 euro korting zouden krijgen op eerste bestelling. Inmiddels januari en ik sta op plek 25 hoewel heir in de wijk toch ECHT karretjes rond rijden.. Kind krijgen gaat sneller.

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

imaudy
Berichten: 4951
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:00

Ik vind die wagentjes er zo hoog en smal uitzien :D verder leuk idee...

[o]

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:05

Zilfstar schreef:
In april mij aangemeld met een actie dat zowel mijn moeder (die al lid was) en ik 5 euro korting zouden krijgen op eerste bestelling. Inmiddels januari en ik sta op plek 25 hoewel heir in de wijk toch ECHT karretjes rond rijden.. Kind krijgen gaat sneller.

Dat er karretjes rondrijden betekent niet dat er plaats in de karretjes is... :+


xdniesje
Berichten: 2032
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:08

Sinds gisteren sta ik op de wachtlijst. Plek 3985..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:08

Ik had me aangemeld afgelopen zomer omdat ik door omstandigheden de deur tijdelijk niet uit kon. Plek 250 op de wachtlijst. Dus voor de Jumbo bezorgdienst gekozen daar kon ik wel per direct terecht. Toen er wel plek was bij PICNIC assortiment vergeleken en bij Jumbo gebleven. Heel veel (ook standaard!) dingen hebben ze niet.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-19 16:11

xdniesje schreef:
Sinds gisteren sta ik op de wachtlijst. Plek 3985..


:=

Ik vond plek 212 al veel :P Nu op plek 138.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Zilfstar

Berichten: 7542
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:11

liekec schreef:
Zilfstar schreef:
In april mij aangemeld met een actie dat zowel mijn moeder (die al lid was) en ik 5 euro korting zouden krijgen op eerste bestelling. Inmiddels januari en ik sta op plek 25 hoewel heir in de wijk toch ECHT karretjes rond rijden.. Kind krijgen gaat sneller.

Dat er karretjes rondrijden betekent niet dat er plaats in de karretjes is... :+


weet ik... maar toch... 9 maanden.

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

Zilfstar

Berichten: 7542
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:12

xdniesje schreef:
Sinds gisteren sta ik op de wachtlijst. Plek 3985..


Wow...

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

Anoniem

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:19

Wij staan ook sinds gister of eergisteren ingeschreven. Hebben allebei echt een hekel aan de wekelijkse boodschappen dus wil er eigenlijk wel gebruik van gaan maken, ook niet onbelangrijk is dat we op vier hoog wonen en ik met mijn slechte rug eigenlijk amper wat naar boven getild krijg.

wyoming

Berichten: 2478
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:27

Ja hier super tevreden over picnic, bij ons rijden ze al een tijdje rond, heb nooit op een wachtlijst gestaan dus daar heb ik geen ervaring mee. Als je iets mist in het assortiment kan je dat aangeven, dan gaan ze kijken of er genoeg mensen zijn die dat ook willen en dan wordt het toegevoegd. Ook met klachten gaan ze super klantvriendelijk om. Ik bestel vooral de grote en zware dingen bij picnic (ongeveer 1x per week) dat scheelt een hoop gesjouw.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:30

Ik ben super tevreden, in 3 weken aan de beurt vanaf plek 280. Ze zijn super klantvriendelijk, altijd hele verse producten. En ze zijn goedkoper dan de Albert Heijn. Die paar dingen die ze niet hebben haal ik wel 1x per week bij de AH. En ik heb nog een kortingscode voor de liefhebber :Y)

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:31

Ik bestel al een jaar lang bij Picnic. Ik ben er super blij mee! Voor 22:00 besteld = morgen in huis, of op een ander door jou gekozen moment. Het assortiment wordt steeds meer uitgebreid, je kunt in de app zelf suggesties doen als je iets mist. Er wordt bijv steeds meer biologisch toegevoegd, heel fijn!

Ze zijn super klantvriendelijk. Voor elke week dat ik moest wachten tot ik mijn 1e bestelling kon doen kreeg ik een gratis product. Als ik niet tevreden ben over een product dan krijg ik altijd mijn geld terug én het product bij de volgende bestelling gratis.

Verder zijn ze gewoon als andere supermarkten. Qua prijs zijn ze vergelijkbaar met Hoogvliet. Er zijn elke week nieuwe acties voor iedereen en ook persoonlijke acties. Van t najaar kon je bijv. sparen voor gratis toegang tot de Zwaluwhoeve.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

_Annemiek

Berichten: 1247
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:39

Ik laat het al maanden thuis bezorgen met picnic, altijd op tijd en mist er iets krijg je je geld terug en als het niet in orde is krijg je geld of nieuw product.


Ik ben vaste klant :D

#Ladytrucker #Proud

VenoSnorlax

Berichten: 4498
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:40

Ik bestel al vanaf september elke weer mijn boodschappen daar, ik heb ook een code zodat wij beide 5 euro korting krijgen op de boodschappen ANKE2524 <<) ( schaamteloze zelfspon xd)

Zelf vond ik eerst de klantenservice erg goed maar krijg nu regelmatig geen reactie terug op bijvoorbeeld allemaal schimmelplekken of gegooid met de boodschappen

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Goof

Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:41

xdniesje schreef:
Sinds gisteren sta ik op de wachtlijst. Plek 3985..


Ohh, wij staan op 1200, dat vond ik al zo erg :+ :+

Fleur_Laura

Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:41

Ik heb 1x een bestelling bij Picnic gedaan. Waren prima producten en levering! Wij liepen er alleen heel erg tegenaan dat het assortiment zo beperkt is. Daarom hebben we het maar bij 1x gelaten.

♥ ♥ღ

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:55

Wat is dan het verschil met de bezorgdienst van bv De Jumbo.Dat wordt toch ook thuis gebracht :o?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

VenoSnorlax

Berichten: 4498
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:00

Britta31 schreef:
Wat is dan het verschil met de bezorgdienst van bv De Jumbo.Dat wordt toch ook thuis gebracht :o?

Wat voor mij het verschil maakt is dat picnic al vanaf 25 euro gratis bezorgd en we zitten hier toch vrij vaak onder

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

chanicha

Berichten: 12090
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:09

Nou ik sta al een jaar op de wachtlijst, nu op plek 666, fijn nummer :')
Onderlaatst een mail gestuurd maar er zouden in januari meer auto’s in deze buurt gaan rijden en dan zou het hard gaan :7

Mijn dochter gebruikt het regelmatig en die is tevreden.

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:10

chanicha schreef:
Nou ik sta al een jaar op de wachtlijst, nu op plek 666, fijn nummer :')
Onderlaatst een mail gestuurd maar er zouden in januari meer auto’s in deze buurt gaan rijden en dan zou het hard gaan :7

Mijn dochter gebruikt het regelmatig en die is tevreden.


Het is of de duivel ermee speelt }> :')

Annick75

Berichten: 1780
Geregistreerd: 16-09-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:18

In mijn wijk bezorgen ze nog niet, maar als het assortiment zo beperkt is, dan zal het glutenvrije assortiment wel helemaal nihil zijn en is de kans groot dat ik toch beter zelf naar de AH of de Jumbo kan crossen. Voor thuisbezorgen kom ik bij beide winkels nooit aan het bestelbedrag.

Las een tijd terug ook een artikel dat de arbeidsomstandigheden niet geweldig zijn, te hoge werkdruk, onveilig en slechte beloning. O.a. in trouw, maar in andere media is daar aandacht voor geweest.

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ~ Pippi Langkous

luuntje

Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:21

Ik heb 1x besteld bij Picnic.
Werkte prima.

Echter mis ik bepaalde producten. Dus ik bestel nu bij de Jumbo.

[o]

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:22

Annick75 schreef:
In mijn wijk bezorgen ze nog niet, maar als het assortiment zo beperkt is, dan zal het glutenvrije assortiment wel helemaal nihil zijn en is de kans groot dat ik toch beter zelf naar de AH of de Jumbo kan crossen. Voor thuisbezorgen kom ik bij beide winkels nooit aan het bestelbedrag.

Las een tijd terug ook een artikel dat de arbeidsomstandigheden niet geweldig zijn, te hoge werkdruk, onveilig en slechte beloning. O.a. in trouw, maar in andere media is daar aandacht voor geweest.

De vraag is of dat te vertrouwen is met 4 medewerkers als bron :) hoge werkdruk en slechte beloning is in ieder geval sowieso geen sprake van, daar hebben we het minimumloon voor in Nederland (waar ze zelfs nog boven zitten).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 7 bezoekers