[FOTO] verzameltopic Tinkers in the picture deel 5

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 10:13

Even mijn Tinker Nova voorstellen, ik heb haar nu een dikke maand, en ze is super lief.

Afbeelding

Zijn er hier trouwens ook Tinkers met een hanenkam? Lijkt me opzich ook wel stoer hihi.

Ik zie in jou wat jij nog niet in jezelf hebt ontdekt. Kon je het maar even zien, je bent voor mij perfect.

silvericathy

Re: [FOTO] verzameltopic Tinkers in the picture deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 14:30

Ik ga mijn pony Nova hier gezellig bij zetten, foto's zijn helaas niet echt duidelijk maar ik denk dat jullie ze wel kunnen zien :)
13 oktober heb ik haar gekocht, ze was flink mager, had geen bespiering en bleek ook een flinke bloedworm infectie te hebben waardoor ze ook flinke diarree had, het spoot er uit als water. Ze voelde zich flink ziek en er zat dan ook bijna geen actie in, ze liep wel met je mee maar zocht ook totaal geen contact.... ze liet alles gewoon maar met zich doen, en had niet echt de kracht om zich te verzetten.
Bij haar vorige eigenaar die haar twee maanden in bezit gehad heeft is ze bereden, maar ik denk zelf dat ze niet echt bereden is maar het heeft toegelaten omdat ze zo ziek was.
deze foto is ongeveer rondom de eerste twee weken gemaakt dat ze bij mij was.
Afbeelding

inmiddels zijn we 3 maanden verder en gaat het steeds beter met Nova. Ze is gelukkig van de diarree af, en haar mest ziet er steeds beter uit. Ook zit er meer leven in, ze zoekt contact en is super lief. Ze laat steeds meer van haar karakter zien. We gaan regelmatig wandelen samen met een vriendin en haar paard. Nova is de rust zelf en is een grote steun voor het andere paardje dat nog erg onzeker is buiten (dat paaltje zal je maar opeten :P )
foto van vorige week:
Afbeelding

Ik hoop dat ze haar lieve karakter behoud, en ik samen met haar nog vele leuke wandelingen en knuffel momenten mag hebben.
Ze is niet bedoelt als rij maar als wandelpony, aangezien ik zelf liever met beide benen op de grond blijf. Ze heeft wel een taak gekregen, bij langere wandelingen draagt ze de tassen met eten/drinken voor onderweg :) Dit vindt ze super leuk om te doen, en staat dan ook braaf te wachten met opleggen en vullen van de tassen.

Ik zie in jou wat jij nog niet in jezelf hebt ontdekt. Kon je het maar even zien, je bent voor mij perfect.

silvericathy

Re: [FOTO] verzameltopic Tinkers in the picture deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:04

Trots op mijn pony die steeds beter gaat.
Oktober, net een week in mijn bezit:
Afbeelding

Foto van vorige week:

Afbeelding

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:03

Even mijn pown Nova maar weer eens showen.

Ivm de droogte was er op het veld waar ze normaal staan niet echt meer groen gras... Ze is samen met twee vriendjes tijdelijk voor een paar weekjes verhuisd, naar een kennis van de weide eigenaar.
Dit is een super fijne wei waar ze nu staan, maar het nadeel is dat er niet echt een plekje is waar ik Nova kan poetsen buiten de wei.
Ligt namelijk achter een huis, en dan is eerst een achtertuin en dan pas de wei... Kan haar lastig in de achtertuin neerzetten, die is zo keurig onderhouden dat ik denk dat de bewoner er niet blij mee zou zijn als pown alles kapot loopt.

Dus wat doe je dan als je een super brave en simpel denkende pown hebt...?
Afbeelding

Juist, die bindt je gewoon vast aan je auto . Natuurlijk wel met paardenknoop en het uiteinde omhoog achter de ruitenwisser zodat je er bij paniek makkelijk bij kunt komen om los te trekken.

Sokken zijn er helaas vanaf, aangezien ze er flinke jeuk had en de da spul heeft gegeven om haar mee te wassen, maar dat goed op de huid moest worden ingevreven. Maar die groeien wel weer terug

Ze is flink opgeknapt, zo kocht ik haar in oktober 2017:
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie