[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 14:13

Wat een prachtige Tinkers allemaal!! Ik meld me ook maar voor dit topic, ben sinds september trotse eigenaar van een 6 jarige Tinker ruin genaamd Flynn :D
Hij is beleerd maar mist een heleboel vertrouwen en gezien hij nog best jong is doen we alles rustig aan met hem.
Afbeelding
Afbeelding


snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 19:22

MariekeTV schreef:
Welkom snowlove.
Wat een knapperd is Flynn <3


Dankjewel! Ja hè, ben echt verliefd op hem haha

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:24

OleJon schreef:
welkom snowlove is een beauty <3 komt hij uit ierland?
komen mooie kontjes voorbij :D
spring je wel vaker kim? :)
staan de paarden nog bij jullie in de wei? ze staan bij ons nog een paar uurtjes bij mijn zwager in de wei ons gras is nu op


Dankjewel! Ja hij is toen hij 3 was uit Ierland gekomen, vermoedelijk niet op de meest prettige manier getransporteerd want ook hier zit veel angst voor hem -O- .

Kimley schreef:
Welkom snowlove!
Wat een knapperd heb je!

Olejon, Nee ik spring niet zo vaak haha! Mouse vond het prachtig van de week, bloed fanatiek! :')
Hier staan ze al een tijdje niet meer op het gras.. op! Ze staan hier in de paddock :D


Ook dankjewel!!

Hier staan ze overdag nog vrijwel de hele dag op de wei, er moet wel bijgevoerd. maar dat zal met deze regen wel snel voorbij zijn, Flynn ploegt z'n landje al aardig om. Dus dan is het weer de paddock op.

Welkom Nadine! Wat naar van je merrie! Heel veel sterkte nog :(:)
Maar wat is Bash een knapperd <3

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 20:32

Wat een prachtige foto's inderdaad zeg!!
Flynn stond tijdelijk weer op de paddock omdat het gras nogal kort wordt en ze ondanks het bijvoeren toch nog teveel gras eten en nogal wat zand mee binnen krijgen. Alleen was het op de paddock nog zo donker onder de bomen waar nog blad in zit dat ze nu toch maar op de wei staan met los hooi in emmers ipv in de netten zodat het aantrekkelijker wordt :o

Was wel erg gezellig tijdens het blaadjes harken toen ie in de paddock stond :D moest erom denken dat ik de hark niet tegen zijn hoofd stootte zo opdringerig was meneer :') en dat terwijl hij aan de andere kant van het land staat als je niest oid. Selectief bombproof zeg ik dan maar :')

Afbeelding

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:31

@Kim, wat balen zeg, dat is dus nog een heel gedoe..

Ik vrees echt voor het kopen van een zadel voor Flynn. Ik ben alvast rustig aan het oriënteren en meten en ik gok dat ik voor hem qua boommaat al behoorlijk hoog zit, denk daarom aan de wintec wide. Echter heeft hij ook een errrg korte rug, dragend vlak is behoorlijk klein als je voldoende schoudervrijheid wilt. Gelukkig heb ik een klein kontje dus een 16 inch zadel is ook zeker een goede optie :D. Voorheen heeft er op hem volgens mij een ghost zadel gelegen, maar dit was nogal een log ding op hem heb ik horen zeggen. Daarnaast heb ik voorlopig toch de voorkeur voor een boomzadel.

@Janine, hahaha erg charmant :')

@Shelly, ziet er goed uit hoor!! *\o/*

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:13

cp112 schreef:
@snowlove. Inchmaat heeft niet alleen te maken met de grootte van je achterwerk maar ook met de lengte van je benen.
16 inch is een kindermaat. Niet geschikt voor volwassenen. 17 inch is vaak echt minimaal maar dan moet je niet te lange benen hebben.


Ik heb eigenlijk altijd op ponyzadeltjes gereden, en nooit problemen gehad, ben ook niet zo lang. Maar wel bedankt voor de tip, ik hoop vooral ook dat uiteindelijk toch blijkt dat er iets van een 17,5 op kan, zodat er in de toekomst ook wat makkelijker andere mensen op hem kunnen rijden. :)


snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:45

Pfff wat schrikken Ellen! Hopelijk valt het allemaal mee! Om het alvast wat los te krijgen in haar nek kan je ook in stilstand dmv wat lekkers haar hoofd naar haar schouder vragen. Dan forceer je niks maar het kan toch al een heleboel schelen. Veel sterkte in elk geval!

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:02

Jeetje esaqar dat is ook niet niks, balen zeg! Hopelijk is alles snel weer helemaal goed.

Hahahah die foto's :')

Ellen, ooh dat is in elk geval al heel fijn!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sewri, Vitas en 13 bezoekers