VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:18

Stille meelezer :Y)

Heb even voor je meegezocht maar kan alleen een harry's horse regendeken vinden vna 200 grams met halve hals (deze zal je staldeken wel bedekken)

Misschien is dit wel een optie voor je? Heb hier zelf een 100 grams van en die is na 5 jaar nog prima, gebruik hem niet intensief maar hij is wel waterdicht tot nu toe :) Zijn ook vrij gunstig geprijsd dus misschien een idee?

https://www.nikahorseproducts.nl/index. ... ens-0.html

Wel heel vervelend van je onderdekens zo en sneu dat Lotje er zoveel last van heeft.. -O-

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up


emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 16:19

Ik ben onzeker over een halve hals, want die lost het probleem wel op, maar dan heb je weer een extra factor dat moet passen op de verhoudingen van Lotje. Ik ga morgen helaas weer terug naar Antwerpen en kan pas 2 weken later terug komen. Het is onmogelijk om voor morgen de perfecte deken in huis te hebben die zeker weten alle problemen gaat oplossen.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:31

En een rondje langs verschillende ruitersportzaken? Is een paardenbh een optie? Dan zou je eventueel de oude dekens tijdelijk kunnen gebruiken?

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:42

Ooooo ik heb net zitten denken, een regenhals die je vastmaakt ad regendeken. En die heb ik vast nog wel 1 liggen. Zit er aan je regendeken iets om een hals aan te bevestigen?
Wat ik persoonlijk top dekens vind zijn de horseware rhino en dan eigenlijk nog eerder de original ipv de wug. Hier op een oudje gehad en ondanks haar hoge schoft en doorgezakt ruggetje nooit problemen gehad, ook super waterdicht wat ik van mijn laatste Rambo helaas niet kan zeggen.
Wij zitten in de buurt van Breda.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 17:08

eclair98 schreef:
En een rondje langs verschillende ruitersportzaken? Is een paardenbh een optie? Dan zou je eventueel de oude dekens tijdelijk kunnen gebruiken?


Ik ben vanmorgen op en neer geweest naar divoza, wat niet bepaald dicht in de buurt is. Maar ik was wanhopig. Daar heb ik deze deken gehaald. Ik had nog gevraagd of het onder een regendeken kon. En dat kon gewoon.

Zo'n borstbeschermer bedoel je? Daar heb ik veel slechte dingen over gehoord.

jobamara schreef:
Ooooo ik heb net zitten denken, een regenhals die je vastmaakt ad regendeken. En die heb ik vast nog wel 1 liggen. Zit er aan je regendeken iets om een hals aan te bevestigen?
Wat ik persoonlijk top dekens vind zijn de horseware rhino en dan eigenlijk nog eerder de original ipv de wug. Hier op een oudje gehad en ondanks haar hoge schoft en doorgezakt ruggetje nooit problemen gehad, ook super waterdicht wat ik van mijn laatste Rambo helaas niet kan zeggen.
Wij zitten in de buurt van Breda.


Deze regendeken heeft helaas geen ringen eraan om een hals aan vast te maken. De onderdeken ook niet.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:12

emilyslaluna schreef:
eclair98 schreef:
En een rondje langs verschillende ruitersportzaken? Is een paardenbh een optie? Dan zou je eventueel de oude dekens tijdelijk kunnen gebruiken?


Ik ben vanmorgen op en neer geweest naar divoza, wat niet bepaald dicht in de buurt is. Maar ik was wanhopig. Daar heb ik deze deken gehaald. Ik had nog gevraagd of het onder een regendeken kon. En dat kon gewoon.

Zo'n borstbeschermer bedoel je? Daar heb ik veel slechte dingen over gehoord.

jobamara schreef:
Ooooo ik heb net zitten denken, een regenhals die je vastmaakt ad regendeken. En die heb ik vast nog wel 1 liggen. Zit er aan je regendeken iets om een hals aan te bevestigen?
Wat ik persoonlijk top dekens vind zijn de horseware rhino en dan eigenlijk nog eerder de original ipv de wug. Hier op een oudje gehad en ondanks haar hoge schoft en doorgezakt ruggetje nooit problemen gehad, ook super waterdicht wat ik van mijn laatste Rambo helaas niet kan zeggen.
Wij zitten in de buurt van Breda.


Deze regendeken heeft helaas geen ringen eraan om een hals aan vast te maken. De onderdeken ook niet.

A op die fiets, ik weet ook niet wat er allemaal in de buurt zit bij jou :P Een borstbeschermer ja, ik hoor zoveel dingen erover dat ik het onderhand ook niet zo goed meer weet, maar jij kan dat het beste inschatten in deze situatie!

Ik ga nog even meedenken!

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:55

Wat voor maat heeft Lotje? Misschien heb ik nog wel wat liggen voor je.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 18:04

Ze heeft maat 125/175 :)

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:10

Ai nee, dat heb ik niet liggen. Sorry!

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:12

Ik doe je even pb, als het niet te ver is en je morgen overdag nog thuis bent, wil ik best even komen kijken wat past. Bevestiging voor de hals is best met de hand te maken. Gooi ik gewoon 3 halzen en een onderdeken in de auto.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 19:54

jobamara schreef:
Ik doe je even pb, als het niet te ver is en je morgen overdag nog thuis bent, wil ik best even komen kijken wat past. Bevestiging voor de hals is best met de hand te maken. Gooi ik gewoon 3 halzen en een onderdeken in de auto.


Heel lief, ik stuur je een pb terug!

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:31

Die schuurplek betekend dat de deken te groot is. (veel mensen hebben een te grote deken op het paard liggen)


[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 21:38

_Dracarys schreef:
Die schuurplek betekend dat de deken te groot is. (veel mensen hebben een te grote deken op het paard liggen)

[ Video ]


Nog iemand heeft dat filmpje laten zien. Het klopt wel voor de regendeken, maar door de onderdekens was dt probleem verholpen. Dit probleem is ontstaan door de onderdekens nadat ze zijn gereinigd. Ze zijn overduidelijk gekrompen... Hiervoor was er geen probleem met schuurplekken op de schouders.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-19 13:55

Het probleem is opgelost! Hele lieve bokker jobamara is helemaal naar ons toe gereden om te helpen. Dmv wat bevestigingen aan mijn regendeken te maken, kon er een losse hals op gezet worden. Dus nu blijft Lotje lekker droog met een comfortabele deken! *\o/*

Nogmaals heel erg bedankt jobamara! _/-\o_ Hopelijk zijn je handen inmiddels weer opgewarmd :D


eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 13:58

Super!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 15:59

Dat is lief van Jobamara :)

Met al die regen die nu valt kan Lotje mooi droog blijven +:)+

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 16:09

Helemaal niets te danken Lotje en jij zijn een superduo! En nu niet meer bokken maar heel veel sterkte met leren en veeeeel succes het komende blok!!!

Vivat

Berichten: 1278
Geregistreerd: 18-11-08
Woonplaats: Someren Eind

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 18:10

Ik ben al een tijdje niet meer op Bokt geweest, heb denk ik nu voor een half jaar bijgelezen :Y) maar wat enorm leuk je updates en wat ziet Lotje er super uit <3 ik vind het nog steeds zo geweldig dat ze terug is bij jou <3

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-19 18:04

Vivat schreef:
Ik ben al een tijdje niet meer op Bokt geweest, heb denk ik nu voor een half jaar bijgelezen :Y) maar wat enorm leuk je updates en wat ziet Lotje er super uit <3 ik vind het nog steeds zo geweldig dat ze terug is bij jou <3

Leuk dat je weer op de hoogte bent! Dankjewel :D

-------------
Nog één nachtje slapen en één tentamen maken en dan kan ik weer eindelijk richting Nederland en naar Lotje! Ik heb de afgelopen twee weken 4 examens vlak na elkaar gehad, waardoor het een beetje krap was om elk weekend heen en weer te rijden. Na morgen heb ik nog 1 week tot de laatste tentamen, dus is het ideaal om eens naar mijn ouders te gaan. Bovendien ben ik aankomende dinsdag jarig dus dan komt het mooi uit :D

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 18:14

Heel veel succes morgen met het 1 na laatste tentamen! Heerlijk bijna weer naar Lotje, en een jaartje ouder!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-19 18:21

jobamara schreef:
Heel veel succes morgen met het 1 na laatste tentamen! Heerlijk bijna weer naar Lotje, en een jaartje ouder!


Dankjewel! :D
Volgens de stal eigenaar is Lotje nog steeds lekker droog en is haar schouder niet open gegaan! Dus je aanpassingen hebben geholpen *\o/*

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 21:44

Super!!!!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 11:31

Ik kreeg net van een stalgenoot deze foto toegestuurd, super lief! Hopelijk kan ik binnen 8 uur tijd bij Lotje zijn! Ik denk dat Lotje een goede poets/knuffel beurt kan gebruiken :D
Afbeelding

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 15:43

<3 wat heerlijk, veel knuffel plezier

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:21

Wat een mooie lotjesfoto! Ik wens je een fijne ontspannende tijd toe na je eerste examens! En uiteraard heel veel succes met de volgende! Geniet van Lotje! Wat is ze mooi!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MyLittleAnna, NinaZ en 68 bezoekers