[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten en dikke sokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 18:35

Wauw, wat leuk gedaan en zo'n korte tijd. Applausje _/-\o_


Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:39

Wauw Nessa, super service!!

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:19

Hiep hiep hoera!!! Van harte gefeliciteerd wat een mooie meiden. Eindelijk! Hahaa. Hoe gaat het met jou?

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:33

Wat een heerlijk gek ras is het toch. Wat een leuke grappige foto's komen er weer voorbij.

Welkom aan iedereen.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:43

Ik zou de Battie ook wel willen lezen, maar dan moet je ingeschreven staan bij het stamboek, toch? En kan je altijd je tinker inschrijven. Storm is een import daar weet ik verder niks over, Woody heeft wel papieren. Weet eigenlijk niet of hij ingeschreven staat. (oeps)

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 18:47

Storm heeft dat ook 2 jr geleden gehad bij de osteo. We hadden hem door de osteo na laten kijken omdat we begonnen met rijden. Eerst checken voor er een zadel en ruiter op komt hahaa. Storm raakte helemaal uit balans door de behandeling. Heeft echt even geduurd voor hij weer zo goed was als voor de behandeling. De laatste keer osteo (maand geleden) is wel erg goed gegaan. Gelukkig hahaaa

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:37

Ahhhh Shiki!! Wat een schatje. Woody is ook maar 1.36m.

Ik maat 36 en ben 1.72m, Storm is 1,46m. Wij doen vooral dressuur en grondwerk. Natuurlijk ook buitenritten en knuffelen. Af en toe gaat hij in de kar. Maar vooral genieten van alles.

Vandaag weer gewerkt aan de schouderbinnenwaarts en traver. Ik heb een buitenteugel probleem hahaaa. Krijg het maar niet onder de knie om niks met de binnenteugel te corrigeren whaaaaa. Maar goed, hij ging wel lekker. Nu moeten we het nog in draf gaan doen. Maar heb even lucht te kort onder het rijden. Ben zo ontzettend ziek geweest dat draven nu even geen optie is. En dat vond meneer Storm niet zo'n probleem hahaaa

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:16

Hahaaa volgens mij voelt iedereen die gekolfd heeft zich dan een melkmachine hahaaa. Maar pijnlijk is het inderdaad niet.

Fijn dat de meiden het goed doen. Spannend wanneer ze naar huis mogen en in hun eigen bedje liggen.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:20

Wat balen van de aanhanger. Wat moet je nog meer doen om te zorgen dat ze van je spullen afblijven. Poort afgesloten en disselslot. Het is te gek. Hoop dat de verzekering nog over de brug komt. Succes

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:17

Leuk Floor, het lijkt mijn verhaal wel. Ik heb wel echt aan het vertrouwen moeten werken. Maar ook heel veel grondwerk later heb ik nu een maatje voor het leven. Nergens bang van, en als hij twijfelt heeft Storm genoeg aan een "toe maar, het is goed". Heerlijk!!!

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:09

@ Donnar, heel veel sterkte met de hond.

Ik ben ook een beetje aan het zoeken om iets extra bij te voeren. Maar dan meer voor de vitamine en mineralen. Ik heb Wendy al een pb gestuurd voor meer info. Zat zelf te denken aan equilin of toch de vitalbix. Vind het allemaal erg moeilijk.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:15

Jurkjes.nl. Of bonprix.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:21

Gefeliciteerd Hannah, een hele fijne verjaardag!!!

Wat leuk Ellie, goed bezig!!

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:03

Ligt echt aan het weer inderdaad. Hier word je toch simpel van. Maar wat een lieve broer heb je Hannah. Erg mooi hoofdstel en straks met Borsttuig. Wauw. Knappe Feike.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:25

Wat een knappert die Frits. Mooi!!

Hannah wat ben je toch weer een bofkont. Lekker verwent met je verjaardag. Of ja...Feike lekker verwent hahaaa

Stroom op je neus, auwie hahaa. Maar wel gelijk een lesje geleerd. Hahaaa.

Wij hadden vanmiddag 2 erg frisse tinkertjes. Storm had bedacht dat hij nog hengst was hahaaa. En als Storm gek doet denkt Woody dat er iets engs is. Dan moet je overal van schrikken. Maar zeker dicht bij elkaar blijven. Rennen, bokken , samen eten. Whahaa. Mijn dochtertje vond het maar niks. Dus storm maar aangelijnd en klaar met die streken.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 08:14

Wat een schatje met een hele leuke naam. Heel veel plezier met jullie pup.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:10

Gaaf Borsttuig Hannah.

Ik heb vandaag toch lekker gereden. Veel in stap gewerkt aan de perfecte schouderbinnenwaarts en daarna heel fijn met super aanleuning (op 2 pinken) heerlijk gedraafd. Ook voor het eerst in de bak gegaloppeerd. Hij ging wat hard maar verder goed te sturen en bij te houden. Wat een toppertje is die Storm toch.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:38

Super Hannah. Wat is het toch genieten!!

Morgen komt de da voor de tanden van Woody em Storm. Denk dat Storm wat haakjes heeft. Hij word dan lekker suf gemaakt en dan hoop ik dat ik zijn baard, oren en maantop kan scheren/knippen. Vorig jaar klapte hij door de verdoving heen. Hoop dat het nu beter gaat. Tanden vind hij geen probleem, zolang je maar met een schaar bij zijn hoofd wegblijft. Woody vind alles prima dus dat verwacht ik nu ook. Hij is denk ik nog nooit bij een tandarts geweest.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 08:17

Wel een relatie, wel of geen kinderen. Ieder persoon is uniek. En je moet doen waar jij je happy bij voeld. Als de tijd rijp is kom je wel iemand tegen. Probeer je niet te veel van andere aan te trekken (dat is erg moeilijk als dat familie is). Zolang je maar gelukkig bent en zelf weet hoe je bent is alles goed. Hou je taai!!

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:44

Dierenarts is vanmorgen geweest voor de tandjes. En helemaal goed. Was nog niet nodig. Wel Storm onder flinke verdoving goed kunnen scheren. En dan bedoel ik zijn baard eraf!!! JIPPIE!!! En die flossen uit zijn oren!!! en een kort geschoren maantop!!! Ik mocht zijn tondeuze pakken omdat de mijne het niet trok. Ging erg goed. Bijna geen verzet nu, terwijl hij de vorige keer nog door de verdoving klapte. Helemaal trots op die draak.

Hannah, dat vriendje komt wel een keertje hoor. Je komt wel een keer de bijna perfecte persoon tegen. Heb geduld.

Chimello, dat klinkt erg goed. Zal hem wel erg gaaf staan. De knapperd.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:37

Foto van Storm volgt hahaa. Dat kon ik nu niet halen. Moest om 12 uur de kids van school halen. Maar wat ziet hij er knap uit zonder die baard!!!! Sorry voor de baard liefhebbers, maar ik vind het zo lelijk.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 19:10

Ohh Mira, gecondoleerd. Wat erg. (Misschien stom, maar wie is beppe?)

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:27

Hier even snel de Storm foto zonder baard. Jippie!!! Is niet zo'n duidelijke foto. Hij was er klaar mee. Na een flinke staart wasbeurt en mijn dochtertje die steeds met hem wilde wandelen was een mooie foto echt te veel gevraagd.
Afbeelding

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:06

Hannah, erg jammer van de trailer, maar je moet wel veilig over straat kunnen. Dus de zoektocht gaat verder.

Het is idd heelijk weer. Vanmiddag lekker in de tuin werken. Onze hond Harry is vrijdag gecastreerd dus die kan dan mooi even mee buiten rond spollen. Hij moet echt even zijn energie kwijt.

Heel misschien nog een mini buitenritje met Storm. Heb daar wel heel veel zin in, maar eerst de tuin. Nu is manlief thuis om even te helpen.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:29

Heerlijk , Genieten!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers