Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 13:20

Maaike ik heb geabonneerd op je kanaal.

Ga vanavond rustig de filmpjes kijken.

Mijn link van mijn kanaal staat in m’n onderschrift


EpiqueCheval

Berichten: 58
Geregistreerd: 05-12-18
Woonplaats: Leende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 08:12

Goedemorgen allemaal!

Ik ben nieuw op bokt, en ik meld mij ook als blogger :+

Ik ben gestart met bloggen op 7 november van dit jaar, en ik heb nog een hoop te leren.
(of te wel ik schrijf voornamelijk voor fanatieke vrienden, en de blog komt nog niet echt los)

Tijd dat ik dit topic eens aandachtig door ga lezen, grote kans dat ik straks wel wat vragen heb.


Dus bij deze: Hallo! *\o/*

Ik ben nieuw op bokt, hoi hoi !!
Gek op mijn allerliefste paard Hetske <3
Check mijn blog! https://www.epiquecheval.com/blog-vlog/,
Hoop hier veel te leren en informatie te verzamelen :D

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:16

Hallo EpiqueCheval. Heb je ook een link naar je nieuwste blog?

Ik ben weer wat fanatieker aan het bloggen. Ik merk dat 2 x per week toch echt veel betere resultaten oplevert en ik heb dat toch als doel voor 2019 gezet.

Mijn laatste blog is natuurlijk over Doelen en Dromen Verwezenlijken. Hoe doe je dat (in mijn blog vind je 5 simpele stappen)

Ik start ook een accountability groep online voor paardenmensen om hun paardendromen en doelen te verwezenlijken. Stuur me een pb als je meer wilt weten. Je hoeft geen clickertrainer te zijn en alle disciplines welkom. +:)+

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

MarloesVtK

Berichten: 189
Geregistreerd: 25-12-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 13:24

Hoi allemaal!

Leuk topic. Ik ben ook sinds kort begonnen met bloggen (misschien straks ook vloggen?). Ik ga een half jaar fotografie en design in Noorwegen studeren en dacht, laat ik daar eens een blog over schrijven :-).

Ik ben echt net begonnen, dus weet nog niet zoveel over bloggen en vloggen af, maar dit topic is al heel leuk!

Voor de mensen die het leuk vinden, dit is de link naar mijn eerste blog: http://www.marloesvantklooster.com/blog ... noorwegen/

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:35

JAAAAA ik ga weer beginnen met vloggen!! Omdat ik helaas geen werk heb en ook geen school verveel ik me. En op instagram krijg ik veel aanvraag als ik weer ga vloggen heb dit een paar maanden gedaan vorige jaar maar toen had ik weinig tijd ivb school.

Ga in januari beginnen!
Mn youtubekanaal is Quincy&Desi abboneren jullie ook? :o

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:10

Leuk!

Ik vind t vloggen steeds leuker worden. Soms even inspiratieloos, en lukt me nog niet altijd om goed kwaliteits video’s te maken. Maar ergens moet je beginnen.


Ik heb abbo genomen

Abonneer je terug? (Niet verplicht uiteraard)

En wat is je insta
Laatst bijgewerkt door plutolover op 26-12-18 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:11

Ik heb heel veel inspiratie door mn instagram volgers. heb een hele lijst dus ben voor de komende maanden wel zoet haha

Travel_me

Berichten: 1261
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:23

Ik kom mij hier ook weer eens melden. Een tijd niet geblogd, maar nu ben ik even tijdelijk werkloos en heb het bloggen weer opgepakt. Probeer nu 1x per week er wat op te zetten en ben vooruit aan het schrijven voor als ik weer een baan hebt.

Een van mijn laatste blogs ging over eilanden op mijn bucketlist http://www.justtravelme.nl/persoonlijk/eilanden-die-op-mijn-bucketlist-staan/

Gaaf Marloes! Noorwegen lijkt mij ook heel gaaf! Ik ga je volgen :)

Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:24

ik ga over anderhalve week 2,5 maanden naar Nieuw Zeeland om stage te lopen. ik ga video's posten over mijn avonturen daar (avonturen met paarden maar ook gewoon wat ik daar doe). ik twijfel of ik zal gaan bloggen. wat zijn belangrijke voorwaardes voor lezers om te bloggen? of mag je schrijven/ doen hoe je wil?

Travel_me

Berichten: 1261
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:46

Je mag schrijven wat je zelf wil. Daar is bloggen voor bedoeld. Vertellen wat jij wil vertellen en niet wat je lezers willen horen. Dus ik zou het zeker doen. Ik heb het tijdens mijn eerste reis ook gedaan en merkte dat familie het heel erg leuk vond om te lezen (die zouden minder snel video's kijken).
Later kwamen daar ook andere volgers bij

Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:55

Travel_me schreef:
Je mag schrijven wat je zelf wil. Daar is bloggen voor bedoeld. Vertellen wat jij wil vertellen en niet wat je lezers willen horen. Dus ik zou het zeker doen. Ik heb het tijdens mijn eerste reis ook gedaan en merkte dat familie het heel erg leuk vond om te lezen (die zouden minder snel video's kijken).
Later kwamen daar ook andere volgers bij


mag ik vragen of je alleen je avonturen beschreven hebt, of ook echt momenten van gevoelens zegmaar? (extreme blijdschap of juist even echt een inzinking)

Travel_me

Berichten: 1261
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 09:05

hmm beide wel. Wel grootste deel avonturen, maar ook als er iets misging heb ik het opgeschreven. Maar ik wou echt een reisblog, dus vooral de reisverhalen

Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 23:39

BlackBeautyZ schreef:
ik ga over anderhalve week 2,5 maanden naar Nieuw Zeeland om stage te lopen. ik ga video's posten over mijn avonturen daar (avonturen met paarden maar ook gewoon wat ik daar doe). ik twijfel of ik zal gaan bloggen. wat zijn belangrijke voorwaardes voor lezers om te bloggen? of mag je schrijven/ doen hoe je wil?


Voorwaarden zijn er niet maar er zijn wel wat tips om te volgen.

Lezers vinden het fijn als er meer dan 1 blog te lezen is. Dus ik zou willen adviseren om 4 of 5 blogs klaar te hebben zodat mensen direct meer kunnen lezen, voor je je blog promoot. Ook de "about me" pagina is leuk voor mensen zodat ze weten wie de schrijver is en zich beter kunnen identificeren.

Tweede puntje als je succesvol wil beginnen is regelmaat. Lezers vinden het fijn te weten of je 1 keer per week blogt of eens in de drie maanden. Als je 3x per week blogt en dan 5 weken radiostilte dat vinden mensen niet fijn.

Mijn nieuwe blog van dit jaar ( de 2e eigenlijk :o ) gaat over hoe je zo goed mogelijk je paardendroom kun waarmaken. Ik gaf eerder al 5 simpele stappen van het proces en ik deze blog ga ik dieper in op het hebben van een accountability partner en waarom dat nu precies zo belangrijk is in het doorzetten en waarmaken van je dromen.
The Secret of Your Success is ...

Het is zo'n ongelooflijk gevoel als je een droom waarmaakt! *\o/*

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 16:06

HippoLogic schreef:
BlackBeautyZ schreef:
ik ga over anderhalve week 2,5 maanden naar Nieuw Zeeland om stage te lopen. ik ga video's posten over mijn avonturen daar (avonturen met paarden maar ook gewoon wat ik daar doe). ik twijfel of ik zal gaan bloggen. wat zijn belangrijke voorwaardes voor lezers om te bloggen? of mag je schrijven/ doen hoe je wil?


Voorwaarden zijn er niet maar er zijn wel wat tips om te volgen.

Lezers vinden het fijn als er meer dan 1 blog te lezen is. Dus ik zou willen adviseren om 4 of 5 blogs klaar te hebben zodat mensen direct meer kunnen lezen, voor je je blog promoot. Ook de "about me" pagina is leuk voor mensen zodat ze weten wie de schrijver is en zich beter kunnen identificeren.

