Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:06

Dat ik verliefd ben op dure tassen, maar geen geld heb. :')
Misschien maar de loterij winnen. <3

------------------------------


leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:25

Ik heb vorige week vrijdag bij de slager een rollade besteld. Die zou ik zaterdag op kunnen halen. Word ik zaterdag gebeld. Ze hadden het specifieke stuk vlees waarvan de rollade gemaakt werd niet binnen gekregen of ik dan toch niet wat anders wilde. Nou nee. Ik vraag om spekrollade van het wroetvarken en dan wil ik geen procureurstuk. Dan zou het maandagochtend. Dus ik bel vanmorgen voor de zekerheid nog even. Nee mevrouw we krijgen vanmiddag pas geleverd. Om 15.00 uur kunt u m halen. Ik zei bij het bestellen nog dat ik m met oud en nieuw nodig heb. Hoe ga ik een rollade van 1 kg in een uur gaar krijgen.
Ik doe m normaal in de braadpan aanbakken en dan op het petroleumstel uren laten sudderen.
Kan ik verdomme a la minute wat anders verzinnen.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:28

Dat ik zo ongelofelijk weinig kan hebben. Door de drukte de afgelopen maand lijkt alles 3x zo hard binnen te komen.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3


Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:08

leestmee schreef:
Ik heb vorige week vrijdag bij de slager een rollade besteld. Die zou ik zaterdag op kunnen halen. Word ik zaterdag gebeld. Ze hadden het specifieke stuk vlees waarvan de rollade gemaakt werd niet binnen gekregen of ik dan toch niet wat anders wilde. Nou nee. Ik vraag om spekrollade van het wroetvarken en dan wil ik geen procureurstuk. Dan zou het maandagochtend. Dus ik bel vanmorgen voor de zekerheid nog even. Nee mevrouw we krijgen vanmiddag pas geleverd. Om 15.00 uur kunt u m halen. Ik zei bij het bestellen nog dat ik m met oud en nieuw nodig heb. Hoe ga ik een rollade van 1 kg in een uur gaar krijgen.
Ik doe m normaal in de braadpan aanbakken en dan op het petroleumstel uren laten sudderen.
Kan ik verdomme a la minute wat anders verzinnen.


oliebol wat een poedersuiker. Hebben ze nog een ander mooi stuk vlees?

Ohana_91 schreef:
Dat ik zo ongelofelijk weinig kan hebben. Door de drukte de afgelopen maand lijkt alles 3x zo hard binnen te komen.


Lekker rustig aan doen nu. Kop thee, dekentje.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:10

_Dreamer schreef:
Waarom moet ik neerzetten dat ik niet kan helpen? Kan ik net zo goed niks zeggen.

Ik vond het geen vraag voor dat topic, en het is echt een topic waar mensen met de meest """irritante/nutteloze""" vragen steeds binnen komen valen, denk dat men daarom niet reageerde :) Ik las het topic net pas bij, dus zag je vraag ook net pas en had verder helemaal niet in het topic gereageerd.


Laat ik het zo stellen, als iemand jou op straat wat vraagt, loop je dan ook gewoon stug door zonder wat te zeggen?

Ik vind niks zo vervelend als wanneer je een vraag stelt in een topic en er vervolgens meerdere mensen posten maar geen een neemt de moeite om je te helpen of in ieder geval te zeggen dat ze je niet kunnen helpen. Imo is dat gewoon een fatsoenskwestie.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:11

Dat ik me weer helemaal de paasei schrik van de nieuwe carbidbus van mijn vriend zijn vriendengroep

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:21

Amandavd schreef:
_Dreamer schreef:
Waarom moet ik neerzetten dat ik niet kan helpen? Kan ik net zo goed niks zeggen.

Ik vond het geen vraag voor dat topic, en het is echt een topic waar mensen met de meest """irritante/nutteloze""" vragen steeds binnen komen valen, denk dat men daarom niet reageerde :) Ik las het topic net pas bij, dus zag je vraag ook net pas en had verder helemaal niet in het topic gereageerd.


Laat ik het zo stellen, als iemand jou op straat wat vraagt, loop je dan ook gewoon stug door zonder wat te zeggen?

Ik vind niks zo vervelend als wanneer je een vraag stelt in een topic en er vervolgens meerdere mensen posten maar geen een neemt de moeite om je te helpen of in ieder geval te zeggen dat ze je niet kunnen helpen. Imo is dat gewoon een fatsoenskwestie.


...Maar de vraag had helemaal niks met het topic te maken? En ik kon ook niet helpen want ik had geen idee waar het over ging? En niemand had kunnen helpen want het hele topic gaat daar niet over?
Als je in dat topic op iedereen moet reageren die een ""nutteloze"" vraag stelt zit je snel aan de 500 pagina's...

Dàt is mijn ergernis ;) Dat men ook alles gelijk zo persoonlijk opvat terwel het echt al de zoveelste was die een vraag stelde waar we niks mee kunnen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-12-18 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:22

Dat ik een overbezorgde moeder ben en al een beetje misselijk van de oliebollen

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:23

Amandavd schreef:
_Dreamer schreef:
Waarom moet ik neerzetten dat ik niet kan helpen? Kan ik net zo goed niks zeggen.

Ik vond het geen vraag voor dat topic, en het is echt een topic waar mensen met de meest """irritante/nutteloze""" vragen steeds binnen komen valen, denk dat men daarom niet reageerde :) Ik las het topic net pas bij, dus zag je vraag ook net pas en had verder helemaal niet in het topic gereageerd.


Laat ik het zo stellen, als iemand jou op straat wat vraagt, loop je dan ook gewoon stug door zonder wat te zeggen?

Ik vind niks zo vervelend als wanneer je een vraag stelt in een topic en er vervolgens meerdere mensen posten maar geen een neemt de moeite om je te helpen of in ieder geval te zeggen dat ze je niet kunnen helpen. Imo is dat gewoon een fatsoenskwestie.

Punt is alleen dat het niet op straat is, maar op een forum. Een forum met verschillende subfora en draadjes voor specifieke onderwerpen.
Als iemand dan met een vraag die niet binnen dat topic hoort toch een topic komt binnenvallen, dan is het niet de rest van dat topic die onfatsoenlijk is. Moeten die dan tegen de binnenvaller zeggen: "ga weg, jij/dit hoort hier niet"? Of is het dan netter om gewoon te doen alsof de onzinvraag niet gesteld is zodat de vraagsteller zelf zijn conclusies trekt en zich zonder dat er een onvertogen woord valt terugtrekt?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:23

Als bokt onder elke vraag waar ze geen antwoord op weten gaat zeggen "sorry ik kan je niet helpen", daaaar zou ik mij aan gaan ergeren :')

Precies dat Oomens...

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:26

Citaat:
Punt is alleen dat het niet op straat is, maar op een forum. Een forum met verschillende subfora en draadjes voor specifieke onderwerpen.
Als iemand dan met een vraag die niet binnen dat topic hoort toch een topic komt binnenvallen, dan is het niet de rest van dat topic die onfatsoenlijk is. Moeten die dan tegen de binnenvaller zeggen: "ga weg, jij/dit hoort hier niet"? Of is het dan netter om gewoon te doen alsof de onzinvraag niet gesteld is zodat de vraagsteller zelf zijn conclusies trekt en zich zonder dat er een onvertogen woord valt terugtrekt?


Je kunt toch op een nette manier zeggen dat die vraag daar niet hoort? Ik vind het echt gewoon onfatsoenlijk en bot om dan maar die persoon te negeren want dat is wat je doet in de hoop dat ze afdruipen. Wat is er mis met iemand helpen?

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:28

Amandavd schreef:
Citaat:
Punt is alleen dat het niet op straat is, maar op een forum. Een forum met verschillende subfora en draadjes voor specifieke onderwerpen.
Als iemand dan met een vraag die niet binnen dat topic hoort toch een topic komt binnenvallen, dan is het niet de rest van dat topic die onfatsoenlijk is. Moeten die dan tegen de binnenvaller zeggen: "ga weg, jij/dit hoort hier niet"? Of is het dan netter om gewoon te doen alsof de onzinvraag niet gesteld is zodat de vraagsteller zelf zijn conclusies trekt en zich zonder dat er een onvertogen woord valt terugtrekt?


Je kunt toch op een nette manier zeggen dat die vraag daar niet hoort? Ik vind het echt gewoon onfatsoenlijk en bot om dan maar die persoon te negeren want dat is wat je doet in de hoop dat ze afdruipen. Wat is er mis met iemand helpen?


Het is toch duidelijk waar het topic over gaat? Zeker deze, best een specifiek en heeel duidelijk topic. Dat kan iemand imo zelf ook lezen voordat ze de vraag stellen. Ik ga in een hondentopic toch ook niks over katten vragen? Ga je ook 0 reacties op krijgen dan, waarom is dit zo anders dan?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-12-18 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:29

Dat mensen van een mus een olifant maken

Spoiler:
kiekeboe

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:30

Misschien was het voor haar niet duidelijk, dat kan toch? Wat is er mis met een beetje vriendelijkheid en fatsoen? Het is tegenwoordig allemaal teveel moeite. Daar erger ik mij aan.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:30

MUG HET IS MUG!!!!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:31

lieveli schreef:
MUG HET IS MUG!!!!


:')

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:33

lieveli schreef:
MUG HET IS MUG!!!!

Ik hier,

Ik erger mij aan capslock. Kan taalpuristen overigens wel weer waarderen, dus dat compenseert iets.

Houdoe,

Schoentje, kerstmuts en [o]

Arethe
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:44

ScarOfWars schreef:
Dat kan ik toch niet ruiken? Als iemand alleen aangeeft dat het daar niet was, is het al goed.

Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.


Je zat wel goed hoor, in huidige topic is het nog niet ten sprake gekomen maar wel in die daarvoor. Heb even voor je meegekeken en geantwoord op je bericht. Hoop dat je daarmee verder komt. Succes!

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:53

oomens schreef:
MarcoBorsato schreef:
MUG HET IS MUG!!!!

Ik hier,

Ik erger mij aan capslock. Kan taalpuristen overigens wel weer waarderen, dus dat compenseert iets.

Houdoe,


Hi met mij

LOOK AT ME GIVING
ZERO fiets AGAIN
UP STRAIGHT IN THE SUNSHINE

Groet Lieveli

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Siggislief

Berichten: 13932
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:54

Dat ik vanmorgen wakker werd met een verrekte spier, waarschijnlijk door een vreemde houding tijdens het slapen.

Bram ✝12/08/'15

Mandarijn
Berichten: 9061
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:55

Dat er ineens toch geënt is nadat dat niet zou gebeuren, en mijn paard ook is gedaan terwijl ik haar duidelijk van de lijst heb laten halen omdat ik niet weet of het überhaupt nog nodig gaat zijn zo slecht als ze er bij stond van de week. -O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:28

MarcoBorsato schreef:
Hi met mij

LOOK AT ME GIVING
ZERO fiets AGAIN
UP STRAIGHT IN THE SUNSHINE

Groet Lieveli

Hoi,

Ik erger mij eraan dat niemand een fiets om mij geeft en dat dan ook nog KEIHARD in mijn gezicht zegt. Dat is echt poedersuiker, vind ik. Dan kunnen mensen je echt beter zomaar gaan :){en (mag n*geren nog gezegd worden?) in een topic denk ik. Misschien ga ik nu maar zielig sip in een hoekje zitten.

Houdoe,

Schoentje, kerstmuts en [o]

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:01

Met je K U T censuur ;(

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:49

lieveli schreef:
MUG HET IS MUG!!!!


Mug mus
Whatever
Beide klein :')

Spoiler:
kiekeboe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:50

marit2403 schreef:
lieveli schreef:
MUG HET IS MUG!!!!


Mug mus
Whatever
Beide klein :')
Maar met een dooie mug ben je wèl blij.