Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:25

Mijn achterste kies sinds gisteren ineens extreem gevoelig is en eigenlijk al gevoelig is geweest sinds het ding gesealed is 2 jaar terug, maar het nu dus zo gevoelig is dat wanneer mijn tong of mijn wang langs het kiesoppervlak wrijft, dit echt mega pijn doet.
Heb geen pijn bij koud of warm eten, de extreme gevoeligheid komt in vlagen en ik word er nu al helemaal gestoord van, maar ik kan de tandarts momenteel eigenlijk niet betalen.
5 minuten geleden nergens last van en nu verga ik al van de pijn wanneer ik al gewoon iets drink...

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:35

taartjee schreef:
Mijn achterste kies sinds gisteren ineens extreem gevoelig is en eigenlijk al gevoelig is geweest sinds het ding gesealed is 2 jaar terug, maar het nu dus zo gevoelig is dat wanneer mijn tong of mijn wang langs het kiesoppervlak wrijft, dit echt mega pijn doet.
Heb geen pijn bij koud of warm eten, de extreme gevoeligheid komt in vlagen en ik word er nu al helemaal gestoord van, maar ik kan de tandarts momenteel eigenlijk niet betalen.
5 minuten geleden nergens last van en nu verga ik al van de pijn wanneer ik al gewoon iets drink...



Je bent toch verzekerd neem ik aan?

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:39

Amandavd schreef:
taartjee schreef:
Mijn achterste kies sinds gisteren ineens extreem gevoelig is en eigenlijk al gevoelig is geweest sinds het ding gesealed is 2 jaar terug, maar het nu dus zo gevoelig is dat wanneer mijn tong of mijn wang langs het kiesoppervlak wrijft, dit echt mega pijn doet.
Heb geen pijn bij koud of warm eten, de extreme gevoeligheid komt in vlagen en ik word er nu al helemaal gestoord van, maar ik kan de tandarts momenteel eigenlijk niet betalen.
5 minuten geleden nergens last van en nu verga ik al van de pijn wanneer ik al gewoon iets drink...



Je bent toch verzekerd neem ik aan?
in nederland lang niet iedereen. Dat moet je aanvullend doen.

@taartjee: ik had laatst ook last van een kies. Tandarts alleen laten kijken koste me net iets meer dan 20 euro. Gewoon zeggen alleen kijken en voor ze iets doen toestemming vragen zodat je de kosten weet, dan loopt t niet uit de klauwen ;)

VenoSnorlax

Berichten: 4513
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:49

Aan t feit dat ik schijnbaar alleen nog maar goed genoeg voor der ben als der nieuqe vriend niet kan appen of r is omdat als ie even geen aandacht krijgt fiets boos word

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:49

Amandavd schreef:
taartjee schreef:
Mijn achterste kies sinds gisteren ineens extreem gevoelig is en eigenlijk al gevoelig is geweest sinds het ding gesealed is 2 jaar terug, maar het nu dus zo gevoelig is dat wanneer mijn tong of mijn wang langs het kiesoppervlak wrijft, dit echt mega pijn doet.
Heb geen pijn bij koud of warm eten, de extreme gevoeligheid komt in vlagen en ik word er nu al helemaal gestoord van, maar ik kan de tandarts momenteel eigenlijk niet betalen.
5 minuten geleden nergens last van en nu verga ik al van de pijn wanneer ik al gewoon iets drink...



Je bent toch verzekerd neem ik aan?


Ik ben verzekerd, maar zelfs een controle afspraak moet ik gedeeltelijk uit eigen zak betalen. Ga het nu het weekend nog maar even aankijken, poetsen met speciale tandpasta met fluoride en maar paracetamol slikken tegen de pijn.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:50

Levitate schreef:
@taartjee: ik had laatst ook last van een kies. Tandarts alleen laten kijken koste me net iets meer dan 20 euro. Gewoon zeggen alleen kijken en voor ze iets doen toestemming vragen zodat je de kosten weet, dan loopt t niet uit de klauwen ;)

Maar het zal toch behandeld moeten worden? Of wil je dan met pijn en een gaatje rond blijven lopen tot het erger wordt en de kosten misschien nog hoger zijn dan wanneer je het meteen had laten doen?

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 13:12

About You.

Ik heb 28 december schoenen besteld. Eerst stond de leverdatum op tussen 7 en 11 januari. Prima en begrijpelijk met de feestdagen.

Kreeg vervolgens een dag erna een T&T code en de melding dat mijn bestelling ingepakt en verstuurd was. Volgens de app zou hij 2 januari bezorgd zijn.

Echter staat hij in de PostNL app nog steeds als aangemeld maar niet ontvangen. Ondertussen is er op geen enkele manier contact te verschaffen met About You. E-mail krijg ik geen respons en telefoon wordt gewoon op de haak gegooid met de automatische mededeling dat het druk is.

8)7
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 04-01-19 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 13:17

zo erger ik me aan calvin klein. het zou gister aan moeten komen maar het is nog nieteens verstuurd.

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 14:10

Dat ik hoofdpijn heb en me moet proberen te concentreren -O-

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:27

Dorus schreef:
Levitate schreef:
@taartjee: ik had laatst ook last van een kies. Tandarts alleen laten kijken koste me net iets meer dan 20 euro. Gewoon zeggen alleen kijken en voor ze iets doen toestemming vragen zodat je de kosten weet, dan loopt t niet uit de klauwen ;)

Maar het zal toch behandeld moeten worden? Of wil je dan met pijn en een gaatje rond blijven lopen tot het erger wordt en de kosten misschien nog hoger zijn dan wanneer je het meteen had laten doen?

Ligt eraan wat het is natuurlijk. Als het enkele weken kan wachten/de tandarts een goedkope, tijdelijke ‘quick fix’ heeft scheelt dat in de pijn en kun je ervoor sparen.

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:08

Noooo spiderapp op mn mobiel _-:(

En mn collega is met de vrachtauto na de garage(mijn diensturen waren ten einde) en nu weet ik dus niet wat er aan de hand is met de auto

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:24

Dorus schreef:
Levitate schreef:
@taartjee: ik had laatst ook last van een kies. Tandarts alleen laten kijken koste me net iets meer dan 20 euro. Gewoon zeggen alleen kijken en voor ze iets doen toestemming vragen zodat je de kosten weet, dan loopt t niet uit de klauwen ;)

Maar het zal toch behandeld moeten worden? Of wil je dan met pijn en een gaatje rond blijven lopen tot het erger wordt en de kosten misschien nog hoger zijn dan wanneer je het meteen had laten doen?


Ik ga er uiteindelijk bij de controle afspraak ook navraag over doen, maar mocht ik het zo kunnen doen dat ik niet tussendoor extra naar de tandarts moet, doe ik dat erg graag. Afgelopen 2 jaar is voor mij qua tandarts vrij prijzig geweest: röntgenfoto's, zwaar ontstoken tandvlees wat met behandelingen gelukkig is opgelost, het sealen van 8 kiezen. Als student is dat toch best een behoorlijke kostenpost en waar mogelijk bespaar ik dan liever op een extra afspraak wanneer ik er zelf eventueel nog iets aan kan doen.
Heb namelijk mijn hele leven al gevoelige tanden, maar gisteren en vanochtend was even heel heftig qua gevoeligheid dat ik op het punt stond de tandarts te bellen (heb een behoorlijke tandarts angst), maar het feit dat ik niet veel te besteden heb voor de tandarts speelt ook een grote rol. Mijn gezondheid kost me sowieso meer geld dan de gemiddelde student gezien ik medicatie slik die ik echt nodig Heb, maar niet wordt vergoed door geen enkele zorgverzekering. Dus die kosten moeten uit eigen zak betaald worden.
Heb een paracetamol ingenomen en ben sinds een paar dagen gaan poetsen met sensodyne tandpasta met fluoride. Ervaar momenteel ook helemaal geen pijnscheuten gelukkig.


Waar ik me nu kapot aan erger is dat ik mezelf er gewoon niet toe kan zetten dat mijn kamer echt hoognodig opgeruimd moet worden en ik het al de hele dag aan het uitstellen ben :+

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:25

xPabloBokt schreef:
About You.

Ik heb 28 december schoenen besteld. Eerst stond de leverdatum op tussen 7 en 11 januari. Prima en begrijpelijk met de feestdagen.

Kreeg vervolgens een dag erna een T&T code en de melding dat mijn bestelling ingepakt en verstuurd was. Volgens de app zou hij 2 januari bezorgd zijn.

Echter staat hij in de PostNL app nog steeds als aangemeld maar niet ontvangen. Ondertussen is er op geen enkele manier contact te verschaffen met About You. E-mail krijg ik geen respons en telefoon wordt gewoon op de haak gegooid met de automatische mededeling dat het druk is.

8)7


Ik hoor wel vaker negatieve verhalen over About you. Jammer want de hebben wel leuke dingen.

Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:28

xPabloBokt schreef:
About You.

Ik heb 28 december schoenen besteld. Eerst stond de leverdatum op tussen 7 en 11 januari. Prima en begrijpelijk met de feestdagen.

Kreeg vervolgens een dag erna een T&T code en de melding dat mijn bestelling ingepakt en verstuurd was. Volgens de app zou hij 2 januari bezorgd zijn.

Echter staat hij in de PostNL app nog steeds als aangemeld maar niet ontvangen. Ondertussen is er op geen enkele manier contact te verschaffen met About You. E-mail krijg ik geen respons en telefoon wordt gewoon op de haak gegooid met de automatische mededeling dat het druk is.

8)7


Precies hetzelfde inderdaad. Al heb ik ze wel makkelijk kunnen bereiken telefonisch, maar dat ging over iets anders. Er staat bij mij zelfs al dat het geleverd is :+ ik ga maar van 7 Januari uit

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 16:45

Mijn eigen studie-uitstellend gedrag. En ik moet over een uur alweer naar mijn werk en morgen ook een lange dag van 12 tot sluit.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:47

Dat ik maandag weer naar school moet maar echt geen zin heb. Nu al niet :')
Mijn excuus: loop toch al 5/6 weken achter boeiend kan de rest ook wel missen.

Zoals mijn psycholoog het zou zeggen.... Laura je bent jezelf weer lekker aan het saboteren.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:49

Hup gaan! Jullie allebei, vaart er in. Het schooljaar is bijna af!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:52

lieveli schreef:
Hup gaan! Jullie allebei, vaart er in. Het schooljaar is bijna af!


Ja precies, kan de rest ook wel missen :')
Moet 7 feb stage lopen, ik heb geen stageplek. Blink ook niet bepaald uit in jet praktijk deel. Zeg maar gerust niet :')
Dus welk weldenkend bedrijf wil mij nou achter die naaimachine.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33786
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:53

Lau schreef:
Dat ik maandag weer naar school moet maar echt geen zin heb. Nu al niet :')
Mijn excuus: loop toch al 5/6 weken achter boeiend kan de rest ook wel missen.

Zoals mijn psycholoog het zou zeggen.... Laura je bent jezelf weer lekker aan het saboteren.

Een lichte aanmoediging, zal het spoileren. Voor als je er niet op zit te wachten. :j

Spoiler:
ja door niet te gaan kom je geen steek verder. Als je nog door wil stromen naar niveau 4 dan moet je echt doorgassen. Uit je comfortzone en doen wat je niet leuk vindt. Hup hup het komt je niet aan waaien. Je bent de regisseur van je eigen geluk. *D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:58

Niet zo zeiken Lau, als je niks doet gebeurt er sowieso niets. Dus schouders eronder, nee leuk is anders maar dit zijn van die dingen die je gewoon moet doen in het leven. En je bent niet volslagen debiel dus je kunt jezelf prima redden acteert die naaimachine en bovendien kom je daar om wat te leren en verwachten ze echt niet dat je daar als een Rachel Zoé komt binnen zwaaien.

Je wil straks ook aan het einde van het jaar trots zijn op jezelf en niet denken, sh*t had ik het maar geprobeerd. Want nu heb je de kans, straks niet meer.

Even doorbijten en als je hulp nodig hebt dan app je me.

Lafjoe!
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 04-01-19 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 16:58

Lau schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hup gaan! Jullie allebei, vaart er in. Het schooljaar is bijna af!


Ja precies, kan de rest ook wel missen :')
Moet 7 feb stage lopen, ik heb geen stageplek. Blink ook niet bepaald uit in jet praktijk deel. Zeg maar gerust niet :')
Dus welk weldenkend bedrijf wil mij nou achter die naaimachine.


Het zijn niet voor niets leerbedrijven :) ze weten wat ze aangaan als ze een student(e) aannemen.

@lieveli ik ben net begonnen met burgerschap :D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:59

Lekker bezig! Burgerschap klinkt als iets wat ik had moeten volgen, dan was ik nu niet zo verrot geweest :')

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:00

Lieveli, ondanks dat ik niet altijd kan waarderen hoe je uit de hoek komt moet ik eerlijk zeggen dat ik jou als persoon steeds meer waardeer. Hoe je anderen hier steunt en in andere topics, echt heel tof. Ik kan er nog wat van leren :)

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 17:00

lieveli schreef:
Lekker bezig! Burgerschap klinkt als iets wat ik had moeten volgen, dan was ik nu niet zo verrot geweest :')


Wil jij leren hoe je om moet gaan met agressie? :Y)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:02

Komt door mijn hormonen, had ik vorige zwangerschap ook. Over 6 maanden kan iedereen weer de paasei krijgen *D

xPabloBokt schreef:
lieveli schreef:
Lekker bezig! Burgerschap klinkt als iets wat ik had moeten volgen, dan was ik nu niet zo verrot geweest :')


Wil jij leren hoe je om moet gaan met agressie? :Y)


Lijkt me best handig :')