Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

DarkCupid

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:06

twee paarden houden kan voor mij momenteel, financieel niet, terwijl ik echt helemaal verliefd ben op een jong merrietje, waar ik ook echtwel een klik mee heb. En ze gaat binnenkort de verkoop in. Dangit.

Kiek dan ook wat een knappie ze is
Afbeelding
Afbeelding

~Riding is the best solution to any problem~

Mijn cosplay insta: The_Cerapter
Mijn paarden insta: Thathorse.Eros

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-19 15:39

Chef op het werk die constant in mijn nek staat te hijgen en me helemaal op staat te jagen met zijn eigen stress.

Ben nu al 200% overprikkeld en ik moet nog tot 23.00

Every twist and turn that our life takes
Like a boat in the sea when the wave breaks
Every night is the dawn of a new day
You don't lose if you learn from your mistakes

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:56

Dat ik vanochtend afscheid heb moeten nemen van mn kat. Ze heeft het niet gewonnen van het abses, binnen 24 uur is de infectie door der hele lichaam gegaan en was ze zo ziek dat kwam niet meer goed.

It’s okay to dislike someone, or even to dislike someone for no reason. But it’s not okay to disrespect, degrade, and humiliate that person.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:57

Boompje1985 schreef:
Dat ik vanochtend afscheid heb moeten nemen van mn kat. Ze heeft het niet gewonnen van het abses, binnen 24 uur is de infectie door der hele lichaam gegaan en was ze zo ziek dat kwam niet meer goed.

Jeetje.. heel veel sterkte! :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 17:17

Boompje heel veel sterkte.

[o]

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 17:57

Mijn hoofdpijn die maar niet over gaat.

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:08

Heel veel sterkte!

Arie doet mee aan het leukste oudste paard. http://hetleuksteoudepaard.nl/paard/you ... -van-arie/

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:13

Dat iemand die tótaal niet dicht bij mij & mn peerd staat mij even denkt te kunnen vertellen dat ik meer met dr zou moeten doen en dat het zonde is van het paard dat ik geen wedstrijden rij, terwijl mijn motivatie daar echt misschien 20% ligt om te gaan doen.
Sidenote: zij denkt dat ik alleen doe met mn paard wat ik haar vertel.
Dus, als ik haar vertel over een les per week, rij ik verder blijkbaar niet, ofzo.

Ik weet zelf natuurlijk hoe het zit dus leven en laten leven, maar my god dat ge-bemoei en denken dat ik zit te wachten op die mening? :evaw:

Edit: misschien beetje vaag verhaal maar even afschrijven hahaha

Wave after wave

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:14

Dat ik bezig ben met het van boven naar beneden opruimen van mijn kamer, maar dit zoveel tijd kost omdat ik zo ontiegelijk veel rotzooi heb en het me veel langer kost dan ik eigenlijk had bedacht. Maar goed, zo wordt m'n kamer wel weer een keer compleet uitgeplozen en opgeruimd. Veel ruimte hebben is in mijn geval een behoorlijk nadeel :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 20:35

Dat die Dan Karaty nog steeds geen Nederlands praat. (Hollands got talent)

------------------------------

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:23

Dat mijn vuilzus morgen jarig is en meneer het blijkbaar nodig vind om om 12:00 uur er heen te gaan. En dan daar ook nog avond te eten en dan na 21:00 pas thuis te komen. Gezellig man +:)+

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:34

Dat ik de moed gevonden heb om gezonder te koken. (Paleo) Enkel loop ik nu met een rothumeur rond en kan ik iedereen wel opeten. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:46

Laibadji schreef:
Dat ik de moed gevonden heb om gezonder te koken. (Paleo) Enkel loop ik nu met een rothumeur rond en kan ik iedereen wel opeten. _-:(

Oeh, ik heb een tijdje verplicht paleo moeten eten en volgens mij ergens nog een online-receptenboek met echt heerlijke dingen! Zal ik hem je mailen als ik hem kan vinden? :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:50

Ugh aan mezelf, mn collega's en mn hoofdpijn door beide :')
Tijd voor vakantie.. :')

Nör frá Gimli
And she lived happily ever after.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:01

Aan het feit dat ik mij weer helemaal zwanger voel terwijl ik het niet ben. Lage bloeddruk, steken in mijn borst, krampen, winderigheid etc etc. Jongens toch, je zou toch denken dat je daar vanaf bent eenmaal die baby eruit is. Ik slaap ook nog nauwelijks. Woensdag maar even bloed laten trekken bij de dokter.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:02

Lau schreef:
Dat mijn vuilzus morgen jarig is en meneer het blijkbaar nodig vind om om 12:00 uur er heen te gaan. En dan daar ook nog avond te eten en dan na 21:00 pas thuis te komen. Gezellig man +:)+

Ik begrijp niet zo goed wat hier verkeerd aan zou moeten zijn?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:10

DeMolenhoek schreef:
Aan het feit dat ik mij weer helemaal zwanger voel terwijl ik het niet ben. Lage bloeddruk, steken in mijn borst, krampen, winderigheid etc etc. Jongens toch, je zou toch denken dat je daar vanaf bent eenmaal die baby eruit is. Ik slaap ook nog nauwelijks. Woensdag maar even bloed laten trekken bij de dokter.

Ben je niet een beetje oververmoeid :(:). Zou ik wel begrijpen als ik het zo lees... Veel sterkte en beterschap :*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:16

__Sannne schreef:
Lau schreef:

Ik begrijp niet zo goed wat hier verkeerd aan zou moeten zijn?

Als je mijn schoonfamilie hebt een hoop. Hij word daar de hele dag verkeerd beïnvloed. Hij is dan stront chagrijnig als hij thuis komt. Kat mij om alles af en vind dan niks goed.
Dus ja ik vind het vervelend als hij daar de hele dag is want dan kan je er donder op zeggen dat we ‘s avonds weer ruzie hebben om lucht.

Edit:
Hij heeft zelfs geen kadotje voor haar, nee hij heeft zonder overleg gewoon haar shopping card bedrag verhoogd. Fijn man... ik doe verdomme de financiën omdat jij er een zooitje van maakt. Dit zijn dus dingen die je overlegd.

Ik heb in geen maanden nieuwe kleren kunnen kopen door zijn financiële oliebol. Ik heb letterlijk nog 1 broek die al bijna kapot is en 1 panty die godzijdank nog heel is.
Maar nee voor je zus doe je er gewoon nog wat geld bij! Natuurlijk eikel....
Laatst bijgewerkt door Lau op 05-01-19 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:22

''he is all solid muscle!''
-de eigenaar van een hond zonder taille, omdat dat gevuld is met vet :')

Nee, gewoon nee. Je hond is te dik, je dierenarts heeft gelijk, en dat de vader van je hond dat gewicht had, betekend niet dat jouw hond dat ook moet hebben. Ongeacht hoe ''identiek'' ze zijn, het zijn verschillende honden met verschillende behoeftes.

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!
Howrsenaam:Tigress

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:39

Dat is echt heel poedersuiker Lau. Om eerlijk te zijn snap ik eigenlijk niet dat je nog bij je vriend bent na alle verhalen hier. Heb niet het idee dat je er erg gelukkig van wordt. :(:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:44

__Sannne schreef:
Dat is echt heel poedersuiker Lau. Om eerlijk te zijn snap ik eigenlijk niet dat je nog bij je vriend bent na alle verhalen hier. Heb niet het idee dat je er erg gelukkig van wordt. :(:)

Eerlijk ik heb zelf ook geen idee. Maar ik heb op het moment nergens een idee van. Zal wel weer te Verk thuis hebben gezeten. Dan ga ik te veel in mijn hoofd zitten.

LuckyBoy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 08:03

DeMolenhoek schreef:

Sterkte! Hopelijk kan je huisarts wat voor je betekenen.

1 juli 2017, de dag dat Daniel geboren werd <3 [o]
Trots op mijn knappe Tinker <3 B+10 (200); L+ 6 (205),Maar vooral mijn beste vriend <3

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 09:13

Eergisteren kreeg ik te horen dat Ik mijn telefoon gratis kon laten maken zolang het niet mijn eigen schuld was, dus geen val en water schade. Als blijkt dat het wel Mn eigen schuld zou zijn moet ik zelf zoveel betalen, maar dat kan eigenlijk niet. Ik er even over nadenken en heb gisteren besloten om hem binnenkort naar de winkel te brengen. Letterlijk een kwartier later valt mn telefoon in de wc. :wave:
Doei geld! Doei gratis reperatie!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 09:21

Dat mijn schoonouders hebben aangeboden dat ik mijn paard in de stal van het paard van mijn vriend mag zetten als zijn paard overleden is. Mijn vriend vind dit ok, maar voor mij voelt het zo dubbel...

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 09:28

_Dreamer schreef:
Laibadji schreef:

Oeh, ik heb een tijdje verplicht paleo moeten eten en volgens mij ergens nog een online-receptenboek met echt heerlijke dingen! Zal ik hem je mailen als ik hem kan vinden? :)

Graag! Heb nu ook al heerlijk gegeten maar mijn lijf heeft tijd nodig om aan te passen.