NH

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
parisvanasch
Berichten: 27
Geregistreerd: 06-07-18

NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-19 18:45

Hy

Ik zou heeeeeeeel graag natural horsemanschip doen met mn paard.
Cliff (mn paard) is 1m76 en een schimmel bwp. Tis maar dat je het weet. Alleen zou ik graag lessen of een kamp doen maar ik vind geen geschikt. Ik vond enkele kampen maar die periode kon ik niet,zat vol, was TE duur, kwas te jong,te ver van huis...(ik ben 13 en woon in boom België) dus...
Mijn vraag, weten jullie een goed kamp of goede lessen voor mijn leeftijd, niet te duur, in de buurtlaat dan even weten alsjeblieft
Grtjs paris


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:16

Wat is je leeftijd?

JM :#

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:21

Je bent van regio Boom zeg je? Dan zijn de kampen van Be The Light in de buurt voor je. Misschien is dat wat?
Kijk zeker ook eens naar KS Horse Solutions, een fijne instructrice! Zij geeft ook kampen maar die zijn pas vanaf 15 jaar. Maar misschien kan het wel gewoon als je het even vraagt ;)

↬ Ɯσяяуιηg мєαηѕ уσυ ѕυƒƒєя тωιcє ↫

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:24

Shaggy09 schreef:
Wat is je leeftijd?


13, staat in de OP :P

Ik denk dat het beter is voor jou om 1 of meerdere keren les te krijgen van een ervaren iemand dan 1 keer 1 week op kamp waar je alleen maar leuke dingen doet. Ik denk dat jij echt moet leren hoe je het beste met je paard om kunt gaan, en hoe je met hem grondwerk kunt doen.
Je kunt hier op bokt vragen, of zelf ff op zoek gaan naar een goede ervaren grondwerk instructeur.
Veel succes en plezier nog met je paard :)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:28

Oops my bad haha

Ik zou ook voor lessen gaan ipv voor een kamp. Lessen zijn veel effectiever.

Ik heb positieve verhalen gehoord over spirithorses.be, zelf geen ervaring mee als Brabander maar wellicht kun je een lesje proberen? Ze zijn niet duur vind ik. 25 euro per les.

JM :#


parisvanasch
Berichten: 27
Geregistreerd: 06-07-18

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-19 10:51

Dankje
Ik ga zeker eens informeren en kijken of ik een instructrice vindt maar moet je dan naar daar met je paard if komt die naar jou ?

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 14:37

parisvanasch schreef:
Dankje
Ik ga zeker eens informeren en kijken of ik een instructrice vindt maar moet je dan naar daar met je paard if komt die naar jou ?


KS Horse Solutions komt naar jou, maar als je het fijner vindt kan je ook naar haar locatie gaan.

↬ Ɯσяяуιηg мєαηѕ уσυ ѕυƒƒєя тωιcє ↫

parisvanasch
Berichten: 27
Geregistreerd: 06-07-18

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-19 19:18

Ik heb KS Horse Solutions eens bekenen maar ik vind haar tarieven iets te duur dus miss andere? Max €30 all in

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 00:42

parisvanasch schreef:
Ik heb KS Horse Solutions eens bekenen maar ik vind haar tarieven iets te duur dus miss andere? Max €30 all in


Dan kan ik je niet helpen ;) Er zullen ook niet veel professionele instructeurs zijn die voor minder les geven dan dat. Ze moeten ook hun boterham verdienen ;)

Naar mijn ervaring investeer je beter in een goede les (al is het 1x/maand) waar je achteraf veel huiswerk van mee krijgt dan dat je wekelijks lest bij een matige instructeur.

↬ Ɯσяяуιηg мєαηѕ уσυ ѕυƒƒєя тωιcє ↫

Mopjemop

Berichten: 1376
Geregistreerd: 24-04-07

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 05:05

Je kan ook lid worden van de parelli savvvy club. Daar zie je heel veel beeldmateriaal. Je kan een abbo nemen en deze delen met aantal andere mensen. Wellicht een oproep plaatsen op Bokt of op het NH forum.

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 05:49

Bij Parelli wordt er aangeraden om in het begin echt wel les te nemen en dat zou ik je ook zeker aanraden. Je timing qua belonen en druk wegnemen is heel belangrijk. Parelli lessen zijn een stuk duurder (ik betaal 65€ geloof ik) maar je krijgt echt een hoop huiswerk mee waardoor je weken verder kan. :j

Mopjemop

Berichten: 1376
Geregistreerd: 24-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 06:13

Retjethorse schreef:
Bij Parelli wordt er aangeraden om in het begin echt wel les te nemen en dat zou ik je ook zeker aanraden. Je timing qua belonen en druk wegnemen is heel belangrijk. Parelli lessen zijn een stuk duurder (ik betaal 65€ geloof ik) maar je krijgt echt een hoop huiswerk mee waardoor je weken verder kan. :j


Ja dat klopt....les nemen is wel aan te raden. Maar met beeldmateriaal is dat je het kan herhalen als je iets niet direct snapt of iets niet direct ziet. Ik vond het heel fijn om het erbij te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers