Sprenger Flexcite vs Sprenger bowbalance beugels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Sprenger Flexcite vs Sprenger bowbalance beugels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 21:23

Wie heeft ervaring met deze beugels? En wat is het verschil tussen de Sprenger Flexcite en de bowbalance?


tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Re: Sprenger Flexcite vs Sprenger bowbalance beugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:17

Ik denk dat de flexcite gewoon een nieuwe model van de bowbalance is. Zoals ik het lees heeft ie de zelfde werking als de bowbalance.

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:49

Ik ben ook aan het orienteren en ik zit met dezelfde vraag.

Laerkens Beauty


Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 22:18

Ik heb de Flexcite stijgbeugels van sprenger. Het verschil zit hem in het bredere voetbed. Ik vind de Flexcite stijgbeugels vele male fijner dan de Bow Balance stijgbeugels omdat ze meer schokken kunnen opvangen en het voetbed breder is plus dat ze een draagkracht van 1600 kg aankunnen. Ik wil nooit meer anders!

MarianneW

Berichten: 707
Geregistreerd: 15-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 22:26

maria1990 schreef:
Ik heb de Flexcite stijgbeugels van sprenger. Het verschil zit hem in het bredere voetbed. Ik vind de Flexcite stijgbeugels vele male fijner dan de Bow Balance stijgbeugels omdat ze meer schokken kunnen opvangen en het voetbed breder is plus dat ze een draagkracht van 1600 kg aankunnen. Ik wil nooit meer anders!


Die zijn toch even breed?

L2+3

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 10:35

De Flexcite stijgbeugels zijn gelijk aan het model Bow Blance alleen hebben deze een andere uitstraling.

Dit staat er op een deze Website https://www.ruitersportgierman.nl/spren ... xcite.html

Denk ook als ik zo alles lees en zie de boog van metaal anders is

En dit op een andere site

In vergelijking met de Bow balance versie is deze Flexcite beugel een wat robuustere uitvoering.

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers