Nadat ik 10 oktober mijn 8 jarige merrie Danu-ah (aka Noedje) ik heb moeten laten slapen door die verschrikkelijke pssm, ben ik weer rustig opzoek gegaan naar een ‘nieuw’ paard.
Stiekem was ik al eerder aan het zoeken, omdat ik wist dat dit eraan zat te komen.
Ik wilde gewoon niét paardloos zijn, maar lekker gedachten kunnen verzetten en leuke dingen doen.
Noed blijft altijd de leukste, knapste en beste pony die ik me kon wensen. Het waren 8 fantastische jaren!

Ik zocht, reed en vloog naar/in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. En heb vooral heel veel mensen een berichtje gestuurd op FB

Uiteindelijk, via via ook in Engeland terecht gekomen. Ticket geboekt en gegaan!
En geloof me, je kijkt je ogen uit! Eigenlijk zal ik elk jaar een x bedrag apart moeten leggen om daar een paard vandaan te halen, want ohhhh wat loopt er veel moois!
Ik zocht een 2/3/4/5 jarige merrie of hengst, zonder blauw oog en bij bont geen overschot aan wit (beide niet mijn ding).
Nou, waar kom je dan mee ‘thuis’?
Een Blue Blagdon hengstveulen van afgelopen maart en een 5 jarige zwart bonte merrie!
Meet The Bash:

Als alles goed gaat staat deze 20 november bij ons! Ik heb hem samen met mijn moeder gekocht (DIVA2 hier op Bokt).
De planning is om Bash hengst te laten. Die mag hier thuis het land op en lekker baby zijn!
Van de merrie helaas geen goede foto en voor haar moet ik nog wat langer geduld hebben.. januari gaat ze op transport.
Wij kunnen niet wachten!