Aliene Ruyter nieuw teamlid Bavaria 0.0 eventingteam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Aliene Ruyter nieuw teamlid Bavaria 0.0 eventingteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-19 15:23

bavaria 0.0 eventingteam
Eventing

Afbeelding
Aliene Ruyter met Bomba tijdens de Renswoude Horse Trials 2018. Foto door Marjoow

Vanaf januari ’19 maakt de 22-jarige Aliene Ruyter haar entree in de commerciële ploeg van het Bavaria 0.0 Eventing Team. Samen met Bomba (v. Verdi TN) vormt zij een talentvolle top-combinatie die volledig haar pijlen richt op aankomend eventing seizoen.

Sinds 2015 rijdt Aliene Ruyter met de 13-jarige ruin Bomba succesvol op internationaal niveau, met tot nu toe meerdere top-10 rankings. In 2018 debuteerde zij heel sterk op CIC3* niveau tijdens de Renswoude Horse Trials (5e plaats).
Ook tijdens Europese Kampioenschappen en het Nederlandse Kampioenschap weet deze combinatie te scoren. Tijdens het EK-debuut in het Italiaanse Montelibretti in 2016 werd een 7e plaats behaald en nadat Aliene in 2017 eerst Nederlands Kampioen Young Riders werd met Bomba, behaalde deze combinatie tijdens het EK in het Ierse Millstreet teamzilver en individueel een 5e plaats.

Het eventing seizoen 2018 eindigde helaas al eerder dan gehoopt. Door een ongelukje kampt Aliene momenteel met een enkelblessure. “Het is lang revalideren, maar gelukkig heb ik fijne mensen die mij helpen.”

2019 kent een goede start, want ondertussen zit Aliene weer in het zadel en is druk bezig met de voorbereidingen voor dit jaar.

“Het doel is om in 2019 succesvol een CCI3* (CCI4*-L) te gaan rijden. Door de goede ondersteuning van het Bavaria 0.0 Eventing Team hoop ik dit waar te kunnen gaan maken. We gaan er voor!”

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


lideli

Berichten: 2439
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Aliene Ruyter nieuw teamlid Bavaria 0.0 eventingteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 15:31

Wat leuk! Aliene is een oud klasgenootje van mij :)

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Aliene Ruyter nieuw teamlid Bavaria 0.0 eventingteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 15:42

Super gaaf voor haar!
Een tijd geleden samen met haar springles gehad op een rijvereniging toen ze dit paard geloof ik pas kort had. Gaaf hoe ver ze het al geschopt heeft.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _San87_, _Zeppelin, Annash, Bernadth99, catootje, Ghazella, GrapeshotBot, Oehlala, RianneH, rosslover, Suusw, wisja, Zilfstar en 61 bezoekers