Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:13

Ja. Elk jaar is iemand anders aan de buurt en dit jaar zijn wij de klos. Hebben ze ook besloten om allemaal te blijven slapen. Dus ik vrees dat het een ordinair vreet en zuipfestijn gaat worden :n

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:16

Jeetje,dat is wel heel druk.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:24

Inderdaad. Ik werk nu vandaag nog tot 21.00. Moet daarna naar ons oud huis om te poetsen, want immokantoor heeft vandaag laten weten dat er morgen opnieuw foto’s worden getrokken. Hoop dus rond 1.00 thuis te zijn. Vriend ging ons huis nog poetsen maar heeft net laten weten dat baby lastig is en hij nog niets heeft kunnen doen. Kan wel janken momenteel. Ben op van de stress. Vriend ging nog snel dessertbordjes maken, ook niet gelukt dus moet er morgen nog gaan halen in de winkel. Heel de familie blijft dan slapen dus gok dat ik blij mag zijn als iedereen om 5.00/6.00 in bed ligt. Moeten we de eerste januari om 13.00 al ergens zijn. Ik erger mij momenteel dus gewoon aan alles en ik ben stikop. Ik kan niet meer momenteel.

Ben 2 januari jarig maar heb door al dat gedoe er zelfs totaal geen zin meer in.

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:25

Jullie hebben toch een grote schuur bij het huis? Opgelost ... het "feest" wordt daar gehouden en je kunt daar ook je slaapmatje en slaapzak uitrollen. Deur dicht en de mazzel op een tijdstip dat jij, je vriend en je kind willen en moeten gaan slapen.

Nou hoop ik alleen niet voor je dat jullie ook alles aan het vreet- en zuipfestijn moeten betalen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:31

Jep, maar dat is totaal niet verwarmd. Snap ze ook wel dat ze daar met kindjes niet willen gaan zitten.

Enne... Viel er vrijdag zo van achterover dat ik een foto heb gemaakt. + hier en daar nog losse aankopen dus alles samen is toch een €500/€550. Normaal werden er altijd cadeau’s gegeven aan de gastheer en vrouw in ruil maar dat is dit jaar ‘toevallig’ afgeschaft. Dus wij hebben besloten dat dit de eerste en laatste keer is voor ons.

Afbeelding

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:37

Och meis, ik krijg uit al je posts zo het idee dat jij en je vriend te goed zijn voor de rest van je familie.

Als ze genoeg gevreten en gedronken hebben, zijn ze vanzelf warm. Fijne slaapzak mee en gaan met die banaan.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:39

DeMolenhoek schreef:
Inderdaad. Ik werk nu vandaag nog tot 21.00. Moet daarna naar ons oud huis om te poetsen, want immokantoor heeft vandaag laten weten dat er morgen opnieuw foto’s worden getrokken. Hoop dus rond 1.00 thuis te zijn. Vriend ging ons huis nog poetsen maar heeft net laten weten dat baby lastig is en hij nog niets heeft kunnen doen. Kan wel janken momenteel. Ben op van de stress. Vriend ging nog snel dessertbordjes maken, ook niet gelukt dus moet er morgen nog gaan halen in de winkel. Heel de familie blijft dan slapen dus gok dat ik blij mag zijn als iedereen om 5.00/6.00 in bed ligt. Moeten we de eerste januari om 13.00 al ergens zijn. Ik erger mij momenteel dus gewoon aan alles en ik ben stikop. Ik kan niet meer momenteel.

Ben 2 januari jarig maar heb door al dat gedoe er zelfs totaal geen zin meer in.


Het loopt nu zoals het loopt, maar ga jij je voornemen om in het jaar minder in dienst staan van anderen? Zo gaat het niet, zet jezelf en Esmee verdorie eens op 1 en zeg dit jaar lekker vaak nee.

- Nee mam, zo doen we dat niet
- Nee pap, zo wil ik het niet
- Nee familie, andere keer weer

Klaar met dat gerotzooi, je bent Esmee's (ik weet niet waar het streepje op haar naam moet, sorry) voorbeeld en je wil dat zij ook haar grenzen leert aangeven.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:53

Dat de afgelopen 4 dagen de paardenstal op mijn werk niet is uitgemest, ik dat vanmorgen heb gedaan en nu nog last heb van mijn ogen door de ammoniakdampen. Bedankt he, collegaatjes.

Het is trouwens een inloopstal voor 2 paarden, ze staan er dus niet continue in, maar mijn god wat een paasei...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:54

Aan dat ik even totaal niet happy ben met hoe mijn leven nu verloopt. En dat ik niemand heb om eens even lekker bij uit te huilen.

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:52

Aan mijn gigantische moodswings {:)-:(
ene moment kan ik nergens van genieten, is alles kak, wil ik naar huis, wil ik alleen maar een potje janken en het andere kleine moment ben ik zielsgelukkig op de plek waar ik nu werk. Heel vermoeiend :+

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:04

AmyII schreef:
Aan dat ik even totaal niet happy ben met hoe mijn leven nu verloopt. En dat ik niemand heb om eens even lekker bij uit te huilen.


PB’tje mag hoor!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:10

Dat ik keer op keer weer probeer af te vallen, maar het gewoon niet meer lukt/ wilt... Terwijl ik 2 jaar geleden dus echt 20 kilo was afgevallen! :( Baal echt can mezelf!!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:18

Benthhh schreef:
AmyII schreef:
Aan dat ik even totaal niet happy ben met hoe mijn leven nu verloopt. En dat ik niemand heb om eens even lekker bij uit te huilen.


PB’tje mag hoor!


Hier ook!

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:21

DeMolenhoek schreef:
Jep, maar dat is totaal niet verwarmd. Snap ze ook wel dat ze daar met kindjes niet willen gaan zitten.

Enne... Viel er vrijdag zo van achterover dat ik een foto heb gemaakt. + hier en daar nog losse aankopen dus alles samen is toch een €500/€550. Normaal werden er altijd cadeau’s gegeven aan de gastheer en vrouw in ruil maar dat is dit jaar ‘toevallig’ afgeschaft. Dus wij hebben besloten dat dit de eerste en laatste keer is voor ons.

[ [url=m/P1GF8D.jpg]Afbeelding[/url] ]



Je bent echt te lief voor je familie en vrienden.

Laat ze een hotel pakken.
En samen oud en nieuw vieren.. Gezellig maar laat iedereen wat meenemen. Van de zotte dat jullie daar voor opdraaien.
En je familie... Je krijgt ze dat weet ik. Maar kies voor je eigen gezin en jullie eigen geluk.
Is moeilijk maar geloof mij, je leven wordt een stuk leuker als je dat gezeur niet meer hebt.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:16

MarcoBorsato schreef:
appelflap waar is de kerstgedachte mensen?

Je vergeet nog:

Groet,
Lieveli :')

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:53

friendly schreef:
MarcoBorsato schreef:
appelflap waar is de kerstgedachte mensen?

Je vergeet nog:

Groet,
Lieveli :')

Nee, die staat vast in d’r onderschrift _O-
Moet eerlijk zeggen dat hij onder ieder bericht toch leuker was -O-

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:20

Dat niet lekker in mijn vel zit. Echt in de knoop gewoon. -O-

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:25

Dat ik al 4 weken last heb van mn keel. Regelmatig ook witte vlekken op mn amandelen. Dan is het weer een paar dagen weg maar komt het doodleuk weer opzetten. Word er gek van 8)7

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:30

Hi met mij

Nou dan doe ik het gewoon weer.

Groet

Lieveli

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:36

MarcoBorsato schreef:
Hi met mij

Nou dan doe ik het gewoon weer.

Groet

Lieveli

Love you! <3 :j :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:38

Hi met mij

WEDERZIJDS

Groet

Lieveli

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 04:41

Dat m’n spierverslappers en pijnstilling nu alweer uitgewerkt zijn.. zaterdagmiddag een auto ongeluk gehad en zoveel pijn aan de nek heb.
( heb een ct scan gehad maar ze konden niks vinden gelukkig)

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 08:10

Dat ik nu alweer op weg ben naar mijn werk ( ben er al bijna)
Verwacht knetterdrukte, daarom maar eerder beginnen...

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 08:36

Dat ik m'n bed niet uit kan, vanwege de on hier geen pijnstiller tegenop werkt en ik serieus hard verlang naar beweging

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:50

Geen zin in oud en nieuw... :7