Bandit is eindelijk thuis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-18 23:38

na een lange strijd is de tijd dan eindelijk gekomen, mijn paardje ITS Bandit komt eindelijk naar huis. Na een paar dagen van slapeloze nachten was het dan eindelijk tijd om hem op te halen, helemaal stuiterend in de auto richting zijn oude wei rijden.....

Maar jonge jonge daar kreeg ik de schrik van mijn leven de persoon die jaren lang leugens verspreidde over mij en het eigendom van Bandit had het ondenkelijke gedaan ....het paard waar ze naar eigen zeggen zielsveel van hield heeft ze verschrikkelijk toegetakeld.....ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken en zal hier een paar foto's plaatste van hoe ik hem aantrof.... (en oordeel zelf)

En eindelijke is die waar hij alle die tijd al hoorde en dat is bij mijn aan mijn zijde en gaan we hard werken aan zijn herstel zowel lichamelijk en geestelijk , want ja we komen dit te boven sterker dan ooit daar ben ik heilig van overtuigd _/-\o_

Afbeelding
zo zou hij eruit moeten zien :).......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

The real one :)


vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 00:42

ontworming is er al meteen ingegaan :).........de manen zo zien deed minder pijn dan zijn ribben zien en weinige bespiering....die manen groeien vanzelf de rest niet :)

The real one :)


vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 09:31

Hallo Morgan hij stond in Landgraaf , en dit gaat we een stuk verder dan 'bijpunten' aan gezien hij een halve meter tot een meter van zijn lengte mist en er zelfs hele stukken weg zijn geknipt

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 10:07

De manen zijn ook geen punt van zorgen , is voor hem alleen lastiger ivm de vliegen.al het andere maakt me meer zorgen maar daar hebben we gelukkig dierenartsen voor en mensen met liefde die meewerken aan zijn herstel....
@Mascha....jij weet welk gevecht dit is geweest en blijf je eeuwig dankbaar voor je raad en daad

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 10:17

@Anjali neem Bandit was niet gestolen ,om een lang verhaal kort te maken mijn ex heeft jaren lang gelogen over het feit dat zij mede eigenaar was en na jaren heeft de rechtbank mij 100% in het gelijk gesteld ...En dit was haar wraak...

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 10:45

Ja absoluut super goed gevoel voor ons beide

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 17:09

Hij heeft daar indd gestaan maar is nooit van haar geweest ze heeft hem alleen gebruikt..

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 17:23

Helaas is met die manen veel te verbergen....echter heeft die die nu niet meer dankzij haar...

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 17:40

Ook een jaar geleden zag hij er niet goed uit .....Dit is vorig jaar maart...Afbeelding

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 17:43

We kijken naar voren en niet meer terug...

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 17:57

@bigone helaas ken in zijn gezondheidstoestand van de afgelopen jaren....en ja iedereen heeft recht op zijn eigen mening....en zeker Alles heeft 2 kanten van een verhaal alleen de mijne is uitgesproken door een rechtbank na een bodemprocedure van bijna 2 jaar..

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 18:44

Pardon maar de topic is niet aanstoot gevend nog zijn mijn reacties , en daar waar nodig geef ik alleen uitleg.ik gooi geen modder dat is namelijk niet nodig aangezien hij 100% van mij is.

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 20:17

@Percy iedereen heeft zijn eigen kijk op de zaken , ik trek hier geen vuilniszak open over mijn ex ....maar als je gaat zeggen dat Bandit niet verwaarloosd is heb ik daar jaren van bewijs van thuis liggen....en wat betreft dat ...Is het ook het laatste wat ik er aan vuil maak.

En als mensen mijn uittingen opvatten als rancune zegt dat meer voor de persoon die het zegt dan over wie je het zegt...

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 20:19

@bigone smaad en laster zijn alleen aan de orde als er niet wordt weergeven in feiten.

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 20:24

Een beetje duidelijkheid in dit verhaal kon geen kwaad, zeker omdat er in het verleden verkeerde berichten zijn geplaatst hierover.

The real one :)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 20:28

@belle_boef..plan van aanpak;
Eerst zorgen dat hij zich thuis gaat voelen op zijn nieuwe plek, daarna gecontroleerde gewichtstoename en beginnen bij opnieuw de basis en zorgen dat zijn bespiering gaat toenemen. En dan kijken van maand naar maand.zijn functie als dekhengst is ondergeschikt aan al het bovengenoemde

The real one :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 bezoekers