Tweede puntje als je succesvol wil beginnen is regelmaat. Lezers vinden het fijn te weten of je 1 keer per week blogt of eens in de drie maanden. Als je 3x per week blogt en dan 5 weken radiostilte dat vinden mensen niet fijn.

Mijn nieuwe blog van dit jaar ( de 2e eigenlijk :o ) gaat over hoe je zo goed mogelijk je paardendroom kun waarmaken. Ik gaf eerder al 5 simpele stappen van het proces en ik deze blog ga ik dieper in op het hebben van een accountability partner en waarom dat nu precies zo belangrijk is in het doorzetten en waarmaken van je dromen.
The Secret of Your Success is ...

Het is zo'n ongelooflijk gevoel als je een droom waarmaakt! *\o/*


Bedankt voor de tips! ik ga je blog vanavond lezen :D

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 09:31

Wat een leuke blogs komen er weer voorbij!

Interessante post, Travel_me! Dat soort ongerepte plekjes trekken mij ook het meest.

En jouw blog is ook erg interessant, Hippologic!

Leuk dat er meer blogger en vloggers zich (weer) komen melden :D
Dat geldt voor mij ook. Een lange tijd veel te druk geweest met werk.. maar ik ben sinds een paar dagen ook weer bezig met nieuwe ideeën en nieuwe posts.

Gisteren heb ik eindelijk eens een recept voor notenrepen online gezet, wat ik al lange tijd van plan was:
http://www.abcreatief.com/LEKKER/de-lek ... otenrepen/

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 04:25


Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


EpiqueCheval

Berichten: 58
Geregistreerd: 05-12-18
Woonplaats: Leende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 14:42

HippoLogic schreef:
Hallo EpiqueCheval. Heb je ook een link naar je nieuwste blog?

Ik ben weer wat fanatieker aan het bloggen. Ik merk dat 2 x per week toch echt veel betere resultaten oplevert en ik heb dat toch als doel voor 2019 gezet.

Mijn laatste blog is natuurlijk over Doelen en Dromen Verwezenlijken. Hoe doe je dat (in mijn blog vind je 5 simpele stappen)

Ik start ook een accountability groep online voor paardenmensen om hun paardendromen en doelen te verwezenlijken. Stuur me een pb als je meer wilt weten. Je hoeft geen clickertrainer te zijn en alle disciplines welkom. +:)+


Wow.. ben ik even er tussenuit gepiept met de feestdagen... zie ik ineens dat dit topic weer is opgebloeid! gaaf *\%/* Je hebt een mooie blog Hippologic, ik heb meteen ook maar even je facebookpagina geliked :j

De link van mijn laatste blog:
https://www.epiquecheval.com/blog-vlog/ ... k-opdracht

Recentelijk nog artikelen geschreven met tips voor een correct paardenvoer management, en een leuk recept voor suikerarme, melassevrije paardenkoekjes. Ik ben nog maar net begonnen, en ik hoop dat het een beetje aan slaat. Soms zakt de moed mij een beetje in de schoenen en heb ik het idee dat ik voor niemand aan het schrijven ben. -O-

Ik ben nieuw op bokt, hoi hoi !!
Gek op mijn allerliefste paard Hetske <3
Check mijn blog! https://www.epiquecheval.com/blog-vlog/,
Hoop hier veel te leren en informatie te verzamelen :D

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 15:26

Leuk blog, het ziet er allemaal erg mooi uit! Als je nog niet zo lang bezig bent dan duurt het natuurlijk ook even voordat mensen je blog vinden. Zo'n recept voor paardensnoepjes is een leuk idee, ik denk dat dat wel mensen trekt.
Heb je al een bezoekersteller? De meeste mensen laten geen berichtje achter, maar aan de teller zie je vaak toch dat je steeds beter gevonden wordt en mensen vaker terug komen naar je site.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:37

Dat recept klinkt inderdaad erg leuk! Staat die al op je site? Ga ik even zoeken :)

Ik ben ook lekker bezig met video's maken, vloggen kan ik het niet noemen want ik heb het geluk dat ik hulp krijg van een super camera team _/-\o_
Zit ondertussen bijna aan de 800 abonnees op YouTube, begon 4 maanden terug met een kleine 200, dus een mooie groei :) hopen dat het zo lekker blijft groeien. We hebben iig nog super veel ideeën voor leuke content, dus daar zal het niet aan liggen :D

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Travel_me

Berichten: 1261
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 19:06


Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 19:38

Wat leuk amable! En wat veel abonnees! Gaaf.

Travel_me, oh dat lijkt me ook een heerlijke plek om heen te reizen! Prachtige natuur daar.
Ik zie wel dat je foto's achter de sidebar vallen. Ligt misschien aan mijn browser..
Afbeelding
Ik weet niet of het helpt om ze anders uit te lijnen?
Valt niet heel erg op, maar net die puntjes op de 'i' :D

Ik heb inmiddels ook weer een nieuw artikel online staan, een SodaStream review.
Ik heb em nu een aantal maanden in huis, en vond het wel leuk om er eens een artikel over te plaatsen, ook omdat er nog weinig over te vinden is.
http://www.abcreatief.com/LEKKER/review-sodastream/

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Travel_me

Berichten: 1261
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 09:30

@8nnemiek: Bedankt voor de tip! Ik wist dit nog niet want met mijn eigen browser is dit niet zo. Zal er eens naar gaan kijken :)

Die sodastream waarover je schrijft heb ik ook aan zitten denken. Maar net zoals jij twijfel ik ook echt.. Misschien in de toekomst

Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 19:05

Afbeelding

Vanavond komt nieuwe vlog online met leuks winactie. Link van mijn kanaal vind je in mijn onderschrift

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:35


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:59

EpiqueCheval schreef:
Wow.. ben ik even er tussenuit gepiept met de feestdagen... zie ik ineens dat dit topic weer is opgebloeid! gaaf *\%/* Je hebt een mooie blog Hippologic, ik heb meteen ook maar even je facebookpagina geliked :j

De link van mijn laatste blog:
https://www.epiquecheval.com/blog-vlog/ ... k-opdracht

Recentelijk nog artikelen geschreven met tips voor een correct paardenvoer management, en een leuk recept voor suikerarme, melassevrije paardenkoekjes. Ik ben nog maar net begonnen, en ik hoop dat het een beetje aan slaat. Soms zakt de moed mij een beetje in de schoenen en heb ik het idee dat ik voor niemand aan het schrijven ben. -O-

Bedankt voor je like! :D Ben ik heel blij mee.

Ik zie dat je blog 84 x is bezocht dat is helemaal niet slecht. We beginnen allemaal op 0. ;)

Je moet nooit 'voor een nader' schrijven, tenzij je betaald wordt natuurlijk. ;) Anders laat je je plezier wel heel erg afhangen van wat anderen van je vinden en of ze wel of niet je blog bezoeken en delen. Iedereen heeft artikelen die goed lopen en die minder vaak bezocht worden. Dat is inherent aan bloggen.

Gewoon lekker schrijven wat jij leuk vindt! Jij en jouw kijk op de wereld zijn uniek. Dat is wat jouw stijl aantrekkelijk maakt. Als je 'voor de massa' probeert te schrijven verlies je dat.

Je weet nooit hoe je je gaat ontwikkelen. Ik ben begonnen met een online trainingsdagboek van mijn in het wild geboren paard die ik ging temmen. Echt geen hond die het las, maar ik had mezelf accountability gegeven door het wekelijks online te gooien. Toen ik naar Canada emigreerde ben ik in het Engels gaan bloggen en heb ik mijn artikelen ook aangepast. Het werden meer instructie-blogs over het toepassen van clicker training bij paarden. Nu ik een beetje sociale media volgers heb opgebouwd, vragen mensen wel eens waar mijn online trainingsdagboek is gebleven. Dat wil men nu wel graag lezen. Die heb ik er allemaal afgehaald toen ik besloot in het Engels te bloggen. Allemaal behalve 1.

Ik was echter nooit als clicker instructies gaan bloggen als ik niet eerst begonnen was. En mijn blog is nog steeds aan het evalueren.

Maar doen wat je leuk vind is de beste methode om vol te houden. Hoeveel keer per week blog je?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers