Smithwicks

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:07

Ik heb het ooit in 2006 ook eens gevraagd, maar toen was er niet zoveel reactie. Dus ik ga het nog eens proberen.

Is er iemand die een nakomeling heeft van Smithwicks van Gipsy Spirit? Hij komt van de clononeen farm. Hij is al tijden hier niet meer, ik weet ook niet of hij uberhaupt nog leeft.

Grainey is een dochter van hem, maar zijn er nog meer? Earl Grey heb ik eens gehoord, maar dat weet ik niet zeker.

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:35

als je in de database zoekt van ICS nl vind je een aantal nakomelingen. Smithwicks is met jean meegegaan naar Ierland en daar verkocht. Of hij nog leeft weet ik niet want hij was in een beroerde staat de laatste keer dat ik hem zag. Het was een prachtige hengst met een heel erg fijn karakter.

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:39


daniweerd
Berichten: 1200
Geregistreerd: 27-03-09

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:51

Ik heb er eentje gehad, Elsha heet ze, ze moet nog ergens in Nederland wonen, ze stond van het voorjaar te koop en ben haar daarna uit het oog verloren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:14

Caira schreef:
als je in de database zoekt van ICS nl vind je een aantal nakomelingen. Smithwicks is met jean meegegaan naar Ierland en daar verkocht. Of hij nog leeft weet ik niet want hij was in een beroerde staat de laatste keer dat ik hem zag. Het was een prachtige hengst met een heel erg fijn karakter.

Die van mij heeft ook een superfijn karakter, dat heeft ie dan vast van zijn paps :D

Anoniem

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:23

Hij geeft wel allerlei kleuren zeg, van bont naar effen bruin en die van mij is zwart :D

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:09

Feerinya was ook een dochter van Smithwicks, ben nog altijd nieuwsgierig hoe die is uitgegroeid!
Een effen bruine merrie, uit de merrie Mabel. Liep als veulen samen met Fenore (Drum dochter).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:52

snowdon schreef:
Feerinya was ook een dochter van Smithwicks, ben nog altijd nieuwsgierig hoe die is uitgegroeid!
Een effen bruine merrie, uit de merrie Mabel. Liep als veulen samen met Fenore (Drum dochter).

Afbeelding
Ik kwam deze tegen. Titel was Grainey, Feerinya en Apollo. Dan zal dit Feerinya zijn.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YZTBRJHN#N6CCJ8DV

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:27

ja! ze lijkt enorm op haar moeder.

Dat wist ik niet Naat, mij was verteld dat ze hem verkocht had daar.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Smithwicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:10

Ja deze foto is nog bij Yvonne. In die tijd voor het laatst iets van gezien, Grainey was toen 1, dus Feerinya zal daar 2 zijn.

KootMiraDrum

Berichten: 8326
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 02:13

Caira schreef:
ja! ze lijkt enorm op haar moeder.
Dat wist ik niet Naat, mij was verteld dat ze hem verkocht had daar.

Ik heb het even aan Jeannette gevraagd, en je had gelijk, Lon. Heb daarna gelijk aan een moderator gevraagd om mijn bericht weg te halen, maar die zijn vast met andere dingen druk.
Hij is dus idd verkocht (tegelijk met Mabel en Guinness) en zou zijn overleden, maar datzelfde werd verteld over Guinness, en die hebben ze in Ierland bij een fokker teruggevonden.