Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 16:17

elszoekt17 schreef:
Hoi, ik weet niet of je nog iemand zoekt, maar mijn bijna 23 jarige tinker biedt zich aan ;) mogelijkheid is er om met de trailer te komen :)


[ [url=m/Af78vN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HqxZle.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a8lqto.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LNbtmp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fTXkwa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Foto’s van oudere fotoshoots toegevoegd


Misschien moet je dit ook nog even naar Jolliegirl pb-en Els :)
Zou wel leuk zijn als Duuk op de cover komt, de zee vind hij iig geweldig :D

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596


    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-19 10:21

    Hallo allemaal, daar ben ik eindelijk weer. Dank voor de honneurs waarnemen Pien (en Albertina). En ik kan eindelijk weer surfen.

    Het boek vordert gestaag en ik ben al een heel eind.

    Dank voor jullie geweldige foto's! Ze zijn zonder uitzondering allemaal prachtig en ik zie vaak foto's dan denk ik jaaaaaa. Maar ga ik beter kijken dan zie ik toch nét het hoofd niet, of nét dit niet, of nét dat niet. Het is wel een foto die voor altijd op de kaft van een boek blijft staan.

    Meerdere mensen hebben me gepb't met de vraag waarom ik Callas niet neem. Ik zit niet zo ver van de Middellandse zee, slechts 1.5 uur, met de trailer 2 uur, maar mijn trailer is op dit moment niet verzekerd, ik kan zelf niet goed lopen op dit moment (van paard gevallen) en ik weet dat Callas de zee niet inwil, dus dat wordt teveel gedoe. Die optie valt af. Vandaar dat ik zocht naar een stand in ;-)

    Men vroeg of ik het geen probleem vond dat Callas niet op de kaft zou staan. Nee, op zich niet als de foto mijn gevoel verwoordt dat ik bij de titel van het boek heb.

    Andere mensen vroegen zich af of ik dan geen foto van Callas en mij kan laten maken en dan de branding erachter shoppen. Op dat punt ben ik nu. Dat wil ik graag proberen. Mijn vriend is nu niet thuis, maar als hij volgende week terug is zal ik hem vragen zodra het mogelijk is qua weersomstandigheden een foto van mij en Callas te maken die ik voor ogen heb en dan zal ik de personen die in mijn pb hebben aangeboden te fotoshoppen benaderen.

    Als dat traject mislukt dan hoop ik nog steeds dat iemand van jullie een fotoshoot met Joliegirl wil doen, zo niet dan ga ik een keuze maken uit de in dit topic aangeboden foto's.

    Lucky is pb je over je uitgeverij.

    In ieder geval ontzettend dank allemaal voor jullie meedenken. En blijf vooral prachtige branding foto's met tinkers plaatsen! Als het niet voor de kaft is, dan is het toch een heel prachtig fototopic, LOL

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    Jolliegirl

    Berichten: 32954
    Geregistreerd: 18-07-04

    Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:59

    Ik heb iemand die graag de fotoshoot wil doen. Ik ga nu terug pb-en

    Maar ik wil alleen die moeite doen als er niet toch ineens besloten word toch te fotoshoppen.. Want dat zou ik doodzonde van mn tijd vinden.

    Dus ik hoor graag wasr je liever eerst je tijd in steekt. Fotoshop of de fotoshoot.

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-19 00:35

    Wat leuk dat je iemand hebt, jolliegirl.

    Dan doen we de fotoshoot. Vind ik hartstikke gaaf. En een foto van een shoot kan misschien ook nog wel bijgeshopt worden indien nodig.

    Ik zoek een foto zoals deze van Jackytje. Als het hoofd van het paard beter zichtbaar was geweest, had die foto perfect geweest.

    Afbeelding

    wat ik erg mooi aan deze foto bij mijn boek vind passen is de samenwerking tussen mens en dier. De hand van Jackytje op de hals van het paard vind ik lief. Dat lieve zoek ik. Mag ook op het paard z'n hoofd zijn. Als het hoofd van het paard maar zichtbaar is, ander is het een beetje raar.

    Geen idee of het te verwezenlijken is. Hoop het wel.

    Dus was ik zoek is:
    -bonte tinker, niet 1 kleur
    -paard de branding in richting de horizon
    -mooi zichtbare branding zou gaaf zijn, mag ook geshopt worden
    -horizon zichtbaar zou gaaf zijn, mag ook geshopt worden
    -mens naast paard, niet erop.

    Bij de copyrights vermeld ik uiteraard de fotograaf, de mens op de foto en het paard op de foto en eventueel de fotobewerker.

    Iedereen die eraan meewerkt krijgt uiteraard een gratis exemplaar van het boek.

    Als je mij een pb wilt sturen of er verder nog kosten aan verbonden zitten, dan hoor ik dat wel.

    Leuk, en dank.

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    SpeechLess

    Berichten: 2325
    Geregistreerd: 09-06-10

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:38

    Is het niet een beetje koud om in deze tijd van het jaar naast het paard het water in te lopen :brr:
    Wel lief dat je de fotoshoot wilt doen jolliegirl! (en het model natuurlijk ook :D ).

    Be the change you wish to see in the world.

    Alpha89

    Berichten: 1058
    Geregistreerd: 24-08-13
    Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:43

    www.unsplash.com
    Grote zoekmachine voor mooie, royalty free foto's. Misschien dat daar iets tussen staat!

    Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
    Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

    LoveUggs

    Berichten: 8677
    Geregistreerd: 12-01-11
    Woonplaats: Den Haag

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:53

    Ik heb wel een aantal foto's als deze, maar ik ga er even van uit dat je eigenlijk een staande foto nodig hebt?

    Afbeelding

    Ik denk ook niet dat dit is wat je zoekt eigenlijk haha

    Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

    https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

    [IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-19 12:17

    hoi allemaal dank voor jullie reacties weer. Een staande foto is beter, maar aan alles is wel een mouw te passen.

    Maar we zijn nu in het stadium dat fotografe Jolliegirl een fotoshoot gaat doen. Daar gaan we nu mee aan de gang. Heel erg spannend!

    Edit, ook weer een prachtige foto trouwens!

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    WendyLotte

    Berichten: 1138
    Geregistreerd: 01-01-14

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:48

    Ik heb je toppic altijd mee gelezen en nog.... Onder de wel bekende steen meestal maar nu wilde ik wel iets aandragen. Wat betreft je boek. Het gaat over Callas met als kleine bijrol de shetjes in Frankrijk. Waarom een foto aan zee ? Dat is een prachtig plaatje maar heeft verder niks met je boek te maken dacht ik. Als ik aan jouw teksten denk, zie ik je viervoeters grazende op een berg (heuvel), vrij, groen met op de achtergrond je schuilstal. Of een foto op afstand van jou (onherkenbaar) naast je paard waarbij je liefdevol contact maakt of een voetje vraagt of zoiets. Of in één van de klimmende bospaadjes, zo van samen een lange weg afgelegd en nog te gaan. Iets dromerigs in het buitenland.iets wat de fantasie en nieuwsgierigheid prikkeld.

    anjali
    Berichten: 15043
    Geregistreerd: 25-07-15

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:57

    WendyLotte schreef:
    Ik heb je toppic altijd mee gelezen en nog.... Onder de wel bekende steen meestal maar nu wilde ik wel iets aandragen. Wat betreft je boek. Het gaat over Callas met als kleine bijrol de shetjes in Frankrijk. Waarom een foto aan zee ? Dat is een prachtig plaatje maar heeft verder niks met je boek te maken dacht ik. Als ik aan jouw teksten denk, zie ik je viervoeters grazende op een berg (heuvel), vrij, groen met op de achtergrond je schuilstal. Of een foto op afstand van jou (onherkenbaar) naast je paard waarbij je liefdevol contact maakt of een voetje vraagt of zoiets. Of in één van de klimmende bospaadjes, zo van samen een lange weg afgelegd en nog te gaan. Iets dromerigs in het buitenland.iets wat de fantasie en nieuwsgierigheid prikkeld.

    Hier ben ik het mee eens,omdat in het verhaal van\met Callas de zee helemaal niet voorkomt.Waarom zou die dan op de cover van het boek moeten?En ook lijkt het me het meest logisch als Callas zelf als fotomodel gaat fungeren.

    Albertina71

    Berichten: 751
    Geregistreerd: 09-01-14
    Woonplaats: Bunschoten

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 13:03

    Denk cryptisch: Het tij keren kan letterlijk (van eb naar vloed en vice versa) en figuurlijk (Callas...)

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-19 13:06

    Dank voor jullie suggesties. Het gaat inderdaad om de titel. Het boek krijgt net als het topic, als titel, Het tij keren, kan dat. Daar kan voor mijn gevoel alleen een bijbehorende metafoor bij.

    En geen zorgen, in het boek komen foto's, voor zover mijn beschrijvingen de omgeving niet goed schetsen.

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    Anoniem

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 13:45

    anjali schreef:
    WendyLotte schreef:
    Ik heb je toppic altijd mee gelezen en nog.... Onder de wel bekende steen meestal maar nu wilde ik wel iets aandragen. Wat betreft je boek. Het gaat over Callas met als kleine bijrol de shetjes in Frankrijk. Waarom een foto aan zee ? Dat is een prachtig plaatje maar heeft verder niks met je boek te maken dacht ik. Als ik aan jouw teksten denk, zie ik je viervoeters grazende op een berg (heuvel), vrij, groen met op de achtergrond je schuilstal. Of een foto op afstand van jou (onherkenbaar) naast je paard waarbij je liefdevol contact maakt of een voetje vraagt of zoiets. Of in één van de klimmende bospaadjes, zo van samen een lange weg afgelegd en nog te gaan. Iets dromerigs in het buitenland.iets wat de fantasie en nieuwsgierigheid prikkeld.

    Hier ben ik het mee eens,omdat in het verhaal van\met Callas de zee helemaal niet voorkomt.Waarom zou die dan op de cover van het boek moeten?En ook lijkt het me het meest logisch als Callas zelf als fotomodel gaat fungeren.


    Heel simpel., omdat Monique dat WIL. :D Haar boek, haar visie, haar idee.

    WendyLotte

    Berichten: 1138
    Geregistreerd: 01-01-14

    Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 14:06

    Gaan we weer.... Ts heeft zelf al antwoord gegeven en ik begrijp het nu. Had de link gemist.


    Je hoeft het niet op die manier voor Ts te beantwoorden. Komt erg kinderachtig over zoals ik het lees. Het was goed bedoelt.

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-19 14:15

    Geeft niets WendyLotte. Je hebt het topic van Callas goed gelezen en jouw beeld bij ons is heel anders dan met een zee. dat snap ik prima. Is ook heel logisch.

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    Jolliegirl

    Berichten: 32954
    Geregistreerd: 18-07-04

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 00:31

    elszoekt17 schreef:
    Hoi, ik weet niet of je nog iemand zoekt, maar mijn bijna 23 jarige tinker biedt zich aan ;) mogelijkheid is er om met de trailer te komen :)


    [ [url=m/Af78vN.jpg]Afbeelding[/url] ]

    [ [url=m/HqxZle.jpg]Afbeelding[/url] ]

    [ [url=m/a8lqto.jpg]Afbeelding[/url] ]

    [ [url=m/LNbtmp.jpg]Afbeelding[/url] ]

    [ [url=m/fTXkwa.jpg]Afbeelding[/url] ]

    Foto’s van oudere fotoshoots toegevoegd



    Mo is dit paard wat?
    Even zo, want ik krijg deze quote niet in een pb.

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-19 00:45

    Duuk is een fantastische tinker. Zou me vereerd voelen hem op de kaft te hebben.

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    elszoekt17

    Berichten: 220
    Geregistreerd: 11-09-13
    Woonplaats: Leiden

    Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 15:23

    Ik lees nu de reacties in dit topic pas hihi. Dinsdag wordt dan eindelijk de foto gemaakt! Duuk en ik hebben er zin in! :D

    avonturen met Duuk <3

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-19 15:53

    Yay, ik ben zoooo nieuwsgierig wat voor mooie foto's eruit gaan komen bij de shoot van Jolliegirl en Els met Duuk. Vind het zo ontzettend leuk dat fotograaf, mens en paard, en boekkaft via Bokt tot stand komen!

    Heel veel plezier dinsdag!

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-19 15:54

    Elszoekt17 je link in je onderschrift doet het niet.

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    Jolliegirl

    Berichten: 32954
    Geregistreerd: 18-07-04

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:35

    Ik heb er ook zoveel zin in!!

    elszoekt17

    Berichten: 220
    Geregistreerd: 11-09-13
    Woonplaats: Leiden

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:36

    Wordt hartstikke gezellig! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! :D

    avonturen met Duuk <3

    elszoekt17

    Berichten: 220
    Geregistreerd: 11-09-13
    Woonplaats: Leiden

    Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:36

    Monique1963 schreef:
    Elszoekt17 je link in je onderschrift doet het niet.


    Oh, dat is raar :')

    avonturen met Duuk <3

    Monique1963

    Berichten: 8626
    Geregistreerd: 14-03-17
    Woonplaats: Frankrijk, Gers

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-19 16:14

    En Els en Jo hebben het gedaan! In de ijskoude zee, Els tot aan de bh nat! en ik heb al een voorproefje van de foto's voor het boek Het tij keren, kan dat? gezien. Wordt heel gaaf!

    Klik: Boek over Callas en haar drama
    [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
    Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
    Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

    Jolliegirl

    Berichten: 32954
    Geregistreerd: 18-07-04

    Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:16

    Afbeelding


    Alvast een lachertje ;) :))


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: jazzejam, xPabloBokt en 100 bezoekers