Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 10:52

Tigress schreef:
''he is all solid muscle!''
-de eigenaar van een hond zonder taille, omdat dat gevuld is met vet :')

Nee, gewoon nee. Je hond is te dik, je dierenarts heeft gelijk, en dat de vader van je hond dat gewicht had, betekend niet dat jouw hond dat ook moet hebben. Ongeacht hoe ''identiek'' ze zijn, het zijn verschillende honden met verschillende behoeftes.


Grootste ergernis ooit. Of obesitas honden schattig noemen 8)7

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 10:53

Ik erger me aan mijzelf en dat ik niet zo goed weet wat ik wil ;(

Nyaleti

Berichten: 6129
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:34

Dat ik continu op m'n klote daar omdat er gewoon 0 gecommuniceerd wordt. Dingen die veranderen of door andere verkeerd worden voor gedaan en dan is het alsnog mijn fout _-:(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:04

Huisgenoten...
1. Komt een enorme putlucht uit zijn kamer, heb de voordeur maar open gezet. :+
2. Nooit thuis
3. Laat het hele aanrecht vol etensresten staan. Pannen nog op het vuur met eten er in. Staat te meuren. :=
4. Heeft al 2,5 week een logee en die roken en blowen de hele dag met de ramen dicht ofzo. En ik maar de wc en badkamer schoonhouden die ik met hun deel. Maar ik ga wc papier niet meer aanvullen. Ga niet voor 4 man (mijn vriend is er nu ook) wc papier kopen en aanvullen steeds. :=

Mogen jullie raden wie morgen om 9:00 uitgebreid gaat stofzuigen en schoonmaken. Want dan slapen ze nog allemaal. (Ja om 12:00 ook nog wel) _O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:18

De schijt irritante projectbegeleider. Die vent is gewoon niet gemaakt voor het onderwijs ofzo. Als hij zijn ogen open had gedaan had hij gezien dat zijn opmerking helemaal nergens op slaat, want het staat er gewoon. :roll:
Wil mij ook geen gelijk geven over de conclusie. Ga toch weg man.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:38

MarlindeRooz schreef:
Huisgenoten...
1. Komt een enorme putlucht uit zijn kamer, heb de voordeur maar open gezet. :+
2. Nooit thuis
3. Laat het hele aanrecht vol etensresten staan. Pannen nog op het vuur met eten er in. Staat te meuren. :=
4. Heeft al 2,5 week een logee en die roken en blowen de hele dag met de ramen dicht ofzo. En ik maar de wc en badkamer schoonhouden die ik met hun deel. Maar ik ga wc papier niet meer aanvullen. Ga niet voor 4 man (mijn vriend is er nu ook) wc papier kopen en aanvullen steeds. :=

Mogen jullie raden wie morgen om 9:00 uitgebreid gaat stofzuigen en schoonmaken. Want dan slapen ze nog allemaal. (Ja om 12:00 ook nog wel) _O-


Wc papier lekker op je kamer houden! Als je gaat rol mee. Terug naar je kamer, rol mee terug. Dan leren ze het echt wel af }:)

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:04

Dat ik net een geweldige droom had over dat ik een eigen palomino welsh cob hengst had, en dat ik nu wakker wordt zonder paard |(

Stomme dromen!

(Aan de andere kant, de laatste keer dat ik zo specifiek over een dier droomde, was het over een licht gele slang, en raad is wat een maand later kreeg := )

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:44

Lestrange01 schreef:
Dat ik net een geweldige droom had over dat ik een eigen palomino welsh cob hengst had, en dat ik nu wakker wordt zonder paard |(

Stomme dromen!

(Aan de andere kant, de laatste keer dat ik zo specifiek over een dier droomde, was het over een licht gele slang, en raad is wat een maand later kreeg := )

Nog nooit zo specifiek over bijvoorbeeld mensenhorzels of guineawormen gedroomd hoop ik?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:53

Aan dat stomme wijf. In die vreselijk lelijke grote auto. Die amper boven haar stuur uit kwam. Die mij meende in te halen (reed 125 waar je 120 mag, prima dus) om vervolgens links langs me te blijven rijden en haar knipperlicht uit te zetten. Ze kwam niet eens voorbij mijn koplampen en ik reed prima daar op de rechterbaan, niets aan de hand. Tevens had ik nog een invoegstrook rechts van mij dus ze deed überhaupt al heel gevaarlijk. Vervolgens gaat ze 2km/u harder rijden om bijna tegen mijn auto aan te tikken.

Ik vol op mijn toeter. Niet één maar meerdere keren. Maar daar begreep ze niets van, ze hield niet in en veranderde niets! Vervolgens bleef ze weer langzaam voor mij rijden en ben ik er voorbij gegaan. Maar ze keek de andere kant op dus kon geen boze blik naar d'r werpen.

Daarna begon ze iedereen ineens met 150 in te halen volgens mij want ze was zo uit het zicht verdwenen.

Idioot gedoe …

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:57

Aan dat toen ik thuis kwam ik amper de tuin in liep en ik al weer allemaal vuurwerk om me heen hoorde, ik ben er nu wel klaar mee dat geknal :x

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:13

Mensen die op dit tijdstip zonder lichten hun hond gaan uitlaten. Kom op zeg, je woont praktisch in de polder. Ik wil je heel graag zien maar ik zie je echt niet als ik aan het autorijden ben {:)-:(

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:45

xDenies schreef:
Aan dat stomme wijf. In die vreselijk lelijke grote auto. Die amper boven haar stuur uit kwam. Die mij meende in te halen (reed 125 waar je 120 mag, prima dus) om vervolgens links langs me te blijven rijden en haar knipperlicht uit te zetten. Ze kwam niet eens voorbij mijn koplampen en ik reed prima daar op de rechterbaan, niets aan de hand. Tevens had ik nog een invoegstrook rechts van mij dus ze deed überhaupt al heel gevaarlijk. Vervolgens gaat ze 2km/u harder rijden om bijna tegen mijn auto aan te tikken.

Ik vol op mijn toeter. Niet één maar meerdere keren. Maar daar begreep ze niets van, ze hield niet in en veranderde niets! Vervolgens bleef ze weer langzaam voor mij rijden en ben ik er voorbij gegaan. Maar ze keek de andere kant op dus kon geen boze blik naar d'r werpen.

Daarna begon ze iedereen ineens met 150 in te halen volgens mij want ze was zo uit het zicht verdwenen.

Idioot gedoe …

Kenteken genoteerd / onthouden?
Je kunt hiervan echt melding maken bij de politie. Als meerdere mensen dit doen kan ze in elk geval een goed gesprek tegemoet zien.

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:54

Dat SBS 6 halve films uitzend. :roll:
Nu mis ik het leukste uur van de film Titanic.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:55

Fennadev schreef:
Dat SBS 6 halve films uitzend. :roll:
Nu mis ik het leukste uur van de film Titanic.


Gaat na hart van Nederland weer verder... Neemt niet weg dat het altijd heel irritant is...

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:57

Fennadev schreef:
Dat SBS 6 halve films uitzend. :roll:
Nu mis ik het leukste uur van de film Titanic.


Daarom kijk ik geen films op sbs6 meer.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:59

Ineke2 schreef:
Kenteken genoteerd / onthouden?
Je kunt hiervan echt melding maken bij de politie. Als meerdere mensen dit doen kan ze in elk geval een goed gesprek tegemoet zien.


Niet over nagedacht om eerlijk te zijn. Wist niet dat zoiets mogelijk is. Maar het was een Belgishe.

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 00:06

iirrssjjee schreef:
Fennadev schreef:
Dat SBS 6 halve films uitzend. :roll:
Nu mis ik het leukste uur van de film Titanic.


Gaat na hart van Nederland weer verder... Neemt niet weg dat het altijd heel irritant is...

Ditmaal niet, shownieuws en dan astro tv. {:)-:(

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 00:07

Als je ( handsfree) kunt bellen in de auto, kun je zelfs doorgeven waar jullie zijn, dan kan een politiewagen die mevrouw staande houden :)

Poek

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 00:09

Fennadev schreef:
iirrssjjee schreef:


Gaat na hart van Nederland weer verder... Neemt niet weg dat het altijd heel irritant is...

Ditmaal niet, shownieuws en dan astro tv. {:)-:(



Titanic gaat nu verder!
Was ook mijn irritatie :')

nicole_floor

Berichten: 3244
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 00:23

Jikkeee schreef:
Mensen die op dit tijdstip zonder lichten hun hond gaan uitlaten. Kom op zeg, je woont praktisch in de polder. Ik wil je heel graag zien maar ik zie je echt niet als ik aan het autorijden ben {:)-:(

Bekend probleem, ook hardlopers en fietsers trouwens. Erger me er elke keer weer dood aan.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 00:49

nicole_floor schreef:
Jikkeee schreef:
Mensen die op dit tijdstip zonder lichten hun hond gaan uitlaten. Kom op zeg, je woont praktisch in de polder. Ik wil je heel graag zien maar ik zie je echt niet als ik aan het autorijden ben {:)-:(

Bekend probleem, ook hardlopers en fietsers trouwens. Erger me er elke keer weer dood aan.

Ja fietsers ook zo lastig inderdaad.. De onverlichte polder is hier echt heel donker. Was laatst heeeel blij dat iemand zijn fiets reflectoren op zijn trappers had zitten. Anders had ik hem echt over het hoofd gezien.. Had mijn grote licht nog niet aan staan.
Wordt nog leuk de komende 1,5e maand... Eerste dronken carnavaller al gespot vandaag

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 01:21

Ik wil mn extensions eruit maar toch eigenlijk ook gewoon weer niet en nu heb ik een afspraak gemaakt of ze eruit te laten halen maar eigenlijk wil ik ze niet kwijt en ugh. Twijfels.

Zonder heb ik heel dun en wat korter haar en met zo’n lekkere lange volle bos, maar zoveel om voor te zorgen en te ontklitten enzovoorts.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-19 01:23

Aan dat ik naar de zoveelste "meh" film ben geweest.

Heb al tijden niet echt een goede film gezien -O-

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 05:50

Dat mijn man de kachel steeds op standje crematorium heeft staan in huis..

Kom op, ik snap dat het comfortabel mag zijn in huis, maar dit is niet leuk meer.. :roll:

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8290
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 06:44

Dat ik de eerste dienst heb van 4:15 :')
Ik ga zo mijn bed weer in.