moe

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:10

Ben een beetje moe, maar kan nog niet slapen. Heb vanavond gelest, ging erg goed. Ben zo blij met m'n beest! Het heeft heel lang geduurd voor ik hem een beetje fatsoenlijk aan de gang had, hij heeft met flinke blessures gelopen. Het ging gewoon in het algemeen niet zo lekker en de laatste tijd voor de verandering weer eens wel.
Kom ik thuis, staat de staleigenaar een beetje kribbig te doen. Ik probeer om 11 uur weg te zijn,ik kwam nu om 5 over 11 het erf op, en ben in totaal 5 minuten bezig geweest met reisbandages afdoen, op stal zetten, voeren, dat soort dingen. Sta ik me daar enorm te haasten, ben bezig een dek op te leggen, komt er de vraag of ik nu nog niet klaar ben...
Ik snap best dat hij graag naar bed wil, maar ik doe mijn ontzettende best het allemaal zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen en zo snel mogelijk te doen, dat snapt hij toch ook wel?
Ik word daar dan een beetje moe van, krijg een beetje het gevoel dat hoe meer ik m'n best doe hoe slechter het gaat, en dat ik soms gewoon totaal niet serieus genomen wordt. Ik doe gewoon mijn ontzettende best sport&studie te combineren, heb beslist niet et gemakkelijkste paard, probeer daar een goede trainer bij te krijgen, de best mogelijke veearts als ie wat heeft, en dan kom je thuis en wordt je gewoon niet serieus genomen. Of je niet wat dichterbij kan gaan lessen. Alsof het mijn grootste hobby is 2x per week het halve land door te rijden.

Pfff... ik ga maar eens naar bed geloof ik, maar moest ff wat kwijt, want ik zit er behoorlijk mee eigenlijk.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 02:45

ja dat is een heel logisch gevoel van jou!je hebt dan al zo'n lastige tijd achter de rug,heb je eens een fijne dag,komt er iemand anders je fijne gevoel wel weer verpesten.kop op hoor.houd je vast aan de gedachte dat je les zo lekker ging!

soms is het beter om te zwijgen

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 07:42

Da's inderdaad vervelend.

Is er geen mogelijkheid om eerder te lessen?
Op deze manier krijg je er zelf ook een hekel aan omdat je het gevoel heb dat je moet haasten en vliegen om op tijd weg te zijn, terwijl het juist zo lekker is om na de tijd je paardje nog even rustig aan op stal te zetten, eventueel poetsen etc.


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 09:25

Ja ik kan me voorstellen dat je daar erg zenuwachtig van wordt. Je kan het voer misschien van te voren klaarleggen, maar veel sneller kan je toch eigenlijk niet. Balen. Misschien op een rustig moment eens met die man gaan praten, doos sigaren of fles wijn mee, zeggen dat je helemaal begrijpt dat het voor hem vervelend is slijm slijm, maar dat jij er echt alles aan probeert te doen ze zo min mogelijk tot last te zijn. Vraag of je misschien ter compensatie zo nu en dan iets voor hem kunt doen of zo? Verward Probeer hem in ieder geval tot vriend te houden anders wordt het alleen maar erger.

Navragen is beter dan afvragen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 11:07

Ik vind het advies van jasmijn wel erg goed. Ik zou ook gewoon netjs met die man gaan praten. Misschien dat ie dan wat meer begrip op kan brengen..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, BingBot, BleikjA, Celebi, laura22, MairiMacBran, Mark0919, su72, SunnyHorse en 77 bezoekers